Realcowboy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Supersankareista en tiedä. Sen sijaan yksi kuuluisuus olis nykyaikana varmasti päässyt monimiljonääriksi taikatempuilla, jos edes 10% hänestä kerrotuista jutusta olisi tosia: Kuikka-Koponen
Kylähulluista kun tuli puhe, niin lävähti heti Juvan kaksoset Kauko ja Jouko mieleeni. Tarina kertoo näistä hiukan kehitysvammaisista(?) kaksosista, jotka 50-vuotiaina vetivät pappa-tunturilla kylänraitilla ja pyysivät parikymppisiä hakemaan viinaa, että olisivat muinoin jopa töissä olleet.
Jaahas, vanha kotitalo vilahti kuvissa, kun kamera kiersi Pöyhölän pappilan pihapiiriä. Kuriositeettina mainittakoon, että kävin kerran ko. pappilaa siivoamassa, siis ennen kuin siinä toimi nykyinen pitopalvelu. Hyvät sapuskat muuten tuossa lafkassa, kun siellä kävimme porukoiden häävuosipäivää juhlistamassa.Muistakaapas tänään katsoa Subilta Paskareissu klo. 22.00.
No eihän siinä kuin tervetuloa sitten!...uutena osoitteena Varkaus...
Jos saa udella niin ovatko opiskelut syynä muuttoon, eikai tänne muuten kukaan muuta?
Ei nykyisessä, onneksi kohta entisessä, asuinkaupungissani Ikaalisissakaan mitään tapahtunut, itse sitten työharjoittelun kautta sain tilaisuuden järkätä häppeningiä, parilla keskitasoisella kotimaisella melo-metallibändillä höystettynä :) Tapahtuma oli onnistunut järjestelyiltään, ei yleisömenestys kuitenkaan. Tiedä sitten miten Varkaudessa mahtaisi vastaavanlainen onnistua. No, jos ei itse järkkää mitään, niin onhan siellä ainakin Teräsbetonin keikka tulossa maaliskuun lopulla.
Suosittelen jättämään tuon tapahtuman järjestelyn väliin. Etenkin jos tarkoituksena on hommata paikalle livebändejä, eikä näistä yksikään ole tyyliin Pete Parkkonen tai vastaava nykyinen nuorten suosima artisti.
Jostain syystä Varkaus kun tuppaa olemaan nuorten osalta enemmänkin discojumputus kaupunki, ja livemusiikki tapahtumat tuppaavat tekemään vain tappiota. Itse olen ollut järjestämässä yhtä bänditapahtumaa, ja kaverini järjesti pari päiväsen rock tapahtuman(festarit?), jossa oli useampi tunnettu nimi paikalla. Molemmissa tuloksena se, että paikalla oli kourallinen porukkaa, ja tappiota tuli sen verran ettei uudestaan kiinnostanut yrittää. Tosin jälkimmäisessä myös poliisi kantoi kortensa kekoon tapahtuman epäonnistumisen puolesta.
Perskules! Näinhän ne luurangot kaapista haalataan ulos.
En ole savolainen. En ole syntynyt Savossa. En ole asunut Savossa. En ole solminut suhdetta savolaisen kanssa.
Salaisen savolaisuuteni (ja salakähmäisen savolaismafian salajuoni etelän-"immeisiä" vastaan) on seuraava:
-minut "tehtiin" savossa
-minun suku asuu savossa
-minulla on mökki savossa
-osaan savonmurretta
-tiedän mikä ja miksi on Ponsse go Vieremä!!!
-muurinpohjalettu, mykykeitto ja muikkukukko ovat osa kollektiivista tajuntaani
jne.
Olen siis etelään lähetetty savon desantti. Käskyä odotellessa...
P.S. Vuan näenhän se on. Näenhän sen pittää ollaa...