Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 281 866
  • 7 387

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nimimerkki axen tekemä raumalaisten, tai lähinnä psychodadin, Metsolan filmaus-syytöksiin perinpohjaisesti pohjautuva tutkimustyö ansaitsee mielestäni maininnan. Tähän on jo käytetty selvästi paljon aikaa ja vaivaa!

Tämä oli varsin perusteellinen ja aikaahan tuohon on mennyt, josta respectit, mutta aika värilasisävytteinen näin ulkopuolisen silmin. Nuo tilanteet menee kyllä sinällään oikein, mutta onhan tuossa sarjassa molemmat veskarit hommanneet sellaiset filmaus-track recordit että filmaussyytökset (kunhan eivät ole täysin övereitä) ovat osittain ymmärrettäviä ja jos sellaisen esittää välierien vastustajan kannattaja niin löysäisin tuota pipoa itse vähän tässä kohtaa.

Lisäksi en itse ainakaan tiedä mitä ko. kirjoittaja yrittää kuvata esimerkiksi lauseella "osittain koko ajan". Eihän tuo tarkoita yhtään mitään. Vähän väkisin väännettyä argumentointia juuri tuollainen, jos minulta kysytään ja jättäkööt ensi kerralla nuo pois jotta ei ole mitään mihin tarttua. Silti hyvin kerätty datakokonaisuus ja antaumuksella tähän esitykseenkin on perehdytty, josta pinnat.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tami Talk tiivisti hyvin palstan tietyn ryhmän mielipiteen:

Tienaaminen ja menestyminen ei ole syntiä. Ihmisten pitää pyrkiä menestymään ja tienaamaan. Se on kaikkien etu. On ihan ok, että finanssimies tienaa satoja miljoonia. Mutta jos paperimies tai ahtaaja tienaa 70000€/vuodessa, se on perkeleen väärin ja sietämätöntä ahneutta!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Taisipa Hande meinata, että "Jokereissa ei saatana filmata", eli että ei _saisi_ filmata. Vrt. ManU-fanien kannanotto.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Omaan väärentämättömään tyyliinsä ao. "hahmo" ruotii finaalijoukkueiden bandwagoneja - valinnan vaikeutta korostavat joukkueiden fanien stereotypiat.

...
Tosin, Kärppien kannattaosastosta on muodostunut aika raskas kuva. Mikä nyt toisaalta on ihan ymmärrettävää kun niistä suurin osa on näitä lappalaisia ja mitä lie saamelaisia, ja loput on sitten lestoja. Laitetaanpa jäähalli täyteen Arto Länsmaneja ja hihhuleita niin ei siellä kovin lujaa pääse järki juoksemaan. ...

Repesin...
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Nimim. motamoron viesti palstan uniketjussa

Kymmenien vuosien päästä palstalla varmasti vielä kiirinee legenda, jonka myötä jälkipolvemme pitävät Keravan jäähallin pukukoppia tarunhohtoisena paikkana. Tuolloin harva tietää sen salaisuuden, että se olikin vain motamoron unta. Urbaani legenda tästä on tuleva.

Näen sieluni silmin sen, kun sitten noiden kymmenien vuosien päästä joku sattumanvarainen palstakirjoittaja vie poikansa Keravan jäähalliin. Sitten isä sanoo pojalleen: "Poika. Jatkoajan keskustelupalstan kirjoittajat pitivät tässä pukuhuoneessa orgiat. Täällä on sinun hyvä aloittaa jääkiekkoilijan urasi."

Ja niin tulevaisuudessa joku suomalainen NHL-supertähti kertoo haastattelussa tämän saman tarinan koko Suomelle. Tuolloin se ei ole enää myytti, vaiettu salaisuus - se on julkinen fakta. Ja vain me harvat valitut tiedämme, että se oli oikeasti vain motamoron uni.

Voi motamoro, minkä unen menitkään näkemään! Ihan minunkin runosuoneni tässä vertyi.
 
Harvoin tulee naurettua ääneen tällä tosikkojen luvatulla palstalla, mutta kyllä täältäkin helmiä löytyy.

Beukeboom iskee Jokereiden huhuketjussa.

Lyhyesti:

Toni Kähkönen pystyy toimimaan erinomaisena shut-down -pelaajana, joka estää tehokkaasti taitavien yksilöiden tuloksen tekemisen.

Haasteena on se, että nuo taitavat yksilöt ovat yleensä Kähkösen ketjukavereita.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
V-G- piti visailun, johon en jaksanut osallistua, koska oli täysin arvattavaa, että aivan liian moni googlaa oikeita vastauksia, josta syystä kilpailussa ei ole mieltä. Mutta V-G- ansoitti Wikipediaa muokaten! Mahtavaa!

Kysymys yhdeksän ja selvitys siitä löytyy tästä viestistä.

Täydellistä, loistavaa!

Terveisiä kisan "voittaneelle" Joppe K:lle ynnä muille...

PS. Oma suosikkivastaukseni oli tämä lapa78:n: "Kielestä, varma."
 
Viimeksi muokattu:

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
V-G- piti visailun, johon en jaksanut osallistua, koska oli täysin arvattavaa, että aivan liian moni googlaa oikeita vastauksia, josta syystä kilpailussa ei ole mieltä. Mutta V-G ansoitti Wikipediaa muokaten! Mahtavaa!

Hah, tämä oli oikeasti loistava miina! Propsit V-G:lle kekseliäisyydestä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
V-G vetäisi vuoden jäynän ja miinan, well played sir! Siellähän on osa kisaajista puhunut niin hirvittävästi paskaa, että latu kellertää ja jänikset köhivät viidassa.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Tulkaas nyt joku ihan itse tukiomaisesti kertomaan että kuinka pieni itsetunto täytyy olla jos saa jotain kiksejä siitä että huijaamalla menestyy jossain netin tietovisassa? Olen jopa vähän haavi auki täällä. Aion suositella mitä pikimmiten Kotukselle tähän ketjuun tutustumista, 'nolo' -käsite on määriteltävä uudestaan.

VG:lle hatunnosto, innovatiivinen, suorastaan barneystinson-luokan jäynä.

PS. Varmasti joku(nen) noista vastauksista lienee ihan viattomia arvauksia, mutta noin selkeä enemmistö ei kyllä ihan sattumalla selity.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kelpo temppu Vegeltä. Jäynän huono puoli on se, että viattomasti kieltä arvannut saa yhtä lailla vilpistelijän tuomion.

Aivan atmosfäärisiin mittasuhteisiin jujutuksen olisi saanut luomalla feikatun englanninkielisen ruokasivuston, jossa olisi esim. täsmennetty ruokalajia tarjottavan aina poikalapsen syntymän kunniaksi Kaukasian ja Mustanmeren seutuvilla. Tuolla olisi sitten ollut luvassa komeat bonuspisteet. Monikohan maailmanmatkaaja olisi tullut kehumaan, että onpa muuten yllättävän hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun tulee oikeesti kohta itku tästä asiasta :( Mä ainakin arvasin KIELI, koska se tuli ekana mieleen! Ajattelin myös SUOLI tai MAHALAUKKU, koska jos vastaus olisi sisäfilee, niin kysymystä tuskin edes olisi koko visailussa. NIIN KERTA. Sitäpaitsi oon googlettanut hyvät kysymykset joihin en ole tiennyt vastausta JÄLKEENPÄIN, enkä löytänyt tätä vastausta. Tuli vaan mm. ao visailuketju. Googletin myös intialaisissa häissä käytetyn kukan, enkä löytänyt siihenkään vastausta.

Tää on nyt niin epäreilua et en kestä! :( :( En osallistu enää.
 
Tulkaas nyt joku ihan itse tukiomaisesti kertomaan että kuinka pieni itsetunto täytyy olla jos saa jotain kiksejä siitä että huijaamalla menestyy jossain netin tietovisassa?

Mä taas en ymmärrä, että mitä järkeä tällaisissa nettitietovisoissa näin Google-aikakaudella edes on? Tässä tapauksessa toki oli ihan mainio visa, kun sisälsi tuollaisen miinan.

Tuleekohan pubivisoistakaan nykyään enää mitään, kun kaikilla on älypuhelimet?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mun tulee oikeesti kohta itku tästä asiasta :( Mä ainakin arvasin KIELI, koska se tuli ekana mieleen! Ajattelin myös SUOLI tai MAHALAUKKU, koska jos vastaus olisi sisäfilee, niin kysymystä tuskin edes olisi koko visailussa. NIIN KERTA. Sitäpaitsi oon googlettanut hyvät kysymykset joihin en ole tiennyt vastausta JÄLKEENPÄIN, enkä löytänyt tätä vastausta. Tuli vaan mm. ao visailuketju. Googletin myös intialaisissa häissä käytetyn kukan, enkä löytänyt siihenkään vastausta.

Tää on nyt niin epäreilua et en kestä! :( :( En osallistu enää.

No äläs nyt, et pärjännyt niin hyvin että fuskaamisesta voisi syytellä. Naura vaan meidän muiden kanssa ilmiselvästi kiinni jääneille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuleekohan pubivisoistakaan nykyään enää mitään, kun kaikilla on älypuhelimet?
No todellakin tulee. Kyllä se huomataan jos joku alkaa kesken visan räpelöidä puhelinta. Tai jos joku peittelee jotakin. Ennen sai mennä kesken visailun vessaan, nyt ei saa. Paitsi tauolla sitten, kun vastauksia tarkistetaan. Yksi lähes aina voittanut joukkue yrittikin aikoinaan kusettaa, joku aina lähti visan lopussa vessaan. Sitten se kiellettiin ja sen jälkeen ne eivät enää ikinä voittaneet. Jännä sattuma.
 

redpecka

Jäsen
Tulkaas nyt joku ihan itse tukiomaisesti kertomaan että kuinka pieni itsetunto täytyy olla jos saa jotain kiksejä siitä että huijaamalla menestyy jossain netin tietovisassa? Olen jopa vähän haavi auki täällä. Aion suositella mitä pikimmiten Kotukselle tähän ketjuun tutustumista, 'nolo' -käsite on määriteltävä uudestaan.

VG:lle hatunnosto, innovatiivinen, suorastaan barneystinson-luokan jäynä.

PS. Varmasti joku(nen) noista vastauksista lienee ihan viattomia arvauksia, mutta noin selkeä enemmistö ei kyllä ihan sattumalla selity.

Luulen että minulla on pieni sielu ja huono itsetunto. Osittain sen takia kirjoitankin nimimerkin takaa. Mutta palsta antaa nyt minulle mahdollisuuden olla kaikkea sitä mitä en oikeasti mahdollisesti ole. Voi olla vaikka kuinka vahva jos niin haluaa.

Olenko ymmärtänyt virtuaalitodellisuuden oikein vai väärin?

Loistava ja älykäs jäynä tietovisailun toteuttajalta. Muutamat henkilöt varmaan kokisivat häpeää jäädessään kiinni varmoista vastauksista, mutta luultavasti operoivat myös nimimerkin takaa, joten vauriot kokevat ainoastaan ne virtuaaliminät, ei se pieni ihminen näppiksen edessä.

Tsemii kaikille nimimerkeille!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kelpo temppu Vegeltä. Jäynän huono puoli on se, että viattomasti kieltä arvannut saa yhtä lailla vilpistelijän tuomion.

Aivan atmosfäärisiin mittasuhteisiin jujutuksen olisi saanut luomalla feikatun englanninkielisen ruokasivuston, jossa olisi esim. täsmennetty ruokalajia tarjottavan aina poikalapsen syntymän kunniaksi Kaukasian ja Mustanmeren seutuvilla. Tuolla olisi sitten ollut luvassa komeat bonuspisteet. Monikohan maailmanmatkaaja olisi tullut kehumaan, että onpa muuten yllättävän hyvää.
Ehdottomasti loistava veto. Tosin olisin itsekin suunnitellut jäynän huolellisemmin. Olen 100% varma, että joukossa on sekä googlaajia että rehellisiä arvaajia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös