Man in the Box
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Änärin suomalaiset
Minä tykkään FASlapsen jutuista. Niihin pitää suhtautua tietynlaisella tavalla. Kun tietää että kirjoittaja ei ole mitenkään pahantahtoinen niin silloin minulla ainakin tulee paljon löysempi ote henkilön kirjoitteluihin. Ehkä jopa tietynlainen vapaudu vankilasta -kortti. Totta kai menee välillä yli ja jotta palsta pysyy lukukelpoisena niin rangaistuksiakin pitää tulla oli kohteena kuka tahansa. Mutta minun mielestä tiettyjen hassuttelujen ymmärtämättömyys on jotenkin kummallista. Ainakin itse oletan automaattisesti vaikkapa FASlapsen viestit semmoisiksi ettei niitä pidä turhan vakavasti ottaa. Sitten taas semmoinen käyttäjä jonka tekstejä en ole vielä "profiloinut" niin heidän kohdalla välillä tulee tuumineeksi että jahas, onko tämä nyt läppää, väärinkäsitys vai kenties jotakin kieroontunutta vittuilua.
Anyway, halusinpahan tähän jo ehkä wanhaan aiheeseen kirjoittaa kun tykkään kuitenkin todella paljon FASlapsen kirjoitteluista ja tahtoisin ihmisten ymmärtävän ettei hän oletettavasti mitään pahaa tarkoita.
Anyway, halusinpahan tähän jo ehkä wanhaan aiheeseen kirjoittaa kun tykkään kuitenkin todella paljon FASlapsen kirjoitteluista ja tahtoisin ihmisten ymmärtävän ettei hän oletettavasti mitään pahaa tarkoita.