Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 742 987
  • 34 000

HemmoP

Jäsen
Lähes kaikki kirjoituspalstat ovat muuttuneet käsittämättömiksi oman pahanolon purkamiskaatopaikoiksi. Joka vitun asiasta maximum vastakkainasetteluinttäminen ilman järjen häivää. Ja huolestuttavinta on, että aivan samanlaista käytöstä näkee ventovieraitten välillä esim ravintoloissa.

Hyvä meininki.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Avautui juuri, että ihmiset eivät osaa kirjoittaa hymiöitä. Voin antaa kurssin -> :)

Tuosta voi itse kukin vaikka copy-pastettaa itselleen.
Tässä toinen, mikä on mielestäni huvittava. :þ

Jos ei halua copypasteta, niin voi painaa alt+0254.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähes kaikki kirjoituspalstat ovat muuttuneet käsittämättömiksi oman pahanolon purkamiskaatopaikoiksi. Joka vitun asiasta maximum vastakkainasetteluinttäminen ilman järjen häivää.

Saman asian olen minäkin huomioinut. Jätin erään palstan tästä syystä; kirjoitat mitä tahansa niin saat vittuilevan sisäpiirilauman niskaasi, joka ei kirjoita asiasta vaan asian kirjoittajasta. Menepä mainitsemaan asiasta, niin kierrokset sen kun kovenee. Täällä tosin en ole tällaiseen omakohtaisesti vielä törmännyt. Johtunee kai melko vähäisestä kirjoittelusta.

Minne on kadonnut ihmisten ystävällisyys ja kunnioitus toisiaan kohtaan? Muutkin kuin savolaiset saa olla lupsakoita.
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Lähes kaikki kirjoituspalstat ovat muuttuneet käsittämättömiksi oman pahanolon purkamiskaatopaikoiksi. Joka vitun asiasta maximum vastakkainasetteluinttäminen ilman järjen häivää. Ja huolestuttavinta on, että aivan samanlaista käytöstä näkee ventovieraitten välillä esim ravintoloissa.

Hyvä meininki.

Näen vain hyvänä asiana? Ei ole syytä miksei ??
 

HemmoP

Jäsen
Näen vain hyvänä asiana? Ei ole syytä miksei ??

Koska itsetarkoituksellisesti luotu vastakkainasettelu ei johda mihinkään, varsinkaan oikeassa elämässä. Ja jos jollakin on sosiaalisia paineita joita pitää purkaa, niin auttaisi varmaan enemmän kun hoitaisi ongelmaa eikä oireita.

Nuo huomiot siis sivusta seuraamalla palstakäytöstä eri palstoilla, eli ei mitään "mua kiusataan"-purkautumista.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minne on kadonnut ihmisten ystävällisyys ja kunnioitus toisiaan kohtaan? Muutkin kuin savolaiset saa olla lupsakoita.
Tämä asia on minullekin avautunut vähitellen.

Ystävällisyys ja toisten kunnioitus ovat Suomessa katoavaa kansanperinnettä. Kilpailua ja jatkuvaa suorittamista painottavassa yhteiskunnassamme vallitsee nykyään todella kylmät ja kovat arvot. Niiden varjolla on yleisesti hyväksyttyä käyttää ns kyynärpäätaktiikka miltei kaikilla elämänalueilla. Tällä itsekkyyden, ahneuden ja piittaamattomuuden aikakaudella monista ihmisistä on tullut julmia ja tunnekyvyttömiä. Ei toki pidä tehdä karkeita yleistyksiä, mutta jotenkin tällainen ilmapiiri on ollut aistittavissa jo pidempään.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Tämä asia on minullekin avautunut vähitellen.

Ystävällisyys ja toisten kunnioitus ovat Suomessa katoavaa kansanperinnettä. Kilpailua ja jatkuvaa suorittamista painottavassa yhteiskunnassamme vallitsee nykyään todella kylmät ja kovat arvot. Niiden varjolla on yleisesti hyväksyttyä käyttää ns kyynärpäätaktiikka miltei kaikilla elämänalueilla. Tällä itsekkyyden, ahneuden ja piittaamattomuuden aikakaudella monista ihmisistä on tullut julmia ja tunnekyvyttömiä. Ei toki pidä tehdä karkeita yleistyksiä, mutta jotenkin tällainen ilmapiiri on ollut aistittavissa jo pidempään.

Niinhän asia on. Erehdyt olemaan ystävällinen ventovierasta kohtaan, niin ensimmäinen ajatus vastapuolen päässä on todennäköisesti "Mitä vittua tuo on vailla?" tai "Avohoito on perseestä, kun tuollaiset saa kulkea vapaalla". Ja ystävällisyydellä tarkoitan esimerkiksi hymyä kassaneidille, kadonneita sanoja kuten "kiitos", "anteeksi", "ole hyvä" tai "talkoohenki" muille ihmisille tai vaikka oven avaamista tai avun tarjoamista ventovieraalle. Toki tällä ulkoisella habituksella saattaa epäilys ensin herätä, eihän pitkätukkaan ole luottamista.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Lähes kaikki kirjoituspalstat ovat muuttuneet käsittämättömiksi oman pahanolon purkamiskaatopaikoiksi. Joka vitun asiasta maximum vastakkainasetteluinttäminen ilman järjen häivää. Ja huolestuttavinta on, että aivan samanlaista käytöstä näkee ventovieraitten välillä esim ravintoloissa.

Hyvä meininki.

DK on erilainen. Siellä tapellaan vasta kun on nähty kasvokkain, tosin silloinkin todella harvojen kesken. Nyt on hyvä sellainen mylly käynnissä.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä ihmiset ovat tyhmiä. Kinata nyt jostakin tyhjänpäiväisestä Tanssii tätien kanssa -kilpailun jatkoon päässeistä ja putoajista. Minulle on avautunut jo aikoja sitten että, Hannu Karpon sanoin, tässä viedään taas pientä suomalaista kuin sikaa narussa. Koko Suomi puhuu pelkästään Kanki-Kaikkosesta ja siitä että hän ei osaa tanssia ollenkaan. Tärkeintä ei kuitenkaan ole tanssitaito vaan että hänestä puhutaan ja saadaan ohjelmalle näkyvyyttä ja sitä myöten mainostuloja.
Selvää on että Kanki-Kaikkonen daameineen pidetään jatkossa niin kauan kuin mahdollista. Äänestystuloksia voidaan muuttaa, onhan sitä ennenkin tehty. Ei lypsävää lehmää kannata tappaa.
Koskahan tämä asia avautuu Suomen kansalle!
Toisaalta minulle on aivan yhdentekevää mikä pari tuon kisan voittaa. En ole katsonut yhtäkään jaksoa, enkä katso!
 
Viimeksi muokattu:

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Avautui sellainen, etten tekisi enää koskaan mitään johon tarvitsee kermavaahtoa, ellei valmispurkkeja olisi olemassa. Niin, ennen sitä tuli vatkattua kermaa parisenkymmentä minuuttia käsi paskana, kun nyt koko touhu on valmista kahdessa sekunissa pursottimen painalluksella. Kiitokset vain valmiskermavaahtopursottimen keksijälle.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui, että uusavuttomuus on jo noin pitkällä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Minulle on jo kauan sitten avautunut, että valmiskermavaahto maistuu paskalta varrattuna itse vatkattuun, johon yleensä tungen sekaan rahkaa ja sen verran sokeria, että ei ole liian makeaa. Käsivatkaimella muutaman minuutin homma.
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Avautui sellainen, etten tekisi enää koskaan mitään johon tarvitsee kermavaahtoa, ellei valmispurkkeja olisi olemassa. Niin, ennen sitä tuli vatkattua kermaa parisenkymmentä minuuttia käsi paskana, kun nyt koko touhu on valmista kahdessa sekunissa pursottimen painalluksella. Kiitokset vain valmiskermavaahtopursottimen keksijälle.

Montako litraa vatkasit kun se 20 minuuttia kesti? Kahden desin purkin kyllä vatkaa parissa minuutissa käsinkin, mutta kai nyt joka kämpästä sähkövatkainkin löytyy. Ja kuten edellä jo sanottiinkin niin onhan maussa aivan valtava ero.

Old TJ
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulle on jo kauan sitten avautunut, että valmiskermavaahto maistuu paskalta varrattuna itse vatkattuun, johon yleensä tungen sekaan rahkaa ja sen verran sokeria, että ei ole liian makeaa. Käsivatkaimella muutaman minuutin homma.

Näin ajattelin itsekin ennen, mutta kokeilin laiskuuttani tässä joku päivä jotain valion purkkikermavaahtoa. Todella todella hyvää! Sopivasti makeaa valmiiksi ja kermavaahdon muotokin oli kaukana entisistä purkkikermavaahdoista. Itselläni tosin on joku perverssio aina värjätä kakkuihin kermavaahto esim. vaaleanvihreäksi tai vaaleanpunaiseksi, joten manuaalisesti hoidan homman itsekin vielä.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Avautui sellainen, etten tekisi enää koskaan mitään johon tarvitsee kermavaahtoa, ellei valmispurkkeja olisi olemassa. Niin, ennen sitä tuli vatkattua kermaa parisenkymmentä minuuttia käsi paskana, kun nyt koko touhu on valmista kahdessa sekunissa pursottimen painalluksella. Kiitokset vain valmiskermavaahtopursottimen keksijälle.

Sama. En minä mitään kakkuja leivo, mutta aina joskus on kiva turauttaa vähän kermavaahtoa kaakaoon, shottiin, lätyn/letun päälle, nänniin tjms. Ei silloin jaksa alkaa mitään 2dl purkkia vatkaamaan. Tuommoinen valmismatsku säilyykin käsittääkseni aika pitkään "avattunakin".
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sama. En minä mitään kakkuja leivo, mutta aina joskus on kiva turauttaa vähän kermavaahtoa kaakaoon, shottiin, lätyn/letun päälle, nänniin tjms. Ei silloin jaksa alkaa mitään 2dl purkkia vatkaamaan. Tuommoinen valmismatsku säilyykin käsittääkseni aika pitkään "avattunakin".

No mitä helv..sanot muijalle että lämmitteles itteäs hetken, mä käyn vatkaamas meille vähän kermavaahtoa..vai omiinko nänneihis kermavaahtoa laitat?
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No mitä helv..sanot muijalle että lämmitteles itteäs hetken, mä käyn vatkaamas meille vähän kermavaahtoa..vai omiinko nänneihis kermavaahtoa laitat?

Ei kun mun luona käy niin harvoin naisseuraa, että normaali kerma happanee kaappiin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Montako litraa vatkasit kun se 20 minuuttia kesti?
---
onhan maussa aivan valtava ero.

joten manuaalisesti hoidan homman itsekin vielä.

En minä mitään kakkuja leivo, mutta aina joskus on kiva turauttaa vähän

Minulle avautui että kun poimii lauseen sieltä, toisen täältä, saa sisältöä muuttamatta irti hyvinkin paljon jo valmiiksi hieman rohkeita juttuja sivuavista postauksista. Kaikki kunnia siis vatkaajille, manuualisesti hoitaville ja turauttajille! Rohkeasti esiin loputkin, se on luonnollinen juttu hei, luonnollinen juttu.

Minulle tosin avautui ilmeisesti taas myös omia likaisia puoliani. Anteeksi.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä toinen, mikä on mielestäni huvittava. :þ

Jos ei halua copypasteta, niin voi painaa alt+0254.

Ja tästä viestistä johtuen avautui sellainenkin asia, että alt-näppäintä ja numeroita painelemalla saa aikaan mitä erilaisempia hymiöitä, kuten☺♂☻þ♥. Mistäs tämä johtuu? Muut tietoisia tästä, vai onko mun kone jotenkin seonnut? On meinaan tullut mitä ihmeellisimpiä merkkejä viime päivinä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Minulle avautui nyt, että Awen jutuista kannattanee nauttia tänään; pelikieltoa pitäisi olla odotettavissa §11 rikkomisesta.
Tosin huumorin yrityksen varjolla täällä on ennekin saanut aika paljon anteeksi.

Höpö höpö, minähän puhun koko ajan kermavaahdosta enkä muuta lainausten asiasisältöä yhtään. Ainoastaan värikkäät ilmaukset tässä ovat se juttu mikä avasi ja aukaisi minulle kermavaahdon käytön monipuoliset mahdollisuudet ja värikkään sisältökeskustelun. Et kai sinä luullut tuota joksikin perverssiksi vääntelyksi ja asiayhteydestä irroittamiseksi? Irstas sika.

Omaa likaisuuttani häpeän siksi ettei ruualla saa leikkiä.
 

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Höpö höpö, minähän puhun koko ajan kermavaahdosta enkä muuta lainausten asiasisältöä yhtään.

Ajatus taisi kuitenkin muuttua? Irstaan ajatuksen lisääminen tekstiin, missä sitä ei ollut, vaatii toki jos ei aivan taitoa niin ainakin mielikuvitusta, mutta ei se silti sen hienompaa ole. Edellä kirjoittaneet herkät ihmiset saattoivat loukkaantua.

Omia haureellisia ajatuksiani en myöskään kiellä. Tässä tapauksessa irstaus ja tarkkasilmäisyys olikin paikallaan; pilkkua on kiva nussia.
tt kirjoitti:
on kiva nussia.

Minulle avautui muuten nyt, mitä jatkuva yritys hauskuuteen ja pikkutuhmuuteen muistuttaa: Hommaa voisi verrata pikkupoikien tulitikkuleikkeihin; välillä homma ei haittaa ketään, välillä talo palaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Edellä kirjoittaneet herkät ihmiset saattoivat loukkaantua.

Epäilen. Pyysin silti varmuuden vuoksi kermavaahtonsa sydämenasiana ottavilta valmiiksi anteeksi. NIH!

Minulle avautui muuten nyt, mitä jatkuva yritys hauskuuteen ja pikkutuhmuuteen muistuttaa: Hommaa voisi verrata pikkupoikien tulitikkuleikkeihin; välillä homma ei haittaa ketään, välillä talo palaa.

Minulle aukeni että tämä on taas tätä suomalaisten perisyntiä - yrittäjyys tuomitaan ja ollaan kateellisia. Ei saisi menestyä ilman että on joku nurisemassa. Minä sentään maksan veroni Suomeen! En ole mikään monacolainen pätykkä ajamassa formulaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Duunissa on ollut pakko kuunnella Radio Novaa, jolloin olen vasta tajunnut, millaisia femakoita siellä oikein onkaan äänessä. Löytyy mm. Minna Kuukkaa, Minna Ottavaista (lähti tosin juuri äitiyslomalle) ja Annika Metsäketoa. Siis mitä helvettiä, ton näköisten naisten tulis olla lehtien sivuilla tai tv-ruudussa, eikä missään kasvottomassa radiossa! Näköradio, äkkiä!

Ai niin, lisäksi Novan uutisia lukee Jenni Kivessilta. Ulkonäöstä ei tietoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös