Asiaan liittyen muttei sinne päinkään, joskus kaupassa työskennellessä asiakkaat ovat vaatineet jopa korvauksia pilalle menneestä lauantai-illallisesta kun valkohomejuusto on ollut hieman homeessa tai kilometrikorvauksia kun ostettu kokonainen vesimeloni on ollut sisältä mätä.
Hyvityksiä on vaadittu koko ostoskassin sisällöstä ja uhkailtu oikeustoimilla. Loppujen lopuksi asiasta selvittiin anteeksipyynnöllä ja kympin lahjakortilla kauppaan.
Jännästi asiakkaan äänensävy muuttuu kirjallisen palautteen jälkeen kun hänelle soittaa kaupan/ravintolan henkilökunta henkilökohtaisesti. Ehkä perisuomalaisesti ollaan "no eihän tässä mitään, sattuuhan näitä", tyylillä eikä jenkkityyliin olla haastamassa oikeuteen ja hakemassa miljoonakorvauksia.
Yhtään vähättelemättä @Salama15 kokemuksia, mutta vastaavanlaisia palautteita on tullut otettua vastaan ja yllä olevin menetelmin niistä myös selvitty. Toki jos kauppa/ravintola ei näinkään yhteistyöhön suostu, kannattaa asia oikeasti viedä eteenpäin.
Kyseiseen kioskiin ei kyllä tarvitse astua jalallakaan.
Hyvityksiä on vaadittu koko ostoskassin sisällöstä ja uhkailtu oikeustoimilla. Loppujen lopuksi asiasta selvittiin anteeksipyynnöllä ja kympin lahjakortilla kauppaan.
Jännästi asiakkaan äänensävy muuttuu kirjallisen palautteen jälkeen kun hänelle soittaa kaupan/ravintolan henkilökunta henkilökohtaisesti. Ehkä perisuomalaisesti ollaan "no eihän tässä mitään, sattuuhan näitä", tyylillä eikä jenkkityyliin olla haastamassa oikeuteen ja hakemassa miljoonakorvauksia.
Yhtään vähättelemättä @Salama15 kokemuksia, mutta vastaavanlaisia palautteita on tullut otettua vastaan ja yllä olevin menetelmin niistä myös selvitty. Toki jos kauppa/ravintola ei näinkään yhteistyöhön suostu, kannattaa asia oikeasti viedä eteenpäin.
Kyseiseen kioskiin ei kyllä tarvitse astua jalallakaan.