Jatkoajan ultimaattinen jalkapallotietäjä-visa, aloitus- ja kysely- ja tulosketju

  • 4 822
  • 95

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uutta visaa vaan eetteriin vaikka kv-seurafutiksesta en juuri mitään tiedäkään. Litti ja Hyypiäkään eivät taida enää Poolissa potkia?

Veikkausliiga kuitenkin mukaan ehdottomasti ja kaikkien kaveri Miika Juntunen vastaukseksi johonkin kysymykseen!

Mitenhän Bror Lauri Dalle Walle-nius? Vieläkö tähtäimenä paikka Liverpoolin kokoonpanossa?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
@mikko600
Onko mielessä jotain aikataulua?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kai sitä voisi tänään iskeä ensimmäisen osan jo tulille.

Mahtavaa. Äkkiä kauppaan hakemaan muutama Pienpanimoiden bisse. Sitten vielä sauna tulille. Sitten voi illalla kun on saanut muksun nukkumaan keskittyä visailee.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
@Everton sulla kun on kokemusta visojen pitämisestä, niin kuinkas sä olet tehnyt muuten pisteiden laskun?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@Everton sulla kun on kokemusta visojen pitämisestä, niin kuinkas sä olet tehnyt muuten pisteiden laskun?

Olen tulostanut paperille kysymykset ja oikeat vastaukset, niin silloin on helpompi ja varmempi tarkistaa vastauksia ja laskea pisteitä. Tarvittaessa voi käyttää pisteitä laskiessa esim. tukkimiehen kirjanpitoa muistin tukena. Sitten tulokset vaan exceliin.
 

Liitteet

  • pistetaulukko.jpg
    pistetaulukko.jpg
    206,6 KB · kertaa luettu: 107

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Olen tulostanut paperille kysymykset ja oikeat vastaukset, niin silloin on helpompi ja varmempi tarkistaa vastauksia ja laskea pisteitä. Tarvittaessa voi käyttää pisteitä laskiessa esim. tukkimiehen kirjanpitoa muistin tukena. Sitten tulokset vaan exceliin.

Dodi. Excelhän se vastaus tietty on. Pitääkin muistella sen käyttöä. Kiitoksia!
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
@mikko600

onko mahdollista että loput kysymykset tulisivat nopeammalla tahdilla?
Keskiviikkoon niin pitkä aika.
Riittäisikö jokaiselle kierrokselle vaikkapa 48h
Kierroksen olisi hyvä alkaa klo 21:45 kuten Champions League

mutta lisää näitä jokatapauksessa
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
En jaksa lainata koko ketjun aloitusta mutta tuli nyt mieleen, että miksei Veikkausliiga ole mukana yhtenä osiona?

Hienoja aiheita toki kaikki jotka tulossa ovat, en minä sillä.

Lähinnä siksi, etten tiedä itse yhtään mitään Veikkausliigasta enkä ole ikinä seurannut Veikkausliigaa kuin ns. toisella silmällä, eli tällöin helposti siitä osiosta tulisi vaan ennätyskyselyä ja sinällään tylsä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
@mikko600

onko mahdollista että loput kysymykset tulisivat nopeammalla tahdilla?
Keskiviikkoon niin pitkä aika.
Riittäisikö jokaiselle kierrokselle vaikkapa 48h
Kierroksen olisi hyvä alkaa klo 21:45 kuten Champions League

mutta lisää näitä jokatapauksessa

Juu tätä mietin itsekin, eli vastausaikaa voisi olla aina tuon vajaan viikon, mutta kysymyksiä olisi kaksi osiota aina kerrallaan julki. Eli esim. huomenna tai tänään illalla tulisi jo seuraava osio. Sitä seuraava sitten ke tai to kun ensimmäisen osan vastausaika on loppunut jne.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lähinnä siksi, etten tiedä itse yhtään mitään Veikkausliigasta enkä ole ikinä seurannut Veikkausliigaa kuin ns. toisella silmällä, eli tällöin helposti siitä osiosta tulisi vaan ennätyskyselyä ja sinällään tylsä.

Joo, tällaista ounastelin ja sama homma myös itselläni. Kertoo tietysti jotain suomalaisesta futiskulttuurista, mutta eipä mennä siihen nyt. Luulen kyllä että tylsäkin visa voisi olla tässä tapauksessa mielenkiintoinen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Joo, tällaista ounastelin ja sama homma myös itselläni. Kertoo tietysti jotain suomalaisesta futiskulttuurista, mutta eipä mennä siihen nyt. Luulen kyllä että tylsäkin visa voisi olla tässä tapauksessa mielenkiintoinen.

Juu mä mietin tuota vielä.
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lähinnä siksi, etten tiedä itse yhtään mitään Veikkausliigasta enkä ole ikinä seurannut Veikkausliigaa kuin ns. toisella silmällä, eli tällöin helposti siitä osiosta tulisi vaan ennätyskyselyä ja sinällään tylsä.

Veikkausliiga mukaan vaan! Tuskin porukka yleisesti tietää sen kummemmin mistään Serie A:sta tai La Ligastakaan mitään nippelitietoa joten ei haittaa vaikka Veikkausliigaakin koskevat kysymykset olisi vähän helpompia ja tylsempiä kuin mitä Mestarien liigasta kyselit.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Jos Veikkausliiga halutaan mukaan niin voin tehdä kysymykset ja lähettää ne @mikko600 yv:llä. Luonnollisesti jätän itse vastaamatta tähän osioon.

Tämä ei ole iso menetys sillä menestysmahdollisuudet kisassa on samat kuin West Hamilla joka vuosi, kaiken mennessä nappiin keskikastiin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Jos Veikkausliiga halutaan mukaan niin voin tehdä kysymykset ja lähettää ne @mikko600 yv:llä. Luonnollisesti jätän itse vastaamatta tähän osioon.

Tämä ei ole iso menetys sillä menestysmahdollisuudet kisassa on samat kuin West Hamilla joka vuosi, kaiken mennessä nappiin keskikastiin.

Käy kuule oikein hyvin! Kakkososan pistin jo linjoille myös.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Jos oman suosikki joukkueen kysymyksistä saa 14/20pistettä niin jatkossa on luvassa paljon noita alle 8pisteen kierroksia
 

Jeffrey

Jäsen
Jos oman suosikki joukkueen kysymyksistä saa 14/20pistettä niin jatkossa on luvassa paljon noita alle 8pisteen kierroksia

Samat on täällä aatteet. Näissä tietovisoissa hyvin käy ilmi se kuinka yksipuoleisesti oma jalkapallon seuraaminen ja sen oheistoiminta jalkapallopeleineen on keskittynyt Englannin sarjoihin ja Unitediin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös