Tämä on jo naurettavaa, mutta minua - ihan totta - vituttaa valtaosa noista NHL-puolen tappeluketjuihin kirjoittavista lahopäistä...
... onneksi vitutusta vähentämässä on jokunen positiivinenkin yllätys.
Helpotti!
vlad.
Vittu jos tarkotat mua ni mä uskon että sua vituttaa viimestään ku näät mut!!! Sä vitutat mua!!!
Viestin lähetti Brewer
Nussi
Panetti - Kusetti - Kampitti - Hassutti
Varasti - Kavalsi
Totti - Tatti - Tutti
Altopelli ( Altopahvi )
manager
Sonny Corleone , capo di tutti capi
Kyseinen kuvaus sai ainakin allekirjoittaneen hymyileen. Ketjun aiheenahan oli siis "Ketä pelajaa et ottaisi "omaan joukkueseen"".Viestin lähetti Reverent
Veljekset Ruutu - liian paljon kusta lorahtanut sperman joukkoon näitä puupäitä tehdessä.
En tiedä, onko varsinainen mainos, mutta "Tuen Kimiä" - projekti on jotain aivan käsittämättömän kamalaa. Kun ensi kerran lehdestä luin ko. projektista, olin varma, että kyseessä on vitsi, mutta totta tosiaan telkkarista alkoi tunkea spotteja, jossa idiootit kertovat Kimi - muistojaan. Jopa tähän asti järkijätkänä pitämäni Apulannan Toni on alentanut itsensä tähän paskaan.
Juuri Kimin kaltainen miljonäärihän sitä tukea tarvitseekin, kun auto hajoaa alta. Toivottavasti maanmiesten tuki auttaa Kimiä kestämään, ettei pitäisi ranteita viillellä, kun ensi kerralla kisa loppuu kesken.
Viestin lähetti scholl
EDIT: Parasta on se, etten tiedä onko koko juttu zoukki, koska en voi oikein uskoa, että joku Tuen Räkää projekti pyörisi telkkarissa.
Viestin lähetti Kuvernööri
En tiedä, onko RedHeartin kirjoitusoikeudet enää tallella, mutta legendaarista juttua mies (poika) on ehtinyt heittämään. Jos ei ole, kuka aloittaisi adressin oikeuksien palauttamisen puolesta?
- - -
Viestin lähetti Kuvernööri
En tiedä, onko RedHeartin kirjoitusoikeudet enää tallella, mutta legendaarista juttua mies (poika) on ehtinyt heittämään. Jos ei ole, kuka aloittaisi adressin oikeuksien palauttamisen puolesta? Tässä helmi IFK-osiosta, ketjusta keksitään kannustuslauluja:
Itsekin pidän ervatsalon kirjoitusta kovin arveluttavana ja melkeinpä lain vastaisena tekona sekä rötöksenä ihmis- ja kasvikuntaa vastaan. Jos kyseistä nimimerkkiä ei pikkuhiljaa saada kuriin, pelkään että maamme ajautuu pikkuhiljaa kohti hallitsematonta anarkiaa sekä Sodomaa ja Gomorraa.
Itse olen ajatellut tänä Jouluna varastaa muovikuusen ynnä koristeet Citymarketista.
Samoin. Loppiaisena muovikuusi poltetaan perinteisesti naapurin kuistilla. Naapuria mätkitään samalla turpaan.
Viestin lähetti bool
Mun päällä oli äsken nainen. Nyt se sanoo, että mä oon nettiaddikti.
Mitä tollasen kanssa pitää tehdä? Mä käyn lyömässä sitä näppiksellä tai jotain.
Täytyypä oikein kehua, ettei oma kyseisen ketjun avausviestisi häpeä lainkaan tämän rinnalla; paremman ilmaisun puutteessa on todettava, että putosin täydellisesti.Viestin lähetti dana77
Iker räjäytti tänä aamuna potin kommentoidessaan rapsterin ja jupen väittelyä domestic sanan käytöstä ketjussa JA:n typerimmät väittelyt.
Kaikkia em. paikkojahan yhdistää nuori osaamaton henkilökunta, kirkuvat lapsiperheet, nurkassa kököttävät pissikset ja kaikenkarvaiset ko. ketjun jakamat järjettömät lelut ja muut tarpeettomat vempaimet. Tähän on vielä lisättävä se, että alle 5€:lla ko. paikoissa ei saa muuta kuin kuolat pyyhittyä johonkin etäisesti hampurilaista muistuttavaan sämpylän kulmaan.
Muutenkin ko. ketjujen puolestapuhujat ovat pääasiassa MTV-sukupolven surullisimpia edustajia, eli helposti mainonnalla ja brändihapatuksella kusetettavia vitunhokijoita.
Viestin lähetti Designer
....Kahvit näppäimistölle, lattialle putoaminen, ja niin edelleen.
Viestin lähetti Buccaneer
Ateenan-kisaketjussa nimim. Cannibal ei niinkään letkauttanut, kuin kiteytti todella loistavasti sen, mitä maansa edustaminen olympialaisissa pitäis urheilijoille olla:
"Tehkööt niitä maakuntasarjatason ennätyksiään jossain Pihtiputaalla, mutta Olympialaisiin mennään EDUSTAMAAN maata, ja sitä ei tehdä olemalla sijoilla 20 ja alaspäin, vaan seisomalla sillä vitun pallilla koko stadikan katsoessa siniristilippua ja kuunnellessa Maamme-laulua. SE ON EDUSTAMISTA."
Vielä kun suurempi osa urheilijoista tajuaisi tämän.
Viestin lähetti Micco!
Sovitaan nyt sitten näin. Vaikka enemmin tarjoaisinkin Mikkelin uimalakin käskyttämää robottiryhmää, Mestiksen ferrareita.