Jatkoajan ultimaattinen jalkapallotietäjä-visa, aloitus- ja kysely- ja tulosketju

  • 4 823
  • 95

Buster

Jäsen
12/20 oman joukkueen kysymyksistä. Sitä pitää vissiin vaihtaa suosikkiseuraa, jos jonkun muun joukkueen kysymyksistä saa enemmän pongoja.

Missä peleissä David Beckham on tehnyt nuo vähintään kaksi hattutemppuaan Man Unitedissa? All-time suosikkipelaaja ja ei oikein muista ensimmäistäkään. Tietysti jossain harkkapeleissä?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
12/20 oman joukkueen kysymyksistä. Sitä pitää vissiin vaihtaa suosikkiseuraa, jos jonkun muun joukkueen kysymyksistä saa enemmän pongoja.

Missä peleissä David Beckham on tehnyt nuo vähintään kaksi hattutemppuaan Man Unitedissa? All-time suosikkipelaaja ja ei oikein muista ensimmäistäkään. Tietysti jossain harkkapeleissä?

Tämä menee muuten meikällä tarkastukseen. Löytyi nimittäin toista infoa että Beckham ei ole hattutemppua tehnyt. Eli danke tarkkakatseisuudesta ja teen tarkistukset.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Beckham ei ole ainakaan Valioliigassa tehnyt yhtään hattutemppua. Muista kilpailuista en osaa sanoa
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Juu mun moka oli. Eli siinä oikea vastaus oli David Beckham. Oli meikän lähde väärässä ja olisi pitänyt tarkistaa.

Näitä sattuu välillä. Korjaatko myös tuonne pisteisiin
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Saitko @mikko600 edellisen kierroksen tuloksia laskettua?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
@mikko600 , olenko saanut jotain "kiitos osallistumisesta" extrapisteitä vai onko mun matematiikka hakusessa(se todennäköinen vaihtoehto)? Omien laskujen mukaan mun pisteet on jossain 17 hujakoilla. Ei kuulu Ärrien luontoon olla noin korkealla taulukossa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
@mikko600 , olenko saanut jotain "kiitos osallistumisesta" extrapisteitä vai onko mun matematiikka hakusessa(se todennäköinen vaihtoehto)? Omien laskujen mukaan mun pisteet on jossain 17 hujakoilla. Ei kuulu Ärrien luontoon olla noin korkealla taulukossa.

Korjattu! Ja tarkastuslaskenta käyntiin...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Harmi, en ole millään kerennyt osallistua kuin ensimmäiseen osioon. Aika tuntuu olevan jatkossakin niin kortilla, että ehkä tämä keskustelupalsta saa jäädä minun osaltani.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ja kokonaistilanne ennen kahta viimeistä osiota. Eli sunnuntaina ratkeaa sitten. Kärjessä tilanne jännittävä ja kaikki auki vielä. Tiputtelin pois kokonaistilanteesta muutaman jotka ovat vain yhteen tai kahteen osioon osallistuneet.

@Barney 115p
@Gostisbehere 110p
@Buster 108p
@Isäntä 106p
@näppituntuma 97p
@Provider 93p
@Zoidberg 85p
@Peteliuz 78p
@Vellihousu 74p
@Jay 72p
@Mängimies 69p
@Ralph 63p
@maken veivi jr. 62p
@knttrtknkn1 56p
@Rara 55p
@KwutsNI, @Everton 53p
@Huono pakki 52p
@V-G- 51p
@Alfred E Neuman 49p
@red.machine 47p
@Aatelinen 46p
@Gemondo 36p
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kokonaispistetilanne yhdeksän osion jälkeen. Kaikki eivät ole tosin vastanneet vielä ysi-osioon, niin tämä päivittyy. Kärjessä tilanne vaan tiivistyy ja viimeinen osio ratkaisee voiton.

 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Mennään hiukan etuajassa, mutta kärkinelikko on ratkennut ja täten myös voittaja!

@Barney 139p
@Gostisbehere 136p
@Buster 135p
@Isäntä 127p

Eli onnea Jatkoajan ultimaattiselle jalkapallotietäjälle nimimerkki @Barney! Kärkikolmikko oli todella lähellä toisiaan lopussa, mutta Barney veti pisimmän korren vaikka Arsenal-osio meni ulkomuistista huonoiten kaikista osioista.

Kaikkien pisteet ja oikeat vastaukset myöhemmin sitten. Onnea vielä ja kiitos osallistujille! Uusi erilainen visa aloitellaan sitten huomenissa. Mutta tämä tulee olemaan sitten täysin erilainen, eli joka päivä tulee yksi kysymys johon nopeiten oikein vastannut saa yhden pisteen. Idea varastettu suoraan @Evertonilta. Tämä visa tulee sitten kestämään niin kauan kunnen Newcastlella on uusi omistaja. Eli saas nähdä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mulla on näköjään 69 ja 62 pistettä :D

Kiitos hyvästä visailusta!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Miten @mikko600 teit muuten tuo barca-visan eniten pelejä pelanneiden kysymyksessä. Luin nimittäin taas tavalleni tyypillisesti päin sitä itseään ja veikkasin koko top vitosta. Otitko kolme ekana heitettyä vai hylkäsitkö kylmästi?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Miten @mikko600 teit muuten tuo barca-visan eniten pelejä pelanneiden kysymyksessä. Luin nimittäin taas tavalleni tyypillisesti päin sitä itseään ja veikkasin koko top vitosta. Otitko kolme ekana heitettyä vai hylkäsitkö kylmästi?

Juu pari muutakin oli siinä viisi vastannut. Tein silleen että jos kaikki viisi sai oikein niin sai täydet pisteet, jos taas oikeat vastaukset löytyivät viiden listasta jossa yksi tai kaksi väärin niin sai kaksi pistettä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös