Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 252 342
  • 13 719
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Rikepisteistä tulleita automaattisia pelikieltoja ei taideta tiedottaa?
 
Rikepisteistä tulleita automaattisia pelikieltoja ei taideta tiedottaa?

Ei tiedoteta. Yritämme muistaa ilmoittaa näistä käyttäjälle itselleen, mutta sekään ei ole aina varmaa. Palstasofta ei ilmoita meille erikseen automaattisista pelikielloista, vaan meidän pitäisi itse aina huomata että nyt on napsahtanut kolmas rikepinna vuoden sisään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nimimerkki Henkka sai sitten tällä kertaa kahden kuukauden pelikiellon. Jos nyt en ihan väärin muista, niin näitä pitkähköjä pelikieltoja alkaa olla jo jonkin verran ja usein syy on juurikin tuo että käydään provoilemassa toisen joukkueen osiossa. Tämän seurauksena hänellä on myös toistaiseksi voimassaoleva kirjoituskielto Kärppien osioon. Eikä siinä mitään, mietin vaan että kohtuullisen paljon mies kyllä saa siimaa sen suhteen ettei lennä palstalta kokonaan pois.

Sinänsä kyllä hämmentävä tapaus, koska selvästi tietoa jääkiekosta löytyy ja osaa keskustella halutessaan ihan asiallisestikin, mutta aina tasaisin väliajoin tuntuu sortuvan tällaiseen ihmeelliseen provoiluun ja muuhun ylimielisyyteen muita kohtaan ja tästä sitten seurauksena tuntuvia pelikieltoja.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nimimerkki Henkka sai sitten tällä kertaa kahden kuukauden pelikiellon. Jos nyt en ihan väärin muista, niin näitä pitkähköjä pelikieltoja alkaa olla jo jonkin verran ja usein syy on juurikin tuo että käydään provoilemassa toisen joukkueen osiossa. Tämän seurauksena hänellä on myös toistaiseksi voimassaoleva kirjoituskielto Kärppien osioon. Eikä siinä mitään, mietin vaan että kohtuullisen paljon mies kyllä saa siimaa sen suhteen ettei lennä palstalta kokonaan pois.

Sinänsä kyllä hämmentävä tapaus, koska selvästi tietoa jääkiekosta löytyy ja osaa keskustella halutessaan ihan asiallisestikin, mutta aina tasaisin väliajoin tuntuu sortuvan tällaiseen ihmeelliseen provoiluun ja muuhun ylimielisyyteen muita kohtaan ja tästä sitten seurauksena tuntuvia pelikieltoja.
Tuli muuten mieleen, että jos Henkka saisi vielä myöhemmin jopa porttikiellon tänne, ottaisi hän samalla kyseenalaisen ykkössijan itse homohousu-schollilta, olisi tällöin siis isoimmalla viestimäärällä potkut palstalta saanut jäsen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuli muuten mieleen, että jos Henkka saisi vielä myöhemmin jopa porttikiellon tänne, ottaisi hän samalla kyseenalaisen ykkössijan itse homohousu-schollilta, olisi tällöin siis isoimmalla viestimäärällä potkut palstalta saanut jäsen.
Hold my beer...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Sinänsä kyllä hämmentävä tapaus, koska selvästi tietoa jääkiekosta löytyy ja osaa keskustella halutessaan ihan asiallisestikin, mutta aina tasaisin väliajoin tuntuu sortuvan tällaiseen ihmeelliseen provoiluun ja muuhun ylimielisyyteen muita kohtaan ja tästä sitten seurauksena tuntuvia pelikieltoja.

Toivottavasti tämä kakku nyt herättelisi, koska osaa kuitenkin kirjoittaa asiaakin (kuten todettiinkin).
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Oliko tuolla eetu1:llä miten pitkä pelikieltohistoria? Koska jos pihalle lensi pelkästään "VITSIKETJUN" ja "RIP-ketjun" viestien johdosta, voitaisiin vitsiketju pistää pysyvästi säppiin. Oman kokemukseni perusteella Vitsiketju on "jatkoajan South Park" jossa vittuillaan kaikille uskonnosta, ihonväristä ja puoluekannasta riippumatta. Toki jonnekkin raja pitää vetää, mutta tuo eetun viesti ei ollut missään nimessä bannivasaran arvoinen.

Taitaa vaalitilanne vähän...
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Oliko tuolla eetu1:llä miten pitkä pelikieltohistoria? Koska jos pihalle lensi pelkästään "VITSIKETJUN" ja "RIP-ketjun" viestien johdosta, voitaisiin vitsiketju pistää pysyvästi säppiin. Oman kokemukseni perusteella Vitsiketju on "jatkoajan South Park" jossa vittuillaan kaikille uskonnosta, ihonväristä ja puoluekannasta riippumatta. Toki jonnekkin raja pitää vetää, mutta tuo eetun viesti ei ollut missään nimessä bannivasaran arvoinen.

Taitaa vaalitilanne vähän...
Kannattaa vilkaista ensiksi läpi kaverin viestihistoria. Eli siis viimeisten viiden vuoden aikana viisi viestiä, joista yksi oli ilmoittautuminen varjomoderaattoriksi, yksi typerä provoyritys politiikkapuolella, yhdestä rikepiste rasismista ja yhdestä pelikielto mauttomasta kuolleen henkilön pilkkaamisesta. Sitten uusimpana tuotoksena tällainen umpirasistinen oksennus, niin olihan tuo nyt ehkäpä palstan parhaimpia ja asiallisimpia poistoja koskaan.
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mukana. Tätä olisi mukava koittaa.
Näkisin, että Eetu Number Onella olisi paljon annettavaa Team Moderatorsille! Potkujen sijaan kutsukaa hänet Fredrikinkadun lämpimälle officelle ja värvätkää mukaan!
 

444

Jäsen
Kannattaa vilkaista ensiksi läpi kaverin viestihistoria. Eli siis viimeisten viiden vuoden aikana viisi viestiä, joista yksi oli ilmoittautuminen varjomoderaattoriksi, yksi typerä provoyritys politiikkapuolella, yhdestä rikepiste rasismista ja yhdestä pelikielto mauttomasta kuolleen henkilön pilkkaamisesta. Sitten uusimpana tuotoksena tällainen umpirasistinen oksennus, niin olihan tuo nyt ehkäpä palstan parhaimpia ja asiallisimpia poistoja koskaan.
Kyllä se on se vaalitilanne, joka taitaa vähän…
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
En kyllä ymmärrä valittua linjaa Ovetskinin ennätysjahdin kohdalla, aihe on hyvin politisoitunut jo aikoja sitten eikä keskustelua edes synny aiheesta ilman sitä kummaltakaan puolelta, maalien tekemisestäkin kertovat viestit sisältävät voimakkaita poliittisia mielipiteitä aiheesta. Samalla tavalla politiikkaa ja aiheen vierestä puhumista sisältää esim. breaking the law -ketju. Mielestäni naurettava yritys piilottaa ja haudata ketju piiloon, tuskin olen ainut joka käytännössä seuraa foorumilla vain yhtä osiota.

Perin outoa olisi, jos vaikka Olympialaisista saisi puhua vain urheilullisesta näkökulmasta ja All-Star tapahtuman keskustelu rajattaisiin puhtaasti kentällä tapahtuviin asioihin. Luulisi myös jatkuvan moderoinnin tarpeen jo ohjaavan siihen johtopäätökseen, että kannattaisi mielummin antaa keskustelun virrata vapaasti kun näitä aiheita on täysin mahdotonta eriyttää, tämä voisi myös vähentää tarvetta ilmaista sitä poliittista mielipidettä erilaisten kiertoilmauksien ja satiirin kautta. Ketä tuo valittu linja palvelee? Ei mielestäni ainakaan meitä kirjoittajia ja lukijoita, eikä ilmeisesti myöskään moderaattoreita kun pitänyt ketju lukita.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mitenhän nämä aikuiset (?) ihmiset oikeassa elämässä hoitavat tunteelliset kiistatilanteet vai tehdäänkö sekin lällätellen? Munatonta toimintaa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En kyllä ymmärrä valittua linjaa Ovetskinin ennätysjahdin kohdalla, aihe on hyvin politisoitunut jo aikoja sitten eikä keskustelua edes synny aiheesta ilman sitä kummaltakaan puolelta, maalien tekemisestäkin kertovat viestit sisältävät voimakkaita poliittisia mielipiteitä aiheesta. Samalla tavalla politiikkaa ja aiheen vierestä puhumista sisältää esim. breaking the law -ketju. Mielestäni naurettava yritys piilottaa ja haudata ketju piiloon, tuskin olen ainut joka käytännössä seuraa foorumilla vain yhtä osiota.

Niin erityisen hämmentävää, että yhden urheilijan ketjussa pitää puhua vain jääkiekosta, kun palsta on täynnä ketjuja, joissa kirjoitellaan asioista hyvin monista eri näkökulmista.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tämä on testamenttini Suomen kansalle. Alexander Stubb näyttää olevan Suomen 13. Presidentti. Minä olen Jatkoaika.

Tervehdys Jatkoajan palstatoverit! Tämä viesti on viimeinen sanani teille ennen poistumistani palstalta. Haluan kiinnittää huomion muutamiin näkökulmiin, jotka ovat olleet merkillepantavia minulle ja osalle meistä.

Kuulun Jatkoajan lehendaarisimpien kirjoittajien ketjuun. Ensinnäkin haluan mainita, että meitä sorretaan, kuten Summasta ja Tammista sorretaan jääkiekkoliitossa. On selvää, että on olemassa oikeat ja väärät. Minä, scholl, Mr. Scarface, hiihtofani, tutzba, HIFK ja Johnny B. Goode olemme mm. niitä vääriä. Jatkoajassa oikeiksi määritellään turenkilaiset sosialistioikeistolaiset ja heidän nuolijansa.

Olen hyvin väsynyt, hyvin väsynyt. Siksi olen päättänyt laskea matkasauvani palstalaisena toistaiseksi. Vuosien mittaan keskusteluissamme olen joutunut käymään läpi monia kiistoja, väittelyitä ja vastakohtia. Olen nähnyt kuinka moderaattorit ovat toimineet fasistisina kommunisteina, rajoittaen ilmaisun vapauttamme. Meillä on oikeus asettaa omat näkemyksemme esille ja tulla kuulluiksi.

Tämä lähtö ei kuitenkaan merkitse loppua. Palaan takaisin joko valmiilla tai tulevaisuudessa tekemilläni tunnuksilla uudella energialla. Sitä ennen lomailen Korfulla nauraen lakkolaisille paskaista naurua.

Toverit! Huoli pois! En poistu yhteiseltä Facebook -palstaltamme mihinkään. Voimme edelleenkin suunnitella siellä palstan moderoinnin kaappaamista mm. varjomoderoinnin kautta. Hyvin olemme saaneet omaa porukkaa uitettua sisään. Harmillisesti sitä on vielä liian vähän modejen mädäntyneessä joukossa.

Meidän on tärkeää jatkaa taistelua oikeudenmukaisuuden puolesta ja vaatia, että meidän äänemme kuullaan. Katsokaa eteenpäin – minä voitan aina!

Ja minä sanon teille: Minä olen Jatkoaika.
Jatkoajan oma Capitolin valtaus on käsillä, simply great sanon minä!! Suosittelen pitämään ovet ja ikkunat Fredrikinkadun lämpimällä officella visusti kiinni!!

Br, F
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Viime aikoina on tullut ihan viihdyttäviä pelikieltoja. Turhan usein on sellaista että kirjoittaja jankkaa tarpeeksi kauan ja siitä tulee kakkua, mutta nyt on tullut tuollaisia nopeita täsmäiskuja joissa on annettu palaa kunnolla ja siitä sitten kakkua. Ei mitään turhan pitkiä performansseja.

Hyvää työtä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minusta tuo zorbaksen viesti vaikutti kieli poskessa tehdyltä mukaelmalta, jossa yhdisteltiin ainakin joidenkin Tappara-osiosta tuttujen puusilmien retoriikkaa. Selkeimpänä kohtana toki tuo "hinki".

Lisäksi, jos laittaa palstan hakutoimintoon "hurri", niin sieltä saisi aika monta nimimerkkiä laittaa jäähylle.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Minusta tuo zorbaksen viesti vaikutti kieli poskessa tehdyltä mukaelmalta, jossa yhdisteltiin ainakin joidenkin Tappara-osiosta tuttujen puusilmien retoriikkaa. Selkeimpänä kohtana toki tuo "hinki".

Lisäksi, jos laittaa palstan hakutoimintoon "hurri", niin sieltä saisi aika monta nimimerkkiä laittaa jäähylle.
Veikkaan, että suurimpana syynä zorbaksen pelikieltoon johtaneessa viestissä oli Stubbin nimittäminen "lahtariksi" viitaten Stubbin kokoomuslaisuuteen, vaikka nyky Kokoomuksella ei ole mitään tekemistä vuoden 1918 valkoisen terrorin kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös