Jatkoajan pokeriliiga 2006

  • 7 105
  • 116

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
foobar kirjoitti:
Pokerroom kuuluu pokerroomin verkkoon johon sitten esim. PAF kuuluu.

Tai itseasiassa OnGame-verkkoon.
 
Suosikkijoukkue
mikähän tuo olis....
Mie voin kanssa olla mukana, pelipaikkana mielellään nordicbet (prima), paffikin käy. Peleistä käy mikä tahansa, holdem, seveni, omppu,hi/lo, sökö (b2b:llä;) ja jos jotain kiinnostaa haastaa hu:peleihin nordivcilla, niin ei muuta kuin yv:tä kehiin, niin sovitaan asiasta
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Vannoudun mukaan pokeririnkiin. Mielenkiintoisia pelihetkiä luvassa siis. Kannattaa pitää todennäköisyysläviskät esillä pelatessamme, sillä minulla ne prosentuaaliset faktat on naamani sisällä kokoajan.

repe_joke kirjoitti: Ja kannattaisi sinunkin tarkistaa väitteesi. Suomen oikeuslaitos, on todennut, että pokeri on rinnastettavissa arpajaisiin, joten onnella on merkitystä.

Suomen oikeuslaitos saa todeta mitä haluaa, sitä ei ole minun kirjoissani rinnastettavissa arpajaisiin, peliä voi todella hallita täydellisesti taidolla, ja todennäköisyyslaskelmilla ja prosentuaalisilla faktoilla, siitä on itselläni kokemusta ja näyttöä. Ja kaikilla käsillä voi voittaa vastustajan, jos pelaa oikein, ja järkevästi, onnella ei ole näissä tapauksissa mitään tekemistä sen kanssa, kuka voittaa.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Mr Scarface kirjoitti:
Ja kaikilla käsillä voi voittaa vastustajan, jos pelaa oikein, ja järkevästi, onnella ei ole näissä tapauksissa mitään tekemistä sen kanssa, kuka voittaa.

Et siis ole ikinä hävinnyt preflop all-in? Minusta siinä on tuurilla melkoisesti vaikutusta kun vedät pikkuparilla ison parin ohi. Ja päin vastoin huonoa tuuria jos häviät, vaikka pelasit oikein isommalla parillasi. Tosin sinä häviät nuo kädet varmaan tarkoituksella, koska eihän tuurilla voi voittaa vaikka tekisi virhearviointeja?

Joo, tartuin. Oli silti pakko! =)
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
peno kirjoitti: Ja päin vastoin huonoa tuuria jos häviät, vaikka pelasit oikein isommalla parillasi. Tosin sinä häviät nuo kädet varmaan tarkoituksella, koska eihän tuurilla voi voittaa vaikka tekisi virhearviointeja?

Tuuria ei ole, on vain kortteja jotka lätkitään pöytään. Sitten katsotaan kuka voittaa, prosentuaaliset mahdollisuudet voittaa ovat tutkittavissa kaikille. Tuuri on minun, sinun ja meidän keksimä sana, joka ei tarkoita mitään.
 

Morgoth

Jäsen
Tulossaan ollaan aina mahdollisuuksien mukaan. Ei väliä mitä pokeria pelataan eikä niin hirveästi missä paikassakaan, kunhan yksittäisen turnauksen osallistumismaksu on mahdollisimman pieni niin ei se haittaa pelata esim. 7-card studia, jota en osaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mr Scarface kirjoitti:
Tuuria ei ole, on vain kortteja jotka lätkitään pöytään. Sitten katsotaan kuka voittaa, prosentuaaliset mahdollisuudet voittaa ovat tutkittavissa kaikille. Tuuri on minun, sinun ja meidän keksimä sana, joka ei tarkoita mitään.

Tuuri on edelleenkin paikkakunta Suomessa, joten se tarkoittaa ainakin jotain. Tarkista faktasi.
Ja älä myöskään vedä sanojasi pois. Itse väität, että voitat kaikki kädet, jos pelaat vain oikein. Itse väitän, että tuo ei ole mahdollista. Tai jos on, niin sinä et ole ikinä pelannut pokeria. Prosenteilla ei loppupeleissä ole juurikaan mitään virkaa, jos mennään all-in pre-flopissa.

Oletko muuten voittanut kaikki kädet, joihinka olet lähtenyt mukaan? Jos et ole, niin sinun väittämältäsi putoaa pohja
Tai toisaalta, kerro kuinka voit voittaa esim seuraavan käden.
Sinulle käteen AhKs, ja vastustajalle AsKh.
Preflopin pelaatte miten pelaatte. Pöytään tulee Qh, Jh, Th. Joko luovutat, vai rupeatko panostamaan? No oletaan, että olette panostaneet. Turnilla, tulee 9h. Noniin sinulla on väri. Mitä teet? Varmaankin panostat. Kaveri maksaa aivan varmasti, kaiken mitä sinä pöytään isket.
Kysymys kuuluukin, mitenkä aiot voittaa tuon käden? Mitään apuja et tule riveriltä saamaan. Kerro siis meille, oi suuritietäjä, kuin voitat tuon käden?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
No juu, minun mielestäni paskanjauhannan voisi jättää vähemmälle tässä ketjussa. Tuohon lasken mukaan älyttömät väitteet ja peikon syöttämisen.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kukaan ei ole kommentoinut tuota minun "mahti-idenaani" heads-up peleistä.
Olisko tuommoiseen sarjatyyliseen heads-up juttuun halukkaita?
 

Afan

Jäsen
sopuli kirjoitti:
No juu, minun mielestäni paskanjauhannan voisi jättää vähemmälle tässä ketjussa. Tuohon lasken mukaan älyttömät väitteet ja peikon syöttämisen.

Allekirjoitan täysin. Antakaa trollien olla.

Ideoita ja näkemyksiä on jo ehditty ketjussa esittää, joten voisi olla sen aika, että lintu idean isänä lyö säännöt lukkoon. Päästään pelaamaan.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän Primakin tarjoaa mahdollisuuden pelata omahaa ja studia, tosin silloin täytyy pelimuodon olla sng. Tämä näin sivuhuomiona. Lisäksi HU:n voi järjestää Priman omina sittareina, taitaa lähteä taalasta buy in.

Olen kyllä sitä mieltä, että tämä homma kaatuu alkuunsa jos lajeja lähdetään listaamaan yksitellen. Sen jälkeen nimittäin meillä on läjä mielenkiintoisia turnauksia joihin kukaan ei osallistu, ja ison porukan NLHE-turnaus. Näin siinä näyttää jo tähänastisten viestien perusteella käyvän.
 
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tällainen turnaus kiinnostaisi ehdottomasti mikäli buy-innit pysyisivät inhimillisinä. Turpaan suostun kyllä ottamaan, mutta mielellään vähän kerrallaan, niin sitä ei itse huomaa niin nopeasti.

EDIT. Toivottavasti vielä tässä vaiheessa voi esittää tarvittavat tyhmät kysymykset. Itseltäni löytyy pelitili ainoastaan Pokerihuoneelta ja kysyisinkin, että tarkoittaako tämä Priman verkossa pelaaminen sitä, että on useampiakin lafkoja, joiden kautta pelaaminen tässä turnauksessa onnistuisi? Eli voin käytännössä rekisteröityä jollekin näistä (muullekin kuin NordicBet) ja löytää sieltä Jatkoajan turnauksen?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
OneBigRed kirjoitti:
Olen kyllä sitä mieltä, että tämä homma kaatuu alkuunsa jos lajeja lähdetään listaamaan yksitellen. Sen jälkeen nimittäin meillä on läjä mielenkiintoisia turnauksia joihin kukaan ei osallistu, ja ison porukan NLHE-turnaus. Näin siinä näyttää jo tähänastisten viestien perusteella käyvän.

Ööö... Pelataan kaikki turnaukset yhtä aikaa:)
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Läski-Salonen kirjoitti:
Tällainen turnaus kiinnostaisi ehdottomasti mikäli buy-innit pysyisivät inhimillisinä. Turpaan suostun kyllä ottamaan, mutta mielellään vähän kerrallaan, niin sitä ei itse huomaa niin nopeasti.

EDIT. Toivottavasti vielä tässä vaiheessa voi esittää tarvittavat tyhmät kysymykset. Itseltäni löytyy pelitili ainoastaan Pokerihuoneelta ja kysyisinkin, että tarkoittaako tämä Priman verkossa pelaaminen sitä, että on useampiakin lafkoja, joiden kautta pelaaminen tässä turnauksessa onnistuisi? Eli voin käytännössä rekisteröityä jollekin näistä (muullekin kuin NordicBet) ja löytää sieltä Jatkoajan turnauksen?

Buy-init olisivat Priman verkossa sellaiset 2$ ja Pokerroomilla se minimi, eli 5,5$.

Kyllä ymmärsit oikein. Jokaisessa verkossa on useita eri lafkoja joiden kautta voi pelata. Ja verkkojakin on muutamia. Mutta jos pelataan esim Ongamen verkossa voit valita pelaatko esim. Pafin, Betssonin tai Pokerroomin kautta. Eli pääset itse valitsemaan sen lafkan minkä kautta pelaat kunhan on oikea verkko. Lupaan sitten ennen jokaista turnausta kertoa ne lafkat joiden kautta pääsee kyseiseen turnaukseen mukaan.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
lintu kirjoitti:
Buy-init olisivat Priman verkossa sellaiset 2$ ja Pokerroomilla se minimi, eli 5,5$.

Tuo priman verkko olisi noiden buy-innijensa kannalta parempi. Ei nyt sillä, että 5 taalaa on iso raha, mutta jos illassa on tarkoitus veivata useampa peli läpi, niin mielummin sitä pelaisi pienemmillä buy-inneilla.

Oliskohan nyt kuitenkin jo järkevää pistää jotain alustavaa aikataulua esille, että pääsisi hommassa eteenpäin?
Jokaista pelimuotoahan kaiketi pelataan yhtä paljon, jotta pelaaminen ei painotu vain no-limit turnauksiin?
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Itsekin voisin aina silloin tällöin tulla lahjoittamaan rahani näihin turnauksiin. Tosin en jostain syystä saa NordicBetin clienttiä toimimaan, valittaa loggauksessa aina jotain general erroria. Onko tietoa kuuluuko Expekt tähän Priman verkkoon?
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Mä oon mukana ja peleistä käy kaikki (paitsi limit holdem :), se on syntiä). Kunhan ilmoitatte vaan ajoissa, niin ehdin luomaan tilin Pokerroomin verkkoon ja siirtämään massia sinne.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
repe_joke kirjoitti: Itse väität, että voitat kaikki kädet, jos pelaat vain oikein.

En ole ikinä väittänyt missään näin. Ilmoitanko moderaattoreille, että väärentelet kirjoituksiani? Se on tuhmaa. Olen kirjoittanut, että pokeria pelataan tiedolla, ja taidolla, ei tuurilla, koska sitä ei ole, on vain kortteja, jotka lätkitään pöytään.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
repe_joke kirjoitti:
Tai toisaalta, kerro kuinka voit voittaa esim seuraavan käden.
Sinulle käteen AhKs, ja vastustajalle AsKh.
Preflopin pelaatte miten pelaatte. Pöytään tulee Qh, Jh, Th. Joko luovutat, vai rupeatko panostamaan? No oletaan, että olette panostaneet. Turnilla, tulee 9h. Noniin sinulla on väri. Mitä teet? Varmaankin panostat. Kaveri maksaa aivan varmasti, kaiken mitä sinä pöytään isket.
Kysymys kuuluukin, mitenkä aiot voittaa tuon käden? Mitään apuja et tule riveriltä saamaan. Kerro siis meille, oi suuritietäjä, kuin voitat tuon käden?

Mitä mä en tässä esimerkissä ymmärrä, kun mun mielestä Ah-kädessä tuo tässä kyllä hilut kotiin?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
OneBigRed kirjoitti:
Mitä mä en tässä esimerkissä ymmärrä, kun mun mielestä Ah-kädessä tuo tässä kyllä hilut kotiin?

Ai, että värisuoraa vastaan A high väri, väri voittaa? Toisalla on siis Kh, Qh, Jh, Th, 9h värisuora, ja toisella vain A high väri.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mr Scarface kirjoitti:
En ole ikinä väittänyt missään näin. Ilmoitanko moderaattoreille, että väärentelet kirjoituksiani? Se on tuhmaa. Olen kirjoittanut, että pokeria pelataan tiedolla, ja taidolla, ei tuurilla, koska sitä ei ole, on vain kortteja, jotka lätkitään pöytään.

Ilmoita vaan, jos siltä tuntuu.

Muista kuitenkin tämä lausuntosi:
Mr Scarface kirjoitti:
Ja kaikilla käsillä voi voittaa vastustajan, jos pelaa oikein, ja järkevästi, onnella ei ole näissä tapauksissa mitään tekemistä sen kanssa, kuka voittaa.

Minusta tuo tarkoittaa sitä, että kaikki kädet voittaa, jos pelaa oikein. Minä väitän, että se ei ole mahdollista, vaikka pelaisi kuinka oikein.
Vai meinaako tuo sitä, että jotkut kädetä voittaa, mutta jotkut ei?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös