Onhan tämä nykyään joiltain osin todella lapsellinen tai muutoin heikkotasoinen palsta, vaikka hyvä palsta suurimmalta osalta onkin. Minua ei varsinaisesti häiritse nämä uudet mukahauskat ketjut, mutta pidän niitä silti idioottimaisina.
Osaltani arvostus on tippunut joidenkin kirjoittajien kohdalta, mutta oletan moderaattorien tekevän jotain tälle palstalla vallitsevalle asialle. Jos eivät tee, niin omapa on asiansa.
Silti olen ollut pääsääntöisesti varsin tyytyväinen palstan moderointiin, palsta on pysynyt selkeiden sääntöjen ja järkevän kurinpidon ansiosta suhteellisen asiapitoisena. Yksittäisiin kirjoittajia koskeviin rangaistuksiin en välttämättä halua ottaa tarkemmin kantaa, tosin tässä Lunaticon purnaamisessa näen rangaistukselle ihan perustellut syyt ja asianosaisena olisin jättänyt nuo asiattomuudet tähän ketjuun kirjoittamatta.
Hatunnosto siis moderaattoreille, josko saisitte vielä tuota kierrätyskeskusta hieman siistittyä niin olen tyytyväinen. Mutta eipä tuo minua varsinaisesti häiritsekään.