Jatkoajan ultimaattinen jalkapallotietäjä-visa, aloitus- ja kysely- ja tulosketju

  • 4 823
  • 95

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kiitokset visasta, vaikka yhdessä kohtaa jäikin minulle surullinen maku. Jos olisin itse saanut päättää, niin ehdottomasti Bundesliigasta olisi pitänyt olla yksi osio vaikkapa tuon potkispalloliigan tilalle. Tai olisi se voinut olla vaikka pelkkä Bayern Munchen -osio, kunhan vain olisi ollut mukana myös saksalaista jalkapalloa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kiitokset visasta, vaikka yhdessä kohtaa jäikin minulle surullinen maku. Jos olisin itse saanut päättää, niin ehdottomasti Bundesliigasta olisi pitänyt olla yksi osio vaikkapa tuon potkispalloliigan tilalle. Tai olisi se voinut olla vaikka pelkkä Bayern Munchen -osio, kunhan vain olisi ollut mukana myös saksalaista jalkapalloa.

Juu tuota mietin itsekin. Mutta eipä ole aktiivista keskustelua täällä Bulista, ja Serie A:sta sentään Juventus-ketju niin mentiin noilla.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Juu tuota mietin itsekin. Mutta eipä ole aktiivista keskustelua täällä Bulista, ja Serie A:sta sentään Juventus-ketju niin mentiin noilla.
Legendaarinen scholl aikanaan kirjoitteli tänne aina Bayernin ja Saksan maajoukkueen asioita mutta sen jälkeen ollut kyllä harmillisen hiljaista.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kokonaispistetilanne yhdeksän osion jälkeen. Kaikki eivät ole tosin vastanneet vielä ysi-osioon, niin tämä päivittyy. Kärjessä tilanne vaan tiivistyy ja viimeinen osio ratkaisee voiton.


Ja lopputulokset kokonaisuudessaan.

@Barney 139p
@Gostisbehere 136p
@Buster 135p
@Isäntä 127p
@Provider 113p
@näppituntuma 110p
@Zoidberg 107p
@Peteliuz 98p
@Vellihousu 97p
@Jay 95p
@Ralph 79p
@Rara 72p
@Huono pakki 70p
@Mängimies, @maken veivi jr. 69p
@Everton, @KwutsNI 67p
@V-G- 64p
@Alfred E Neuman 62
@Aatelinen 59p
@knttrtknkn1 56p
@red.machine 55p
@Gemondo 52p
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kiitos visanpidosta @mikko600 ja onnittelut voittajalle!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kiitos myös täältä! Vielähän sitä @mikko600 ehtisit kesän aikana pari visaa pitää vaikka eri urheilulajeista.

Onnea @Barney! Kaljan tarjoan jos joskus satutaan samaan tilaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kiitos myös täältä! Vielähän sitä @mikko600 ehtisit kesän aikana pari visaa pitää vaikka eri urheilulajeista.

Onnea @Barney! Kaljan tarjoan jos joskus satutaan samaan tilaan.

Emmä seuraa kuin jalkapalloa niin paljon että visailua viitsin pitää. Mutta aloitin nyt tuon päivävisan tänään myös.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Oliskos tälle vuodelle tilausta? Ja samalla kaavalla kuin viime vuonna? Tai ei samat aiheet mutta ns. teema per viikko.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Oliskos tälle vuodelle tilausta? Ja samalla kaavalla kuin viime vuonna? Tai ei samat aiheet mutta ns. teema per viikko.
Joo. Vaikka en tule voittamaan yhtä ylivoimaisesti jossei saa googlettaa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Oisko niin, että tämä visa päättyy sitten kun Newcastle saa uuden valmentajan?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Joo ei googletusta tällä kertaa. Ja olithan sä viime vuonna 18:sta hei.
Joo, ja siis tärkeintähän ei ole omat henkilökohtaiset tehot vaan se, että manu(lainen) voittaa.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Mä haluan joukuussa 24 kysymystä..
kysymyksen nro 24 vastaus lienee Bruce
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös