Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 284 069
  • 7 387

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Aina kannattaa laukoa, siitä voi tulla maali. Kuten juuri tässä kävi:

Mutta eikö ole kuitenkin hienoa, että länsimaisesssa demokratiassa ja sivistysvaltiossa voit esittää mielipiteesi, ilman pelkoa siitä että Spetsnaz on aamulla kotiovellasi?

Saatat kaikenlisäksi olla oikeassakin, varsinkin kun Granlund pelaa tällä hetkellä toisella mantereella.

Ette ikinä arvaa, kenelle tuo heitto oli.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Seis! Stop! Ei saa arvostella, koska se on koira. Siis rumalta näyttävä, pelottava, kuolaava, pahalta haiseva, haukkuva ja räyhäävä, paljon syövä ja helvetisti paskantava rakki, jota vielä joudut joka ikinen päivä ulkoiluttamaan. Jos jossakin asiassa on kymmeniä huonoja puolia eikä yhtään hyvää, on se mun mielestäni huono diili. Tai no voithan sä opettaa sen vaikkapa haistamaan huumeet ja mennä itse esimerkiksi tulliin töihin.

Täällä jatkoajassa tuntuu olevan enemmän koirafaneja kuin itse koirapalstalla. Hälytys, hälytys, suurhälytys! Lehdessä luki, että koira kuoli vanhuuttaan. Nyt laulamme virren.
Meidän suvussa opetettiin mulle jo pienenä, että kaikki muut koirat paitsi metsästyskoirat ovat turhia. Tosin onhan niitä kyllä muitakin hyödyllisiä koiria, mutta siis kuitenkin..

Vitutusketjusta. Lihavoitu kohta herätti erityisesti hilpeyttä vaikkei saanutkaan kahveja tms. näppiksille, ei ole ikävä kyllä juotavaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hah! Nyt ette enää voi sanoa etten mä olis naistenmies. Lälläslää pellet. Joudutte syömään sananne, sillä mun uusi naisystävä on nuori ja uskomattoman seksikäs mallintöitä tekevä kaunotar. Kaiken lisäksi se on rikas. Kuka nyt on kova jätkä? Kuka nyt on kingi häh?

Se nainen asuu Afrikassa ja on saamassa perintönä 3.500.000 dollaria. Se etsi täältä Suomesta kilttiä ja huolehtivaa miestä (iällä ja ulkonäöllä ei kuulemma ollut merkitystä), jonka kanssa viettää loppuelämä. Mun piti vaan maksaa joku perintövero tms. 50.000 dollaria niin se saa rahat ja tulee tänne.

Enhän mä ensin uskonut tätä todeksi, mutta tää juttu varmistui jo toissapäivänä kun sain siirrettyä ne rahat. Joo eihän siitä Volvosta nyt kovinkaan paljoa saanut kun niin kiireellä piti myydä, mutta kohta mä kylven rahassa juntit! Nyt vaan odottelen sen naisen saapumista, sitten lähdemme Bahamalle.

Äsken soitin vaimolle (tai ex-vaimolle heh) ja sanoin suorat sanat sille vanhalle kurtulle. Pomolle kanssa soitin ja haistatin pitkät samalla kun otin loparit. Te kaveritkin ootte kaikki säälittäviä. Ja sä Pena. Vaikka me ollaankin aina oltu parhaita kavereita, oikeasti sä oot yks vitun kusipää. Onneksi meikäläinen on kohta jo paremmissa piireissä.

Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Buahhah-hah-haa köyhät runkkarit!

Heh, siinä oli ihan hauska viesti. Hymyn toi huulille näin vuoden vaihdetta odotellessa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ei ole varsinaiseti letkautus tai läppä, mutta aika hyvä kiteytys löytyi tuolta otteluseurantaketjusta nimimerkki kesäesan laukomana, noinhan se valitettavasti tuntuu olevan:

Ei riitä. Jatkoajan väelle se on ihan sama paljon peli päättyy, kunhan päästään jollekin pelaajalle vittuilemaan.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Lukon "Uramalle kenkää vai mitä?" -ketjusta:

Tässä on pari päivää sulateltu Uraman siirtoa muihin tehtäviin. Aluksi ratkaisu ei tuntunut ollenkaan hyvältä. Melkein teki mieli väittää, että siinä menivät kultamitalit. Mutta minulla kun on se fanittamisen ideologia, että kaikki mitä suosikkijoukkueeni tekee, on oikein, niin olen tämänkin kääntänyt positiivisen puolelle.
Tässä vaiheessa kuitenkin kiitokset Uramalle sentään suhteellisen hyvästä työstä. Erityisenä meriittinä hänellä kuitenkin Lukon ensimmäinen mitali 15 vuoteen. Ei sitä tehnyt Tihonov eikä Rautakorpi, vaikka hänelläkin siihen piti palikat olla.Voihan tuohon lisätä tuo jo monen muun mainitsema syksy-mestaruus parin vuoden takaa.
Jännitettävää riittää sen suhteen, kuka tätä laivaa tulee kääntämään. Mutta taas kerran uskon ratkaisun olevan hyvä oli se mikä tahansa.Joten jo etukäteen kiitokset seurajohdolle hyvästä valmentajavalinnasta!
Jos nyt kuitenkin ottaisin kantaa tähän valintaan, niin ehkä se luonnollisin loppukauden valmentaja olisi Vuori. Hän nyt kuitenkin tuntee joukkueen ja jos ne huhut erimielisyyksistä Uraman kanssa pitävät paikkaansa, niin ehkä ne hänen erilaiset näkemyksensä ovat juuri niitä, joita tuo joukkue tarvitsee.

