Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

• 3 308 337
  • 7 402

d2uce

Jäsen
Conroy#22:n viiltävä kuitti macnevisille.

Todellakin kaiken tietävä, kun jokainen voi sitä itse käydä muokkaamassa :)

Itseäni tuossa pohjoisen huutamisessa vain kummastuttaa että miksei sitten samantien voida hoilottaa koko biisiä sen yhden sanan sijasta?

Stadikalla jalkapallon A-maajoukkueen otteluissa on yleensä aina ollut ihan älyttömän hieno tunnelma, kun koko stadion on laulanut mukana koko biisin ajan, myös sen "pohjoinen"-sanan. Oululaiset voisivat pyrkiä samaan, vai katoaako vittuilulta pohja siinä kohtaa?

Jos noin vituttaa niin miksi ette itse laula koko laulua?

Eikun perhana unohtui että ette pelaakkaan finaalissa, anteeksi tämä asiavirhe..

Eiku.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Salatut Elämät ketjusta...

maken veivi pisti naurattamaan...

"Erityisosaaminen: Purjelautailu (Windsurfing), miekkailu, tanssi, (eri tyylilajeja). Laulu (tenori). Perus sirkustaidot sekä akrobatia, lavatappelu. Rytmityöt (rummutus, stomp)."

Mies on monipuolisempi kuin Jere Lehtinen ja salkkaritiimi tarjoaa vain sivuroolia, melkoista penailua taas.

: )

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä sain kyllä mielen hilpeäksi, vaikka sinänsä surullisesta ketjusta löytyikin.

Jatkoaika on keskustlupalsta, ja min'kin k'sitten asiat omalla tavallani. Sille en voi mit\\n. ett tulkintamallini on kollektiiviesti toisenlainen
Pid'n tapausta valitettavana, mutta kyseess' on tuntmattomat ihmisit minulle., ja maailmassa tapahtuu jokainen tunti asioita, joita suren enemm'n.
Kuolema on aina ik''v' juttu, ja toivon omaisille jatkamista kyll'. En ole v'linpit'm't;n. Minulle vain se kansalaisuus ei tekij', jonka vuoksi minun pit'isi surra.

Edit. tuli vahingossa oudot valinnat n'yttikselt', neuvoja otan vastaan ,iten Suomen kirjoittelu onnistuu. V''v' napinvalinta tjsp_

ALT- SHIFT sanoi kaveri, jos ette ymmärrä viestiä. Korjaan kokonaan, tai yv.kin käy.

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielellään keskimääräistä isompi kaupunki, yleisöosastolle lyhyt halpa viestii omaan osioonsa.
Elikkä yksinkertaisesti annettuun osoitteeseen tulisi, auto tai fillari hakemaan pois varastoihin jäänee tythjät pullot. Osalla ihmisillä loppuu til, ja pulloja ei yksinekertaisesti jakset viedä pois. Ihmisiä on varmasti isoja määriä, jotka vievät pullonsa vasta, kun hiihtoboksin ja anopin välissä on tilaa. Miksei tätä voisi työllistää?

Useinhan jälkikasvo hommaan hoitaa, jos on hoitaakseen, tai ei haittaa sekää että pullot tulee vietejä ulkopuolisen kohdalta. Pienimmä luvuilla kut "K-P"on merkitä (voit hakea fillarillla tai kävellen" "a"- merkintä ja vaikka "lava-automerkintä"

Tunnen useaiti ihmisiä, jotka mielummin maksaisivat jos joku pullot kuljettaisivat nurkista pois. Palkkaa ihmiset ottaisivat ainoastaan provikalla, eli palautepullojen sumat. Vähentäsi kaupungilla pyörivien pullotätienkin osuutta.

Nettipohjainen järjestelmä, foorumeina:
Haettavat pullot, Pullojen hankinat, Erikoiskysymykset. Jne. Yleisesinä käytäntäntönä, ilmoitat nettiin että pihalla pari pussia (ei alkon pusseja) joten seuraava sijanniltaan mahdollinen ihminen tulisi, ja ottaisi sopimuksen mukaan pullopussit mukaansa, tervehdysiä etc. ei edes tarvi.

Palkan voisin kuvitella riippuen työtehtävistä, aktiivisuudesta ja menopelistä, niin siitä 3/25 euron välillä. Eli keskiarvoisesti kympin tuntipalkalla mentäiisin.

Miksei stn. olisin ensimmäinen jäsne, vituttaa vanhat pullot nurkissa ja autotalleissa etc. Järjestelmän nerokkuus on siinä, että valuutta ei vaihdu, mutta tarpeet kohtaavat. Miksei?
Pannaan nyt kaikki tänne talteen, on sen verran kovaa settiä. Vahva kiinnitys kuukauden jatkoaikalaiseksi, hyvää vääntöä Ässien kausiketjussa, pari harkittua vähättelyä bussikolariketjussa ja pistohyökkäys KalPan ketjuun. Ilmeisesti on menneet lehdet kaupaksi, mutta vähän jäin kaipaamaan kritiikkiä palomiesten ihmisten tiellä olemisesta. Nehän sulki tien tunneiksi.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viidakon kuningas tekee reteen comebackin:

Meikäläisellä olisi kiitettävästi kysyntää naisten keskuudessa ja joukossa on myös erittäin varteenotettavia tapauksia, mutta kun ei vain nappaa.

Silti kaverin exä, johon kaverini tosin ei pidä välejä lähes yhtään, niin kiinnostaa meikäläistä ehkä exäni ohella kaikkein eniten.

DK odottaa lisää...laatukirjoittajia tarvitaan aina!

http://davidkrokett.org/forum

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kyllä me voimme sinutkin ottaa mukaan leikkiin. Ilman pullorahojakin. Olemme avoimia ja hyväsydämisiä, ja minulla on henk. koht. kokemusta kouluavustajana harjaantumiskoulussa.
Pullorahoja en saa luovuttaa, ne on vaimoni ainoa tulonlähde.

Tiedän että olet avoin ja hyväsydämminen. Lapseni ei valitettavasti hyväksytty sinun kouluusi, pitäisikö minun anoa uudelleen, vai ptäisikö yksinkertaisesti hyväksyä lasteni kohtalo?

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Pasi Nielikäinen - silliä vai kuravettä? -ketjusta

Kannattaa omistaa, niin homma pelittää.

Tämä on totta, ja liittyi Jokerien talousasioiden hoitoon hallin tuloilla. Lausahduksen suurin ilmentymä on kuitenkin eräs turkulainen, joka Varsinais-Suomen läänin lisäksi omistaa kaksi jääkiekkoilevaa poikaa, vieläpä NHL-tasoa...

Kannattaa todellakin omistaa, kuten Jukka Koivu.

Suosikkijoukkue
HIFK
DK odottaa lisää...laatukirjoittajia tarvitaan aina!
http://davidkrokett.org/forum
Hmm kiitos nyt kutsusta.
Mutta eikö tuo palsta ole lähinnä milfhuntereiden, runkkaajien ja Max Mosley II käytössä?

Voisit vaikkapa YV:llä (joo siis ylivoimalla syötät Selänteelle, joka tekee jatkoajalla voittomaalin) hiukan valaista lisää tuosta paikasta. Ei näin nuori uskalla kaikkea hurjaa kokeilla kylmiltään.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hmm kiitos nyt kutsusta.
Mutta eikö tuo palsta ole lähinnä milfhuntereiden, runkkaajien ja Max Mosley II käytössä?

Nuo ominaisuudet henkilöityvät yhteen kirjoittajaan siellä, muut ovat normaalimpaa ja fiksumpaa porukkaa mutta silti värikästä kirjoittajakuntaa!

Suosikkijoukkue
HIFK
Nuo ominaisuudet henkilöityvät yhteen kirjoittajaan siellä, muut ovat normaalimpaa ja fiksumpaa porukkaa mutta silti värikästä kirjoittajakuntaa!
Hyvä niin.
En minä sitä väitä ettenkö itse kuuluisi luettelemaani joukkoon joskus, mutta ei meikäläisen rahat riitä samaan, kuin Mosleyn Maxilla. Pitää tyytyä itse esittämään kaikki roolit.

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy