Hahah.... Imartelevaa sinänsä että mut nostettiin ykkösketjuun
@heavy rinnalle, repesin kyllä täällä.
Esimerkkinä voin antaa että esim TPS ketjuista on porukkaa lähtenyt mielestäni keskimääräistä enempi sakkia huilille (pitkä ajanjakso)
Täällä olikin ilokseni puhuttu TPS-osiosta! Kyseisen osion nykymeno pistää minun pelikieltoni vähintäänkin kyseenalaiseen valoon. Osio on nykyään lähes poikkeuksetta "kaikki on paskaa" tekstiä ja etenkin muutamalta kirjoittajalta on tullut pelkästään tuota tekstiä jo viikkoja. Nyt kuitenkin ilman pelikieltoja, mutta minä sain "liian negatiivissävytteisestä" kirjoittamisesta pelikieltoa, kuten minulle kerrottiin yksityisviestinä modejen toimesta.
Muutenkin minua vituttaa, että keskustelupalstalla ei saa esittää kritiikkiä tai olla politiikan oikealla puolella. On melko huolestuttavaa, että cäncelöinti ylettyy jo moderaattoreihinkin, toki hekin ovat vain ihmisiä.
PS: tuo TPS-osion negapetterit vs jeesmiehet ketju on hulvaton. Siellä on mielestäni oikeinkin mukavaa huumoria, mutta siellä on myös suoraa vittuilua näitä "negapettereitä" kohtaan. Yllättyykö kukaan jos sanon, että noista ei tule pelikieltoa? Samana iltana kuin sain pelikiellon sain suoran henkilökohtaisen hyökkäyksen, mutta ilmeisesti minua kohtaan tulleet hyökkäykset sekä provot eivät ole niin vakavia.
En tiedä. Viimeaikoina alkanut mennä vähän maku tähän touhuun. Johtuu toki Tepsinkin käsittämättömän huonoista peliotteista, mutta myös moderaattorien täysin yksipuoleisesta linjasta. Osa käyttäjistä on selkeästi kuristettuna remmin päässä, kun osa saa räksyttää ja haukkua vapaasti muille.