En oikein tiedä, oliko tämä viesti kirjoitettu tosissaan vai sarkasmilla, mutta sen verran omituiselta tuntuu, kun joku tällä palstalla kirjoittaa "kaikki mitä suosikkijoukkueeni tekee, on oikein" että päätin heittää tänne läppäketjuun. Vai olenko vain espoolainen kyyninen paska, kun minun on mahdotonta käsittää että joku voisi oikeasti suhtautua kritiikittä oman suosikkiseuransa tekemisiin?
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
En oikein tiedä, oliko tämä viesti kirjoitettu tosissaan vai sarkasmilla, mutta sen verran omituiselta tuntuu, kun joku tällä palstalla kirjoittaa "kaikki mitä suosikkijoukkueeni tekee, on oikein" että päätin heittää tänne läppäketjuun. Vai olenko vain espoolainen kyyninen paska, kun minun on mahdotonta käsittää että joku voisi oikeasti suhtautua kritiikittä oman suosikkiseuransa tekemisiin?
Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla ko. henkilön mielipide asiasta, jos Lukko joutuisi karsintaan ja putoaisi Mestikseen. "Näinhän sen oli tarkoituskin mennä"?
Itse ainakin suhtaudun hyvin kriittisesti omien suosikkiseurojen tekemisiin.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
En oikein tiedä, oliko tämä viesti kirjoitettu tosissaan vai sarkasmilla, mutta sen verran omituiselta tuntuu, kun joku tällä palstalla kirjoittaa "kaikki mitä suosikkijoukkueeni tekee, on oikein" että päätin heittää tänne läppäketjuun.

Mä näkisin tuon viestin pienenä vittuiluna erästä Lukko-osion nimimerkkiä kohtaan, joka vaikuttaa kovin usein vähän liiankin optimistiselta oman joukkueensa suhteen.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Jostain syystä pidin ähhihiäsi hauskempana, oli linkkikin ihan semiletkautus. Ähhihi, mikähän minuun on mennyt :D.

Tempuran viestit Calgaryn ketjussa ovat mielestäni todella hauskoja. Joka viestissä on hauskoja sanoja ja juttuja. Vaikka puhuu järkevää asiaa niin onnistuu tekemään sen todella mukavalla tavalla, käyttää erilaisia sanoja kuin mihin olen täällä tottunut, aina saa itsekseen virnistellä sanavalinnoille ja ajatella "taas se Tempura vetää". On aina virkistävää mennä Calgaryn ketjuun "virkamieskeskustelun" jälkeen.


Tähän vahva sama. Sama mies vetää twitterissäkin huikeaa settiä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Aittokalliota vituttaa varmaan ihan vitusti! Olisikohan vitutus ketjun aihetta?

Aittokallioo vituttaa

Aittokalliota vituttaa ;D

Aittokallio angstii :D

Haha! Aittokallio lähti vittuuntuneena kohti vaihtoaitiota heti summerin soitua. :)

Heh, Aittokalliota vähän vitutti.[klip]

Aittokallioo vituttaa ja syystä.[klip]

Aittokalliota vituttaa.

Aittokalliota varmasti vituttaa omat suoritukset ja pakkien löysäily puolustuspäässä[klip]


Klippaukset omat.(Eli siis poistin toisen lauseen joka ei liittynyt Aiton vitutukseen!)
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Alwahlan kuvaus Oviesta pisti myhäilyttämään.
alwahla kirjoitti:
Vastustajalta onnistui hivenen Aki Bergia monipuolisempi ja vähän Hjallis Harkimoa komeampi Alex Ovetchkin
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Joka puolella Jatkoaikaa riehuvaan tupakkakeskusteluun parhaan idean heittää nimimerkki pettter.

Ei ne tupakka-askien varoitukset kuitenkaan tehoa niihin, jotka ovat jo vuosikymmeniä polttaneet, joten mun mielestäni ne varoitukset pitäisi uudistaa kohdistumaan aloitteleville polttajille, joten uudet ehdotukseni ovat siis:

"Tupakointi heikentää keskittymiskykyä World of Warcraftissa."
"Tupakointi heikentää potenssia, joten ihqut horochiksi teinislutti demipissikset nauravat sulle, lol."
"Tupakointi aiheuttaa sairauksii kute syöpii hei funtsaa."
"Tupakointi OMG, WTF hei?"
 

Mehtänucco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vanha Len: "Vittu jätkät että uskonut että meikäläisellä on 20-senttinen jorma. Lähetin nyt kuvan siitä. Oho, meni Schollille."
Tämä mikon viesti sai aikaan spotaanin ja melko kovaäänisen naururyöpsähdyksen. Tämä siis ketjusta kuuluisia viimeisiä sanoja
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En tiedä väsyttääkö vai onko tämä oikeasti niin hauska että kannattaa hihitellä:

Indonesialaiset ovat kenkäfriikkiä kansaa, koska Imelda Marcos omisti tuhansia kenkäpareja. Se, että Imelda on filippiiniläinen ja vaikutti siellä, ei muuta minun käsitystäni Indonesiasta.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Sattumalta eksyin lukemaan "Mikko Jokela HIFK:hon" -ketjua ja poimittakoon sieltä esiin tällainen helmi viime keväältä. Yleisesti nimimerkki maukan viestit ovat vahvasta negatiivisuudesta johtuen pääsääntöisesti perusoptimistille ikävää luettavaa, mutta tämä varmaankin provoiluksi ja trollailuksi alunperin tarkoitettu viesti, josta olisi kenties voinut lätkäistä pelikieltoakin tai antaa varoituksen ja joka tuolloin kovastikin sai HIFK-kannattajat takajaloilleen, sen sisällettyä kovaa kritiikkiä mestarijoukkueen avainpelaajia Järventietä ja Riksmania sekä vielä tuolloin yleisesti liigan parhaimpana kakkossentterinä pidettyä Hirschovitsia kohtaan, on pitänyt kyllä huikean hyvin kutinsa. Boldattuna vielä ehkä parhaimmat kohdat. Viestissäänhän maukka perustelee miksi nämä kolme eivät kelpaisi hänelle Jokereihin.

Siis Martti Järventie, haluaisinko tämän ikälopun Jokereihin? Toki hieno kausi takana ja upeat pudotuspelit, mutta en tod ottaisi tuon ikäistä pakkia joka ei koskaan Jokereissa ollut mikään kummoinen. Ja edelleen erittäin epätasainen pakki ja käsittääkseni ei olisi saanut jatkoa teillä jos ei olisi ollut hyvä pudotuspeleissä.

Hirsosta jäi mieleen Jokereissa fleguilu ja turhat kirvesiskut Osalaan. "mies" jäi täysin Santalan, Leinon ja Stapletonin varjoon, eikä tätä kestänyt vaan löysäili eikä pelannut joukkueelle. Kyllä se sillon pärjää kun on jenginsä ykköspelaaja ja rajaton peliaika ykkössentterinä, tosin vain runkosarjassa ja häipyy kuvasta kun pudotuspelit alkavat. Onko se yhdet hyvät poffit vetänyt urallaan, no se kertoo aika paljon. Niin eli en ottaisi Hirsoa Jokereihin kakkossentteriksi ja ykköseksi ei olisi mitään asiaa koska siellä on Filppula. Pelaaja joka on valittu pudotuspelien arvokkaimmaksi ja joka vei joukkueensa mestaruuteen ykkössentterinä + kävi myös AHL:ssä vetämässä huippukauden ja paras eurooppalainen pistepörssissä.

Riksmanilla alkaa jo ikä painamaan + jatkuvat selkävaivat. En vaihtaisi Kilpeläiseen ainakaan tällä hetkellä.

Haastan muutkin etsimään vastaavanlaisia ennustuksia palstan syövereistä! Nimimerkki Ikerin taannoin esittelemä Jaymond Flurrien kirjoitus vuodelta -04 käy hyvänä esimerkkinä tällaisesta myöskin.
 
Viimeksi muokattu:

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Kerrotko vielä lisää, miten Juuso Riksmanin selkävaivat liittyvät tähän kauteen?

Pilkunnussintaa. Nimimerkki maukka osui vittumaisuudestaan huolimatta aika lailla napakymppiin.
 

Lazuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pilkunnussintaa. Nimimerkki maukka osui vittumaisuudestaan huolimatta aika lailla napakymppiin.
Mä oon ihan varma, että Maukan nimimerkin takana on joku espoolainen tyyliin Salonoja, joka lietsoo vihaa HIFK:n ja Jokereiden osioissa.

Emmä muuten keksi miten tolta kaverilta irtoo noin sekavaa ja negatiivistä juttua. Jokeripalstalla paljon kirjoitteleva käyttäjä Negatiivinen tuntuu varsin hilpeältä veikolta maukan rinnalla.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Mä oon ihan varma, että Maukan nimimerkin takana on joku espoolainen tyyliin Salonoja, joka lietsoo vihaa HIFK:n ja Jokereiden osioissa.

Emmä muuten keksi miten tolta kaverilta irtoo noin sekavaa ja negatiivistä juttua. Jokeripalstalla paljon kirjoitteleva käyttäjä Negatiivinen tuntuu varsin hilpeältä veikolta maukan rinnalla.

Joo, olen henk.koht. saanut pelikiellon, kun sorruin itsemoderointiin maukan kohdalla. Syyhän oli tietysti se, että vikisin, ettei aina tarvitse olla niin provoavan negatiivinen. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös