K
kiwipilot
Itse lämpesin nimim. Kerouacin vastaukselle: "Hatara muistikuva: kielestä?"
Ai että :)
Sama homma. Ei vissiin sitten ollutkaan kovin hatara...
Itse lämpesin nimim. Kerouacin vastaukselle: "Hatara muistikuva: kielestä?"
Ai että :)
Tulkaas nyt joku ihan itse tukiomaisesti kertomaan että kuinka pieni itsetunto täytyy olla jos saa jotain kiksejä siitä että huijaamalla menestyy jossain netin tietovisassa?
Mun tulee oikeesti kohta itku tästä asiasta :( Mä ainakin arvasin KIELI, koska se tuli ekana mieleen! Ajattelin myös SUOLI tai MAHALAUKKU, koska jos vastaus olisi sisäfilee, niin kysymystä tuskin edes olisi koko visailussa. NIIN KERTA. Sitäpaitsi oon googlettanut hyvät kysymykset joihin en ole tiennyt vastausta JÄLKEENPÄIN, enkä löytänyt tätä vastausta. Tuli vaan mm. ao visailuketju. Googletin myös intialaisissa häissä käytetyn kukan, enkä löytänyt siihenkään vastausta.
Tää on nyt niin epäreilua et en kestä! :( :( En osallistu enää.
No todellakin tulee. Kyllä se huomataan jos joku alkaa kesken visan räpelöidä puhelinta. Tai jos joku peittelee jotakin. Ennen sai mennä kesken visailun vessaan, nyt ei saa. Paitsi tauolla sitten, kun vastauksia tarkistetaan. Yksi lähes aina voittanut joukkue yrittikin aikoinaan kusettaa, joku aina lähti visan lopussa vessaan. Sitten se kiellettiin ja sen jälkeen ne eivät enää ikinä voittaneet. Jännä sattuma.Tuleekohan pubivisoistakaan nykyään enää mitään, kun kaikilla on älypuhelimet?
Tulkaas nyt joku ihan itse tukiomaisesti kertomaan että kuinka pieni itsetunto täytyy olla jos saa jotain kiksejä siitä että huijaamalla menestyy jossain netin tietovisassa? Olen jopa vähän haavi auki täällä.
...
Tulkaas nyt joku ihan itse tukiomaisesti kertomaan että kuinka pieni itsetunto täytyy olla jos saa jotain kiksejä siitä että huijaamalla menestyy jossain netin tietovisassa? Olen jopa vähän haavi auki täällä. Aion suositella mitä pikimmiten Kotukselle tähän ketjuun tutustumista, 'nolo' -käsite on määriteltävä uudestaan.
VG:lle hatunnosto, innovatiivinen, suorastaan barneystinson-luokan jäynä.
PS. Varmasti joku(nen) noista vastauksista lienee ihan viattomia arvauksia, mutta noin selkeä enemmistö ei kyllä ihan sattumalla selity.
Ehdottomasti loistava veto. Tosin olisin itsekin suunnitellut jäynän huolellisemmin. Olen 100% varma, että joukossa on sekä googlaajia että rehellisiä arvaajia.Kelpo temppu Vegeltä. Jäynän huono puoli on se, että viattomasti kieltä arvannut saa yhtä lailla vilpistelijän tuomion.
Aivan atmosfäärisiin mittasuhteisiin jujutuksen olisi saanut luomalla feikatun englanninkielisen ruokasivuston, jossa olisi esim. täsmennetty ruokalajia tarjottavan aina poikalapsen syntymän kunniaksi Kaukasian ja Mustanmeren seutuvilla. Tuolla olisi sitten ollut luvassa komeat bonuspisteet. Monikohan maailmanmatkaaja olisi tullut kehumaan, että onpa muuten yllättävän hyvää.
Eikös tää Joppe K ollut se joka tiesi ne viinimäärätkin about litralleen. Nytkin oli Häkkisen statistiikat prikulleen hallussa, vaikka esim formula-ketjuun ei ole kirjoittanut viestiäkään. Ja kieli, tietenkin.
Jep, yksi nolla liikaa tuossa vastauksessa, mutta olkoon. Työn puolesta joutuu noita viinien tuotantomääriä seuraamaan ja nuo tiedot löytyy kyllä ihan ilman selaimiakin. Viime vuoden luvut ovat tosiaan vasta ennusteita ja muutoksia voi olla luvassa, kun viralliset tilastot julkaistaan.
Nyt oli kyllä käytetty vähän aikaa ja vaivaakin tähän jäynälle. Kuukauden Jatkoaikalainen - pystin voittajaehdokas huhtikuulleV-G- piti visailun, johon en jaksanut osallistua, koska oli täysin arvattavaa, että aivan liian moni googlaa oikeita vastauksia, josta syystä kilpailussa ei ole mieltä. Mutta V-G- ansoitti Wikipediaa muokaten! Mahtavaa!
Kysymys yhdeksän ja selvitys siitä löytyy tästä viestistä.
Täydellistä, loistavaa!
Unohdit Lapan viestin päättävän kysymyksen..PS. Oma suosikkivastaukseni oli tämä lapa78:n: "Kielestä, varma."
Pitääkin laittaa prevelit hautumaan ensi yöksi. Tähän herkkuun tutustuin Itä-Euroopan matkoillani ja on jo vuosia toiminut mainiosti myös meidän pääsiäispöydässämme.
Eikös tää Joppe K ollut se joka tiesi ne viinimäärätkin about litralleen.
8p. Maatalous: Mikä on maailman toiseksi suurin viinintuottajamaa (2p.) ja kuinka suuri on sen vuotuinen viinintuotanto (miljoonan litran tarkkuudella) (6p.)?
8.Italia, 44,5 miljoonaa hehtolitraa eli 44500 miljoonaa litraa vuoden 2013 tuotantoennusteen mukaan
Hyvin osaat ilmeisesti käyttää Googlea, mutta hehtolitran määritelmä sinulla on vielä vasta rakentumassa.
Normaalistihan nuo tuotantomäärät ilmoitetaan juuri miljoonina hehtolitroina ja ne paremmin jääkin päähän. Samaten nyt on ollut jo useamman vuoden kovaa taistoa tuolla kärkipäässä ja sijat vaihdelleet, niin itsekin odotan todella mielenkiinnolla oikeaa vastausta.
Vaan sainpa päähäni mielikuvan opettajasta, joka saapuu luokkaan kahvitauon jälkeen huikaten ohimennen Kai Nu Lainelle vastaukseksi "Kieli, varma tieto. Söin sitä itsekin joskus matkoillani."kysyin jopa luokanvalvojaltani, tietäisikö hän vastausta kysymykseen, mutta ei ollut kuulemma kuullutkaan.
Ensinnäkin, aivan mahtava jekku Vegeltä, propsit siitä.
Nyt tosin hieman ärsyttää, sillä arvasin vastauksen eliminaatiotaktiikalla (laitoin viestiä johonkin toiseen ketjuun tästä). Koska kyseessä oli nippelitietokisa, pohdin jotain eksoottista kuten sydän, munuaiset, kivekset, kieli jne, mutta kieli on kuitenkin lihas, enkä voisi kuvitella kenenkään syövän sydäntä, joten se jäi vastauksekseni. Sen verran voin sanoa "kusettaneeni", että kun selasin Tapatalkilla aloitusviestin kohdalle, tuli siinä matkalla nähtyä, että moni oli laittanut vastaukseksi kielen (tämä varmasti vaikutti lopulta päätöksentekoon). kysyin jopa luokanvalvojaltani, tietäisikö hän vastausta kysymykseen, mutta ei ollut kuulemma kuullutkaan.
Höpö höpö; kun löysät valuu lahkeesta ei kannata enää selitellä.
Huvittaa koko tämä "prevelit-case", joka tuhosi kymmenien kirjoittajien Jatkoaika-uran
...Synnitön heittäköön ekan kiven.
Sitä odotellessa että Everton tms. tekee omaan visailuunsa samantyylisen jäynän..