Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Todella löysästi annettu pelikielto Malkkiselle. Noh, sen siitä saa kun moderaattoreiden kultapoikia hieman arvostelee.
Enemmän tuo Malkkisen rankku ihmetyttää. Asiaahan kaveri puhui, joskin hieman tuohtuneella asenteella.
Koko JA tuntenee @vilperi :n alkoholihistorian ja ei se yllätyksenä pitäisi tulla kellekkään, että jos vanha alkoholisti kutsutaan ryyppäämään, niin ei siitä hyvää seuraa.
Omaan korvaan ei tuo Malkkisen viesti mitenkään ylitörkeä tai liian hyökkäävä ollut. Annetuilla faktoilla puhui suunsa puhtaaksi.
Todella löysästi annettu pelikielto Malkkiselle. Noh, sen siitä saa kun moderaattoreiden kultapoikia hieman arvostelee.
Juuri näin. Hämmentävintä tässä oli ettei modet edes väittäneet että sääntöjä olisi rikottu, todettiin ainoastaan että voidaan ymmärtää henkilöllisyyden arvuutteluksi.Jos tuosta viestistä olisi jättänyt lainauksen pois, niin ei varmaankaan olisi tullut rangaistusta. Sääntö on tiukka ja nyt taisi huolimattomuuden piikkiin mennä, että rangaistus jouduttiin tuon säännön pohjalta antamaan.
En sanois kyllä löysästi. Tuossa mentiin sille alueelle mistä @Moderaattorit ovat varoittaneet useaa käyttäjää eli vanhojen asioiden turha uudelleen esiintuonti.
Ja modet olivat siinä ihan oikeassa. Lainauksen kanssa kun tuon lukaisee nopeasti, niin saattaa ymmärtää viestin väärin. Ilman lainausta olisi toiminut paremmin.Juuri näin. Hämmentävintä tässä oli ettei modet edes väittäneet että sääntöjä olisi rikottu, todettiin ainoastaan että voidaan ymmärtää henkilöllisyyden arvuutteluksi.
Joo, ei hyvää päivää. Pistää kyllä vihaksi. Ja mitä addiktioon tulee niin se oma vastuu on heikentynyt ja monissa tilanteissa voidaan addiktiota pitää sairautena. Ei pidä varta vasten tarjota tilaisuuksia päihteiden käyttöön. Tämähän nyt on täysin perusasia.En tiedä mistä on kysymys, mutta jos joku tiennyt jonkun olevan alkoholisti ja kutsunut silti ryyppäämään, niin helvetin hyvä jos joku on siitä sanonut vähän ikävämpäänkin sävyyn.
Aivan vitun urpoa ja vastuutonta toimintaa.
Epäilemättä. Mutta rangaistuksen perusteena se että joku asia voidaan ymmärtää väärin on kestämätön.Ja modet olivat siinä ihan oikeassa. Lainauksen kanssa kun tuon lukaisee nopeasti, niin saattaa ymmärtää viestin väärin. Ilman lainausta olisi toiminut paremmin.
Mitään @vilperi n tilanteesta tietämättä, niin olen muutamaan kertaan ollut ko porukan kanssa iltaa viettämässä. Ainakaan tämä alkoholisti ei ole kertaakaan sortunut siellä ryyppäämään. Ja ei mua viinaa edes kutsuttu juomaan eikä sitä tyrkytetty. Toki tiesin, että siellä viina virtaa.Joo, ei hyvää päivää. Pistää kyllä vihaksi. Ja mitä addiktioon tulee niin se oma vastuu on heikentynyt ja monissa tilanteissa voidaan addiktiota pitää sairautena. Ei pidä varta vasten tarjota tilaisuuksia päihteiden käyttöön. Tämähän nyt on täysin perusasia.
No, en vaan osaa pitää tuollaista toimintaa mitenkään hyväksyttävänä, tosi hienoahan olisi ystäviä, joilla on haasteita juomisen kanssa sinänsä kutsua rientoihin, mutta pitää ne alkoholittomina. Eikä tuo tapaus kuvauksesta päätellen ollut sellainen, jossa alkoholi olisi ollut satunnaisessa sivuroolissa.Mitään @vilperi n tilanteesta tietämättä, niin olen muutamaan kertaan ollut ko porukan kanssa iltaa viettämässä. Ainakaan tämä alkoholisti ei ole kertaakaan sortunut siellä ryyppäämään. Ja ei mua viinaa edes kutsuttu juomaan eikä sitä tyrkytetty. Toki tiesin, että siellä viina virtaa.
Täällä taas. Paras oppi kahden kuukauden lomasta on se, että aion käyttää ignore-toimintoa aiempaa enemmän. Sitä olisi pitänyt käyttää jo aiemmin.@nummenkallio istunto taitaa loppua kohta.
Käännän asian niin, että ei se, että mulla on ongelmia alkoholin kanssa ole heidän vikansa. Riennot on hauskoja, mutta en mä voi edellyttää muilta alkoholittomuutta. Minä sen sijaan voin valita mihin ja kenen kanssa menen. Mutta tämä nyt ei enää liity mitenkään Modeihin.No, en vaan osaa pitää tuollaista toimintaa mitenkään hyväksyttävänä, tosi hienoahan olisi ystäviä, joilla on haasteita juomisen kanssa sinänsä kutsua rientoihin, mutta pitää ne alkoholittomina. Eikä tuo tapaus kuvauksesta päätellen ollut sellainen, jossa alkoholi olisi ollut satunnaisessa sivuroolissa.
Mutta tämä nyt ei enää liity mitenkään Modeihin.
Olethan Varjo.Mode.Raattori.Mutta mutkan (kenties jopa Kurvin) kautta saadaan liittymään:
Oon ihan varma että modet hoitavat hommiaan kännissä. Ei sitä kyllä selvin päin jaksa kun kattoo näitä palstan sankareita. Minähän olen ainoa asiallinen. kirjoittaja. Jatko. Ajassa.
No, en vaan osaa pitää tuollaista toimintaa mitenkään hyväksyttävänä, tosi hienoahan olisi ystäviä, joilla on haasteita juomisen kanssa sinänsä kutsua rientoihin, mutta pitää ne alkoholittomina. Eikä tuo tapaus kuvauksesta päätellen ollut sellainen, jossa alkoholi olisi ollut satunnaisessa sivuroolissa.
Mulle on jäänyt pikkaisen epäselväksi, mitkä leikkimieliset kutsumanimet vastustajan kannattajista ovat sallituja ja mitkä eivät. Seksuaaliseen suuntautumiseen viittaaviin lempinimiin on tehty kuitenkin linjanveto, luulen. Homottelu ei ole suotavaa (rämehomo). Eläimiin sekaantuminen taas on suotavaa. (poron pallin pureskelija, poron nussija). On oikeasti hyvä juttu, että alkaa näihin löytymään linja.
Totta. Sen voi nähdä noin ja noin minä sen otinkin. Toki sen voi nähdä myös seksuaalisena toimenpiteenä.Minulla tulee poron pallin pureskelusta ensin mieleen (epäilyttävän kuuloinen) ruokailu, ei eläimiin sekaantuminen.
Nimityshän tulee porojen kuohinnasta, joka entisaikoina tehtiin puremalla kivekset rikki. Ei siinä mitään eläimiinsekaantumiseen viittaavaa ole.
Aitoa raakaruokaa siis.Nimityshän tulee porojen kuohinnasta, joka entisaikoina tehtiin puremalla kivekset rikki. Ei siinä mitään eläimiinsekaantumiseen viittaavaa ole.
Mahtavaa! Eikä siinä, minulle on sinänsä ihan sama viittaako joku poron pallien purijalla kuohintaan, ruokailuun vai seksuaaliseen tekoon. Poron pallin purija on Kärppien kannattajasta ihan hyvä nimitys ja sääntöjen mukaan sallittu. Hyvä niin. Tuo rämehomottelusta annettu pelikielto vain laittoi pohtimaan, jotta missä rajat kulkevat.Nimityshän tulee porojen kuohinnasta, joka entisaikoina tehtiin puremalla kivekset rikki. Ei siinä mitään eläimiinsekaantumiseen viittaavaa ole.