Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 283 617
  • 7 387

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Murmeli sivaltaa:

Kieltämättä hyvä sivallus, kun nyt jälkeenpäin tuon virheen huomaa.

Mutta en silti suostu ripottelemaan tuhkaa päälleni, koska kommentoin väärällä nimellä vähemmistö-kulkuetta, voisin jopa olla aidosti iloinen.

Hyvä Suomi.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
On tullut kirjoiteltua vihapuhetta monikulttuuriketjuun... Lienee sallittua laittaa jonkun toisen vastaus omaan viestiini? Aihe oli vähän gloomy, mutta klisepussista on pakko kaivaa sanat "aamukahvi" ja "näppis":

Mitä pitäisi sanoa 11-vuotiaalle tytölle joka katsoo silmiin ja sanoo että "Mitään tällaista vapautta ei kotona tule olemaan?"

"Odota yksi sukupolvi, kyllä se sitten helpottaa?"
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mahtavaa keskustelua MM-kisojen otteluseurantaketjussa. Tuo sampion heitto tyhjentää pajatson.

Mitä toi saipu huuto on katsomosta? Kuulostaa jotenkin gruusialaiselta teeltä.

Huutavat maaleja.

Olen kyllä melko varma, että se sana liittyy jotenkin teehen. Olen kuullut sen sanan joskus 80 luvun alussa.

Joo scholl, venäläiset eivät tykkää Hartwallin tuotteista, joten huutavat tuolla teetä kuorossa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pakko tunnustaa, että tälle alwahlan viestille nauroin kyyneleet silmissä:

Haluaisin nähdä sellaisen Amazing Race-kauden, jossa TQoFE ja sampio kilpailisivat tiiminä. Jenkkikatsojia varten voisi näiden kahden keskustelut tulkata ja julkistaa vaikka ylimääräinen kolmen dvd:n boksi kauden jälkeen. On meinaan aika huikeaa tuo heidän innokkuutensa huastella keskenään Lapsia vaiko ei-ketjussa.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Suomi on kuin teinipoika, joka varoo tyttöystävän kipeää pillua, mutta yrittää silti säheltää puolivelttoa sisään.

Suomi-USA puolivälierän ketjussa napsahti kyllä sellaiset naurut, että ei mitään rajaa. :D Vähän myöhässä, mutta laitoin kuitenkin. Harvinaisen huvittava vertauskuva.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Ei saatana nyt kyllä iski myötähäpeä tuon Lordin kohdalla. Harvemmin tätä fiilistä tulee mutta nyt iski ja lujaa...

Mitä vittua Lordi

Lordi kyllä selvästi seksikkäin pisteidenjakaja tähän mennessä. Veikkaan että olisi tässä skabassa laittanut kaikki rekordit uusiksi.

Oli kyllä Loiri menny taas huonoon kuntoon.

Kaukosäätimen heitto nauratti kyllä Euroviisujen seurantaketjussa. Just kun se oli saanut laihdutettuakin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyseessä taitaa olla Murphyn laki.

Varautuminen kaikkeen mahdolliseen on toki haastavaa, mutta monta kertaa myös kovin palkitsevaa.

Hyvänä esimerkkinä olkoon, kun meikäläinen jättää sateenvarjon pois golfbägistä, niin johan tulee vettä kierroksen aikana ja ihan olemattomista pilvistä.

Muistaakseni sinulta voisi löytyä joku toinenkin esimerkki tuosta Murphyn laista - vai sekoitanko sinut johonkin toiseen nimimerkkiin?

Jos joku ei tajunnut, älkää laittako yv:tä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä tapauksessa loistavan haun tekemisestä osakunnian voisi antaa nimimerkki Rattleheadille, sillä oletettavasti seuraavasta dialogista on ideansa sutkautuksellensa saanut.

No en oikeastaan tuosta kun nyt vasta luin ensimmäistä kertaa tuon keskustelun, vaan tuohan on tuollainen ikuisuusvitsi jota on itsekin tullut viljeltyä tänne jo aiemminkin ja tuli vaan mieleen taas kun näin tuossa ketjussa yhden Worrellin postauksen. Minulle vaan tulee nykyisin aina heti Andreas Liljan naama mieleen kun näen jossakin nimen Worrell. HFboardsillahan noita Worrell-Lilja -vitsejä oli joskus vino pino, mistä minäkin olen ehkä vaikutteita hakenut.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Pääseekö Mestisjoukkueiden fanit risteilylle vai pitääkö ensin voittaa karsinnat?

Yksi vaihtis on tietysti, että Mestisfaneille varataan laivan alimmista kerroksista hytit, joista voivat koittaa nousta ylempiin kerroksiin, mutta edessä on joukko Ilveksen, SaiPan ja HPK:n faneja vittuilemassa kuinka tänne ei ole asiaa.

Niin ja pitäisikö vaasalaisille varata varmuuden vuoksi kymmenen laivaa?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
TosiFani räpsäisi Yläpesää aspiritsalla munille aika ravakasti.

Kunnan tämän vuoden mulkku -palkinnon saaja on jo päätetty ylivoimaisella äänten enemmistöllä.

Saatko patsaan tms. muistoksi tuosta palkinnosta?

Mikäli rehtori toimi kuvaamallasi tavalla, hän on kova kilpailija sinulle tulevaisuudessa.

Rehtoreilla on valta ja voima, he pystyvät päättämään niinkin suurista asioista kuin suvivirren laulamisesta koulun kevätjuhlissa.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Yön Stanley Cup finaali ottelu seuranta ketjusta...

Carter on hauskan näköinen pelaaja kentällä. Tulee oikeastaan semmoinen jättikyrpä mieleen, vetelä ja kova samaan aikaan kun koohottaa menemään.

Repesin...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kovasti on mielenkiintoinen pettterin kaveripiiri.

Ja siihen mä olen jo tottunut, että kun yksien kavereiden kanssa menee jonnekin, pukeutuvat he kissaeläimiksi, siis vetävät sellaisen lasten naamiaisista tutun karva-asun ylle ja alkavat nussia toisiaan perseeseen. Kyllähän siinä kieltämättä tuntee olonsa vähän ulkopuoliseksi.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Toivottavasti nämä kaverit eivät vedä toisiaan perseeseen niissä lasten naamiaisissa, se olisi jo poliisiasia.

Outoja ovat kaverisuhteet. Täytyy sanoa, että olisivat kyllä minulle vähän liiankin outoja. Hupinsa toki kullakin, mutta eipä minun tarvitse katsella karvakaverien persepanoa enkä tuollaisten kaverien kanssa liikkuisi, jos aina olisi tiedossa anal show, vaikka oltaisiin menossa vain pizzalle, leffaan, grillaamaan tai vaikka pingistä pelaamaan.

Olen varmaan sitten ahdasmielisen impivaaralainen punaniskajuntti ja heteronormatiivisuuden lakeija, mutta tietääkseni minulla ei ole yhtään homoystävää. Tai jos on, niin en sitä tiedä, koska kaverien kanssa teemme ja keskustelemme ihan muista asioista kuin mahdollisista furry-spektaakkeleista tai Gay Pride -paraateista. Yksi vanha kollega edellisestä työpaikasta/osastosta oli tai on varmaan homo, ainakin hän on homon oloinen, mutta työpaikalla keskityttiin ihan työasioihin eikä persepanoihin.

Ei minua haittaisi, jos joku kaveri paljastuisi homoksi. Omapa olisi asiansa, mutta en silti hänen mukaansa lähtisi mihinkään furry-illanviettoon katselemaan vierestä, kun miehinen kanki työntyy kissaeläimeksi naamioituneen veijarin peräaukkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös