Löylyn sulkeminen auttaisi vain siinä tapauksessa, että kaikki siellä nyt oleva keskustelu kiellettäisiin palstalla kokonaan. Mielestäni siihen ei kannata lähteä.
Minulle löylyhuone on ollut täydellinen ratkaisu. Sinne siirrettiin ne ketjut, joissa käydään tulikuumaa keskustelua, mihin en lopulta ole kiinnostunut osallistumaan. Nyt olen voinut sivuuttaa koko alueen ihan täysin, joka on tehnyt koko palstasta mukavamman paikan keskustella.
Tuo kuulostaa hyvältä. Itse en ole pohtinut asiaa tuota kautta. Ellen väärin muista - ja en taida väärin muistaa - olin aktiivinen keskustelija Jokerien ketjuissa. KHL:ään siirtyminen muutti tilannetta Venäjän ja sen toimien takia, ja siirryin vähitellen Löylyn aiheiden pariin, kun Jokerien tilanne oli mikä oli. Istuin varmaan 10 pelikieltoa politiikan kirjoittamisesta Jokerien osiossa vuoden 2014 aikana ja jälkeen, ja siirtyminen poliittisempiin aiheisiin tapahtui ehkä tuotakin kautta. Ja The Seuran, jota on kannattanut 1970-luvulta alkaen, luisuminen Venäjän julkisuuskuvan kiillottajaksi tuntuu edelleen tosi pahalta.
Löyly on ehkä toiminut eräänlaisena korvikkeena, sillä en muista Jokeriajoiltani kovin paljon vastaaviin ketjuihin kirjoittaneeni. Taisin jopa esittää vapaan puolen sulkemista, koska se häiritsee jääkiekkokeskustelua. Nyt itselläni jääkiekkokeskustelu on todella vähäistä, kun omaksi kokemaani seuraa ei ole ja maajoukkue pelaa harvoin. Silloinkin osa maajoukkueen peleistä on turhia, joissa ei ole mieltä edes Karalahden pronssipelin verran.
Viimeksi muokattu: