Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

• 3 309 822
  • 7 401

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä tapauksessa loistavan haun tekemisestä osakunnian voisi antaa nimimerkki Rattleheadille, sillä oletettavasti seuraavasta dialogista on ideansa sutkautuksellensa saanut.

No en oikeastaan tuosta kun nyt vasta luin ensimmäistä kertaa tuon keskustelun, vaan tuohan on tuollainen ikuisuusvitsi jota on itsekin tullut viljeltyä tänne jo aiemminkin ja tuli vaan mieleen taas kun näin tuossa ketjussa yhden Worrellin postauksen. Minulle vaan tulee nykyisin aina heti Andreas Liljan naama mieleen kun näen jossakin nimen Worrell. HFboardsillahan noita Worrell-Lilja -vitsejä oli joskus vino pino, mistä minäkin olen ehkä vaikutteita hakenut.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Pääseekö Mestisjoukkueiden fanit risteilylle vai pitääkö ensin voittaa karsinnat?

Yksi vaihtis on tietysti, että Mestisfaneille varataan laivan alimmista kerroksista hytit, joista voivat koittaa nousta ylempiin kerroksiin, mutta edessä on joukko Ilveksen, SaiPan ja HPK:n faneja vittuilemassa kuinka tänne ei ole asiaa.

Niin ja pitäisikö vaasalaisille varata varmuuden vuoksi kymmenen laivaa?

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
TosiFani räpsäisi Yläpesää aspiritsalla munille aika ravakasti.

Kunnan tämän vuoden mulkku -palkinnon saaja on jo päätetty ylivoimaisella äänten enemmistöllä.

Saatko patsaan tms. muistoksi tuosta palkinnosta?

Mikäli rehtori toimi kuvaamallasi tavalla, hän on kova kilpailija sinulle tulevaisuudessa.

Rehtoreilla on valta ja voima, he pystyvät päättämään niinkin suurista asioista kuin suvivirren laulamisesta koulun kevätjuhlissa.

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Yön Stanley Cup finaali ottelu seuranta ketjusta...

Carter on hauskan näköinen pelaaja kentällä. Tulee oikeastaan semmoinen jättikyrpä mieleen, vetelä ja kova samaan aikaan kun koohottaa menemään.

Repesin...

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kovasti on mielenkiintoinen pettterin kaveripiiri.

Ja siihen mä olen jo tottunut, että kun yksien kavereiden kanssa menee jonnekin, pukeutuvat he kissaeläimiksi, siis vetävät sellaisen lasten naamiaisista tutun karva-asun ylle ja alkavat nussia toisiaan perseeseen. Kyllähän siinä kieltämättä tuntee olonsa vähän ulkopuoliseksi.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Toivottavasti nämä kaverit eivät vedä toisiaan perseeseen niissä lasten naamiaisissa, se olisi jo poliisiasia.

Outoja ovat kaverisuhteet. Täytyy sanoa, että olisivat kyllä minulle vähän liiankin outoja. Hupinsa toki kullakin, mutta eipä minun tarvitse katsella karvakaverien persepanoa enkä tuollaisten kaverien kanssa liikkuisi, jos aina olisi tiedossa anal show, vaikka oltaisiin menossa vain pizzalle, leffaan, grillaamaan tai vaikka pingistä pelaamaan.

Olen varmaan sitten ahdasmielisen impivaaralainen punaniskajuntti ja heteronormatiivisuuden lakeija, mutta tietääkseni minulla ei ole yhtään homoystävää. Tai jos on, niin en sitä tiedä, koska kaverien kanssa teemme ja keskustelemme ihan muista asioista kuin mahdollisista furry-spektaakkeleista tai Gay Pride -paraateista. Yksi vanha kollega edellisestä työpaikasta/osastosta oli tai on varmaan homo, ainakin hän on homon oloinen, mutta työpaikalla keskityttiin ihan työasioihin eikä persepanoihin.

Ei minua haittaisi, jos joku kaveri paljastuisi homoksi. Omapa olisi asiansa, mutta en silti hänen mukaansa lähtisi mihinkään furry-illanviettoon katselemaan vierestä, kun miehinen kanki työntyy kissaeläimeksi naamioituneen veijarin peräaukkoon.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on jo yhdys sanojen runoutta.
Tuo lainaamasi taideteos on kuin suoraan yllättävän monen facebook-kaverini päivityksestä. Tyypit on muuten ihan fiksuja mutta mikä vittu siinä on ettei vahingossakaan mene yksikään yhdyssana oikein.

Välillä tulee mieleen, eikö nämä kyseiset runoilijat ole kuullut koko yhdyssanojen käsitteestä, onko tosiaan voinut tuolla yli 10-vuotisella koulutaipaleella mennä tällainen pieni yksityiskohta äidinkielestämme täysin ohi ja kaikki laitetaan tylysti erikseen? Pitääkin alkaa seurata, osuuko sinne kirjoituksiin koskaan onnistuneita yhdyssanoja vai menevätkö ihan systemaattisesti vituiksi.

Mutta se siitä tässä ketjussa, tulee vaan aika usein tässä vaimon kanssa noita ihmeteltyä kun hänellä on osa samoja kavereita ja kiinnittää tähän myös usein huomionsa.

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ollaan käyty mielenkiintoista keskustelua cosmic_rodeon kanssa kalsarikänniketjussa ja tuo cosmic_rodeon viimeisin kirjoitus kuuluu kyllä tähän ketjuun.

Minä olen kyllä osaliistunut Hippo-hiihtoihin. Ehkä juuri sen takia osaan arvostaa hippoja eri tavalla kuin monet muut. Haluan kuitenkin korostaa vielä sitä, että Hippo ja Hippi ovat täysin eri eläimiä, vaikka niiden kirjoitus- ja ääntämisasu ovatkin kovasti samanlaisia. Monet sotkevat nuo kaksi jaloa ja upeaa eläintä toisiinsa.

Olet reipas ja rohkea nuori, kun toit tämän epäkohdan esille!

Yritin nimittäin nuorena olla hippi ja makoilin lähijoessa sieraimeni vedenpinnan yläpuolella. Välillä kävin rannikolla viilentävissä muta- ja savikylvyissä, sekä syömässä jopa kymmeniä kilogrammoja kasviksia. Opettelin uimaan ja kaikkea, kunnes äitini toi minulle Led Zeppelinin ykkösen sekä hamppua ja kertoi minulle, että olin ollut koko ajan väärässä.

Vaikeaa oli se.

Schollin muistolle, yksi parhaista kirjoituksistaan hänen viimeisimpinä viikkoinaan.

RIP In Peace
scholl 2003-2012

Kerran olin tosiaan yön yhden naisen asunnossa ja hän onneksi lukitsi makuuhuoneen oven, joten kissat jäivät ulkopuolelle, mutta kerran yksi nainen oli niin juubassa, että minun oli pakko saattaa hänet himaan. No siellä en voinut mennä koko yönä nukkumaan, kun se kissa väijyi koko ajan jossain. Istuin keittiön pöydän ääressä ja yritin pysyä valveilla niin siellä se vain käveli jossain niiden kaappien päällä. Aina yritti mennä just selkäni taakse, jotta en pystyisi valvomaan mitä se tekee eli jouduin alttiiksi yllätyshyökkäyksille. Sitten vähän väliä kuului jotain rapinaa, kun se hyppi jonnekin. Eikä mulla ollut mitään tennismailaa tms. millä olisin hätistellyt sitä.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Syksyllä taas scholl tulee kuin sade. Luuleeko joku, että mies malttaa pysyä poissa, esim jos Matikainen saa kenkää marraskuussa? Kirjoittaa ehkä aluksi vain jääkiekkopuolelle, mutta muistiin merkittäköön, hän on vielä vapaan kansankin pariin laskeutuva.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei kai se scholl nyt kuitenkaan kuollut ole? Linkkiä?

3 kuukautta bannissa ja Jatkoaika on paljon tylsempi paikka. Kukaan ei muistuta HIFK-ketjuissa Matikaisen kaikenkattavasta paskuudesta ja Taikaviitta Jalosen ylimaallisista kyvyistä. Puhumattakaan Vapaan ketjuista. Väijyvä kissa oli kaunis tarina. Samoin tykkäsin siitä, että Petu Matikaiselle pitäisi antaa kenkää jo pelkän ulkonäön takia, sillä hän on aivan pakettiautokuskin näköinen!

Kaikkiaan scholl on eräs suosikkikirjoittajistani - syksyllä hän on taas täällä kynä teroitettuna!

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Väijyvä kissa oli kaunis tarina.

Naisasiat-ketju ei kyllä ole enää entisensä. Ensin lähti HIFK ja sitten scholl pitää pakollista kesätaukoa. Jutut ruotsinopettajista ja väijyvistä kissoista olivat mielenkiintoisia ja omassa kastissaan, nykyisin ketjussa saa lukea vain niitä tavallisia tarinoita kun naista ei joko ole, naisia on enemmän kuin yksi tai jotain vastaavaa.

Rest in peace in peace?

"Rip In Peace" on väännös latinankielisestä ilmaisusta "Requiesta in Pace", joka lyhennetään RIP. Variaatioita on useita, kuten "Rip In Piece" tai "Rip In Peas". Uushomot huomauttavat usein virheellisestä kirjoitusasusta.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
In peace on englantia ja tarkoittaa rauhassa. Samalla kielellä rip tarkoittaa repimistä. Revi rauhassa?

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
"Rip In Peace" on väännös latinankielisestä ilmaisusta "Requiesta in Pace", joka lyhennetään RIP. Variaatioita on useita, kuten "Rip In Piece" tai "Rip In Peas". Uushomot huomauttavat usein virheellisestä kirjoitusasusta.

Mä käyttäisin sinuna jatkossa termiä "Lepää rauhassa."

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy