Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 292 055
  • 7 390

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kuinka moni mies saa yllätystuliaisia? Hemmetti seurustelussakin olisikin puolensa, jos harva se päivä saisi lahjoja.

Tiedän kavereita, jotka ovat saaneet vaimoltaan todella mahtavia yllätystuliaisia, kun tyttöystävä on tullut etelänreissultaan.

Ei se mielestäni ole yllätystuliainen, jos matkoilta tuo jotakin. Itseasiassa on vähän huonokin, jos tottuu siihen, että matkoilta aina saa jotain tuliaisia.

Todellakin, pahimmassa tapauksessa jää hedelmättömäksi...Luiro perkele, tipahdin. Tai en tiedä veikö myös scholl sitten meitä loppuja samassa juonessa vai vietiinkö schollia. Ei sillä ole väliä, 100 pistettä kaikille joka tapauksessa.
 

Kaivanto

Jäsen
24.10.2006
Edellinen toi aamiaista sänkyyn ja toi ruusuja harva se päivä. Nykyinen sanoo että keittiöstä saattaa löytyä näkkileipää ja osaat varmaan voidella itse. Mutta silti siinä on jotain aivan käsittämätöntä. Ei todellakaan kaipaa niitä ns. pinnallisia huomionosoituksia, kun toisessa on kliseisesti sanottuna sitä jotain. Tuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään. Tärkeintä on kuitenkin se, että ikinä elämäni aikana minulla ei ole ollut niin hauskaa kenenkään kanssa kuin tuon nykyisen. Huumorintajut osuu aivan täysin yksiin ja hiljaisia hetkiä ei tullut edes alkuvaiheessa. Poikaystävä on äijä isolla Ä:llä, mutta puhuu ja pussaa kyllä myös. Olen onnellisempi kuin ikinä aikaisemmin. Ja nyt tiedän että se ei johdu mistään kukista tai lahjoista.
15.06.2007
No kukkien saaminen olisi kyllä todella luksusta, en tosiaan ole tottunut saamaan kukkia... En tiedä onko niin yleistä ehkä sitten meidän sukupolven keskuudessa? Mutta kukat mitkä kukat, joka tapauksessa minä ainakin ilahtuisin ihan sairaasti. -- Ajatuksena kukkien antaminen on kyllä ihana, mutta olen tainnut tosiaan saada kukkia mieheltä elämäni aikana ehkä neljä kertaa. Entiseltä poikaystävältä en kertaakaan. Ehkä ihan hyvä että se jätti. -- No huh huh. Minä olisin ollut tyytyväinen jos olisin edes kerran saanut kukkia tuossa vuoden kestäneessä seurustelusuhteessa. Ihan sama tuliko ruusuja tai tuliko pariton määrä. Ihmeen nirsoja naisia.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Allaoleva piti ottaa talteen, ennenkuin muokkaa-toiminto kirjoittajan toimesta iskee kiinni. Huutokauppa Jarkko Immosesta käy varsin kovilla kierroksilla.

"Työnvalvoja" on tosin vielä nimeämättä, mutta eiköhän sekin sitten järjesty, jos aihetta ilmenee.


MM-kisoissa joku lupasi syödä hatullisen sitä itseään jos Lehtinen tulee ja hän tuli ja se oli "söin ja ei ollu maukasta"-tyyliin korjattu.

Asiaan, tää oli hyvä :D

Ensi töikseen todennäköisesti ilmoittaisi kopissa, että "Morjens runkkarit, meitsi on Zlatan, teen pingispallolla samoja juttuja kuin te homot rantapallolla. Koska pelataan?"
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
SergeK letkauttaa Lars Helminen -ketjussa

Koti-ikävän torjumiseksi kaverille sellaiset kaapelikanavat, että siellä näkyy jenkkifutista ja lähikauppoihin cheddaria juustohyllyille.
Rupesi naurattamaan kun tajusi kehen tuossa viitataan.
 

Rocco

Jäsen
dee_snyder kirjoitti:
Parempi puolisko on tällä hetkellä Espanjassa suorittamassa työharjoitteluaan, yksi viikko takana ja viisi edessä. JES!
sopuli kirjoitti:
Viimeistään ensi viikolla on karvainen käsi hameen alla.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
suomi-poika Lestadiolaisketjussa suviseuroista kirjoitti:
Itse olen vanhollislestadiolainen ja olen käynyt joka vuosi siellä , siis niistä jota olen elänyt.

Ihan paikallaan tuo täsmennys.
 

Viljuri

Jäsen
Viljurin viesti Lars Leevi Laestadius -ketjuun: http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=1918609&postcount=44

Osaisiko joku kääntää tuon viestin suomeksi?

Lestadiolaiset pitävät omien puoltaan, mitä tulee työ- ja yrityselämään. Jopa niin, että joskus ei-lestadiolaisen laillisia oikeuksia rikotaan. Esimerkiksi työsopimus puretaan ilman laillista perustetta. Tai osakkeenomistajan yhdenvertaisuusperiaatetta rikotaan osakeyhtiömuodossa toimivassa yrityksessä, samassa tilanteessa, kun lestadiolainen työntekijä tai osakkeenomistaja saa eri kohtelun.

Ei varmasti aina, mutta olen törmännyt tälläiseen tapaukseen itse, ja tutustunut useampaan asiaa taustoitettaessa. Eräillä firmoilla on jopa jonkinasteista "mainetta" jatkuvasta "kotiinpäinvetämisestä".
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Kuka ne maalit tekee? Kohta täytyy olla sellainen 50 maalin mies se toinen laituri.


Ehei, meillä on tasaset neljä kenttää.. Meillä kaikki saa pelata!

Pisti naurattamaan tämä. Jotenkin ivallisen hauska viesti. "Meillä kaikki saa pelata" Vai olisiko meillä kaikki valitettavasti (Lue: Saarinen, Backman...) joutuu pelaamaan? :)
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
No mitä se sitten tarkoittaa? ;)

Kansantajuisemmin sanotaan yleensä "kunhan". Joissain tilanteissa voi tarkoittaa myös jotakuinkin "johonkin ajankohtaan saakka", mutta selvästi tuossa mainitussa LLL-aiheisessa viestissä ei sanaa ole käytetty oikein.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kitkerää palautetta moderaattoreille:

Tässähän tämä. Voisi oikeasti tehdä ihan hyvää unohtaa moderointi vapaassa välillä. Tuo ketju oli joidenkin mielestä aivan yhtä tarpeellinen kuin moni muukin, ongelmana on nykyään vain se että hassutteluja ei oikein voi aukoa ilman, että eräs mukahassuttelun mooses saapuu paikalle vaatimaan alustuksia tai muuta mukavaa tapahtuu.

~Uhuhuhuhuhuhuhuhuh

Tässä tuntee itsensä pian merkittäväksi kun saa jatkuvasti yhtä muikeita huomionosoituksia...
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Mielestäni se on hienoa, kun jääkiekkosivustolla siteerataan Dantea, eikä tässä tapauksessa Clerksien hahmoa. Tulin Leafs-ketjussa hassutelleeksi, ja nimesin joukkueen isokokoisen pakiston toiminnan eräänlaiseksi jumalaiseksi näytelmäksi. Ja sitten:
"Pyhien piirein liike, voima tulee
ahjoista liikuttajain autuaiden
kuin rautiolta vasaran on varmuus."
- Dante: Jumalainen näytelmä
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Sorrun pikkuhiljaa "tepailuun" kun joka toinen viesti on toinen mutta tipahdin siitä surullisesta Hyttysen näin esittämästä tosiasiasta että Janne Niinimaa on alaspäin luiskahtaneen NHL-uransa takia jo käsite suomalaisen kiekon sanastosta...

Itse toivon kuitenkin ettei Pitkästä päästettäisi pois. Mieluummin hän olisi meidän oma Niinimaa kuin jonkun toisen Pronger.

Meidän Janne...ha ha ha....
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Romaniketjusta...

Erik Loka kirjoitti:
Hääpaikallakin siististi pukeutunut noin 35 vuotias mustalaismies käyttäytyi aivan kuten normaalit ihmiset, ja näytti tulevan hyvin juttuun muiden vieraiden kanssa.

Johon Simon:

Jaahas. Ja juhlan edetessä morsiamen ryöstökin sai aivan uusia ulottuvuuksia.

Romanimiehen hallussa oli häiden jälkeen mahdollisesti myös jotain uutta, jotain vanhaa, jotain "lainattua" ja ehkä jotain sinistäkin.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
sampio antaa hersyvyyttä luovan syömisvinkin Erik Lokalle Ihmettelyketjussa:

Erik Loka kirjoitti:
Ihmettelen sitä, että mulla on koko ajan nälkä, vaikka syö.

sampio kirjoitti:
Nielaise välillä
 

Rocco

Jäsen
Joni Myllykoski haastattelussa kirjoitti:
- Tervetuloa Kalevankankaalle. Ollaan Suomen ensimmäinen faniryhmä, josta näkyy semmosta fanikulttuuria kuin noissa Euroopan jalkapalloliigoissa.

Onkohan Myllykoski koskaan ollut missään muussa Suomen jäähallissa...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös