Viestin lähetti Predator
Niin, koska olen yksi monista tämän palstan alkuperäisistä, alusta asti mukana olleista nimimerkeistä, niin tulipa mieleeni kysyä tällaista:
- oletko huomannut jotakin sellaista omituiselta kalskahtavaa "huumoria", jota jostakin syystä tuntuvat monet ymmärtävän - mutta just SINÄ et tajua ollenkaan?
Riippuu siitä, kuka niitä "sanontoja" heittää[- oletko huomannut joitakin omituisia sanontoja, joita toistetaan jatkuvasti - sinä et tajua niistä mitään, mutta monet ilmeisesti tajuavat, koska niitä ei mitenkään selitellä. ?[/B]
[- - onko täällä mielestäsi jopa kokonaisia viestiketjuja, jotka mielestäsi ovat jotakin sairasta "inside-huumoria" - ja jos näin on, niin miksi ihmeessä Modet antavat moisen säädyttömyyden jatkua?[/B]
Muutaman vuoden kanavalla vierailleena voin sanoa etten ole tavoille oppinut, enkä tule oppimaankaan... mutta hyvin siellä meikääkin on kestetty. :)Viestin lähetti girlzilla
Sisäpiirijuttuja löytyy hyvin paljon myös irc-kanavaltamme, #jatkoajalta. Siellä kestää kyllä aikansa ennen kuin oppii tavoille.
Niin, vois kysyä - taas -et mitäs helvekkoa noi nyt merkkaskaan?Viestin lähetti girlzilla
Opeteltavia termejä on monia,
mh, eph, j, nh, jne...
En helposti provosoidu, mutta ehkäpä muutama provosoituu heitoistani? Ainakin #ässät-kanavalla tuntuu siltä joskus... :o) Ja huumorilla selviää melkein tilanteesta kuin tilanteesta... :o)Viestin lähetti girlzilla
Porukkaan tosin pääsee hyvin nopeasti mukaan, kunhan suhtautuu huumorilla, eikä provosoidu helposti.
Viestin lähetti Ossi
Tämähän onkin oiva ketju kysyä sitä, mitä olen usein halunnut, mutten ihan uskaltanut. Edelläkin on jo mainitty ry-pohjainen pöyhkeilykulttuuri turenkilaisvariaatioineen matsiennakoissa. Yksi ko. huumorin parhaita puolia on se, että varsinkin turkulaiset suuttuvat siitä niin perkeleesti. Kysymykseni onkin: kuuluuko suuttumus asiaan? Siis onko se herneen vetäminen sieraimeen ja syvälle 1) ovelaa jatkohuumoria vai b) ihan oikeata suuttumista? Jos oikea vastaus on a), olen syvästi hämilläni ja tunnustaudun puolitosikoksi omille vitseilleen naurajaksi.B]
Noh, minusta kyllä pelikieltosi ansaitsit ihan itse puolivälieräketjussa mennä kaudella. Jos olet vastaavasti käyttäytynyt muissakin kuin HPK-ketjuissa ja et ole saanut pekkaa niin sitten täällä varmaan oikeasti on HPK-mafia. Jos et ole, niin sitten vain oletat. Itse olen muutaman kerran painellut kantele-nappia. En tosin sinun kohdallasi. Jos viittasit muuhun kuin tuohon tapahtumaan sitten olen hiljaa.Viestin lähetti L4E
Joo kait nuo "saaret" menisi, mutta heti kun kolahtaa kerhoon, "Raportoi tämä viesti moderaattoreille " näppäin on
kuumana.
Täältä tähän..
Viestin lähetti Twite
Ja tps-fanit, paskat te mitään ymmärrä, olette tosikkoja kaikki.
Viestin lähetti Senior
Mulle ei kyllä avaudu Predan tämän ketjuavauksen syvin olemus ny.
Viestin lähetti Predator
Siis mitä? Olen mukana siinä pienehkössä porukassa, joka rekisteröityi tälle saitille saitin syntymän aikoihin. Olen poistunut täältä muutaman kerran "hermolomalle", mutta se ei muuta miksikään sitä faktaa, että olen yksi Jatkoajan kymmenistä enismmäisistä jäsenistä.
Tuota, ellen nyt aivan väärin muistele, niin osin tuo elokuva ja sen tapahtumat kuvattiin täällä Lappeenrannassa. Kyseisessä elokuvassa nimittäin vilahtaa täkäläinen jo melko ränsistynyt asuintalo joka on VR:n omistuksessa. Muutamat elokuvan kohtaukset siis kuvattiin sen liepeillä ja siinä imelkein vieressähän kulkee kiskot. En tosin tiedä onko siinä enää juuri liikennettä. En ole vuosiin nähnyt että minkään valtakunnan puksutin jyräisi sitä reittiä. Ehkä jotain matskua tehtaille.Viestin lähetti ervatsalo
Samaisen reissun paluumatkalla tosin päätettiin, että ensi kaudella otetaan uusiksi ja etsimällä etsitään ko. elokuvan "se ratapiha", jossa hiljennymme ja juomme yksi tai kaksi letkujalkalimpparia.
Viestin lähetti Designer
Vielä en ole tajunnut yhtään kirjoitusta koko Jatkoajassa. Siksi naurankin niille kaikille ja julistaudun itse oikeassa olevaksi. Ja sitähän te ette voi ymmärtää, joten nauran teillekin.
Viestin lähetti Ossi
Tämähän onkin oiva ketju kysyä sitä, mitä olen usein halunnut, mutten ihan uskaltanut. Edelläkin on jo mainitty ry-pohjainen pöyhkeilykulttuuri turenkilaisvariaatioineen matsiennakoissa. Yksi ko. huumorin parhaita puolia on se, että varsinkin turkulaiset suuttuvat siitä niin perkeleesti. Kysymykseni onkin: kuuluuko suuttumus asiaan? Siis onko se herneen vetäminen sieraimeen ja syvälle 1) ovelaa jatkohuumoria vai b) ihan oikeata suuttumista? Jos oikea vastaus on a), olen syvästi hämilläni ja tunnustaudun puolitosikoksi omille vitseilleen naurajaksi.
Viestin lähetti Ossi
Tämähän onkin oiva ketju kysyä sitä, mitä olen usein halunnut, mutten ihan uskaltanut. Edelläkin on jo mainitty ry-pohjainen pöyhkeilykulttuuri turenkilaisvariaatioineen matsiennakoissa. Yksi ko. huumorin parhaita puolia on se, että varsinkin turkulaiset suuttuvat siitä niin perkeleesti. Kysymykseni onkin: kuuluuko suuttumus asiaan? Siis onko se herneen vetäminen sieraimeen ja syvälle 1) ovelaa jatkohuumoria vai b) ihan oikeata suuttumista? Jos oikea vastaus on a), olen syvästi hämilläni ja tunnustaudun puolitosikoksi omille vitseilleen naurajaksi.
Yhdyn edelliseen. Tuo oli yksi järkyttävimmistä esimerkeistä ketjusta jossa varsinaisesta aiheesta, eli jääkiekosta, ei puhuttu mitään. Tai jos yritettiin puhua, asia hukkui liian pitkälle viedyn huumorin sekaan. En suostu kuitenkaan koko paskaa ottamaan Kauno Saarioiden niskaan, kyllä TPS-leiristä löytyi enemmän kuin tarpeeksi niitä 'ymmärsin vitsin, näytän sen tässä viestissäni' kirjoituksia.Viestin lähetti Power
Jos itseäni kiinnostaisi ottelusarjaa (välieräsarja TPS-HPK) koskevan keskustelun seuraaminen ja ehkä jopa siihen osallistuminen, en jaksa hirveästi innostua siitä, että ketjun n. 6 ensimmäistä sivua on täytetty HPK-kannattajien inside –huumorilla.
Viestin lähetti Twite
Niin, syytön en ole itsekään, päin vastoin.
Viestin lähetti Twite
Mutta siis off topic. Jatkoajan suurkirjoittajista sekoitan Predatorin ja JHagin.
Viestin lähetti HABS #11
Älkää kuitenkaan unohtako Tero "1. voittamaton" Lehterää!