Rakastatko munaasi sellaisena kuin se on?

  • 2 456
  • 10

Diggatko?

  • Munani on täydellinen, tykkään! <3

    Ääniä: 20 50,0%
  • Saisi olla pidempi ja/tai paksumpi, myönnetään

    Ääniä: 7 17,5%
  • Mul o pillu ja tykkään pillustani!

    Ääniä: 2 5,0%
  • Kyrpäni on yhtä nolo kuin mies itse

    Ääniä: 6 15,0%
  • Pippeliä suuhun!

    Ääniä: 5 12,5%

  • Äänestäjiä
    40
Tila
Viestiketju on suljettu.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse diggaan omasta kyrvästäni. Se on oikeastaan täydellinen, etenkin paksuudesta munani on saanut positiivista palautetta. Miten muilla?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaipa siinä muutama senttimeetteri voisi olla sekä pituutta että leveyttä enemmänkin, ei tekisi pahaa, mutta tyytyväinen kuitenkin olen. Itseni olen sillä ainakin saanut tyydytettyä sekä yksin että naisen kanssa.

Voisi siis huonomminkin mennä. Meil on hyvä ja rakastava suhde.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Kyllähän Pikku Vääpelini osaa asentoon mennä. Pitääkö hän minusta, sitä en tiedä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tietenkin rakastan. Sen pituinen se.

Vaikka saisihan se tietysti isompikin olla. Tai ei niin isokaan välttämättä, kunhan vaan olisi pitkä ja paksu.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Sopii täydellisesti puolisooni. Jonkin verran kai keskivertoa enemmän kokoa joka suuntaan, muttei liikaa. Lepotilassa sopivan pieni. Olen todella tyytyväinen omaan vehkeeseeni ja niin on puolisonikin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kyrpäni on yhtä nolo kuin mies itse, mitään muuta ei oikein voi todeta.

Saisi olla pidempi, saisi olla paksumpi ja saisi laueta useammin! Jos jotain hyvää siinä on niin se, että se ottaa eteen ihan suhteellisen jouhevasti ja helposti, mutta ei enää liian helposti, eli mikä tahansa harakka tai varis ei saa sitä jouhevasti seisonta-asentoon!

Peruskoulussa ala-asteella ja osin yläasteella (seitsemännellä) oli tuskaa liikuntatunneilla kun meinasi ottaa eteen ja oli hikisenä käytävä suihkussa. Voi sitä häpeän määrää kun puolittaisessa erektiossa koetti epätoivoisesti viilettää suihkuun muiden poikain joukossa. Olinko homo kun poikain joukossa eteen otti? Mutta tämä on jo sitten toinen tarina, tämä.

vlad.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peruskoulussa ala-asteella ja osin yläasteella (seitsemännellä) oli tuskaa liikuntatunneilla kun meinasi ottaa eteen ja oli hikisenä käytävä suihkussa. Voi sitä häpeän määrää kun puolittaisessa erektiossa koetti epätoivoisesti viilettää suihkuun muiden poikain joukossa. Olinko homo kun poikain joukossa eteen otti?

Mulla oli tuo sorttinen ongelma kanssa nuorena pojankolttiaisena. Saunareissut muiden poikien kanssa oli yhtä tuskaa kun muna tanassa aina kun housut sai pois jalasta. Siinä sitten kyrpä suorana saunaan muiden kanssa ja kauhea peittely, ettei kukaan vaan näkisi tätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös