Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 292 055
  • 7 390

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kirjoittajan Villi-Länsi realistiset huomiot Lukon nykytilanteesta tuovat hymyä huulille.

Suunta on ylöspäin. Pakisto toimi hyvin jo eilen. Enään vaan hyökkäykset kuntoon.

Itse olisin valmis jopa soittelemaan jollekkin agentille ja kyselemään kiekollista pakkia.
Hitto, aika moni olisi ehkä todennut että "taaksepäin on menty" ja kyllä saa ihan tosissaan olla näkijä jos pystyy toteamaan että "suunta on ylöspäin."
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Sm-liiga in english, parasta viihdettä!

Koko ketju on täynnä loistavaa tekstiä, mutta tämä veli bozikin letkautus aiheutti spontaanin perseen repeämisen, jolla sai ansaittua huomiota työpaikalla.

Stigu kirjoitti:
...There been already lot talking of HIFK enemy Jokes, but I put my spoon in this soppa...

bozik kirjoitti:
For those foreigners who do not know all Finnish hockey persons, I will explain. Stigu mentioned soppa in his text. Soppa is assistant coach in Hifk. Why Stigu is putting his spoon into soppa, I don’t know. That is just what they do in Hifk.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Nimim. FASlapsin SENSAATIOMAINEN ottelureportaasi SM-liiga in English -ketjussa kuuluu tänne:
OK.

So, now starts my report from yesterdays game, Batmans enemies against Saimaas Ball, for all you foreign countyers out there.
Pistää miettimään, onko itse Sporde löytänyt Twitter-intervetionsa innoittamana Inter-netistä nyt jääkiekkoforumin ja oppinut kirjoittamaan nimimerkillä. Yhtä kaikki, huikeaa!

Myös nimim. lucasin kuvaus Espoo Bluesista historiikkeineen kaikkineen on lähestulkoon liikuttavan kaunista proosaa:
A few more words about one of the better disc clubs in Finland, Espoo Blues. It is the only club clever enough to use an English name to begin with. Other clubs are mostly from ancient era when no one could tell English from Russki or a disc from a ball. That is why they call themselves ball clubs, comrades or somesuch. Maybe these clubs should be banned from this English discussion, no?
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Joko perustetaan Jatkoajan 'SM-liiga in English'-ketjun parhaat läpät, letkautukset ja muut kirjoitelmat-ketju? On tuo niin ehtymätön oivaltavan huumorin lähde, että suotta hukuttaa juttuja tänne kansankielisen viihteen sekaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
FASlapsi taas elementissään, tällä kertaa ketjussa jossa ilmoitettiin Pekka Tirkkosen valmennuspesti SaiPaan (asia joka ei tosin taida olla edes vielä varma, mutta pari sivua jo saanut tarinaa aikaan):

Mut ei sit. Tuli Pexi, ja lotolla vedetään kesällä sit jotain päätöksiä sirklausharjotusten aikana siitä kuka jää ja kuka pelaa ylivoimaa ja heitettäiskö vaikka Leivo ja Löfman samaan ketjuun, entäs Lipari, kuka se muuten ees on, Santanen, pystytkö jeesii, kuka näistä on pakki? Missä se Machulda muuten on, eikös se vielä täällä pelaa? Ja Jamo hei lopeta säkin nyt niiden Luulaja-videoiden kattelu ja tee jotain noille maalivahdeille, tuolla ne nyt harjottelee läpiajoja. Oho, lompakkokin näköjään kadonnut.. No, ei siellä paljon mitään ollutkaan. Ja katoppas vaan, Lintnerkin näköjään suvaitsi saapua treeneihin, pitikö sen taas tolla kantotuolilla tulla.. Hetkinen, missäs.. missäs meidän kaikki mailat on? Ai ei oo enempää? Just.. No se selittää miks tää Kaksonen purskahti itkuun ku sen maila katkes eilen. Tuolla se nyt luistelee ilman mailaa ympyrää, naama norsunvitulla. Ei helvetti mihin mä oon lupautunu.. pitäisköhän sitä vaikka riipasta kova känni ja astua auton rattiin..

Mitä tuohon muuta sanomaan. Piristi väsynyttä päivää.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tähän on tultu eli komppaan edellistä postaajaa FASlapsen aikaansaannoksista foorumillamme:

Tähän on tultu.

Tn on tultu: 9-vuotiaiden kiekkomatsi puhkesi rajuksi tappeluksi - katso video - Ilta-Sanomat

Tähän on tultu. Tähän on tultu. Kiitos HIFK, kiitos Pelicans, tähän on tultu. Kazakstanissa 9-vuotiaat pojat tappelee teidän takia. Tähän on tultu.

Olipa kerran kolme karhua, isäkarhu, äitikarhu ja pikkukarhu. Ne asuivat talossa metsässä. Kerran karhut lähtivät sieltä pois kävelylle, ja kun he tulivat takaisin, karhut menivät kylpyhuoneeseen pesemään tassunsa.

Isäkarhu katsoi pyyhettään, ja sanoi: - Joku on käyttänyt minun pyyhettäni.
Äitikarhu katsoi pyyhettään, ja sanoi: - Joku on käyttänyt minunkin pyyhettäni.
Pikkukarhu katsoi pyyhettään, ja sanoi: - Tähän on tultu.

Kiitos HIFK, kiitos Pelicans.

Vittu - mä oon varmaan aika väsynyt ja turhautunut, mutta tuo yo. lainaus sai minut nauramaan ihan vedet silmissä - tähän on tultu! MOT
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
FASlapsen vitsi on miljoona kertaa parempi kuin tuon maan yliarvostetuimman stripin väkinäisempi versio.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
FASlapsen vitsi on miljoona kertaa parempi kuin tuon maan yliarvostetuimman stripin väkinäisempi versio.

Mikä tekee mielestäsi tuosta Fingerporin stripistä maan yliarvostetuimman...sekö että tuo on mainittu Jatkoajassa?

Ihmettelyketjuunkin tämä sopisi mutta pysytään tällä kertaa alkulähteillä.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Vähän oioin mutkia. Jotkut kaveritkin tuota mainosti joskus, ainut strippi mistä olen kuullut useammassa eri paikassa heh. Fingerpori muuten on ihan okei.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä seuraava Pavlovin Koiran vastaus ansaitsee paikkansa tässä ketjussa, vaikka itsestäänselvyyshuumoriketjuunkin tämän olisi voinut laittaa:

Moro,

Tarttis saada jonkinmoinen logo joukkueelle. Mulla ei ole kunnollista ohjelmaa eikä ainakaan osaamista eli tarvin jonkun apua.

Katohan, Salonojan Jussikin rekisteröitynyt Jatkoajalle.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Käyttäjän benicio mahtava viesti "Kauniita naisurheilijoita" -ketjussa ansaitsee maininnan tässä ketjussa. Linkin takaa paljastuu Raimo Helmistä ja Teppo Nummista, tarkemmin ottaen heidän mahdollista homoseksuaalisuuttaan, koskeva viesti. Viestissä on lisäksi juttua Laura Lepistössä. En pitäisi K-18-kamana, mutta joku ehkä pitää, joten avatkaa linkki varoen!
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Minusta junttimaista on se peli jota harrastetaan jossain Venäjän etelärajoilla. Siinä pelissä ratsastetaan hevosilla ja pelivälineenä on kuollut lammas. Paikallinen Sihvonen repii hiuksiaan kun maajoukkue pelaa pelkkää pystysuunnan lammasta eikä käytä lainkaan lammaskontrollia oman pään lähdöissä.

Nauroin täysillä lattialla kierien!
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov

Jostain syystä pidin ähhihiäsi hauskempana, oli linkkikin ihan semiletkautus. Ähhihi, mikähän minuun on mennyt :D.

Tempuran viestit Calgaryn ketjussa ovat mielestäni todella hauskoja. Joka viestissä on hauskoja sanoja ja juttuja. Vaikka puhuu järkevää asiaa niin onnistuu tekemään sen todella mukavalla tavalla, käyttää erilaisia sanoja kuin mihin olen täällä tottunut, aina saa itsekseen virnistellä sanavalinnoille ja ajatella "taas se Tempura vetää". On aina virkistävää mennä Calgaryn ketjuun "virkamieskeskustelun" jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös