Pula-ajan Tretjak
Jäsen
Ja minkäslaista avaruuspukua olit tarjoilijoille suunnittelemassa?
Hahaha.. tupakkalaki ketjusta naurettua.
Ja minkäslaista avaruuspukua olit tarjoilijoille suunnittelemassa?
Kysymykseni kuuluukin että mitä on tapahtunut orginal six joukkueille? Mikseivät nämä joukkueet jotka ennen hallitsivat NHL:ää pärjää niin hyvin nykyaikana?
No, ainakin 24 joukkuen lisääminen on johtanut siihen etteivät nämä kuusi joukkuetta pärjää yhtä hyvin kuin silloin kun pelasivat kuusistaan.
SDP:n eduskuntavaalivalvojaisissa Paasitornissa, 2003.
Kaukalon laidalla letkauttaa missä tapasit kumppanisi -ketjussa:
Vittu, sä oot hauska. Itse en ko. puolueesta perusta, mutta mitä vitun hauskaa tuossa oli? Saatanan pelle
Se herne taisi mennä syvälle ja kovaa.. Onko pete666 kaiken oltava sinusta hauskaa että ne kelpaa tähän ketjuun?
Itse ainakin naurahdin myös tuolle viestille sekä sille että se on täällä ketjussa.
Ihmeen kauan kestikin ennen kuin ohjelmasta älähdettiin. Ei sillä, lopettaahan se pitäisikin jo pelkästään typeryytensä takia.
Vai että aiheuttaa koulukiusaamista? Kas kun ei työpaikkakiusaamista.
Jos Jake kärppiin menee niin lupaan syödä hatullisen poron paskaa!
Ehkä naisten alitajunnassa jyllää juuri se nimim. Evilin pimpinkutitus-efekti. Kyllä minuakin pelottaisi, jos rakastamallani naisella olisi suussaan samanlaiset hampaat suussa kuin hauella.
ja sitten myöhemmin ihmetellään kun meidän pikku pojasta tulikin nössö joka ei tule ihmisten kanssa toimeen eikä oikein pärjää itsenäisesti, ja ehkä monista tulee joku nörtti 24h-koodaaja, tai muuten vaan masentunut tai ahdistunut.
Täällä jengi haukkoo hei happee ku te ootte niin hauskoja. Menkää vittuun
Kuinka moni mies saa yllätystuliaisia? Hemmetti seurustelussakin olisikin puolensa, jos harva se päivä saisi lahjoja.
Tiedän kavereita, jotka ovat saaneet vaimoltaan todella mahtavia yllätystuliaisia, kun tyttöystävä on tullut etelänreissultaan.
Ei se mielestäni ole yllätystuliainen, jos matkoilta tuo jotakin. Itseasiassa on vähän huonokin, jos tottuu siihen, että matkoilta aina saa jotain tuliaisia.
24.10.2006
Edellinen toi aamiaista sänkyyn ja toi ruusuja harva se päivä. Nykyinen sanoo että keittiöstä saattaa löytyä näkkileipää ja osaat varmaan voidella itse. Mutta silti siinä on jotain aivan käsittämätöntä. Ei todellakaan kaipaa niitä ns. pinnallisia huomionosoituksia, kun toisessa on kliseisesti sanottuna sitä jotain. Tuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään. Tärkeintä on kuitenkin se, että ikinä elämäni aikana minulla ei ole ollut niin hauskaa kenenkään kanssa kuin tuon nykyisen. Huumorintajut osuu aivan täysin yksiin ja hiljaisia hetkiä ei tullut edes alkuvaiheessa. Poikaystävä on äijä isolla Ä:llä, mutta puhuu ja pussaa kyllä myös. Olen onnellisempi kuin ikinä aikaisemmin. Ja nyt tiedän että se ei johdu mistään kukista tai lahjoista.
15.06.2007
No kukkien saaminen olisi kyllä todella luksusta, en tosiaan ole tottunut saamaan kukkia... En tiedä onko niin yleistä ehkä sitten meidän sukupolven keskuudessa? Mutta kukat mitkä kukat, joka tapauksessa minä ainakin ilahtuisin ihan sairaasti. -- Ajatuksena kukkien antaminen on kyllä ihana, mutta olen tainnut tosiaan saada kukkia mieheltä elämäni aikana ehkä neljä kertaa. Entiseltä poikaystävältä en kertaakaan. Ehkä ihan hyvä että se jätti. -- No huh huh. Minä olisin ollut tyytyväinen jos olisin edes kerran saanut kukkia tuossa vuoden kestäneessä seurustelusuhteessa. Ihan sama tuliko ruusuja tai tuliko pariton määrä. Ihmeen nirsoja naisia.
Allaoleva piti ottaa talteen, ennenkuin muokkaa-toiminto kirjoittajan toimesta iskee kiinni. Huutokauppa Jarkko Immosesta käy varsin kovilla kierroksilla.
"Työnvalvoja" on tosin vielä nimeämättä, mutta eiköhän sekin sitten järjesty, jos aihetta ilmenee.
Ensi töikseen todennäköisesti ilmoittaisi kopissa, että "Morjens runkkarit, meitsi on Zlatan, teen pingispallolla samoja juttuja kuin te homot rantapallolla. Koska pelataan?"
Rupesi naurattamaan kun tajusi kehen tuossa viitataan.Koti-ikävän torjumiseksi kaverille sellaiset kaapelikanavat, että siellä näkyy jenkkifutista ja lähikauppoihin cheddaria juustohyllyille.
dee_snyder kirjoitti:Parempi puolisko on tällä hetkellä Espanjassa suorittamassa työharjoitteluaan, yksi viikko takana ja viisi edessä. JES!
sopuli kirjoitti:Viimeistään ensi viikolla on karvainen käsi hameen alla.
suomi-poika Lestadiolaisketjussa suviseuroista kirjoitti:Itse olen vanhollislestadiolainen ja olen käynyt joka vuosi siellä , siis niistä jota olen elänyt.
Olen laittanut ennenkin merkille, mutta Viljurilla ei liene minkäänlaista käsitystä siitä, mitä sana "jahka" tarkoittaa.Viljurin viesti Lars Leevi Laestadius -ketjuun: http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=1918609&postcount=44
Olen laittanut ennenkin merkille, mutta Viljurilla ei liene minkäänlaista käsitystä siitä, mitä sana "jahka" tarkoittaa.
Viljurin viesti Lars Leevi Laestadius -ketjuun: http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=1918609&postcount=44
Osaisiko joku kääntää tuon viestin suomeksi?
Kuka ne maalit tekee? Kohta täytyy olla sellainen 50 maalin mies se toinen laituri.
Ehei, meillä on tasaset neljä kenttää.. Meillä kaikki saa pelata!