nenäverenvuoto osui.
Nenäverenvuoto?
nenäverenvuoto osui.
Hyvin ihmetelty. Minustakin se on ennemmin neenä.Nenäverenvuoto?
Neenä tai hirttoköysi, eihän sillä isoa eroa ole.Hyvin ihmetelty. Minustakin se on ennemmin neenä.
Yhdyssanana kuitenkin kelpo sanaleikki, ja vaikeasti käännettävissä kielellemme. Lingvisti minussa nyökkää hyväksyvästi. Pitäydyn kuitenkin neenässä, se huvittaa minua.Neenä tai hirttoköysi, eihän sillä isoa eroa ole.
Neenä tai hirttoköysi, eihän sillä isoa eroa ole.
Tuo tuntuikin hauskalta sanaleikiltä aikanaan kun sen keksin. Vasta jälkeenpäin tajusin, että Noose ja Bleed ovat myös Sentencedin biisejä, ja Sentenced on ollut minulle kuitenkin aina melko tärkeä bändi. Onneksi en sentään ole Paranoid Trooper.Yhdyssanana kuitenkin kelpo sanaleikki, ja vaikeasti käännettävissä kielellemme. Lingvisti minussa nyökkää hyväksyvästi. Pitäydyn kuitenkin neenässä, se huvittaa minua.
Tarkemmin ottaen kyllä.Ja tarkemmin hirttoköyden silmukka, eiköstäkö?
Avautui, että näille nykymisseille jo pelkkä ulkomaanmatka on riittävä saavutus. Mennään kisoihin, tullaan 113 maan joukossa 120. sijalle ja virnistellään kameralle, että "kisat menivät hyvin, ja tapasin tosi ihania tyttöjä", jonka jälkeen vietetään loppuelämä Anttilan kuvaston sivuilla tai vaihtoehtoisesti Mäkkärin keittiössä.
Onko Mäkiaho jotenkin erityisesti kunnostautunut missien kouluttamisessa? Minä luulin että se oli seiska-Pasi, jolla niitä missejä kiersi.
Täh, ihan selvästihän tuossa lukee jotta Nosebleed 68686. Ihan samoin kuin eräs toinen palstalla vaikuttava sankari on Alajärven Urho. Ja mun näössäni tai lukutaidossani ei ole mitään vikaa, nih.Neenä tai hirttoköysi, eihän sillä isoa eroa ole.
Yleensä tuollaisille hiippareille ei kannata vastata, mutta fakta on se, että jos älykkyyttä mitataan niin olen kuitenkin kärkiluokkaa siinä. Ja minä määrään kuka on jatkossa, jos naisista puhutaan. Siis jos vertailen naisia niin minä teen päätöksen, eikä naiset ja pelkästään kokoni puolesta olen jatkossa, koska voitan suurimman osan heistä missä tahansa. Juoksukisa jos otetaan esim. maraton niin voitan melkein jokaisen täältäkin, samoin älykkyyskisassa.
...tai sitten tulee Kongon maajoukkueen ykköspakkiparin vasen siipi nimeltään N'Kwimbo N'Byelelele jota Rajala ja Vanhatalo ovat tarkkailleet jo viime kevään MM-kisojen Ä-sarjan peleistä lähtien. Tämä kausi alkoi Ugandan pääsarjassa mutta siellä ei tullut peliaikaa joten hän lähti hakemaan sitä tasoa alempaa, ja silloin iski Lukko.
Minulle avautui tästä että ilmeisen harva suomalainen on käynyt Morassa. Useampi Mora lienee käynyt suomalaisessa.
Mitähän tämä käytännössä tarkoittaisi ? Siis jos mv-koutsi Jan Lundell saa tossua, mutta kakkosmaalivahti Jan Lundell jatkaa niin mikä muuttuu. Tuo tosin olisi ainakin halpa ratkaisu kokeilla, Janne ja Juusokin voisivat huokaista, päästiin siitä omituisesta veskarikoutsista, nyt aletaan pelaamaan.
Lidlistä ostin saksalaista luomumaitoa, mikä on kyllä hiukan raukkamainen teko sinänsä, kun meitillä on täällä maailmankin mittakaavassa laadukasta tavaraa luomuna, mutta kun litra maksaa 99 senttiä. Hyväähän tuokin, natsimaito.
Perustele natsikommentti. Jos se on vihapuhetta niin en tee rikosilmoitusta, vaan hoidetaan asia pimeällä kujalla pesismailoin.
Heräsin kerran tuohon samaan kauheaan tilanteeseen. Luulin ajaneeni boan alushousuuni. Mutta ei, sitä elämystä en saanut kokea. Korkeintaan oli ruskean anakondan pää pökkinyt kalsariani. Mutta toisin kävi kaverini isoveljelle. Hän työnsi krapuloissaan kokonaisen ripulimeren yläpunkan lakanoihin. Kaverini tietenkin nukkui alapunkassa, koska ei yläpunkkaa ilman alapunkkaa. On tälle naurettu voi että, mutta silloin kun kakkaus tapahtui, ei nauru kuulemma ollut ensimmäisenä listalla, kun reagointeja sattui.
Tuli mieleeni hyvin vahvasti Metri-Make.Löytösi elintarvikkeiden saralla-ketjussa ollaan vihapuheen määritelmän äärellä.
Ernestipotsilta todella loistava leiskautus;
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Junttimaisinta mitä tiedät
Väsynythän tuo oli.
parta miehellä on säälittävää.
Mites naisella? Saksalaiset yleisurheilijattarethan ovat ainakin mieltyneet naamakarvoitukseen.
Loistavinta tuossa olikin jatko. Nimimerkki ernestipotsi meni pätemään, kun toinen kirjoitti isänpäivän väärin ja itse teki samanmoisen virheen kirjoittamalla "alunperin" yhteen vaikka oikea tapa on kirjoittaa "alun perin". Nimimerkki Käyttäjänimetön tästä ehti huomauttamaan.
Meille opetettiin jo yläasteella, että toisten virheille saa vittuilla vasta sitten, kun ei itse tee samanlaisia.
Hockey played in the Finnish Sm-liiga is really simple. There are a few principles that every team's playbook consists of:
- Hockey is a momentum game
- Four passes break any defence
- If you can't handle the heat, stay out of the kitchen
- 95% preparation is 50% performance
- Respect the bluelines
How many games have YOU played?