Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 283 952
  • 7 387

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tämä pongattuna tuolta HIFK:n osiosta.
Viesti omaa vahvoja humoristisia piirteitä - kuten itse asiakin eli pähkäily siitä, kuka saa kenkää ja milloin ao. joukkueen valmentajaporukasta...

Mitähän tämä käytännössä tarkoittaisi ? Siis jos mv-koutsi Jan Lundell saa tossua, mutta kakkosmaalivahti Jan Lundell jatkaa niin mikä muuttuu. Tuo tosin olisi ainakin halpa ratkaisu kokeilla, Janne ja Juusokin voisivat huokaista, päästiin siitä omituisesta veskarikoutsista, nyt aletaan pelaamaan.

...aika hyvin lohkaistu.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Löytösi elintarvikkeiden saralla-ketjussa ollaan vihapuheen määritelmän äärellä.

Lidlistä ostin saksalaista luomumaitoa, mikä on kyllä hiukan raukkamainen teko sinänsä, kun meitillä on täällä maailmankin mittakaavassa laadukasta tavaraa luomuna, mutta kun litra maksaa 99 senttiä. Hyväähän tuokin, natsimaito.

Perustele natsikommentti. Jos se on vihapuhetta niin en tee rikosilmoitusta, vaan hoidetaan asia pimeällä kujalla pesismailoin.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tässä oli niin monta hauskaa asiaa ja kielikuvaa että hirnuin kuin mikäkin pikkutyttö:

Heräsin kerran tuohon samaan kauheaan tilanteeseen. Luulin ajaneeni boan alushousuuni. Mutta ei, sitä elämystä en saanut kokea. Korkeintaan oli ruskean anakondan pää pökkinyt kalsariani. Mutta toisin kävi kaverini isoveljelle. Hän työnsi krapuloissaan kokonaisen ripulimeren yläpunkan lakanoihin. Kaverini tietenkin nukkui alapunkassa, koska ei yläpunkkaa ilman alapunkkaa. On tälle naurettu voi että, mutta silloin kun kakkaus tapahtui, ei nauru kuulemma ollut ensimmäisenä listalla, kun reagointeja sattui.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Väsynythän tuo oli.

Loistavinta tuossa olikin jatko. Nimimerkki ernestipotsi meni pätemään, kun toinen kirjoitti isänpäivän väärin ja itse teki samanmoisen virheen kirjoittamalla "alunperin" yhteen vaikka oikea tapa on kirjoittaa "alun perin". Nimimerkki Käyttäjänimetön tästä ehti huomauttamaan.

Meille opetettiin jo yläasteella, että toisten virheille saa vittuilla vasta sitten, kun ei itse tee samanlaisia.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Myös sanan "lounas" kirjoittamisessa oli tiettyjä haasteita, huomaan.

Jaa eip mittää. Asia oli jo käsitelty ko. ketjussa. Ni.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loistavinta tuossa olikin jatko. Nimimerkki ernestipotsi meni pätemään, kun toinen kirjoitti isänpäivän väärin ja itse teki samanmoisen virheen kirjoittamalla "alunperin" yhteen vaikka oikea tapa on kirjoittaa "alun perin". Nimimerkki Käyttäjänimetön tästä ehti huomauttamaan.

Meille opetettiin jo yläasteella, että toisten virheille saa vittuilla vasta sitten, kun ei itse tee samanlaisia.

Toisten virheille saa vittuilla niin paljon kuin haluaa. Nimenomaan toisille.

ps. selityksiä. Tietokoneella kirjoittaminen tyhmistää. Varsinkin kun katsoo samaan aikaan yön änärimatsia nauhalta, syö, hengittää, pitää hattua päässä ja kaiken päälle yrittää vielä kirjoittaa vittuiluviestejä jatkoaikaan. Pippeli.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Olivathan nämä tuonne englanninkieliseen ketjuun ilmestyneet viestit sekä väsyneitä että ennalta-arvattavia, mutta silti saivat pientä hymynkaretta aikaan.

Hockey played in the Finnish Sm-liiga is really simple. There are a few principles that every team's playbook consists of:

- Hockey is a momentum game
- Four passes break any defence
- If you can't handle the heat, stay out of the kitchen
- 95% preparation is 50% performance
- Respect the bluelines
How many games have YOU played?
 

Lohipoika

Jäsen
No onneksi kohta vaihtuu presidentti, niin sitten ei varmaan enää homopareja nähdä linnassa tanssimassa. Toivottavasti ei myöskään vasenkätisiä, koska ovat luonnonoikkuja ja vievät myös ajatuksen kommunismiin.

Ted Raikas pani homoketjussa hymyn huulilleni.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
LaTe_Show laittaa vastapallosta ylämummoon Halos-ketjussa. Muutoinkin tuo keskustelu, tai siis trollaus-jankkaus-kiukuttelu, jota ketjusta löytyy, on todellista ilotulitusta. Suosittelen!

Voitko osoittaa Tarjan aikakaudelta yhden markkinointitempauksen, jolla tarkoituksenmukaisesti maahanmuuttajat asetetaan kantasuomalaisia heikompaan asemaan?

Perussuomalaisten vaaliohjelma?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huikeeta settiä koko tämän päivän otteluseurannan viimeiset sivut, mutta tämä tipautti meikäläisen täydellisesti (kyllä, olen juuri tälläisen huumorin ystävä):

Oli juu loistava filmi. Ei onneksi näkynyt hidastuksessa miten hyppäävän Ruudun perse kohtaa maalivahdin alueella Antti Raannan. Tällä kertaa ei oltu kuitenkaan Jokereiden saunaillassa ja Jarkon aukko jäi täyttämättä. Oman aukkonsa ja ruutunsa hän kyllä täytti tälläkin kertaa.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huikeeta settiä koko tämän päivän otteluseurannan viimeiset sivut, mutta tämä tipautti meikäläisen täydellisesti (kyllä, olen juuri tälläisen huumorin ystävä):

Eikä siinä vielä kaikki. Otteluketjussa vasta vauhtiin päästiinkin. Ja helmenä kuinkas muuten, joka kerta pienestä kipinästä hallitsemattomaan liekkiin leimahtava Flint:

Niin oli huikea filmaaja joka yritti kalastaa Heinolle ulosajoa siitä että itse törmäsi paikallaan olevaan Heinoon ja jäi jäähän keräämään itseään. Yllättäen kuollut mies kuitenkin kuntoutui vielä pelaamaan ylivoimaakin ja teki sitten lopuksi voittomaalinkin. Kova jätkä kun tuli haudanpartaalta takaisin, näimme varmaan jotain porilaista ihmelääketiedettä. Toivottavasti Ruutu vetää seuraavassa kohtaamisessa Zaborskya päin niin kovaa kuin vain lähtee, kun niitä jäähyjä Jakelle joka tapauksessa keksitään nimellä niin vetäisi sitten kunnolla niin että Zaboskyn saisi kerätä jäältä kilon paloina.

Tuo on taidetta! Nautittavaa vuodatusta. Itse lasken tämän läpäksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nimimerkin Jukan Takahiukset kuvaus Rauman Lukon tämänhetkisestä tilanteesta on kyllä ihan puhdasta huikeutta:

Lukon peli on nykyään kuin latotansseihin lähtisi. Joko tänään onnistuisi?! Otetaan vähän rohkaisua peräkammarissa ja louskutetaan poikien kanssa leukoja siitä, miten naapurin neito valloitetaan. Kaikki menee siihen asti näennäisen hyvin, kunnes pitäisi astua lavalle tekemään valloitusta. Kun neitokainen astuu parketille upeassa kellohameessaan, alkaa pala nousta pojan kurkkuun. Arkuus ja humala alkavat viedä jo voiton, kunnes laatta lentää jo kaaressa pyöreän tanssilavan ulkopuolella kesäisessä illassa. Mitään ei ole enää tehtävissä. Naapurin pena pyörittää jo neitoa täysillä ja portsari ei päästä poikaa enää sisään. Noin 60min hoippumisen jälkeen poika herättelee nyrkkikyllikkiä kotisohvalla ja manaa huonosti mennyttä iltaa ja paskaa elämää.

Lukon heräämistä odotellessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös