Mainos

Jatkoajan "sisäpiirin touhut ja mukahauskuus"?

• 9 499
  • 66

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Nostetaanpa Tunkilla tällainen ketju yönvaloon. Ahosen Manu huutelee Jorelahden äänellä sisäpiiriläisyyttä Jatkoaikaan. JA:n hauskin mies Predator on laatinut varta vasten tällaisen ketjunkin. Kelvcatkoon tämä malliksi. Muka ei ole sisäpiiriläisyyttä?!

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Vähän aina välillä on alkanut hiipimään (oliko nyt) JHag:n
kannattama ajatus että mitä olisi jos ei Jatkoajassa olisikaan
Vapaata puolta ollenkaan.
Sellaista tuubaa jotkut täällä olevat ketjut ovat olleet, eikä niihin
pääasiassa kirjoitelleet henkilöt juurikaan jaksa ottelu/joukkue -ketjuhin koskea.

Siirtyisikö paskan jauhanta joukkuepuolille, ja jäisikö sittenkin
mukavista asiallisista keskusteluistakin paitsi...

Noh, ehkä kuitenkin pidän Vapaan JA:ssa, kunhan turhia ketjuja
karsitaan pois, oli ne sitten kenen hyvänsä aloittamia.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kermat päältä

Viestin lähetti stiflat

Niin, onko niitä kaikkia pakko lukea? Itse ainakin kuorin vain ns. kermat päältä.

Täältä tähän

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti kosh
Ainakin tämän vuoden TPS-HPK -sarjassa Turun Amarillon jälkipeleihin tulleet Turenkilaiset vaikuttivat ihan ok otuksilta.
Älä viitsi, kaikki ne on samanlaisia mulkvisteja.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kyllähän tämä on ihan vammasta touhua. Itsekin tässä muna pystyssä kopioi-liitän tavaraa letkautus-ketjuun. Ikinä en ole purskahtanut näppäimistölle tai näytölle.

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Kausi tuolla hiukan aiemmin pisti taululle aivan minulle tuntemattoman määreen: humppatukka, mikä se on, minä kun vieläkin elän Elvis-aikaa, niin on nuo oudommat nimitykset hiukan hakusessa.

Tuohon sisäpiiriin on sanottava, että ilmeisesti se oli olemassa jo kiekkopesässä ja nyt se"terrorisoi" tätäkin palstaa ylivertaisella tietämyksellään joka ei kyllä mihinkään faktaan perustu, vaan on paremman kirjallisen ulosannin karmea esilletuonti jolla hallitaan muita kirjoittajia.

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Viestin lähetti Tosiveteraani
Kausi tuolla hiukan aiemmin pisti taululle aivan minulle tuntemattoman määreen: humppatukka, mikä se on, minä kun vieläkin elän Elvis-aikaa, niin on nuo oudommat nimitykset hiukan hakusessa.
Koska Kausi viittasi kirjoituksessaan meihin TPS-kannattajiin niin minullakin on sitten humppatukka.

Hiusmallini on ns. kaljut hiukset.
Sinänsä ymmärrän vertauksen sillä humppahan on pääasiassa vanhemman kansan musiikkia ja heillähän hiusten lähtö on nuorempia voimakkaampaa. Eli humppatukan täytyy olla vähintään kahden päivän välein höylätty kuula.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti stiflat

Kerropa minulle että mikä on turha ketju? Minulle se on hieman epäselvää että mikä täyttää sellaisen "turhan" standardit.

Ihan uteliaisuudesta vain.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tämänhetkinen ihmetyksen ja vitutuksen aihe on GTA. Jo kahdessa eri ketjussa esiintyy tämä mystinen salaseuran nimilyhenne. Miten tuohon pääsee jäseneksi? Saavatko jäsenet joitakin etuja muihin palstalaisiin verrattuna - esim. hassuja hattuja tai alennuskuponkeja Mäkkäriin?
Ja mitäs tämä GTA yleensä edes tarkoittaa?

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Paitselo kirjoitti:
Ja mitäs tämä GTA yleensä edes tarkoittaa?

Kyseessä on Grand Theft Auto -nimisen konsolipelin lyhenne.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ihan itse olen sitä mieltä, että mieluummin luen mukahauskoja juttuja, kun auton talvirengaista vaihtamista pelkästään, toki aihe on tärkeä ja ajankohtainenkin. Eniten kuitenkin ottaa akseli se ja se on idiootti pannuun, mikään ei ole helpompaa kuin leimata näin kaikki jotka haluttaa.

Sitten on nämä saatanan seläntakaa puukottajat, jotka neljännen samansuuntaisen viestin jälkeen ovat samaa mieltä, että mukahauska juttu se oli "olihan pojat ja tytöt"?

Sitten on vielä moralistit jotka ovat yksiä pahempia ilon tappajia, lisätään vielä miehiset miehet.

Ps. Olipa hauska juttu. "Perkele, minusta vai" ?

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ted Raikas kirjoitti:
Kerropa minulle että mikä on turha ketju? Minulle se on hieman epäselvää että mikä täyttää sellaisen "turhan" standardit.
Noh, nyt ne onneksi on siirretty tuonne Kierrätyskeskukseen pääasiassa.
Vähän kärjistetystihän tuo oli kirjoitettu...

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sv veinikretski kirjoitti:
Sitten on vielä moralistit jotka ovat yksiä pahempia ilon tappajia, lisätään vielä miehiset miehet.
Salaseurat, sisäpiirit, hauskuus ja talvirenkaiden vaihto on ok, mutta minäkään en tykkää moralisteista palstalla. Jaottelevat kirjoittajia kaikenlaisiin kategorioihin ja kertovat vielä auliisti minkä tyyppiset eivät ole itselleen kelvollisia palstaveljiä. Pitävät kai itseään parempina ihmisinä ja käyttäytyvät sitten kuin kukot omalla tunkiollaan.
Sen sijaan miehisistä miehistä pidän kyllä. Miehisyys jotenkin sopii jääkiekkopalstalle ja, niin no, miehille yleensäkin.

Terveisin koo

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
koo kirjoitti:
Salaseurat, sisäpiirit, hauskuus ja talvirenkaiden vaihto on ok, mutta minäkään en tykkää moralisteista palstalla. Jaottelevat kirjoittajia kaikenlaisiin kategorioihin ja kertovat vielä auliisti minkä tyyppiset eivät ole itselleen kelvollisia palstaveljiä. Pitävät kai itseään parempina ihmisinä ja käyttäytyvät sitten kuin kukot omalla tunkiollaan.
Sen sijaan miehisistä miehistä pidän kyllä. Miehisyys jotenkin sopii jääkiekkopalstalle ja, niin no, miehille yleensäkin.

Minäkin tykkään miehisistä miehistä, varsinkin alastomista sellaisista, taikka niistä jotka kyykkivät nahkabyysissä jorailemassa privaattibileissä. Tylsille heteroille sanon vain että "Voi kun tietäsit mitä on miehinen rakkaus"!

Kyllä listalla muuten löytyy tosiaan aimo annos jaottelijoita ja mököttäjiä, mutta hetä tarvitaan, heidän panoksensa saa meidät innostumaan entistä korkeampiin ja suurempiin yltäviin stratos- ja athmosp~hääreihin levittyviin juttutuokioihin.

Mutta mutta, tämä ketju nousi myös tuolta mielenkiintoisena ylös, ei hakusanoilla "miehinen rakkaus" vain itseasiassa sanoilla "hämeenlinna".

Täytyy nimittäin itse nostaa hattua sille notta täältä on löytynyt monenlaista huumoria esille, siis Jatkoajasta noin niinkuin yleensä, sillä vaikkei kaikki aina olekaan niin hauskaa ja naurata jokaista niin on mielenkiintoista lukea erittäin pitkälle ja täysin omaan suuntaan kieroutuneiden ry- ja kannatusyhdistysten ja ÄOMPMMPKUÖ:iden lasketeltuja, metsään tai ruskeaan reikään valuneita sisäpiirijuttuja. Se on rikkautta.

Olen tosin pettynyt Kärppäfanien panokseen, meillä sitä jämytetään ilmeisesti kehdosta nautaan, suurimpia naurunaiheita ovat ainoastaan Jyp ja Jalosen lempinimi "Nenä" (ettei sekin olisi vielä Aurajoen omenapuista pudotettu). Oulusta löytyy kyllä luovaakin porukkaa mutta ilmeisesti se porukka on muuttanut kokonaan Helsinkiin tai viihtyy 45:en reggaeilloissa, täällä lienee enimmäkseen vain jääkiekkoon vihkiytyneitä jämyttäjiä ja niitä qpoja jotka polkevat 30 asteen pakkasessakin heti pelin jälkeen pyörällä kotiin siitä Torirannalta lähtevää pitkin, Kärppälippis tiukasti päässä koska eihän sitä pipoa. Vai olenko minä niin sokea että en ole huomannut kuin yksittäisiä hauskoja heittoja, mitään salajärjestöä ei ainakaan ole?

Mites muut joukkueet, olisiko paikallaan kerätä kaikki sisäpiirijärjestöt nyt listalle, ei kai se liian salaista voi olla?

Vai johtuuko tämä kaikki epäily siitä että minusta on tulossa henkinen turenkilainen? Saako turenkilaiset enemmän?

Lopussa vielä lisäpisteet mököttäjille ja Daespoolle klassikkolausunnosta "Hakataan Designer!".

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Golden AWe kirjoitti:
Lopussa vielä lisäpisteet mököttäjille ja Daespoolle klassikkolausunnosta "Hakataan Designer!".

Itse en lähtisi kyseisen kirjoittajan osalta noin radikaalisti liikkeelle, pienet tukkapöllyt olisi mitä ilmeisemmin kuitenkin silloin tällöin paikallaan ! :)

Asia joka kuitenkin on mielestäni näissä sisäpiiri jutuissa kokonaan ohitettu ovat ns, "vedätykset" joita on muutamia aika hauskoja tapahtunutkin, palstalla onkin muutamia ns, "seuraajia" jotka haluavat nämä vedätykset keinolla millä hyvällä kostaa ja maksaa potut pottuina, minunkin perässäni on pari seuraajaa jotka seuraavat liikkeitäni ahkerasti josko saisivat antaa isän kädestä takaisin kokemansa vedätyksen.:) On monia juttuja jotka aukeavat ainoastaan asian ympärillä oleville ihmisille, näihin vedätyksiin kytkeytyykin usein yksityisviesti osuus ja paljon muuta mikä ei ole näkyvissä eikä aukea kaikille kirjoittajille ollenkaan, tämä onkiin sisäpiiiri sumutusta ja vittuilua parhaimmillaan.

Olisikin mielenkiintoista tietää mikä on tälläisen seuraajan aika mitä hän jaksaa seurata kosto mielesssään maksimi, itselläni on nyt ollut kostaja perässä jo vuodenpäivät, onkos kellään muilla tälläisiä tyyppejä perseessä kiinni ? Tai oikeastaan niitä on varmasti useampiakin, mutta yksi kunnollinen joka ei anna periksi on ainakin, nimeänkin tälläisen tyypin "palsta perskärpäseksi", kertokaahan kokemuksianne tälläisistä perskärpäsistä onko teillä vai ei ?

veini

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy