Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 282 742
  • 7 387

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Lähi-idässä syntyi 2000 vuotta sitten eräs kaveri siten, että kosketti vaginaa vain ulostulomatkalla. Hänen syntymässään ei ollut penistä, vaginaa eikä edes spermaa lähimaillakaan. No, tämä hiippari oli myöskin outo pitkätukka ja myöhemmin hänet nähtiin ristillä täysin epämuodikkaassa lannekankaassa. Olisin itse laittanut ehkä speedot.

Kyseinen hiippari sanoi myös että olisi kivaa että ihmiset olisivat toisilleen ystävällisiä ja auttaisivat toisiaan. Tämä innostikin ihmisiä niin paljon että laittoivat ko. heebon ristille varoittavaksi esimerkiksi muille.

Jätkä on sellainen köyhän miehen scholl.

Ei millään pahalla (jos ei hyvälläkään).

Daespoo verrattuna scholliin on kuin vertaisi Ropsia Barcelonaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Schollin viestit löytääkseen ei tarvitse hakea kuin nimimerkillä Simon. Pari viestiä ylöspäin löytyy varmasti myös Herr scholl.
No tuohan nyt oli taas hölmöä liioittelua. Sehän tarkoittaisi silloin sitä, että mulla ja schollilla pitäisi olla suunnilleen yhtä paljon viestejä kirjoitettuna. Voi teitä höpönasuleita.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyseinen hiippari sanoi myös että olisi kivaa että ihmiset olisivat toisilleen ystävällisiä ja auttaisivat toisiaan. Tämä innostikin ihmisiä niin paljon että laittoivat ko. heebon ristille varoittavaksi esimerkiksi muille.

Tämä todistaa sen, että persuja oli olemassa jo tuolloin. Tämä hippi oli varmastikin kaiken lisäksi maahanmuuttaja ja täytti muutenkin sossupummin kriteerit: asui himassa kolmekymppiseksi asti eikä opiskellut mitään ammattia.
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä todistaa sen, että persuja oli olemassa jo tuolloin. Tämä hippi oli varmastikin kaiken lisäksi maahanmuuttaja ja täytti muutenkin sossupummin kriteerit: asui himassa kolmekymppiseksi asti eikä opiskellut mitään ammattia.

Tämähän ei pidä paikkaansa, koska oli ammatiltaan puuseppä. Lapsena oli toki mamuna Egyptissä. Itse asiassa tiettävästi Jeesus oli irlantilainen:

1. asui vanhempiensa luona kolmekymppiseksi asti
2. oli töissä isänsä firmassa
3. uskoi, että äitinsä oli neitsyt

P.S. Tuskin kuitenkaan olisi persuille käynyt, olihan se aikamoinen suvaitsevaiston perikuva.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Tämähän ei pidä paikkaansa, koska oli ammatiltaan puuseppä. Lapsena oli toki mamuna Egyptissä. Itse asiassa tiettävästi Jeesus oli irlantilainen:

1. asui vanhempiensa luona kolmekymppiseksi asti
2. oli töissä isänsä firmassa
3. uskoi, että äitinsä oli neitsyt

P.S. Tuskin kuitenkaan olisi persuille käynyt, olihan se aikamoinen suvaitsevaiston perikuva.

Jeesuksen etnisestä taustastahan on väitelty kauankin;

Jeesus oli musta:
- hän kutsui kaikkia ”veljiksi”,
- hänellä ei ollut pysyvää osoitetta,
- hänen oikeudenkäyntinsä ei ollut reilu,

Jeesus saattoi olla myös italialainen:
- hän puhui käsillään paljon,
- hän joi viiniä joka aterialla,
- hän oli töissä rakennusalalla,

jotkut taas väittävät Jeesuksen olleen hispaani:
- hän oli aina vaikeuksissa lain kanssa,
- hänen äitinsä ei tiennyt, kuka hänen isänsä oli,
- hänen nimensä oli Jesus,

Jeesusko irlantilainen?
- hän ei mennyt koskaan naimisiin,
- hänellä ei ollut vakituista työpaikkaa,
- hänen viimeinen toiveensa oli saada juotavaa,

Mutta taas vahvat todisteet väittävät Jeesuksen olleen juutalainen:
- hän asui kotona aina 33-vuotiaaksi asti,
- hän oli töissä isänsä firmassa,
- hän oli varma, että hänen äitinsä oli neitsyt ja hänen äitinsä uskoi hänen olevan Jumala.

Toisaalta nämä väitteet:
- hän ruokki suurenkin määrän ihmisiä lyhyellä varoitusajalla,
- hän yritti saada viestinsä perille porukalle miehiä, jotka eivät sitä kuitenkaan ymmärtäneet,
- ja vaikka hän oli kuollut, hänen oli pakko nousta tekemään kesken jääneitä tehtäviä,
todistavan kiistattomasti Jeesuksen olleen NAINEN!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sama se mitä etnistä vähemmistöä Jeesus edusti, ja vaikka ois minkälainen värkki ollut jalkojen välissä. Kauheintahan koko Jeesuksessa on se kiistaton fakta että hän oli Jokeri-fani, koska hän jakoi viisi sämpylää ties kuinka monelle tuhannelle kanssavajakille.

Vähälle huomiolle on jäänyt myös se tosiasia, että Kai Suikkanen polveutuu suoraan Jeesuksesta. Tosin vuosituhansien geenimyllerrys on kuolettanut monet Jessen supervoimista, esim. veden päällä Kaitsu ei osaa kävellä, mutta kuolleista herättäminen on arkipäivää, ensin TPS, sitten Pelicans.

Jeesuskin aikoinaan neuvoi jotain niitä vitun tumpeloita kalastajaopetuslapsia "Miten voi mennä kahden metrin verkko kolme metriä ohi?" Ja sen jälkeen tuli fisua.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Lähi-idässä syntyi 2000 vuotta sitten eräs kaveri siten, että kosketti vaginaa vain ulostulomatkalla. Hänen syntymässään ei ollut penistä, vaginaa eikä edes spermaa lähimaillakaan.

Pitäisin huomattavasti erikoisempana, jos lapsen syntymän hetkellä lähimailla OLISI penis ja spermaa...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Pitäisin huomattavasti erikoisempana, jos lapsen syntymän hetkellä lähimailla OLISI penis ja spermaa...

Itse asiassa, näin vanhempana valtiomiehenä eli väyrysenä, joudun toteamaan että joskus vuonna miekka ja kivi kätilöt neuvoivat sellaisille äideille, joilla laskettu aika oli jo ohi eikä mitään ollut tapahtumassa, yhdyntää. Varovaisesti, kaikkia osapuolia huomioonottava yhdyntä kun tarinan mukaan saattoi hyvinkin laittaa synnytysvaiheen alkuun.

Toisin sanoen JHagin viestissä on totuuden siemen, tuskin kuitenkaan spermaa. Tai mistä minä tiedän.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Quottasin nyt jonkun osan, mutta spermaa kyllä tarvitaan! Se pehmentää kohdunkaulaa.

Olen ollut mukana kahdessa synnytyksessä, enkä ole nähnyt kätilön tunkevan spermaa reikään kohdunkaulaa pehmentääkseen. Tai ehkä se mieskätilö tuikkasi pikaiset, kun juoksin röökille juuri ennen ponnistusvaihetta.

Muuten olen samaa mieltä: spermaa kyllä tarvitaan. Ainakin käteen.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Itse asiassa, näin vanhempana valtiomiehenä eli väyrysenä, joudun toteamaan että joskus vuonna miekka ja kivi kätilöt neuvoivat sellaisille äideille, joilla laskettu aika oli jo ohi eikä mitään ollut tapahtumassa, yhdyntää.

Niin, spermassa on kuulemma samoja entsyymejä kuin siinä kamassa jolla synnytys laitetaan käyntiin väkisin (nimim. poika meni 16 päivää yliaikaiseksi)... Tosin kyllähän se aika paljon miehisyyttä vaatii kun fiilis on kuin panisi jättiläismäistä vaaleanpunaista kilpikonnaa (copywrite Gary in Men behaving badly)!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ihmettelen tätä internetin viisautta. Mulla on MuNaVoi ja KyrPä suosikkijoukkueissa tuossa vasemmalla, mutta silti tämä sivu osaa mainostaa mulle alareunassaan näin:

Näe kaikki HIFK:n matsit. Tilaa Sonera URHOtv Total 3 kk 0 €.

Siis osaa olla tarjoamatta mulle Pellejen matseja, viisas kone. Eikä edes ole oma vaan appiukon.

Oi tätä nykyaikaa.

Sama homma minulla. Meikäläiselle tulee kokoajan sähköpostiin mainoksia potenssi ja peniksen pidennys pillereistä. Mistä ne tietää??? Tosin ei tämä ole niin erikoinen asia kuin sinulla. Onhan oman miehuuden riittämättömyydestä helpompi keskustella julkisesti, kuin HIFK faniudesta.

Varsin kipeissä ja osin ajankohtaisissakin merkeissä täällä liikutaan - aiheutti selkeää huvittuneisuutta minussa.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Varsin kipeissä ja osin ajankohtaisissakin merkeissä täällä liikutaan - aiheutti selkeää huvittuneisuutta minussa.

Pari tuntia sitten olin tekemässä asiakkaan puolesta uuden sähköliittymän tilausta Fortumille. Näpyttelin sos.turvatunnuksen yhden numeron väärin ja kas, jopa herjasi.

Isoveli valvoo.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Pari tuntia sitten olin tekemässä asiakkaan puolesta uuden sähköliittymän tilausta Fortumille. Näpyttelin sos.turvatunnuksen yhden numeron väärin ja kas, jopa herjasi.

Isoveli valvoo.

Tässä asiassa ei välttämättä ole kyse isoveikan valvonnasta. Henkilötunnushan muodostetaan tietynlaisella algoritmilla, ja koneellisesti pystytään aika hyvin tarkkailemaan onko syötetty hetu edes mahdollinen. Toki, jos huono säkä käy niin saattaa jossain tilanteessa näppäillä myös mahdollisen hetu:n joka kuitenkin on väärä. Wikise jos kiinnostaa asia.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Jep, isoveli valvoo mantrasta ei ole kyse, vaan monet tietojärjestelmät nykyään tarkistavat matemaattisen kaavan avulla sen, onko syötetty henkilötunnus edes teoriassa mahdollinen kuten Infamous edellä kertoi. Tämä ihan fakta-faktana kun olen ollut töissä yrityksessä jossa toiminnallisuus tiettyyn järjestelmään rakennettiin ehkäisemään näitä näppäilyvirheitä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Itse asiassa, näin vanhempana valtiomiehenä eli väyrysenä, joudun toteamaan että joskus vuonna miekka ja kivi kätilöt neuvoivat sellaisille äideille, joilla laskettu aika oli jo ohi eikä mitään ollut tapahtumassa, yhdyntää.

Pitää paikkansa. Eräs mies tuli synnytyksestä ja kertoi kavereille, että siellä oli tosi lähellä käydä flaksi. Kaverit kysyivät, että miten se on mahdollista ja mies kertoi, että kätilö ehdotti jossain vaiheessa yhdyntää. No miksei mitään sitten tapahtunut, ihmettelivät muut, johon mies: -Se meinas siis yhdyntää vaimon kanssa..

Mun mielestäni Jeesus saattoi olla basisti:
-pitkä tukka eikä minkäänlaista havaintoa musikaalisuudesta
-uskoi vetten päällä kävelemisen nopeuttavan matkaa järven ympäri
-lupasi ilmestyä keikalle ja vastahan sitä on 2000 vuotta venttailtu
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Rolf Paski Ulosmarssi La 22.10. HPK-Tappara pelissä ajassa 10.00? - ketjussa valoittaa kaikesta ruumiilisesta liikunnasta kieltäytyvän yhdistyksen säännöstöä?

Sen verran mitä asiasta tuli puhuttua lauantaina, niin C5-porukka ei ainakaan yhdistyksenä olisi mukana ulosmarssissa, koska katsovat sen olevan yhdistyksensä sääntöjä vastaan.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös