Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 285 616
  • 7 387

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kyllä me voimme sinutkin ottaa mukaan leikkiin. Ilman pullorahojakin. Olemme avoimia ja hyväsydämisiä, ja minulla on henk. koht. kokemusta kouluavustajana harjaantumiskoulussa.
Pullorahoja en saa luovuttaa, ne on vaimoni ainoa tulonlähde.

Tiedän että olet avoin ja hyväsydämminen. Lapseni ei valitettavasti hyväksytty sinun kouluusi, pitäisikö minun anoa uudelleen, vai ptäisikö yksinkertaisesti hyväksyä lasteni kohtalo?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Pasi Nielikäinen - silliä vai kuravettä? -ketjusta

Kannattaa omistaa, niin homma pelittää.

Tämä on totta, ja liittyi Jokerien talousasioiden hoitoon hallin tuloilla. Lausahduksen suurin ilmentymä on kuitenkin eräs turkulainen, joka Varsinais-Suomen läänin lisäksi omistaa kaksi jääkiekkoilevaa poikaa, vieläpä NHL-tasoa...

Kannattaa todellakin omistaa, kuten Jukka Koivu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
DK odottaa lisää...laatukirjoittajia tarvitaan aina!
http://davidkrokett.org/forum
Hmm kiitos nyt kutsusta.
Mutta eikö tuo palsta ole lähinnä milfhuntereiden, runkkaajien ja Max Mosley II käytössä?

Voisit vaikkapa YV:llä (joo siis ylivoimalla syötät Selänteelle, joka tekee jatkoajalla voittomaalin) hiukan valaista lisää tuosta paikasta. Ei näin nuori uskalla kaikkea hurjaa kokeilla kylmiltään.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hmm kiitos nyt kutsusta.
Mutta eikö tuo palsta ole lähinnä milfhuntereiden, runkkaajien ja Max Mosley II käytössä?

Nuo ominaisuudet henkilöityvät yhteen kirjoittajaan siellä, muut ovat normaalimpaa ja fiksumpaa porukkaa mutta silti värikästä kirjoittajakuntaa!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nuo ominaisuudet henkilöityvät yhteen kirjoittajaan siellä, muut ovat normaalimpaa ja fiksumpaa porukkaa mutta silti värikästä kirjoittajakuntaa!
Hyvä niin.
En minä sitä väitä ettenkö itse kuuluisi luettelemaani joukkoon joskus, mutta ei meikäläisen rahat riitä samaan, kuin Mosleyn Maxilla. Pitää tyytyä itse esittämään kaikki roolit.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
ArchieG aloittaa...

Tämän Tshekin MM-joukkuelistauksen mukaan Marek Židlický on meidän miehiä...

Edit. Unohtui hymiö.

Voppie juo alkoholittoman oluen...

Marek on siis signattu. Hyvä niin, täyttää ihan hyvin yhden ulkomaalaisvahvistuksen tontin. Kohtuullinen pelinavaus siis Nybarilta, tästä on hyvä jatkaa.

Aika epeli tarjoilee popparit...

Tulee try-outille, NHL-pykälällä.

Ja Punaiset_lasit kuittaa...

Tämä on oikea tapa ulkomaalaisten kohdalla. Ulkkarin tulee kuitenkin olla selkeä vahvistus ja tämän takia heidän todellinen tasonsa tulee testata try-outin kautta. Muuten vain päädytään siihen, että joku ulkomaalainen vie pelipaikan omalta junnulta. Ja se olisi kauheata.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Onnellisuusketjusta poimittua...

Jarzki kirjoitti:
Tuli käytyä ensimmäistä kertaa tänä vuonna terassilla ja hitto että oli hienoa istua auringon paisteessa olut pöydällä.

...ja vastausta pukkaa.

Aeroman kirjoitti:
Sama homma, mutta itsellä kävi sen verran parempi tuuri, että olut oli tuopissa.
 

d2uce

Jäsen
Otteluketjussa jollain hieman vaikeuksia sarkasmin kanssa.

Itse toivoisin, että nämä meidän pelitaitavat puolustajat pistäisivät tuota kiekkoa vielä nopeammin liikkeelle. Välillä menee hautomiseksi. Ei tämä nyt kuitenkaan mitään hirveätä puuroa ole ollut mitä olisi viimeisten EHT pelien perusteella voinut luulla.

Juu, joukkueessahan on almost samat pelaajat...

Ykkökenttä täysin eri, Kakkoskenttä täysin eri. Eri maalivahti 3. Ketjussa 1 Eht ja nelosessa 2-3.
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Otteluketjusta, hyvää huumoria tahi ei niin tälle naurahdin:

Pakko kysyä itsensä nolaamisen uhallakin, mitä MM (?) meinaa Dallasin kypärissä?

Jos nyt en ihan väärin muista, niin joku Dallas Starsin organisaatiosta (nimikirjaimet MM) menehtyi tuossa runkosarjan aikana ja siitä muistona tuo patch kypärässä.

Modano heitti parit kuolevat joutsenet treeneissä ja joukkue halusi muistuttaa siitä...

Kyllä se sokea kanakin joskus jyvän löytää..

Ja toinen: Pete2004 jatkaa viime aikojen huikeaa virettään vitutusketjussa:

Vieläkin vituttaa vapun tapaus, kun keskellä yötä bongasin yhden tytön tuolta jostain ulkoa ja tultiin sitten tänne mun luokse. Joku hemmetin narkkari se varmaankin oli, mitenhän mä en sitä tuolla ulkona kännipäissäni tajunnut. Melko sekaisin se tuntui olevan, jalatkin tärisi aivan ihmeellisesti ja tupakankin se imas ihan hetkessä, mä jo ajattelin että kohta se imasee kiveksetkin ulos. Täällä mun luona sitten halusin että se lähtis pois, ja sanoinkin sen sille valehtelematta ainakin viis kertaa. Mutta mitäs, kauhea kitinä vaan alkoi. No pistin mä sille sitten patjan lattialle. Aamulla sitten heräsin joskus yhdentoista aikoihin, kellon kun olin pistänyt itselleni soimaan ton ämmän takia. Farkut jalassa nukuin lompakko syvällä housuissa. Joskus päivällä noin puoli neljän aikoihin herätin sitten sen ämmän. Melkein kurkku suorana sain huutaa sen korvan juurella ja ravistelinkin sen lähes mustelmille ennen kuin se heräsi. Ehdin jo luulla että siihenkö se on kuollut. Kehtas vielä jotain ruokaakin multa pyytää saamari sentään. No sitten kun sain sen lähtemään, niin tolulla pesin itseni suihkussa, ja sen mukinkin mistä se joi vettä, niin heitin suoraan roskiin kun iljetti se ämmä sen verran. Vieläkin etoo jo pelkkä ajatuskin siitä. Mitähän mä noille lakanoillekin tekisin, polttaa ne vissiin pitäis.

Muutenkin viime aikoina on naisten kanssa sattunut ihmeellisiä tapauksia. Yks ilta tossa viime viikon alkupuolella olin kallion kapakoissa aivan tuhannen tuiskeessa. Hämärästi muistan, että loppuillasta olin jonkun suht nuoren ja kivan tytön luona. Tai en mä siitä tytöstä muista mitään muuta kuin sen sanoneen että "nuku vaan". Tapetit kyllä muistan seiniltä, mutta sen tytön ulkonäöstä en mitään. Aamulla kuitenkin heräsin ihan omasta sängystä. Hämärästi muistan kävelleeni kulosaaressa ja herttoniemen kohdallakin, joten olenkohan mä kävellyt koko 7-8 kilsan matkan kalliosta tänne itikseen. Tuntuu kyllä uskomattomalta. Tai sitten taksissa en ole osannut sanoa missä jään pois, tai jostakin muusta syystä jäänyt matkan varrelle. Noh, mutta siis kuitenkin. Herätessä löysin taskustani paperinpalasen, jossa oli naisen nimi ja puhelinnumero. Noh, sitten kun olin selvinnyt pahimmasta krapulasta ja kerännyt tarpeeksi rohkeutta, soitin siihen numeroon. Olin valmistautunut tunnustamaan että olin kauheessa kännissä ja tietenkin pyytämään kovasti anteeksi. Mutta mitäs, joku vanha mummo vastasikin möreällä äänellä, ja vasta kesken sen puhelun muistinkin että vaihdoin jonkun vanhan kapakkaruusun kanssa numeroita siellä yhdessä kallion kapakassa. En kehtaa edes kertoa, tai no kerron kuitenkin. Sanoin sitten siinä puhelimessa sille möreälle mummolle että voitais me joku päivä nähdä ja keksiä jotain kivaa, mutta se ei sopinutkaan sille. Hohhoijaa. Taisin siis saada pakit. Olis kyllä siitä nimestäkin pitänyt jo arvata, ettei sillä nimellä ole sotien jälkeen ketään ristitty. Kappas kun sen nimi ei ollut eerikinpoika, se tästä olis vielä puuttunutkin, voi elämän kevät.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Naisasia-ketjusta bongattu:

Ei siinä silti mitään vikaa ole, jos pitää telkkari-matsia tärkeämpänä kuin yhteistä aikaa naisensa kanssa. Tosin sitten voi löytää itsensä tilanteesta, jossa pitää laittaa äiti valkkaamaan verhot Stockmannilta kun oma kompetenssi ei riitä.

Priceless.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ei mitään ajatusleikkiä vaan oikeasti olin ottamassa juuri cocispullosta huikkaa kun avasin Snickers managerikisaketjun, tämä osui silmiini ja cocikset meinasi mennä suoraan näppäimistölle...

Älkää kaikki sinne nyt yhtäaikaa tunkeko! Odottakaa että minä ehdin ensin valita joukkueen.

Herrasmies on aina herrasmies : )
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
MM2008 ja YLE-ketjusta...

Saarinen haastatteli, Hannula selostaa ja kuulemma Saukkonenkin samaan aikaan Maikkarin puolella äänessä. Kvartetin täydentää tietysti...

Enää ei puutu kuin Jutilan puhelinhaastattelu Urheilukanavalta niin kaikki ovat kantaneet kortensa kekoon.

"Aina ei tarvii olla lämäri."

: )
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Otteluseurantaketjussa hersytellään:

d2uce kirjoitti:
Miksei Saarinen haastattele MacInnis'tä? "Huu du ju tink häs tö haardest sot in tiim finland?".

Ei me pärjätä kun ainoa pelote Salmelan muodossa puuttuu. Juuri tätä varten olisi TPS:n #2 pitänyt ottaa mukaan..

Morrow10 kirjoitti:
Sydän hakkasi, kun Tapio alkoi raottamaan bleiseriä..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Luonnosta jos puhut niin totta turiset.

Kannattanee kuitenkin seurata kunnallisvaalijorinoita. Tai opetella historiaa.
Ei tämä mikään lintukoto ole. --> muihin ketjuihin.

Tämä on Suomi.

Tyly maa.

PS. Vai viitataanko muilla ketjuilla mahdollista demarien nousua valtaan?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Parhaimmat/heikoimmat biisit "covereina" -ketjussa nimimerkki Mielikuvitushahmo kuvailee osuvasti huonoa coverbiisiä:

"Käsittämättömän kauhea versio, ihan suoranainen rasvaton perseraiskaus."
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Joskus jopa scholl osuu maaliin:
Vaikka ravintolassa olisikin joku duunissa, jota ruoka hieman kiinnostaisi niin siinä vaiheessa kun hän huomaa, että ketjua johtaa Matti Vanhasta idolinaan pitävä byrokraatti, joka vielä eilen vastasi rautakaupasta niin se mielenkiinto voi kadota hyvinkin pian.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös