Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 283 987
  • 7 387

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Ei ihmekkään kun suoltaa sellaista paskaa. Oon kuullu että mustaihosilla olisi iso jölli, katos se työntää sieltä anaalista kaiken paskan eka vatsaan ja siitä kurkkuun ja ei muuta kun uutta albumia tekemään perkele. Näin se nykymaailma menee. Laula päin vittua = saat rahaa.

Sambovais Justin Bieberistä. Hieno teoria :D.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Kuluneen ehtoon liikennekaaos etelässä saa Evilin kyseenalaistamaan täkäläisen väestön ajotaidon. Aikansa huterien vasta-argumenttien maantiellä liukasteltuaan keskustelu saa yhä villimpiä piirteitä Sinnerin loistavan mahtavan mielikuvaproosan myötä:
Ei, olet käsittänyt asian väärin. Kaikki Suomen huonoimmat kuskit ovat kasautuneet pääkaupunkiseudulle. Sitä vastoin kehäkolmosen ulkopuolella joka karju lähtee kauppareissullekin kuin Vatanen erikoiskokeeseen. Siinä perkele lumi pöllyää, kun Juho Antero kieputtaa ralli-Angliaansa. 15 km mutkainen metsätaipale taittuu kahteen minuuttiin täysillä kaskoilla. Samaan aikaan stadissa Nico Alex ajaa Opelinsa Anttilan ikkunasta sisään yrittäessään taskuparkkeerausta rekan mentävään kohtaan. Tämä on niin normaalia, ettei kukaan oikein edes noteeraa asiaa. Alle jääneelle kassaneidille soitetaan Ambulanssi, joka puolestaan kääntyy katolleen liikennevaloista lähdettäessä. Ainoat, jotka eivät täällä aja kolaria päivittäin ovat mustat bussinkuljettajat. Joku tiesi vielä kertoa, että hymyilevät saatanat ajaessaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
d2uce:n kommentti uutiseen että Adam Lambertista tulisi Queenin uusi laulaja Mille naurat juuri nyt -ketjussa:

Homo Queenin laulajaksi. Anna mun kaikki kestää.
 

Pardus

Jäsen
Jahas. Jää sitten kokonaiseen kahteen alkusarjaotteluun nämä MM-kisat omalta osalta, kiitti vitusti.

Sullako ei antennilähetykset näy ollenkaan vai mikset katso AVA:lta näkyviä pelejä?

non änköjään nytr näkyy tosiaan, kun teian kanavahaun. HYvä juttu se.

Kanavahaun jälkeen alkoi näppikseen tulla häikkää? No eipä mitään, pointti tuli esille.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tästä

Tässä on vaihtoehto citymasturboijille. Ole sinäkin kuin muut ja hanki perhe, kuten eräs nigerialainen lammasfarmari:

Ihmisen ja lampaan väitetty jälkeläinen

Ihmeellistä nipotusta valittaa tuostakin. Jos lammaspaimenella on romantiikan kaipuu ja hänkin haluaisi oman perheen, niin heti on yhteiskunta vinkumassa, marisemassa ja asettamassa suitsia!

uutisesta alkunsa saanut lampaiden sekä muiden eläinten lempimistä käsittelevä, jo parille sivulle paisunut keskustelu romantiikankaipuisine elukoineen sekä tiedostavine femakkolammaksineen (sic) ansaitsee tulla mainituksi täällä. Mukavan hirtehistä meininkiä.
 

Kynäilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haiskahtaa pahasti että SM-liigassa muhii doping-ongelma, pelaajathan on lääkitty ihan sekaisin! Laatikainen kävelee vapaa-aikanaan takaperin keskustassa ja Kapanen peruuttelee autollaan vihtoihin pitkin Kuopiota. Mitä seuraavaksi? Viuhkola nähdään Oulussa marssimassa liukuportaita väärään suuntaan, Tero Koskiranta rapukävelee Lahden isoa mäkeä ylös ja Johtava pakittaa skootterillaan ympyrää Linnansalmen jäällä. Enää puuttuisi että Micke kaappaa ratikan ja ajelee sillä väärinpäin kolmosen reittiä, samalla kun Janne Lahti heittelee katoilta pudotettua lunta takaisin katolle.

Tällainen oivallus bongaa liigakiekkoilija-ketjusta.
Näin helsinkiläisenä varsinkin toi loppu sai repeilyttämään huolella.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Rankkuskaban sijasta lisäpiste ratkaistaan organisoidulla joukkotappelulla.

Miksei paras kolmesta -systeemillä? Molemmat ilmoittavat tuttuun tapaan tuomareille kolme nimeä, jotka ennen olivat rankkareiden laukojat, nyt tappelijat.

Tai sitten lentopallotyylillä, erien on ratkettava kahden pisteen erolla. Eli tässä tapauksessa kahden maalin erolla.

SM-liigan historiallinen muutos -ketjussa käyty lyhyt keskustelu. Saattaa jatkuakin vielä, mutta itseäni naurattaa.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pötyä.

Ainoa seura joka merkittävästi kärsii siitä että ei ole ammattituomarijärjestelmää on SaiPa. Katsotaan vaikka kahta viimeistä ottelua, HIFK tekee paitsiomaalin, SaiPalta hylätään selvä maali ja eilen kiekko oli maalivahdilla mutta sitä näköjään sai mailalla hakata ja siitä maali. Ja sitten on vielä nämä muiden seurojen sukeltajat päälle.

SaiPa olisi liigan eliittiä jos olisi ammattituomarijärjestelmä. Sitä päivää ei Harkimo tai Nybondas halua nähdä.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Vituttaa että todella monilla suosikkijoukkueen kohdalla ei lue sitä joukkueen nimeä vaan jotain täysin muuta, mistä sitten pitäisi pystyä päättelemään se suosikkijoukkue. Miksei siihen voi laittaa vaan sitä joukkueen nimeä suoraan? Ihan kivahan se olisi tietää minkä joukkueen faneilta lukee mitäkin mielipiteitä.

Tässä nyt muutama mitä tulee mieleen:

"Se puree!"
"Tomek Valtonen sexy hockey"
"joku paikallinen seura"
" Two Degrees of Mike Sillinger"
"Finaaleissa hyytyvät"

Siinä nyt muutama mitä bongasin tämänpäiväisestä otteluketjuista ja viimeinen tuli ulkomuistista. Näitähän on varmaan 5-10% palstalaisista.

Lapsellista kikkailua.

Sanoo hän, jolla on suosikkijoukkueen kohdalla kaksi erilaista musiikkityyliä... *huoh*

Aika hauska heitto Pullamössöltä.
 

Lohipoika

Jäsen
Hartza näyttää, kuinka poliisien kanssa kannattaa toimia ylinopeussakon kanssa.

Olenkin aiemmin tässä ketjussa kertonut miten jouduin oikeusmurhan uhriksi ylinopeusasiassa ja minut tuomittiin syylliseksi liikenteen vaarantamiseen ylinopeuden takia, johon olin syytön. Nyt sain oivan tilaisuuden vetää vastapalloon kamera-auton välähdettyä reilu vuosi sitten, tällä kertaa ihan aiheesta ajaessani 53km/h 40km/h rajoitusalueella.

Olisin tietysti kuitannut sakon, ellei minulla olisi jäänyt oikeusmurhan takia hampaankoloon järjestelmää vastaan, jossa yksilön oikeusturvaa ei käytännössä ole lainkaan. Tämän johdosta menettelin seuraavasti:

1) Menin henkilökohtaisesti vastustamaan sakkoa poliisiasemalle täyttämällä sakon mukana toimitetun lomakkeen. Kun en suostunut täyttämään syytä tai perusteluja lomakkeeseen, niin vastaanottovirkailija kävi hakemassa virkapukuisen naiskonstaapelin, joka kehoitti perustelemaan syyn vastustaa sakkoa. Jouduin lukemaan neideille lakia sakon ja rikesakon määräämisestä pykälän 18 kohdalta, jossa selvästi mainitaan ettei sakon vastustamista tarvitse perustella ja ihmettelin vielä ääneen, että luulisi nyt poliisin ainakin noudattavan Suomen lakia. Naiskonstaapeli joutui nöyrtyen toteamaan, että tervetuloa vaan takaisin parin viikon kuluttua tunnistamaan itsesi kuvasta ja vastaanottamaan tiedoksianto sakon osalta.

2) Sain postitse poliisilta kutsun saapua tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan poliisilaitokselle selvittämään asiaa, mutta kun olen niin huonomuistinen, niin unohdin tyystin mennä paikan päälle.

3) Kului pari viikkoa ja sain uuden kehotuksen uudella päivämäärällä ja kellonajalla saapua poliisilaitokselle selvittämään asiaa, mutta taaskaan en muistanut mennä paikan päälle.

4) Tämän jälkeen joku yritti soitella minulle 071 alkuisesta numerosta eräänä lauantaina, mutta en koskaan vastaa tuntemattomiin numeroihin, joten tälläkään kerralla en vastannut. Tämän jälkeen minulle lähetettiin tekstiviesti, jossa kehoitettiin ottamaan yhteyttä paikalliseen poliisiin. Tekstiviesti oli allekirjoittanut joku vanhempi konstaapeli sanotaanko vaikka nimeltänsä "Nönnönnöö". En kuitenkaan muistanut olla yhteydessä poliisiin asian tiimoilta.

5) Kului taas pari viikkoa ja sain postitse "noutokehoituksen" noutaa 10 päivän kuluessa minulle määrätty sakko miltä tahansa poliisilaitokselta asian johdosta. En kuitenkaan muistanut noutaa sakkoa.

6) Kului taas muutama viikko, niin tuli toinen noutokehoitus noutaa sakko välittömästi valitsemaltani poliisilaitokselta, mutta en muistanut sitä noutaa.

7) Meni puoli vuotta, kun taas joku yritti tavoitella 071 alkuisesta numerosta, mutta tuntemattomiin numeroihin en vastaa.

8) Kun rikkomuksesta oli kulunut reilu vuosi, niin sain kirjeitse tiedon joltain komisariolta, että koska minua ei oltu tavoitettu useista yrityksistä huolimatta ja näin ollen rikesakkoa ei oltu voitu antaa minulle henkilökohtaisesti tiedoksi, niin tutkinta on lopetettu rikkomuksen vanhenemisen johdosta.

Tämänkin sakon olisin kiltisti maksanut, jollen olisi aikaisemmin joutunut oikeusmurhan uhriksi saadessani tuomion liikenteen vaarantamisesta ylinopeuden takia, johon en ollut syyllistynyt. Keissini olen kuvannut tässä ketjussa aiemmin.

Tilanne on nyt siis tasan 1-1, mutta koska yksilöllä ei ole minkäänlaista oikeusturvaa Suomessa, kun häntä syytetään syyttömänä ylinopeudesta, niin toimin vastaavalla tavalla tulevaisuudessa sekä jaan informaatiota mielelläni tästäkin keissistä sosiaalisessa mediassa.

Kannattaa käydä kyseisessä ketjussa tutustumassa tähän aiempaan tilanteeseen, niin ymmärtää kaverin reagoinnin.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Hartza näyttää, kuinka poliisien kanssa kannattaa toimia ylinopeussakon kanssa.

Kannattaa käydä kyseisessä ketjussa tutustumassa tähän aiempaan tilanteeseen, niin ymmärtää kaverin reagoinnin.

Olen tästä samaa mieltä. Yleensä suosittelen sakot kuittamaan ja noutamaan, mutta Hartzan case ko. ketjussa on niin räikeä "hyväveli 1 - kansalainen 0" -tapaus, että sympatiani ovat kansalaisen puolella. Noin muuten on toki tämän ketjun kamaa.
 

migsuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Pakko kysyä, että mitä Eteläpäädyn pitäisi tehdä? Eikö se ole juuri kotiyleisön "duuni" antaa tuomarille painetta? En toki tiedä, miten Rauman kotiyleisö toimii, mutta en usko, että siellä istutaan hiljaa kuin kirkossa.

Ööö?? Minä olen ainakin hiljaa kotiottelussa, jos Lukko saa ansaitun jäähyn. Kertaakaan ei tule mieleen, että olisin alkanut elämöimään, jos Lukkolainen kompuroi omia aikojaan. Riittääkö vastaukseksi? Käyttäydytään hillitysti ja asiallisesti. Muutenkin vituttaa kaikenlainen metelöinti katsomossa. Katotaan saatana jääkiekkoa, taikka mennään pihalle meluamaan ja hyppimään.

Kotijoukkueen tehdessä maalin voi taputtaa, mutta muuten voisi olla käytöstavat kohdallaan.

Okei, asia selvä.

Jaksatko kuitenkaan aina taputtaa, kun Lukko tekee maalin? Onhan se kieltämättä harmillista, että joku täällä Hesassa jaksaa kannustaa omaa joukkuettaan. Toista se on Raumalla!

En ihan aina. Harmillistahan se on, kuten myös se ettei täällä ole semmosta hymiötä, jossa kala nappaa koukun leukojensa väliin. Eikö sulla oikeasti sarkasmihälyytys soinut, vaiko veitkö sinä minua 100-0 ja koukku jäikin mun leukaan ? ;)

Kyllä mä siihen koukkuun jäin :)

Sen verran pistää v*tuttamaan taas tuo Jokerien esitys, niin ei oikeen pysty mitään huumoriakaan ymmärtämään...

Tämä keskustelu jokerit-lukko otteluketjussa pisti hymyilyttämään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon ammattimainen johtaminen -ketjussa hauskaa veistelyä Lukon tulevan logo- ja pelipaitakyselyn innoittamana:

Minulla puolestaan on jotenkin sellainen tunne tästä paitamuutoksesta, että Kettu ei ole miellyttänyt saatujen tulosten puolesta. Tulevan kauden paitaan ollaankin näin ollen piirtämässä ihan uutta logoa, Orava-logoa. Lukkoa ja Lukon kannattajia voitaisiin jatkossa kutsua Tikuiksi, Takuiksi, Kurreiksi jne. tai vain kotoisasti Orkuiksi.

Kaikkien oravien isä, The Toivola tulee siis takaisin? Olisi kyllä vuosituhannen kovin diili:

RAUMAN ORAVAT
Päävalmentaja M. Toivola
Jokaisella pelaajalla tarpeen vaatiessa kaksi jenkki-purkkapalaa etuhampaiden kohdalla, ei tapella, purraan vastustajia sääreen. Kukaan ei enää päivystä maalin edessä, meidän maskipelaaja kiipeää maalin katolle. Pelin jälkeen pitää houkutella pähkinöillä alas. Enää ei mitata juoksukuntoa, vaan kiipeilyä.

Naurattaa ihan vitusti tuo ajatus pelaajasta nököttämässä maalin katolla purkkapalat etuhampainaan, ja samaan aikaan tuomarit ja joukkuekaverit yrittää maanitella tätä alas sieltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös