palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Toisin sanoen JHagin viestissä on totuuden siemen, tuskin kuitenkaan spermaa. Tai mistä minä tiedän.
Quottasin nyt jonkun osan, mutta spermaa kyllä tarvitaan! Se pehmentää kohdunkaulaa.
Toisin sanoen JHagin viestissä on totuuden siemen, tuskin kuitenkaan spermaa. Tai mistä minä tiedän.
Quottasin nyt jonkun osan, mutta spermaa kyllä tarvitaan! Se pehmentää kohdunkaulaa.
-Kyllä nyt vituttaa se, että kun IFK hankkii "Poliisin", niin se hankitaankin päävalmentajan paikalle eikä kentälle.
Itse asiassa, näin vanhempana valtiomiehenä eli väyrysenä, joudun toteamaan että joskus vuonna miekka ja kivi kätilöt neuvoivat sellaisille äideille, joilla laskettu aika oli jo ohi eikä mitään ollut tapahtumassa, yhdyntää.
Ihmettelen tätä internetin viisautta. Mulla on MuNaVoi ja KyrPä suosikkijoukkueissa tuossa vasemmalla, mutta silti tämä sivu osaa mainostaa mulle alareunassaan näin:
Näe kaikki HIFK:n matsit. Tilaa Sonera URHOtv Total 3 kk 0 €.
Siis osaa olla tarjoamatta mulle Pellejen matseja, viisas kone. Eikä edes ole oma vaan appiukon.
Oi tätä nykyaikaa.
Sama homma minulla. Meikäläiselle tulee kokoajan sähköpostiin mainoksia potenssi ja peniksen pidennys pillereistä. Mistä ne tietää??? Tosin ei tämä ole niin erikoinen asia kuin sinulla. Onhan oman miehuuden riittämättömyydestä helpompi keskustella julkisesti, kuin HIFK faniudesta.
Varsin kipeissä ja osin ajankohtaisissakin merkeissä täällä liikutaan - aiheutti selkeää huvittuneisuutta minussa.
Pari tuntia sitten olin tekemässä asiakkaan puolesta uuden sähköliittymän tilausta Fortumille. Näpyttelin sos.turvatunnuksen yhden numeron väärin ja kas, jopa herjasi.
Isoveli valvoo.
Itse asiassa, näin vanhempana valtiomiehenä eli väyrysenä, joudun toteamaan että joskus vuonna miekka ja kivi kätilöt neuvoivat sellaisille äideille, joilla laskettu aika oli jo ohi eikä mitään ollut tapahtumassa, yhdyntää.
Sen verran mitä asiasta tuli puhuttua lauantaina, niin C5-porukka ei ainakaan yhdistyksenä olisi mukana ulosmarssissa, koska katsovat sen olevan yhdistyksensä sääntöjä vastaan.
Laittoi naurattamaan taas kun näki viime yönä Jetsien ensimmäisen maalin. (Z. Michalek)
Uskon etta tama jannu loytyy Vanhatalon listalta korkealta, japanilainen pakki joka osaa tehda maaleja ja tuuletuskin on melkoinen. Pelannut MM-kisoissa ja teki pelissa tanskaa vastaan komean osuman.
"Maassamme on paljon ongelmia. Ja yksi vaietuimmista on filmaaminen jääkiekkokaukalossa. Lähetimme toimittajamme Katriina Kuiva-Pimperon tutkimaan asiaa ja hänelle ei myönnetty haastattelua mistään suomalaisjoukkueesta. Ainoastaan Sparta Praha suostui haastatteluun..." ja lisää jousia tähän, varma hitti!
Todellakin mallikasta taistelua joukkueelta tänään, harmi ettei sitä palkittu 3 pisteellä. Uudet ukotkin vaikutti kelpo tyypeiltä, Harri ei tosin ole vielä päässyt valmentamaan heitä. Tosiaan, kyllä tässä huomenna mielellään tulee hallille. Hyvä Kerho!
Perustason suomalaisella itsetunnolla varustettu (toisin sanoen vähemmän itsevarma) tavisjamppa alkaa luultavasti pohtimaan mielessään, että ei hänellä kuitenkaan ole saumoja noin hyvännäköiseen/mukavaan/huumorintajuiseen/kiinnostavaan naiseen, ja pohtii epävarmana, että varmaan naiselle onkin eilisillan jälkeen jo soittanut joku pepsodent-hymyinen teollisuusperijä Manolos, joka onkin jo naista jyystämässä metrisellä kestoseisokkikullillaan sen jälkeen kun on saanut Ferrarinsa parkkiin.
Ben on elävä klassikko! Olen kehittänyt ns. vertailevan CV:n - kaikkea, osaamistani ja ulkonäköäni, verrataan aina Benkkuun. Näytän lukijan silmissä nerolta ja mahdollisimman epäruotsalaiselta. Tuo Benkun ruotsalaisheitto yhdistettynä kuvaan, jossa se on juuri saanut kuulla Mikaelin voittaneen finaaliviikkoäänestyksen - priceless, näillä ja Bustereilla elää taas talven yli.
Benailu voisi olla kätevä termi arkikäytössä.
Näkijän lailla ennustin Janican peitonheilunnan. Nyt on sellainen kutina vahvistumassa peräreiän ympärillä, että sikiö olisi kasvamassa Janican masussa. Siinä voi olla uusi Vapahtajamme, joka perii maan. Jotain tämänsuuntaistahan on korkeassa veisussa ja Jesajan kirjassa ennustettu, että Uudesti laukeava kaikkivaltias pannaan alulle Tukholman kieppeillä Norjan ja Suomen BB-yhteistuotannon pohjoisena mutta sitkeänä hedelmänä. Tai sitten se voikin olla suuri Saatana, joka tappaa meidät kaikki. Sunnuntain päälähetyksessä Saatana puree ittensä vapaaksi Janican Vaccinan kautta ja pistää alkajaisiksi poskeensa koko revohkan. Juontajapari nauraa että pillunaruko sieltä on taas tulossa mutta nauru lakkaa kuin seinään.
Hei kun te näätte että RIP-ketju on pompannut ylöspäin, niin tuletteko tekin innolla katsomaan että jokohan se olis Danny?
Nostradamus oli kova jätkä.
Comme un enfant aux yeux de lumière
Qui voit passer au loin les oiseaux
Comme l'oiseau bleu survolant la terre
Vois comme le monde... le monde est beau
Beau, le bateau dansant sur les vagues
Ivre de vie, d'amour et de vent
Belle, la chanson naissante des vagues
Abandonnée au sable blanc
Remu on vielä kovempi
Well, old Alabama, just a sweet Carolina
Just a-rockin' and rollin' may leave town
Got to be a scoogie, lay on my boogie
Let me hear you say you got my hole around
Got to be a scoogie, bing bong bang
Ain't got no rollin', ain't got no holdin'
Miksi juuri nuo?
Siksi.
Vähemmän on enemmän. JypFabu perustelee napakasti joitain kriteereitään itkeä vai nauraa -ketjussa.
...
Tosin nopeita lähtöjä näin kyllä tänään, että eteenpäin on menty.
Oli niitä lauantain SaiPa-pelissäkin vaikka kuinka. Tosin katsomon puolella.
Pöysti jumalauta! Pöystillä oli liian kova vauhti. Aivan liian kova vauhti oli Pöystillä. Laitaan taklaa Pöysti tsekin. Kipua tuottaa Pöysti tsekille. Kipua päähän ja muuhun kroppaan. Nyt nähdään Pöysti huonossa valossa. Huonossa valossa nähdään Pöysti ja koko HIFK. Villaisella tätä ei paineta. Pöystille annetaan kieltoa. Pelikieltoa annetaan Pöystille kahden ottelun verran.
No oon kyllä aina ollu niinku silleen että mulle ei mittään perinteisiä tyylejä. Ja jos joku ketä on nimimerkiltään ufo tai Len niin en kyllä ota niiltä ohjeita vastaan. Kuula päähän, lol. Kakkalla tukehdutus, lol. Ei millään jaxais noita läppiä oikeesti ootteko trollei? Vittu eeppistä ostettiin Sallan k marketist es ja pärisi. Vittu Viljami-Urhokekkonen-Eteläsuomensanomat-Jokeritonjeesjakaikkimuutonhomoi-Tuutikki menetti mopo kortin.
Ketä tahtoo jakkaa kärpäs sienen mun kans. Tiiän että ainaki Len ja Evil tahtoo jakkaa. Mutta ketä muita?
Avautui, että tämä ei tainnutkaan olla se "HIFK:n peliesitykset"-ketju joka tuossa toisessa välilehdessä oli auki. Vähän jo ihmettelinkin mielenkiintoiseksi äitynyttä keskustelun laatua. Kärpässieniä kaikille!
Kärpässienien lisäksi harakiriä ja paskaan tukehtumista. Ei mikään ihme että hämäännyit hetkeksi.
Lihavointi oma. Menee letkautuksessa samaan liki samaan sarjaan kuin "kääntyisi haudassaan, jos olisi kuollut." Loistavaa!Ja sitten se kaupallisuus! Olen aika kaukana kristillisestä ihmisestä, mutta eihän sitä joulun alkuperäistä ideaa toteuteta kun ohimennen jossain lasten näytelmässä ja parissa joululaulussa. Sen sijaan nämä helvetin pukkimainokset täyttävät jokaisen jakelukanavan lokakuun lopulta lähtien. Joka tuutista myydään vaikka mitä peniskarvan kiharrinta. Kääntyisi varmaan se Jeesuskin haudassaan jos olisi sinne jäänyt.