Ja Pelleissä pelaa Tomek Valto-nen.Ja Lukon etevä sentteri on Perttu Lindgren.
Ja Pelleissä pelaa Tomek Valto-nen.Ja Lukon etevä sentteri on Perttu Lindgren.
Niin, eh, siitä minun pitikin seuraavaksi teidän kanssanne keskustella.
Ei tarvitse teititellä. Miksi minun kanssani?
*Sulkujen sisällä oleva sana on oma lisäykseni lainattuun tekstiin - selkeyden vuoksi....voidaan vain kuvitella mitä siellä (Jokereissa)* on vielä varastossa kun tosipelit alkavat.
Harmi vaan että varaston oven avain on hukassa. Kenellä se oli viimeksi prkl?! Sheddenillä tietysti! Otti sen mukaansa saatana. Ei sen puoleen että siellä oikeesti jotain tarpeellista muka olisi... Penalta pöllitty faksi korkeintaan.
Olisiko oikea ratkaisu, että Jypiltä mitätöitäisiin kaikki liigapisteet tältä kaudelta, vai olisiko riittävä tuomio niiden puolittaminen?
Ehottomasti kaikki pisteet poies ja olisi minusta oikeus jos ne annettaisiin kuopioon.
Way to go reiska!
Roku kirjoitti:Urama sanoi torstain pelin jälkeen että joku Spiritti on palannut Lukkoon. Jännä nähdä mihin ketjuun se pistetään pelaamaan.
Tuossa olet ihan oikeassa ja sen takia olenkin pidättäytynyt seksistä jo melko pitkään. Itseasiassa siitä asti kun tajusin, että pitää olla tarkempi sen suhteen, miten menettelee, koska se ilo on nimenomaan naisten puolella näissä asioissa.
Itse pokasin kerran huvin vuoksi 2004 kesällä jonkun ehkä 5 sekunnin ajan. Kai sen takia, että sulaudun ns. joukkoon, mutta mimmi osoittautui aika perusotukseksi myöhemmin yöllä ja kaiken lisäksi loukkaannuinkin semivakavasti.
Ootko varma, että panet ihan oikein?
Koiralle minä olisin sitä ostanut. Se ei syö Lauantaimakkaraa eikä lenkkiä.
Varmasti syö, sinä olet vaan päättänyt että koirasi syö Gotleria.
Eipäs syö jos sitä ei ole voissa paistettu, ei niin varmaan syö. Eikä sille kelpaa Atrian Glillilenkitkään eikä Metvurtsi vielä vähemmäs Salami.
Vaikka Elina koirineen kuinka huvittaisivat, niin totuuden nimissä tähän ketjuun sopii kyllä paremmin se heitto jolla Elina kyykytti sinua.Elinalla on vaikea elämä:
Ei vittu. Nyt olen nähnyt kaiken.
...
Onpas vittu. Etkä sinä ole sitäkään nähnyt.
...
siffa kirjoitti:Pitkän KooKoo-kannattajuuteni jälkeen siirryin Seinäjoelle muuttoni jälkeen luonnollisesti Sportin kannattajaksi
Weissflog kirjoitti:Muutettuani syksyllä 2007 Kouvolasta Vaasaan jatkoin luonnollisesti synnyinkaupunkini seuran KooKoon kannattajana.
Vaikka Elina koirineen kuinka huvittaisivat, niin totuuden nimissä tähän ketjuun sopii kyllä paremmin se heitto jolla Elina kyykytti sinua.
Viimeistään kyykytit itse itseäsi tällä viestillä. Ottamatta kantaa mihinkään makkaroihin, ei ole kovinkaan tyylikästä tulla tänne kielimään vituttavista keskusteluista, joissa itse on osallisena. Ja eiköhän morningstar ole parempi arvioimaan kuka kyykytti ketä kuin asianosaiset itse.Kyykytti minua? Kyllä Elina kyykytti itseään tuolla mukahauskuudella ja ennenkaikkea tuolla kaikkien aikojen vitutuksen aiheella. Väärin vitutettu.
Flintstone jokereiden maalivahdit ketjussa kirjoitti:Sinulla se mielipide vaihtuu kuin paita. Muistan vieläkin kuinka valtavan porun täällä pidit siitä kun Jokerit peluutti 24 tunnin sisällä ykkösveskariaan (Tim Thomasta) eikä lepuuttanut veskariaan. Silloin se mielestäsi oli äärimmäisen typerää peluuttamista. Olisiko sinusta tuo peräkkäisten päivien peluutuskin sittenkin ollut vai järkevää?
Tänään tuli postin mukana kirje Lukolta. Tarjosivat loppukaudeksi lippupakettia joko play off- tai play out-peleihin.
Hetken verran tanssin sadetanssia kun huomasin ilokseni että play outeihin pääsee halvemmalla kuin play offeihin. Jeeee.
Itse pyyhein anaalini tuohon kyseiseen paperiin. Ihan hetkeen en edes harkitse kausikorttia.
Eli firma joka tienaa rahansa perseen pyyhkimisestä rahoittaa joukkuetta, joukkue pyyhkii perseensä faneilla, fanit pyyhkivät perseensä joukkueen kausikorteilla ja lipuilla. Nerokasta olette keksineet Raumalla paskalla toimivan ikiliikkujan..
Alea merda est tai in merda veritas..
Koko viestisladdi#17 kirjoitti:Jossain arveltiin, että JYP ja KalPa tulevat juoksemaan kilpaa itsensä loppuun runkkarin voitosta ja hyytyvät pleijareissa, mutta eihän sinne tarvitse kenenkään juosta. Verkkainen sunnuntaikävely riittäisi jo kakkossijalle. Blues sen sijaan painaa rollaattorilla väärään suuntaan.
BitterX kirjoitti:Hän saisi varmasti minulta jalat alta
http://news.bbc.co.uk/olmedia/935000/images/_937284_12gall300.jpg
Onhan tuo video aivan suttuinen, mutta tästä kuvasta näkee jalkojen ääriviivat, ja jos tämän jälkeen joku sanoo ettei ole polvitaklaus niin huhhuh.
http://xs536.xs.to/xs536/09094/erkki641.jpg
Sekavassa Rajamäki-Aarnio väännössä sekavasta videosta katseltuna Numero13 päätti selkeyttää asiaa kuvalla.
Sekavassa Rajamäki-Aarnio väännössä sekavasta videosta katseltuna Numero13 päätti selkeyttää asiaa kuvalla.
On kyllä kieltämättä yksi Jatkoajan historian hauskimmista viesteistä.
Joko meikäläinen on ihan saakelin jurrissa, tai sitten tuo kuva on muuten vain "pikkaisen" epäselvä.. Päihteitä en ole tänään nauttinut, joten uskon jälkimmäiseen vaihtoehtoon. Polvitaklaus vai ei, jaa-a :)Selvä kuin mikä. Kuinka monta pelaajaa tuossa kuvassa on?
Olen melko varma että kuva on härkätaistelusta. Tai Vietnamin sodasta.Selvä kuin mikä. Kuinka monta pelaajaa tuossa kuvassa on?
Olen melko varma että kuva on härkätaistelusta. Tai Vietnamin sodasta.