Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 251 099
  • 13 719

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Aloin miettimään että hyökkäsikö scholl varsinaisesti koskaan ilman että häntä itse provosoitiin?
Harvoin jos koskaan sillä tavoin aloitti mitään tappeluja, mutta ne mielipiteet olivat usein, tuota, jyrkähköjä niin hyvin helposti ne nähtiin provoaviksi ja trollaaviksi, ja metsä alkoi usein saman tien vastata niin kuin uskoi siihen huudetun. Itsekin pidin pitkään trollina, mutta nyt on tullut selväksi ettei sitä tosiaankaan ole.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Moderaattoreille voisin laittaa sellaiset terveiset, että jos käytin pyörätuolikatsomon katsojista termiä "vammainen" korostaakseni katsojien rajoitteita paikan valinnalle halllissa, se ei ole rikepisteen perusteena ollut "pilkkanimenä käyttäminen", vaan ihan keskusteluun liittyvä korostus kyseisten katsomon käyttäjien rajoitteista. Sanaa vammainen käytetään yhteiskunnasta laajalti kuvaamaan henkilöä, jolla on jokin vamma. Yleisessä käytössä on mm. termit vammaispalvelu, vammaiskortti, vammaistuki, eivätkä ne ole mitenkään loukkaavia tai pilkkaavia. Vammaiseksi voi toki myös haukkua, mutta asiayhteys missä sanaa käytetään, olisi hyvä ottaa huomioon tuomioita jaellessa.
Suurimmissa kaupungeissa on myös vammaislautakunnat. Tuo rikepiste kertoo moderaattorien yleissivistyksen puutteesta, mikä ei ehkä ole yllätys.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aloin miettimään että hyökkäsikö scholl varsinaisesti koskaan ilman että häntä itse provosoitiin? Ei nyt toki sillä että sekään varsinaisesti olisi oikeuttanut näitä "älä ala vittuilemaan runkku" -heittoja, mutta muistelisin kuitenkin että scholl ei koskaan varsinaisesti itse hyökännyt muita kohtaan. Provosoitui kyllä sitten suhteellisen helposti.

Siinä mielessä ero tähän muaddibiin on aika merkittävä, tuohan harrasti sitä yleistä vittuilua ihan kaikkien suuntaan ilman että miehelle itselleen tarvitsi mitään sanoa.
Olihan hänen loppuperformanssinsa Pärnäsen ketjussa aika mielenkiintoista seurattavaa, kun alkoi puhumaan siitä että ellei hänen pelikieltojaan peruta niin järjestää Jatkoajan toimitukselle porttikiellon Liigan tapahtumiin. Tähän liittyi myös hänen tuohtumuksensa siitä, kun Pärnänen kirjoitti kolumnin jossa pidettiin Ovechkinin saavutusten juhlimista mauttomana tai typeränä.


Tai sitten Yleisen jääkiekkokeskustelun puolelle avattu ketju Suvaitsemattomuudesta Jatkoajassa.

 

axe

Jäsen
Suurimmissa kaupungeissa on myös vammaislautakunnat. Tuo rikepiste kertoo moderaattorien yleissivistyksen puutteesta, mikä ei ehkä ole yllätys.
Se voi olla myös sitä liikasivistystä mikä tätä maailmaa parhaillaan yrittää pilata. Kohta ruvetaan puhumaan esim. kohdullisten ihmisten jääkiekosta, koska eihän kellään ole oikeutta luokitella ihmisiä niin karkeisiin ja vähän kuvaaviin termeihin kuin mies ja nainen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se voi olla myös sitä liikasivistystä mikä tätä maailmaa parhaillaan yrittää pilata. Kohta ruvetaan puhumaan esim. kohdullisten ihmisten jääkiekosta, koska eihän kellään ole oikeutta luokitella ihmisiä niin karkeisiin ja vähän kuvaaviin termeihin kuin mies ja nainen.

Kaikilla naisilla ei ole kohtua. Ihan vain tiedoksi. Osa peräti syntyy ilman kohtua.

Kohtuullisten ihmisten Liigan pelejä voisin hyvinkin mennä katsomaan. Omat liigansa voisi olla myös tolkun ihmisille ja tolkuttomille ihmisille.

Eikö esim. pyörätuolissa istuvista voi käyttää sanaa liikuntarajoitteinen? Tiedän pyörätuolia käyttäviä ihmisiä, jotka pystyvät myös kävelemään, mutta koska käveltävät matkat ovat lyhyitä, pyörätuoli on käytännössä kodin ulkopuolella ainoa vaihtoehto. Korvien väliin liikuntarajoite ei vaikuta, toisinaan tuntuu, että jopa päinvastoin.

En kaipaa ketään kenkää saanutta nimimerkkiä. Monilla täältä pois potkituilla on ollut vähän sellainen raskas piirre kuin itsekeskeisyys. Sellainen on hyvin usein sietämätöntä.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä minä käyttäisin pyörätuolipaikalle menijästä ilmaisua invalidi. Semmoisille paikoillehan ne menevät kaupan pihassakin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tämä ketju on kyllä itse helvetti.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kenelläkään muulla tänne kirjoittavallahan ei onneksi ole sellaista raskasta piirrettä.

Ei kai tuossa moista mahdollisuutta (totuutta) pois suljettukaan?

Edit: Asiasta aiheeseen, oli kiva pitkästä aikaa muuten nähdä perinteinen "Moi X" rankku!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Edit: Asiasta aiheeseen, oli kiva pitkästä aikaa muuten nähdä perinteinen "Moi X" rankku!
Nykyään maskotille keksitty leikkimiälinen nimikin on sama kun ihmisen henkilöllisyys. Ei ristus.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jahas, uniset moderiloiset ovat menneet kierrätyskeskuksen laitaan parkumaan ja retroäänestykset on nykyään testialueella. MY GOD! Toi järjestelmä on nyt tullu niinku tiensä päähän. Onnittelen. My fuckingratulations. Piste.

Mä häpeän. MÄ HÄPEÄN!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
#Retrogate

@Roger Moore käytte avaamassa jokaiseen Jatkoajan osioon oman retroäänestyksen. Kyllä, siinä unisinkin hiiri moderaattori herää, yake my word!! Niin se vaan menee!!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jahas, uniset moderiloiset ovat menneet kierrätyskeskuksen laitaan parkumaan ja retroäänestykset on nykyään testialueella. MY GOD! Toi järjestelmä on nyt tullu niinku tiensä päähän. Onnittelen. My fuckingratulations. Piste.

Mä häpeän. MÄ HÄPEÄN!

Tosta hommasta tuli grunge mieleen. "Kun mulla ei ole kivaa, niin ei saa muillakaan olla." Olipa kamalia ne retroketjut! Ihan hirveitä. Hauskaa ja hyvää mieltä toivat. Semmoset pois. Mutta tietenkin muutaman jäärän mielestä ovat "hakamussuttelua" ja se on kauheaa se. Voisi tehdä osion: Täällä ei sitten hakamussutella. Haistakaa vittu. Tami-ketju on viime ajat saanut olla rauhassa mutta eiköhän kohta taas ulista.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Näkisin myös tilausta legendaarisen IFK-osion ketjun hengessä ”Retroäänestys: Milloin Jatkoajan moderaattoreista tuli miespilluja?”. Ilmeisesti testialueelle pitää tämäkin avata vai peräti Löylyhuoneeseen.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Jahas, uniset moderiloiset ovat menneet kierrätyskeskuksen laitaan parkumaan ja retroäänestykset on nykyään testialueella. MY GOD! Toi järjestelmä on nyt tullu niinku tiensä päähän. Onnittelen. My fuckingratulations. Piste.

Mä häpeän. MÄ HÄPEÄN!
Sinänsä vähän erikoista, että alueelta nimeltä "KIERRÄTYSKESKUS" pitää alkaa siirtämään aiheita pois. Eikö tuo nimikin kerro jo, että kyseessä on se viimeinen kaiken roskan loppusijoituspaikka. Miksi sieltä siis pitää siirtää aiheita pois, jos eivät ole jonkun mielestä asianmukaisia? Ja miksi Testialueelle? Eikö se alue ole vain ominaisuuksien testaamista varten? Pitäisikö perustaa Kierrätyskeskuksen kierrätyskeskus, mihin voi postailla. TUU NYT TUKIO TÄNNE ITTE SELITTÄÄ!

Kierrätyskeskus -alueen kuvaus:
Kaikki kisat, visat, listaukset, luettelot sekä äänestykset tälle palstalle.

PAITSI RETROÄÄNESTYKSET!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eiköhän se ollut tuo määrä, mikä hiersi. Kahdeksan ketjua samalla idealla oli vähän liikaa, kai.

Ja vastakysymys tähän: mitä sitten?

Keneltä se on pois? Ei tuo olisi kovin pitkään jatkunut muutenkaan, viikon tai kaksi ja sitten uudet kujeet.

Mutta pakko oli tämäkin vetää vituiksi. No, mitäpä tästä, aika typerän kuvan vain antaa modeista.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Ja vastakysymys tähän: mitä sitten?

Keneltä se on pois? Ei tuo olisi kovin pitkään jatkunut muutenkaan, viikon tai kaksi ja sitten uudet kujeet.

Mutta pakko oli tämäkin vetää vituiksi. No, mitäpä tästä, aika typerän kuvan vain antaa modeista.
Juu ei mua häirinnyt, mutta epäilen juurikin tuon määrän modeja hiertäneen. Ihan hauskaa luettavaa ne ketjut on/oli.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Juu ei mua häirinnyt, mutta epäilen juurikin tuon määrän modeja hiertäneen. Ihan hauskaa luettavaa ne ketjut on/oli.
Niin ja varsinkin kun näissä oli ihan oikeasti keskustelu ns. retrohengessä, eli oli ikään kuin sijoitettu se kirjoitettu teksti sinne vuosien tai jopa vuosikymmenten päähän. Automobiili-äänestyksessä joku jopa kirjoitti wanhancaltaista tekstiä. En tiedä menikö oikein, mutta kuitenkin.

Mut eheeeei. Hassuttelu on kielletty.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Yllättävää, että samat turhailijat itkevät noiden turhailuketjujen perään. t. mielensäpahoittaja
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Yllättävää, että samat turhailijat itkevät noiden turhailuketjujen perään. t. mielensäpahoittaja
Painu kirjastoon tai laita palstan asetuksissa ”Kierrätyskeskus” piiloon, se helpottaa, i assume?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös