Kaukosäätimen heitto nauratti kyllä Euroviisujen seurantaketjussa. Just kun se oli saanut laihdutettuakin.
Kaukosäädin on selkeesti kattonut Pekka Jalavan esitystä juutuubista :)
Kaukosäätimen heitto nauratti kyllä Euroviisujen seurantaketjussa. Just kun se oli saanut laihdutettuakin.
Worrell = Andreas Lilja
Tässä tapauksessa loistavan haun tekemisestä osakunnian voisi antaa nimimerkki Rattleheadille, sillä oletettavasti seuraavasta dialogista on ideansa sutkautuksellensa saanut.
Pääseekö Mestisjoukkueiden fanit risteilylle vai pitääkö ensin voittaa karsinnat?
Yksi vaihtis on tietysti, että Mestisfaneille varataan laivan alimmista kerroksista hytit, joista voivat koittaa nousta ylempiin kerroksiin, mutta edessä on joukko Ilveksen, SaiPan ja HPK:n faneja vittuilemassa kuinka tänne ei ole asiaa.
Niin ja pitäisikö vaasalaisille varata varmuuden vuoksi kymmenen laivaa?
Pistetään kolme porilaista pyöreään hyttiin ja sanotaan, että nurkassa on psychodad.
Kunnan tämän vuoden mulkku -palkinnon saaja on jo päätetty ylivoimaisella äänten enemmistöllä.
Saatko patsaan tms. muistoksi tuosta palkinnosta?
Mikäli rehtori toimi kuvaamallasi tavalla, hän on kova kilpailija sinulle tulevaisuudessa.
Rehtoreilla on valta ja voima, he pystyvät päättämään niinkin suurista asioista kuin suvivirren laulamisesta koulun kevätjuhlissa.
Carter on hauskan näköinen pelaaja kentällä. Tulee oikeastaan semmoinen jättikyrpä mieleen, vetelä ja kova samaan aikaan kun koohottaa menemään.
Ja siihen mä olen jo tottunut, että kun yksien kavereiden kanssa menee jonnekin, pukeutuvat he kissaeläimiksi, siis vetävät sellaisen lasten naamiaisista tutun karva-asun ylle ja alkavat nussia toisiaan perseeseen. Kyllähän siinä kieltämättä tuntee olonsa vähän ulkopuoliseksi.
Yön Stanley Cup finaali ottelu seuranta ketjusta...
Tuo lainaamasi taideteos on kuin suoraan yllättävän monen facebook-kaverini päivityksestä. Tyypit on muuten ihan fiksuja mutta mikä vittu siinä on ettei vahingossakaan mene yksikään yhdyssana oikein.Tämä on jo yhdys sanojen runoutta.
Tämä on jo yhdys sanojen runoutta.
Minä olen kyllä osaliistunut Hippo-hiihtoihin. Ehkä juuri sen takia osaan arvostaa hippoja eri tavalla kuin monet muut. Haluan kuitenkin korostaa vielä sitä, että Hippo ja Hippi ovat täysin eri eläimiä, vaikka niiden kirjoitus- ja ääntämisasu ovatkin kovasti samanlaisia. Monet sotkevat nuo kaksi jaloa ja upeaa eläintä toisiinsa.
Olet reipas ja rohkea nuori, kun toit tämän epäkohdan esille!
Yritin nimittäin nuorena olla hippi ja makoilin lähijoessa sieraimeni vedenpinnan yläpuolella. Välillä kävin rannikolla viilentävissä muta- ja savikylvyissä, sekä syömässä jopa kymmeniä kilogrammoja kasviksia. Opettelin uimaan ja kaikkea, kunnes äitini toi minulle Led Zeppelinin ykkösen sekä hamppua ja kertoi minulle, että olin ollut koko ajan väärässä.
Vaikeaa oli se.
Kerran olin tosiaan yön yhden naisen asunnossa ja hän onneksi lukitsi makuuhuoneen oven, joten kissat jäivät ulkopuolelle, mutta kerran yksi nainen oli niin juubassa, että minun oli pakko saattaa hänet himaan. No siellä en voinut mennä koko yönä nukkumaan, kun se kissa väijyi koko ajan jossain. Istuin keittiön pöydän ääressä ja yritin pysyä valveilla niin siellä se vain käveli jossain niiden kaappien päällä. Aina yritti mennä just selkäni taakse, jotta en pystyisi valvomaan mitä se tekee eli jouduin alttiiksi yllätyshyökkäyksille. Sitten vähän väliä kuului jotain rapinaa, kun se hyppi jonnekin. Eikä mulla ollut mitään tennismailaa tms. millä olisin hätistellyt sitä.
RIP In Peace
Ei kai se scholl nyt kuitenkaan kuollut ole? Linkkiä?
Syksyllä taas scholl tulee kuin sade. Luuleeko joku, että mies malttaa pysyä poissa, esim jos Matikainen saa kenkää marraskuussa?.
Kaiken ne saatana multa plagioivat...
Väijyvä kissa oli kaunis tarina.
RIP In Peace
Rest in peace in peace?
"Rip In Peace" on väännös latinankielisestä ilmaisusta "Requiesta in Pace", joka lyhennetään RIP. Variaatioita on useita, kuten "Rip In Piece" tai "Rip In Peas". Uushomot huomauttavat usein virheellisestä kirjoitusasusta.