Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Minkälaisia kokemuksia porukalla on NJK:sta? Tällä viikolla pitäisi siellä käydä, joten kannattaako odottaa hyvää ruokaa ja palvelua voi jotain päinvastastaista?
Minkälaisia kokemuksia porukalla on NJK:sta? Tällä viikolla pitäisi siellä käydä, joten kannattaako odottaa hyvää ruokaa ja palvelua voi jotain päinvastastaista?
Ihan mielenkiinnosta tekee mieli kysyä, että mikä sit mahtaa olla sun top 5 pääkaupunkiseudun mestoista?
1) Saslik
2) Raku Ya
3) Kabuki
4) New Bamboo Center
5) Manala
- Tinke-80
Ihan jees. Voisin jopa suositella, ja suosittelenkin. Kolme vuotta sitten tosin kävin viimeksi, joten disclaimer siltä osin.Onkos palstaveljillä/-sisarilla kokemusta Tampereella siitä Näsinneulassa sijaitsevasta pyörivästä ravintolasta? Maisemathan ovat hienot, mutta onko se ruokapuoleltaan käymisen arvoinen paikka? Hinta/laatu-suhde?
Onkos palstaveljillä/-sisarilla kokemusta Tampereella siitä Näsinneulassa sijaitsevasta pyörivästä ravintolasta? Maisemathan ovat hienot, mutta onko se ruokapuoleltaan käymisen arvoinen paikka? Hinta/laatu-suhde?
Syystä tai toisesta Saslik on kokonaan käymättä, otan tehtäväkseni korjata puutteen ensi tilassa. Saslikin välittömässä läheisyydessä sijaitseva Sea Horse onkin itselläni siellä Top 5:ssä.
Hyvistä pihvipaikoista mieleen on jäänyt Grande Grill Aleksanterinkadun ravintolahelvetissä siellä sisäpihalla. Sisä- ja ulkofilepihvit eivät ole pettäneet vielä.
Ruoka sopii menun puolesta meille, mutta entä taso?
Ellei tuo, niin löytyykö keskustasta jotain about vastaavalla menulla olevaa ja parempaa?
Ruokaa ei voi kehua, ja se tuodaan kylmänä pöytään. Ylihintainen paikka laatuun verrattuna ja suomeksi sanottuna vittumainen henkilökunta. Kerran käynyt, toiste en mene.
http://www.coloradomts.com/kamppi/ Linkki vie helsinkiläisen Colorado-ravintolan sivuille.
Ellei tuo, niin löytyykö keskustasta jotain about vastaavalla menulla olevaa ja parempaa?
Tyly tuomio kertakäynnin perusteella. Ei minulla ainakaan ole mitään kyseistä paikkaa vastaan, lämpimänä olen saanut ruokani pöytään eikä siinä palvelussakaan muistaakseni mitään vikaa ole ollut.
Ruokaa ei voi kehua, ja se tuodaan kylmänä pöytään. Ylihintainen paikka laatuun verrattuna ja suomeksi sanottuna vittumainen henkilökunta. Kerran käynyt, toiste en mene.
En jaksa tuosta Coloradosta vääntää sen enempää, joten kehotan menemään Virgin Oil Co-nimiseen ravintolaan. Lisää löydät yllättäen tästä ketjusta.http://www.coloradomts.com/kamppi/ Linkki vie helsinkiläisen Colorado-ravintolan sivuille.
Tyly tuomio kertakäynnin perusteella. Ei minulla ainakaan ole mitään kyseistä paikkaa vastaan, lämpimänä olen saanut ruokani pöytään eikä siinä palvelussakaan muistaakseni mitään vikaa ole ollut.
Bone kiittää ja kuittaa. Eiköhän tuosta kaupungista löydy jotain parin illan tarpeisiin. Ainakin tuo Virgin Oil kiinnosti.
Täältä myös peukkua Virginille.
Vaikka onkin Ääs-ryhmän paikka, ei ole ketjuravintolamainen. Ruoka on taiten tehtyä, raaka-aineiden makua kunnioittaen. Etenkin kalan käsittely on hanskassa.
Uudesta Tassoksesta olen kuullut niin paljon paskaa, ettei ole tehnyt mieli ylihintaista testikäyntiä sinne tehdä.Kokonaisuus on sitä luokkaa, että en yhtään ihmettele, että on kerrottu Tassoksen tason laskeneen hiljalleen. Jotain kuitenkin kertoo Lappeenrannan ravintoloiden tasosta, että edelleenkin Tassos kuuluu niihin laadukkaimpiin ravintoloihin.
Jotain kuitenkin kertoo Lappeenrannan ravintoloiden tasosta, että edelleenkin Tassos kuuluu niihin laadukkaimpiin ravintoloihin.
Olen pari kertaa käynyt Coloradossa ja homma on pelittänyt ihan hyvin. Ei nyt mikään maailmaamullistava kokemus, mutta ei valittamistakaan.
Mutsi suositteli Fredalla sijaitsevaa Kynsilaukkaa ja valkosipulin ystävänä herahti vesi kielelle. Oletteko käyneet?