foobar kirjoitti:Pokerroom kuuluu pokerroomin verkkoon johon sitten esim. PAF kuuluu.
Tai itseasiassa OnGame-verkkoon.
foobar kirjoitti:Pokerroom kuuluu pokerroomin verkkoon johon sitten esim. PAF kuuluu.
repe_joke kirjoitti: Ja kannattaisi sinunkin tarkistaa väitteesi. Suomen oikeuslaitos, on todennut, että pokeri on rinnastettavissa arpajaisiin, joten onnella on merkitystä.
Mr Scarface kirjoitti:Ja kaikilla käsillä voi voittaa vastustajan, jos pelaa oikein, ja järkevästi, onnella ei ole näissä tapauksissa mitään tekemistä sen kanssa, kuka voittaa.
peno kirjoitti: Ja päin vastoin huonoa tuuria jos häviät, vaikka pelasit oikein isommalla parillasi. Tosin sinä häviät nuo kädet varmaan tarkoituksella, koska eihän tuurilla voi voittaa vaikka tekisi virhearviointeja?
Mr Scarface kirjoitti:Tuuria ei ole, on vain kortteja jotka lätkitään pöytään. Sitten katsotaan kuka voittaa, prosentuaaliset mahdollisuudet voittaa ovat tutkittavissa kaikille. Tuuri on minun, sinun ja meidän keksimä sana, joka ei tarkoita mitään.
Mr Scarface kirjoitti:koska onnea ei ole, se on minun, sinun ja meidän keksimä sana, joka ei tarkoita mitään.
Mr Scarface kirjoitti:Tuuri on minun, sinun ja meidän keksimä sana, joka ei tarkoita mitään.
sopuli kirjoitti:No juu, minun mielestäni paskanjauhannan voisi jättää vähemmälle tässä ketjussa. Tuohon lasken mukaan älyttömät väitteet ja peikon syöttämisen.
OneBigRed kirjoitti:Olen kyllä sitä mieltä, että tämä homma kaatuu alkuunsa jos lajeja lähdetään listaamaan yksitellen. Sen jälkeen nimittäin meillä on läjä mielenkiintoisia turnauksia joihin kukaan ei osallistu, ja ison porukan NLHE-turnaus. Näin siinä näyttää jo tähänastisten viestien perusteella käyvän.
Läski-Salonen kirjoitti:Tällainen turnaus kiinnostaisi ehdottomasti mikäli buy-innit pysyisivät inhimillisinä. Turpaan suostun kyllä ottamaan, mutta mielellään vähän kerrallaan, niin sitä ei itse huomaa niin nopeasti.
EDIT. Toivottavasti vielä tässä vaiheessa voi esittää tarvittavat tyhmät kysymykset. Itseltäni löytyy pelitili ainoastaan Pokerihuoneelta ja kysyisinkin, että tarkoittaako tämä Priman verkossa pelaaminen sitä, että on useampiakin lafkoja, joiden kautta pelaaminen tässä turnauksessa onnistuisi? Eli voin käytännössä rekisteröityä jollekin näistä (muullekin kuin NordicBet) ja löytää sieltä Jatkoajan turnauksen?
lintu kirjoitti:Buy-init olisivat Priman verkossa sellaiset 2$ ja Pokerroomilla se minimi, eli 5,5$.
Infamous kirjoitti:Itsekin voisin aina silloin tällöin tulla lahjoittamaan rahani näihin turnauksiin. Tosin en jostain syystä saa NordicBetin clienttiä toimimaan, valittaa loggauksessa aina jotain general erroria. Onko tietoa kuuluuko Expekt tähän Priman verkkoon?
repe_joke kirjoitti: Itse väität, että voitat kaikki kädet, jos pelaat vain oikein.
repe_joke kirjoitti:Tai toisaalta, kerro kuinka voit voittaa esim seuraavan käden.
Sinulle käteen AhKs, ja vastustajalle AsKh.
Preflopin pelaatte miten pelaatte. Pöytään tulee Qh, Jh, Th. Joko luovutat, vai rupeatko panostamaan? No oletaan, että olette panostaneet. Turnilla, tulee 9h. Noniin sinulla on väri. Mitä teet? Varmaankin panostat. Kaveri maksaa aivan varmasti, kaiken mitä sinä pöytään isket.
Kysymys kuuluukin, mitenkä aiot voittaa tuon käden? Mitään apuja et tule riveriltä saamaan. Kerro siis meille, oi suuritietäjä, kuin voitat tuon käden?
OneBigRed kirjoitti:Mitä mä en tässä esimerkissä ymmärrä, kun mun mielestä Ah-kädessä tuo tässä kyllä hilut kotiin?
Mr Scarface kirjoitti:En ole ikinä väittänyt missään näin. Ilmoitanko moderaattoreille, että väärentelet kirjoituksiani? Se on tuhmaa. Olen kirjoittanut, että pokeria pelataan tiedolla, ja taidolla, ei tuurilla, koska sitä ei ole, on vain kortteja, jotka lätkitään pöytään.
Mr Scarface kirjoitti:Ja kaikilla käsillä voi voittaa vastustajan, jos pelaa oikein, ja järkevästi, onnella ei ole näissä tapauksissa mitään tekemistä sen kanssa, kuka voittaa.
Crueman kirjoitti:Tai itseasiassa OnGame-verkkoon.
repe_joke kirjoitti:Ai, että värisuoraa vastaan A high väri, väri voittaa? Toisalla on siis Kh, Qh, Jh, Th, 9h värisuora, ja toisella vain A high väri.