Sinänsä jännä. Marin julkaisee bikinikuvan ja joillekin tulee ensimmäisenä assosiaationa Onlyfans-ura.
Itse näin viime kesänä kuvan Mika Aaltolasta ilman paitaa haarat levällään ja leka kädessä. Ei ollut ihan ensimmäisten ajatusten joukossa suositella OF-tilin perustamista.
En minäkään ajattele että Mika Aaltola olisi kovin helposti Onlyfansiin menossa. Hänhän on pyrkimässä Suomen presidentiksi. Presidenttinä ja muutenkin poliittisessa maailmassa pyörimisessä on näitä tämmösiä Mayflowerin aikaisia puritaanisääntöjä, joiden rikkomisella ei välttämättä tulisi mitään hyvää reaktiota kansan syviltä riveiltä, uskottavuus menisi ja mitä näitä nyt on. Miehet Onlyfansissa nyt muutenkin on asia, mistä en tiedä onko moisilla kysyntää kauheesti, jotenkin itse oon siinä mielikuvassa että naiset siellä helpommin tiliä tekee. Mutta jos Sanna Marin hakisi presidentin virkaa, en minä silloin hänenkään kohdallaan ajattelisi että Onlyfans-tili voisi olla mahdollinen.
Mutta Sanna Marin ei ole hakemassa presidentiksi, ja on minun tulkintani mukaan jättämässä poliittisen maailman taakseen ja siirtymässä jonkinlaiseen globaaliin vaikuttamiseen vai mitä tekeekään. Modernina ja rajoja rikkovana hurjapäänä voisi aivan hyvin heittää lisää bensaa liekkeihin Onlyfansilla. Eikä sitä nyt pelkästään edes ihan voisi miettiä hyvänä ajatuksena siitä Onlyfansista saatavan rahan takia, vaan se valtava mediahuomio ympäri maailman, mikä tuosta tulisi, olisi erittäin hyvä peliliike. Vaikka Sanna laittaisi vain samoja insta-kuviaan sinne Onlyfansiin, niin se hype mikä "Sanna Marin menee Onlyfansiin" -otsikoista pelkästään tulisi voisi nostaa Marinin seuraajia useilla miljoonilla. Luulen.
Minä en ihan kyllä pääse sisälle siihen ajattelumalliin, mikä ihmisiä ajaa noihin tommosiin itsestään julkaistuihin pyllykuviin. En minä haluaisi tommosia itsestäni yhtään kenellekään näyttää, enkä jotenkin oikein pysty ajattelemaan mitä ihmiset miettii kun ne tommosia itsestään julkaisee. Katteleeko ne puhelimeensa otettuja kuvia, ja ajattelevat että täähän on kiva, ja tää on kanssa, ja jaa, tässähän mun perse on aika hyvännäköinen, taidanpa laittaa tän instaan niin että muutkin pääsee näkemään mimmonen perse mulla on. Parempi varmaan laittaa siihen kuitenkin vähän jotain muitakin random-kuvia sekaan, koska oishan se nyt vähän noloa pelkkä tämmönen persekuva laittaa. Mutta kyllä tää kuva on minusta nyt niin hieno että haluan näyttää tän muillekin.
Vai meinaatteko että Sanna ei oo katellut tota bikinikuvaansa sillä mielellä, että tää on kiva, okei mun perseenhän tästä kaikki vaan huomaa, mutta sehän on tässä ihan kiva. Laitanpa tän instaan, ei jumalauta tästä tulee ihan saatananmoinen pöhinä taas, vai mitä Ilmari? Salee joku paviaani Jatkoajassakin tulee ehdottaa mulle Onlyfansia, ja se saa siitä penaltia! Hahaha, ai jumalauta meikä pyörittää maailmaa, oon boss bitch. Mites toi Onlyfans toimiikaan, tiiätsä Ilmari siitä jotain? Kelaa mikä rähinä siitä tulis kun sinne menisin!