Jatkoajan TOP20 jalkapallonpelaajat kaudelle 2022–2023

  • 6 527
  • 124

Barney

Jäsen
Onhan tuo aika mahdoton vertailla eri pelipaikkojen pelaajia ja ainakin oma listaus on ikävän hyökkääjäpainotteinen. Omalle listalleni mahtui esimerkiksi tasan nolla maalivahtia ja topparia. Omissa papereissani esimerkiksi Ruben Dias on maailman paras toppari tällä hetkellä, mutta kun pystyn nimeämään siitä huolimatta Citystä 3-4 parempaa pelaajaa, niin vaikea on mahduttaa Diasia listalle.

Muutenkin vähän vaikea määrittää, että millä tavalla pelaajia arvostaa. Kuinka paljon antaa arvoa nykyformille ja kuinka paljon esimerkiksi viime kaudella nähdylle tasolle? Jotain Neymaria tai Messiä en haluaisi nykypäivänä ikinä sotkemaan suosikkijoukkueeni peliä, mutta heidän pallolliset taidot ovat sitä luokkaa, että aika vaikea heitä on jättää top-20 pelaajien ulkopuolelle. Ehkä se kakkosvaihe on sitten helpompi, kun pitää vain järjestää muutama pelaaja haluamaansa järjestykseen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tämä listaus on kyllä aika vaikea, kun pitäisi listata 20 parasta pelaajaa tälle kaudelle. En ole esim. Italian sarjaa juuri seurannut ja Espanjastakin vain satunnaisia pätkiä. Ja kausi on vasta alussa. Pitänee ennakoida, kuka saattaisi olla hyvä.
Mieti niin että tällä hetkellä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ei tän helppoa tosiaan pidäkään olla. Omalla listalla oli mm. yksi nimi jota kenelläkään muulla ei ole ollut. 20 parasta juuri nyt, silleen mä mietin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei tän helppoa tosiaan pidäkään olla. Omalla listalla oli mm. yksi nimi jota kenelläkään muulla ei ole ollut. 20 parasta juuri nyt, silleen mä mietin.
Väärä Bruno?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä yritin jotenkin suhteessa tärkeyteen omalle joukkueelle vs pelaajan tasoon yleisesti ja tasoon tällä hetkellä. Toisaalta tän ois voinu ajatella 11 parasta ja vaihtopelaajat 9 kpl. Silloin ei ois välttämättä tullu absoluuttisesti parhaita 20 pelaajaa, mutta paras joukkueellinen.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mukana jos vielä mahtuu. Varmaan huomenna saa jotain listaa ulostettua.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Vielä perjantai-aamuun saakka aikaa lähetellä listoja. Lasken silloin tulleet äänet ja julkistan TOP5:sen jota sitten äänestetään.
 

CatGarfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Internazionale, Newcastle, NY Rangers, HIFK, ManU
Tämä innosti miettimään, joten laitanpa minäkin listan.

Vaikka äärimmäisen harvoin tulee mitään kirjoiteltua, seuraan palstan jalkapallokeskusteluja aktiivisesti. Suuret kiitokset siis jalkapallopalstan aktiivikirjoittajille!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olin aikoinaan lupaava nuori, muiden tasosta en tiedä.

EDIT: ai, ei tässä ollutkaan tarkoitus ilmoittautua, vaan suunnitella äänestystä jostain (todennäköisesti) ei-jatkoaikalaisista potkupallisteista.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olin aikoinaan lupaava nuori, muiden tasosta en tiedä.

EDIT: ai, ei tässä ollutkaan tarkoitus ilmoittautua, vaan suunnitella äänestystä jostain (todennäköisesti) ei-jatkoaikalaisista potkupallisteista.
Tämäkin ois kyllä mielenkiintoinen konsepti. Kaikki laittaisi @mikko600 oman pelipaikan ja ylimmän sarjatason missä pelannut ja sitten koottaisiin siitä joukkue + vaihtopelaajat. En tiedä tulisiko siitä kokonaista joukkuetta ja miten sitten verrata jos joku pelannut junnu SM ja toinen miesten sarjassa tasolla x.
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Mä tätä tässä mietin ja mun puolesta kaikki vaan. Jos taas haluaa vaikuttaa äänestettäviin niin pistää listaa tulemaan.
Tämä on hyvä, en nyt itse osaisi millään nimetä järkevästi 20 parasta pelaajaa mutta jos tulee samanlainen vertailu kun tuossa NHL-listan puolella on helpompi aina muutama pelaaja laittaa paremmuusjärjestykseen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jes. Ei enää TOP20-listoja kiitos. Lasken tässä päivän mittaan nuo toimitetut ja sitten äänestetään sijat 1-5.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Noniin. Viiden ensimmäisen kanssa ei tullut yllätyksiä ja viidennen ja kuudennen sijan ero oli myös huomattava.

Eli seuraavaksi äänestetään sijat 1.-5. Lista meikäläiselle YVllä ja nämä seuraavat pelaajat järjestykseen. Äänestysaikaa sunnuntaille klo. 18:00 saakka. Kaikki saavat äänestää.

Jatkoajan Muun urheilun äänestämät viisi parasta nykyjalkapallonpelaajaa:


- Kevin De Bryune, Manchester City, 31v
- Erling Haaland, Manchester City, 22v
- Kylian Mbappe, PSG, 23v
- Robert Lewandowski, Barcelona, 34v
- Karim Benzema, Real Madrid, 34v
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Lisätään äänestysaikaa huomiseen klo. 18:00. Itse en kotona koneen äärellä niin ei viitsi kännykällä laskea kaikkia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Pari tuntia aikaa äänestää ja lasken sitten lopulliset sijoitukset sijoille 1.-5. Tämän jälkeen myös julkistan sijat 6.-10 ja niitä saa äänestää sitten vaikka keskiviikkoon saakka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös