Keskustelua Lars Helmisestä. Miten helvetissä joku voi olla kokoisekseen pieni?Okei, kokoisekseen pieni ja nevöhöödi kaikille muille.
Keskustelua Lars Helmisestä. Miten helvetissä joku voi olla kokoisekseen pieni?Okei, kokoisekseen pieni ja nevöhöödi kaikille muille.
Ei se sen kummempaa ole kuin olla ikäisekseen vanha.Keskustelua Lars Helmisestä. Miten helvetissä joku voi olla kokoisekseen pieni?
No mitä se sitten tarkoittaa? ;)
Kansantajuisemmin sanotaan yleensä "kunhan". Joissain tilanteissa voi tarkoittaa myös jotakuinkin "johonkin ajankohtaan saakka", mutta selvästi tuossa mainitussa LLL-aiheisessa viestissä ei sanaa ole käytetty oikein.
Kiitos selvennyksestä. Kunpa kirjoittaisit aina yhtä ymmärrettävää tekstiä kuin tuossa viestissä... ;)
Oikeastaanhan toi oli just oikein sanottu.Siis ei mulla mitään homoja vastaa ole. Olisinhan mä itsekkin homo jos vaan sattuisin miehistä tykkäämään.
Perkele! Olin juuri tulossa laittamaan tämän saman kommentin tänne. Nauratti!Ihmettelyketju!:sta
Oikeastaanhan toi oli just oikein sanottu.
Tässähän tämä. Voisi oikeasti tehdä ihan hyvää unohtaa moderointi vapaassa välillä. Tuo ketju oli joidenkin mielestä aivan yhtä tarpeellinen kuin moni muukin, ongelmana on nykyään vain se että hassutteluja ei oikein voi aukoa ilman, että eräs mukahassuttelun mooses saapuu paikalle vaatimaan alustuksia tai muuta mukavaa tapahtuu.
"Pyhien piirein liike, voima tulee
ahjoista liikuttajain autuaiden
kuin rautiolta vasaran on varmuus."
- Dante: Jumalainen näytelmä
Itse toivon kuitenkin ettei Pitkästä päästettäisi pois. Mieluummin hän olisi meidän oma Niinimaa kuin jonkun toisen Pronger.
Erik Loka kirjoitti:Ihmettelen sitä, että mulla on koko ajan nälkä, vaikka syö.
sampio kirjoitti:Nielaise välillä
Joni Myllykoski haastattelussa kirjoitti:- Tervetuloa Kalevankankaalle. Ollaan Suomen ensimmäinen faniryhmä, josta näkyy semmosta fanikulttuuria kuin noissa Euroopan jalkapalloliigoissa.
Dwight Helmisestä on kiinnostunut 4-5 liigaseuraa. Yritin selvitellä, mitkä nämä seurat ovat huhutun Lukon lisäksi ja tänään kuulin, että JYP olisi joukossa mukana. Kohta teillä on Laipen lisäksi myös Dwaipe.
Meillä on yksi valtti mitä toisilla halukkailla ei ole. Olisivatkohan Helmisen veljekset halukkaita pelaamaan samassa joukkueessa? ;) Tietysti valuuttaa ei ole tarjota varmaankaan muita paremmin, mutta elämässä on muutakin kuin raha.
Meidän tuurilla ne ei ole edes puheväleissä.
Sitäpaitsi mitä vikaa vammaisisten lasten syntymisessä on, jos kerran kaikki yksilöt ovat samanarvoisia? Miksi minun pitäisi haluta hankkia terveitä lapsia?
Harmi, että minä saavuin apajille vasta lähes kuukauden myöhässä. Tuntemillani naisilla on nimittäin ollut tapana sanoa, että muut miehet unohtuvat heti kun pääsee Jeffreyn kanssa vällyjen väliin!
Olen kuullut sanottavan myös, että jos on pää kipeä, se unohtuu, kun lyö itseään vasaralla peukaloon.
Lasten ja Sepon suusta saamme totuuden: http://www.turunsanomat.fi/urheilu/?ts=1,3:1006:0:0,4:6:0:1:2007-06-06,104:6:464093,1:0:0:0:0:0:
"TPS:n liigajoukkueen viime kauden budjetti oli 4,78 miljoonaa euroa. Julkisuudessa kauden tilinpäätöstä on veikkailtu jopa 1,3 miljoonaa euroa alijäämäiseksi.
- Tilinpäätöstä ei ole vielä edes vahvistettu. Joku lehti heitti tuon arvion, eikä se perustu mihinkään, Sutela kommentoi."
Ei tuosta puutu enää mitään muuta, kuin Kummeli Jackpotin parhaan hahmon, eli Pentti Köyrin kommetti "Kuka tollasta paskaa levittää, Suomi(Turku) on niin pieni maa, että heti kun jollain on rahaa(rahat loppu), rupeaa joku läski vinkumaan".
Kyllähän näiden fanimatkalle myytävien "lippujen" taso sai hymyn huulille. Hienoa tietysti että lätkäfanclubit myyvät bussimatkoja.Lippuja myynnissä maanantaista alkaen itsenäisyydenkadun st1 huoltoasemalla. Hinta viisi euroa, johon sisältyy vain bussimatka.
No sehän tossa just oli hauskaa että ilmoitit lippuja olevan myynnissä, vaikka tiedossa on ollut ettei tuohon turnaukseen ole varauksia ja sit tuo että tämä lippu oli bussimatka(rautalankaa sai vääntää mut ei yllätä).Myytäisiin muutenkin mutta halliin ei saa etukäteen varattua lippuja. Soitettiin ja kysyttiin.
Jep. U2 on yhä varma esiintyjä näissä maailmanpelastuskonserteissa kuin Tommi Läntinen Elämä Lapselle - tapahtumissa.
-Aivan loistavaa tämä fondue.
-Tämä burgundilainen valkoviini sopii hienosti tähän jänisterriiniin. Makea, mutta hapokas.
-Mansikkasorbetti on täällä kaupunkilaisten suosikki, ja monet tulevat tänne syömään vain siksi.
-Kynttiläillallisia pitäisi viettää useamminkin.
-Annatko pillua?
Minkälainen on liian älykäs nainen?
Tarkoittaa varmaan sitä, on älykkäämpi kuin naista arvioiva mies.
On myös tärkeätä muistaa kaikkien väitettyjen alkoholin työajalla käyttämisten ja selkävammojen lisäksi se että HIFK:n mukaan Francis on varastanut viinaa työnantajaltansa. Tämä jo itsessään olisi voinut mielestäni olla riittävä syy Fransicin erottamiselle.
Mitä tuohon voi lisätä?Tääkin on kyllä taas niin helmihomma kuin vain voi. HIFK hankkii NHL:n superkoutsin. "MÄOLENKOVINKURKOMISSÄÄN"-trophyn voittanut valmentaja saapuu Suomeen. Siivittääkö hän HIFK:n varmaan mestaruuteen? Ei, hän varastaa Pentin viinat...