Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 251 408
  • 13 719

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@BigRedCat , olen samaa mieltä kanssasi. Minä koen tilanteen kuitenkin siinä mielessä hankalana, että kohtaan tällä palstalla narsismiin liittyvää kuittailua perin säännöllisesti. Tällä viikolla minulla tuli raja vastaan. Aidosti rupesi huolettamaan, että ajatus McTorson narsistisuudesta pesiytyy toiston vuoksi lukijoiden mieliin ja kyllä se kansankielellä sitten tarkoitaa sitä, että olen heille narsisti. Kutsukaa vaikka mulkuksi, jos on tarve, sekin kuvaa minua paljon paremmin kuin narsisti.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
maken veivi jr. ei todellakaan ole narsisti eikä mulkku. Eikä hän puhu itsestään ikinä kolmannessa persoonassa. Toivoisin että tällaisilta ilkeiltä huhuilta katkottaisiin heti siivet. Sitä varten kai tämä ketju onkin perustettu?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minäkään en sitten ole mikään narsissi! Se joka muuta väittää ni voi voi voi voi!

Voi voi voi!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Liitteet

  • Nimetön.jpg
    Nimetön.jpg
    9,5 KB · kertaa luettu: 46

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
maken veivi jr. ei todellakaan ole narsisti eikä mulkku. Eikä hän puhu itsestään ikinä kolmannessa persoonassa. Toivoisin että tällaisilta ilkeiltä huhuilta katkottaisiin heti siivet. Sitä varten kai tämä ketju onkin perustettu?
Mietaan sanoin ”oot kyllä kokolailla reilu…”
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tuo Pirijori-pelikielto oli vähän hassu, kun pari viestiä alempana vilahti Kokkelimies. Noo, olihan siinä perustelu, että sama käyttäjä saanut aiemmin samasta asiasta tuomion. Tuolle toiselle ei osunut vielä ensimmäinen.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tuo Pirijori-pelikielto oli vähän hassu, kun pari viestiä alempana vilahti Kokkelimies. Noo, olihan siinä perustelu, että sama käyttäjä saanut aiemmin samasta asiasta tuomion. Tuolle toiselle ei osunut vielä ensimmäinen.
Kokkelimieshän oikeasti kuvaa Joria, sillä piriinhän ei noilla liksoilla tarvi koskea. Kyllä tuossa mielestäni on toimittu oikein, kun aika halventavaa heittää että Jori vetäis jotain piriä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Uusimmista pelikielloista eniten nauratti tämä penon pelikielto.

Pääpersereikä ja kyrvänmittainen olmi ovat Putinista sopivan hymyilyttäviä nimityksiä, ja Zaharovasta mansikoita kännissä imeskelevä emakko räjäytti sitten pankin.

Pelikiellolta olisi voinut välttyä, jos olisi jättänyt käyttämättä n-sanaa.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Pelikiellolta olisi voinut välttyä, jos olisi jättänyt käyttämättä n-sanaa.

Joo, tuskin tuota kukaan muuten olisi rapsannut. Termit tietysti olivat asiattomia muutenkin, mutta kohteilleen ihan sopivia.

Toki, asiallista kieltä pittää käyttää jne.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
maken veivi jr. ei todellakaan ole narsisti eikä mulkku. Eikä hän puhu itsestään ikinä kolmannessa persoonassa. Toivoisin että tällaisilta ilkeiltä huhuilta katkottaisiin heti siivet. Sitä varten kai tämä ketju onkin perustettu?

Muista se asia, että sinut leimataan joka tapauksessa väärässä olevaksi kirjoittelijaksi jos sanot oman mielipiteesi. Ei tarvitse perustella asioita millään tavalla. Pelottaavaa touhuahan tämä on.
 
Viimeksi muokattu:

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Uusimmista pelikielloista eniten nauratti tämä penon pelikielto.

Pääpersereikä ja kyrvänmittainen olmi ovat Putinista sopivan hymyilyttäviä nimityksiä, ja Zaharovasta mansikoita kännissä imeskelevä emakko räjäytti sitten pankin.

Pelikiellolta olisi voinut välttyä, jos olisi jättänyt käyttämättä n-sanaa.
Meinas tulla kyllä legendaarinen kahvit läppikselle kun luin tuon viestin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tästä bannia ja koko ajan selvenee mitä siellä se yksi moderaattori tekee. Naurettavaa jälleen.

Lähes puolet kuolleista, liki kymmenentuhatta, Israelin tappamista ihmisistä on lapsia. Selvä valtaosa on siviilejä. Siviileistä puolet ovat naisia.

Mihin he ovat syyllisiä? Keitä nämä lapset ovat joukkomurhanneet ja raiskanneet?

Miksi sinulle toiset lapset ovat terroristeja ja toiset viattomia?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Hyvää joulua ja pehmeitä paketteja tasapuolisesti kaikille Teille (v)ihastuttavat @Moderaattorit. Toivottavasti toiveenne toteutuu ja saatte ainakin osan haluamistanne lahjoista.

Itselle toivon Manun pyyhettä perspyyhkeeks kun Giggsin paita rupeaa olemaan jo aikansa elänyt, yöpaidaksi toivon Haalandin paitaa ja 50-lahjakortti Only Fansiin ois kiva siltä varalta josko sinne ilmestyis vaikka jotain mariinia. Ja Pandan ananaskonvedit sais kyllä hymyn huulille.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Tästä bannia ja koko ajan selvenee mitä siellä se yksi moderaattori tekee. Naurettavaa jälleen.

Pelikielto toki tuli useamman viestin kokonaisuudesta, mutta vähän ihmettelen ettei tuolta kenellekään muulle napsunut sitten banaania ihan samoin perustein.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
12 pelikieltoa viikossa. Mikä on ennätys?
En tiedä, mutta mun ensimmäinen veikkaus on se viikko, kun joku mode vahingossa paljasti henkilöllisyytensä ja sitä kuvakaappausta jaettiin palstalla. Eikös silloin kymmeniä käyttäjiä laitettu pelikieltoon kertarykäyksellä?
 

Glove

Jäsen
En tiedä, mutta mun ensimmäinen veikkaus on se viikko, kun joku mode vahingossa paljasti henkilöllisyytensä ja sitä kuvakaappausta jaettiin palstalla. Eikös silloin kymmeniä käyttäjiä laitettu pelikieltoon kertarykäyksellä?
Joo, olen tästä modegatesta lukenut, mutta en tainnut sen aikaan olla kovin aktiivinen palstalla niin se meni kyllä silloin ihan puhtaasti ohi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ennätyksestä en tiedä, mutta pitäisi perustaa seurantaketju milloinka tulee se 20 viikossa. Tämä seuranta pitäisi tietenkin toteuttaa tekstitv:ssä. Sivun numero voisi olla 235/20.
Varmaan kun Liigan pudotuspelit alkavat niin lähtee porukkaa lomailemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös