Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 283 562
  • 7 387

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Ei, ei. Sehän on Juha Laukkanen Edmontonin MM-kisoissa!

Täh? Aivan selvä Freddy Krueger, katsokaa nyt vaikka noita pää ääriviivoja. Hattu löytyy ja käsi on pystyssä. Itse asiassa taitaa jahdata tuossa kuvan keskellä olevaa tummaa hahmoa. Se mikä tässä ihmetyttää, niin yleensä unissa esiin tuleva murhaaja onkin tallentunut silminnäkijän kameraan. Eihän sen edes pitäisi olla mahdollista. Haistan vahvasti paranormaalia toimintaa, tässä nimittäin Aarnion ja Rajamäen kolarointi lienee avannut samalla portin toiseen ulottuvuuteen. Jos nuo edes ovat Aarnio ja Rajamäki...
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kuvassa katsomossa äärimmäisenä vasemmalla on Kluklux Klanin jäsen, sekä oikealla tummahtava hahmo on Juhani Tamminen pikkutakissaan osoittelemassa kohti aurinkoa. Elvis kävelee päähenkilöiden ohi taustalla.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Minne Sean Avery päätyy? Entä Sundin, Shanahan? -ketjusta poimittua

Dallasissa aloitetaan viimeistään ensi kausi sitten varsin puhtaalta pöydältä, ja jo tällä kaudella ehditään kenties hyötyä vapautuneesta puolikkaasta palkasta.




Äläs nyt. Brett Hull on nähty lähettelemässä tekstiviestejä Mike Dantonille ja tämän tyttöystävälle.
 

Arzei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Käyttäjänimetön analysoi naisasioitaan kalsarikännittelyn lomassa seuraavasti:
On se muuten dilempaattista tuo treffielämä. Tänään tajusin miksi olen sinkku: Jos nainen on järkevä, se älyää jättää minut ja jos nainen ei ole järkevä, niin silloin minä jätän hänet.

Hyvin muotoiltu. Jos oli omaa hengentuotantoa, niin isot propsit tuosta.
 

tutzba

Jäsen
Ei helvetti, eikö tämä Hanlon & Lehkonen-parivaljakko osaa tehdä mitään oikein? :D Ensin ei voiteta millään ilveellä ja sitten kun pitäisi hävitä oikein luvan kanssa, niin otetaan kusinen jatkoaika-voitto, jolla varmistuu "kotietu" ja vittumaisin mahdollinen vastustaja. Ei näin!

Jokerifanina olo on oikeasti silloin tällöin vaikeata, kuten Ikijokeri sen upeasti tiivistää.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sekavassa Rajamäki-Aarnio väännössä sekavasta videosta katseltuna Numero13 päätti selkeyttää asiaa kuvalla.

Onko tämä niitä stereonäkökuvia joita pitää katsoa silmät kierossa jotenkin sinne kuvan taakse?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nim Jaakko juttelee HIFK-TPS- ketjussa:

Kannattaa kuitekin muistaa, että TPS:n ykköskentässä laiturin paikalla on MAX Kolu, joka voisi yhtä hyvin viilettää minkä tahansa NHL-joukkueen ykköskentässä. Kolun fyysinen preesen tulee osoittamaan pudotuspeleissä, mikä ero on lihaksella ja rasvakudoksella. Voisin melkein kallistua sille kannalle, että Kolu tulee voittamaan playoffien pistepörssin.

Tulee mielenkiintoinen ottelupari ja mielenkiinnolla katselen Kolun, tämän NHL-tähden kyykytystä.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Nim Jaakko juttelee HIFK-TPS- ketjussa:
"päläpälä".

Tulee mielenkiintoinen ottelupari ja mielenkiinnolla katselen Kolun, tämän NHL-tähden kyykytystä.

Maximilian Kolu, tuo punatukkainen Viikinkisoturi sekä Pohjolan Musta Surma, saattaa yksin koko IFK:n polvilleen.
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Salama15 sivaltaa Pisteen hinta-ketjussa

Jos tuollaisilla luvuilla tykkää hupailla niin voihan siitä sanoa että Lukon olisi tarvinnut panostaa Kärppien tapaan 3M, jotta olisi voittanut runkosarjan. Tai (hehheh) jos KalPa olisi sijoittanut sen 3M niin pinnoja olisi tullut 194.

Toki maksimin ollessa 58 ottelulla sen 174 pst =)


Oliskos Hirso voinut puhua nuo loput?
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Grainger mikä ihmeen halu sulla on aina pelkästään voitettujen pelien jälkeen tulla naureskelemaan, kun pelin aikana et ole mitään sanonut. Jätkähän ei asu edes Turussa, monessako pelissä olet käynyt?

Niin, onko se kannattajuuden mitta, että asuu kyseisellä paikkakunnalla? Käsittääkseni itsekään et asu Helsingissä saati Calgaryssa, vai olenko väärässä? Asutko Olli Jokisessa?
Se on aina yhtä mieltä lämmittävää, kun Snaipperi #16:ta vastaan vedetään Jokis Olli -kortti. Sinnehän se pitää iskeä, missä se tuntuu.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Se on aina yhtä mieltä lämmittävää, kun Snaipperi #16:ta vastaan vedetään Jokis Olli -kortti. Sinnehän se pitää iskeä, missä se tuntuu.

Itse olen kuitannut pelikieltoja, kun olen ollut joissain NHL-asioissa eri mieltä kyseisen nimimerkin kanssa. Ihan asialinjan väittelyissä. Mutta jos minua koittaa ärsyttää asiaan liittymättömillä Jokinen-kortilla niin se on vain hauskaa hupia.

No naura ihmeessä, jos on hauskaa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
HIFK puolelta löytyy maittavia ketjuja ja varsinkin tuo Kari Jalonen ketju missä miestä hehkutetaan yli kaiken mutta yhtäkkiä takki kääntyy täysin :) Tässä mallia kun iltapäivällä kaikki oli vielä hyvin: http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=2640986&postcount=770
Minä itseasiassa olin hyvin yllättynyt ettei ottelun jälkeen asiantuntijat tulleet kertomaan kuinka se HIFK:n paskatauti-epidimedia onkin ollut paljon julkisuuteen annettua pahempi ja että siihen peli oikeastaan ratkesikin.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä itseasiassa olin hyvin yllättynyt ettei ottelun jälkeen asiantuntijat tulleet kertomaan kuinka se HIFK:n paskatauti-epidimedia onkin ollut paljon julkisuuteen annettua pahempi ja että siihen peli oikeastaan ratkesikin.

Olisihan se toisaalta mukava tietää oliko hifkiläisten housut tyhjät vai täynnä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Minä itseasiassa olin hyvin yllättynyt ettei ottelun jälkeen asiantuntijat tulleet kertomaan kuinka se HIFK:n paskatauti-epidimedia onkin ollut paljon julkisuuteen annettua pahempi ja että siihen peli oikeastaan ratkesikin.

Ei tarvinnut, kun tämän ketjun avausviesti oli jo sellaista tuhkan päälle ripottelua, että "mennään kentälle ja tehdään parhaamme" tuntuu todelliselta tappaja-asenteelta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ei tarvinnut, kun tämän ketjun avausviesti oli jo sellaista tuhkan päälle ripottelua, että "mennään kentälle ja tehdään parhaamme" tuntuu todelliselta tappaja-asenteelta.
Avausviestin kirjoittaja oli Jokeri-fani, joten sen perusteella ei oikein HIFK-faneja voi arvioida (heitä minä noilla "asiantuntijoilla" kuitenkin tarkoitin). Miehekkäästi on siinä suhteessa oltu itkemättä. Jopa niin lajityypille epätyypillistä käyttäytymistä on ollut havaittavissa, että melkein epäilen että imodiumit on jotenkin onnistuttu nauttimaan kyynelkanavien kautta ja vaikutus jäänyt sinne.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
El classico

Max Powerin analyysi liigan jumbofinaalista. Veikkaan, että kyseisen ottelusarjan tiimoilta tulemme näkemään jatkossakin huikeita verbaalisia suorituksia.

Upeeta. Saadaan vihdoinkin pitkän odotuksen jälkeen Lukko-Ässät finaalimatsit. Voiko kautta enää paremmin päättää? Tätähän molemmissa leireissä on toivottu jo monen monta vuotta.

Kaksi lammaslaumaa pelaa vastakkain ja voittajalle on luvassa maailman isoin RANTAPALLO! Sitä voittanut joukkue sitten kantaa ylpeänä pään päällä kotiyleisö raivokkaasti huutaen ja kannustaen. Porilaiset punaisissa irogeeseissään Patasydän taustalla soiden tai Lukon fanit ketunnahkaan kietoutuneena pää siniseksi värjättynä Lukko-laulun raikuessa ympäri Äijänsuota.

Torilla on kansanjuhla ja kaikilla on mukavaa. Jussi Aho kannetaan taas pois lavalta, kun on liikaa kännissä tai Risto Leino hehkuttaa, kuinka mahtavaa on olla Lukon kannattaja.

Tämä on loistavaa. Hyvä Satakunta. Se on hienoa mennä pelaamaan Helsinkiin muovijäälle näytösottelua, kun vastakkain on kaksi liigan paskinta joukkuetta tai pahimman mahdollisen tapahduttua liigan paskin joukkue ja Mestis-joukkue.

Onnea meille molemmille joukkueille tuleviin koitoksiin! Ja muistakaamme kaikki omiemme seurajohtoja hyvien ratkaisujen vuoksi. Niiden ansiosta saamme nauttia ikimuistoisesta keväästä!

HYVÄ ME!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös