Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 291 454
  • 7 390

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyykytti minua? Kyllä Elina kyykytti itseään tuolla mukahauskuudella ja ennenkaikkea tuolla kaikkien aikojen vitutuksen aiheella. Väärin vitutettu.
Viimeistään kyykytit itse itseäsi tällä viestillä. Ottamatta kantaa mihinkään makkaroihin, ei ole kovinkaan tyylikästä tulla tänne kielimään vituttavista keskusteluista, joissa itse on osallisena. Ja eiköhän morningstar ole parempi arvioimaan kuka kyykytti ketä kuin asianosaiset itse.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Flintstonen paidanvaihtotiheys huvitti:

Flintstone jokereiden maalivahdit ketjussa kirjoitti:
Sinulla se mielipide vaihtuu kuin paita. Muistan vieläkin kuinka valtavan porun täällä pidit siitä kun Jokerit peluutti 24 tunnin sisällä ykkösveskariaan (Tim Thomasta) eikä lepuuttanut veskariaan. Silloin se mielestäsi oli äärimmäisen typerää peluuttamista. Olisiko sinusta tuo peräkkäisten päivien peluutuskin sittenkin ollut vai järkevää?

Että niinkin tiheään kuin 4 vuoden välein.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Lukon positiivisuusketjusta...

Tänään tuli postin mukana kirje Lukolta. Tarjosivat loppukaudeksi lippupakettia joko play off- tai play out-peleihin.

Hetken verran tanssin sadetanssia kun huomasin ilokseni että play outeihin pääsee halvemmalla kuin play offeihin. Jeeee.


Itse pyyhein anaalini tuohon kyseiseen paperiin. Ihan hetkeen en edes harkitse kausikorttia.


Eli firma joka tienaa rahansa perseen pyyhkimisestä rahoittaa joukkuetta, joukkue pyyhkii perseensä faneilla, fanit pyyhkivät perseensä joukkueen kausikorteilla ja lipuilla. Nerokasta olette keksineet Raumalla paskalla toimivan ikiliikkujan..

Alea merda est tai in merda veritas..
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
sladdi#17 kirjoitti:
Jossain arveltiin, että JYP ja KalPa tulevat juoksemaan kilpaa itsensä loppuun runkkarin voitosta ja hyytyvät pleijareissa, mutta eihän sinne tarvitse kenenkään juosta. Verkkainen sunnuntaikävely riittäisi jo kakkossijalle. Blues sen sijaan painaa rollaattorilla väärään suuntaan.
Koko viesti
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
En nyt ehdi enkä varsinkaan jaksa tuota varsinaista viestiä etsiä, mutta pitkästä aikaa tuli naurettua ääneen jatkista lukiessa tuossa pari päivää sitten. Oli vissiin naisasiat-ketju missä jannut puhuivat hyvästä seksistä ja Vanha Len ja joku toinen nimimerkki siinä sitten hyvin yksityiskohtaisesti puivat tätä aihetta. Tämä unohtamani nikki siinä sitten totesi että seisomaanhan tässä alkaa juttuja lueskellessa ja Lenin seuraava viesti oli jotenkin todella kaapista ulos -meininkiä. Seuraavassa viestissä Sampiotampio sitten pukikin ajatukseni hyvin sanoiksi, jotakuinkin "ei jumalauta, onhan teillä jo nahkahousut ja -liviit messissä?".

Ei näin aukikirjoitettuna varmaan kovin hauskaa, mutta "livenä" ratkiriemukasta. Etsikää se.

PS: Vanhan Lenin ja kaverinsa jutustelusta tuli seminopea flashback siitä Ketosen ja Myllyrinteen sketsistä missä konkurssikypsän firman tj ja joku talousmies tunnustavat rakkautensa kesken hallituksen kokouksen.
 

TML

Jäsen
Suonikohju vastasi kysymykseen:

Voisiko tästä päätellä, että linjureille 3 matsia pannaa ja Pikkaraiselle puhuttelu.

Näin:

Ei, kun Hirsolle syöttöpiste Pikkaraisen heijariin


Brilliant IMO.
 

M10

Jäsen
Itse epäilisin, että kuvassa oikealla oleva vaalea hahmo ampui JFK:n.

Ei siis kuitenkaan tuo hahmo, joka näyttää natsitervehdystä kuvan aivan oikeassa reunassa (näkyy paremmin varjona pleksissä)?

EDIT: Tuota kuvaa jo pitkään tuijottaneena, mielestäni Rajamäki on kyllä ottavana osapuolena, eli sika Aarnio.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei siis kuitenkaan tuo hahmo, joka näyttää natsitervehdystä kuvan aivan oikeassa reunassa (näkyy paremmin varjona pleksissä)?

Ei, ei. Sehän on Juha Laukkanen Edmontonin MM-kisoissa!
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Voi vittu Jyp toivottavati te pärjäätte taas!!!!
Minä todellakin toivon, että HIFK kohtaa tuon maaseudun puhtoisen ja reilun pelin joukkueen play-offseissa. On sen verta alkanut vituttamaan lukea nämä jyväskylän kuoropoikien narinat!
Teillä kun on niin helvetisti ruikutettavaa Pikkaraiselle, niin menkää Pikun oven taakse ja sanokaa samat naamatusten... No kasvottomasti pitkätkalsarit jalassa ja muna pystyssä on mukava huudella.
YEEEEAAAAAHH!
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Sekavassa Rajamäki-Aarnio väännössä sekavasta videosta katseltuna Numero13 päätti selkeyttää asiaa kuvalla.

Hetkinen! Tuossa taklauksessahan on voimaa niin paljon että siinä astraaliruumiitkin irtoavat kehoista. Täytyykin ruveta käyttämään tästä lähtien törmäilyä "astiksen" irroittelussa. Tähän asti on menty vaan Pahkasian opeilla, vieteri päässä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Tältähän se vaikuttaa, kun Jatkoaikaa lukee.

Jos on pakko veikata, veikkaan mestariksi kauden päin wittua pelannutta Jokereita tai kauden päin helvettiä pelannutta Bluesia. Muilla päin persettä kauden pelanneilla joukkueilla, jotka ovat selvinneet 10 parhaan joukkoon on myös mahdollisuus voittaa mestaruus, jonka arvoa laskee se, että kaikki ovat pelanneet aivan paskasti.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Olen melko varma että kuva on härkätaistelusta.

Luultavasti kuva on juurikin härkätaistelusta. Tuolla kolmijalkaisella tyypillä, joka on vasemmalla on selvästi mukana myös jumalattoman iso pesäpallomaila. Vai onko se sittenkin niillä kahdella muulla siinä oikealla? Tuosta kuvasta löytää kyllä vaikka mitä, jos oikein sitä tuijottaa!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tuosta kuvasta löytää kyllä vaikka mitä, jos oikein sitä tuijottaa!

Olette kaikki väärässä, sillä kuvahan on "päässyt" lipsahtamaan Tuksun gynekologilta julkisuuteen, hän joka tämän pandoran lippaan aukaisi silloin kun Tuksun turvassa kasvoi raputarha otti muutaman kuvan tulevia oppilaita ja seksuaalikasvatusoppaita varten esimerkiksi siitä miten ei hoideta genitaalialueiden puhtautta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse epäilisin, että kuvassa oikealla oleva vaalea hahmo ampui JFK:n.

Mustakaapu on näköjään todistamassa törmäystä aitiopaikalla pleksin takana. Missä on Mikki ja Hessu?

Eikä tuo toinen pleksiin heijastuva katsoja Göbbels ole, sehän on kaadettu Saddamin patsas joka on tullut tyttöystävänsä Vapaudenpatsaan kanssa katsomaan matsia.

Aarnio filmaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös