Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 281 728
  • 7 387

Larba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tälle on tullut naurettua. JHag tarjoili tämän:


Eräs puhelinkeskustelu, jonka Supo ennätti jo tulkatakin
-Haloo...

-Haloo, haloo, Matikainen täällä

-Ai Pentti, hei, se on Stathosin Dave tässä moi

-No kato Dave terve, mitä mies, jokos peli loppui?

-Joo, loppuihan se

-No mitä tykkäsit? Mitä tykkäsit meidän hallista, joukkueesta ja koko jutusta?

-Ihan helvetin nastan tuntuinen homma kaiken kaikkiaan, komea videotaulu, upeat punaiset asut, nätit cheerleaderit...

-No perkeleen kiva kuulla Dave! Entäs laitamainokset? Oon muuten ihan itte myynyt niistä muutaman?

-Ihan tyylikästä käyttögrafiikkaa

-Entäs pukuhuonetilat, väliaikatarjoilu ja sen sellainen?

-No ihan helvetin ookoo, kävin just hieronnassa ja kaikki toimi ihan siis viimeisen päälle. Pyyhkeessäkin oli mun nimmarit DP. Pitäis kyllä olla DS, mutta ei se mitään

-No jumalauta, tosi kiva kuulla Dave. Eiks sun nimi olekaan Dave Pacos..? No, korjataan se pyyhe. Oliko sulla jotain sitten sydämellä kun soitit? Eihän autossa ole mitään vikaa tai hotellissa? Hesperia on kyllä parasta mitä rahalla saa!

-Ei kerta kaikkiaan mitään, mutta pari jutskaa mä haluisin kysyä, kun näin uusi jätkä olen..

-No anna tulla, Dave...Hei Dave, odotatko hetken, mä käyn laittamassa faxiin paperia, sieltä jotain pukkaa näin iltamyöhään. Tai eikös se kello siellä teilläpäin oo oikeestaan aika vähän vielä, siis siellä Känädässä?

-Joo, onhan tässä 9 tuntia aikaeroa

-Jaa no perkele, sehän on vielä myöhempi yö siellä, kukas sieltä nyt faxailee...

-Pentti, se on 9 tuntia taaksepäin meidän Suomen ajasta

-Ai saatana. Vittu joo...No hei, kyllä mä ehdin sinne faxille myöhemminkin. Kysy nyt mitä sulla oli kysyttävää!

-Tota. Kun meillä Känädässä pelataan viidellä kenttäpelaajalla ja veskarilla...

-Niin meilläkin! Kai sä sen huomasit?

-Joo, annas kun mä kerron loppuun...Niin meillä on niinku niistä kenttäpelaajista kolme hyökkääjää ja kaks puolustajaa

-Siis mitä?

-Joo, laitahyökkääjät ja sentteri ja sitten vasen ja oikea pakki

-Mitäs vitun pelleilyä se sellainen on? Ei kuulosta värikkäältä kiekolta

-Niin, siihen just mä kiinnitin huomiota, että meillä on niinku 5 hyökkääjää ja mä on sit niinku tavallaan ainoa puolustava pelaaja.

-Niin tietenkin, sehän on sun duuni

-Mutta kun meillä Känädässä ne kaksi puolustajaa tekee kanssa puolustustyötä. Samoin sentteri ja oikeestaan koko kenttäkin sillon kun tarvitaan

-Toi on vittu ihan ufoo Dave. Meidän kultakypäräkin on virallisesti joku puolustaja titteliltään, mutta jääkiekko on meilläpäin maalintekopeli. Se joka tekee enemmän, voittaa

-Niin meilläkin....No, ehkä mä huolestun vähän turhaan. Mä en vaan ollut varautunut, että meillä mä puolustan yksin. Mutta eiköhän se tästä. Jos mä vaikka saisin kenttäpelaajan varusteet seuraavaan matsiin, niin ehtisin nopeemmin myös sinne kulmiin ja hyökkäyksiä vastaanottamaan..

-Ihan saatanan hyvä idea Dave, mä juttelen meidän valmentajalle. Kyllä se varmaan toimii. Mutta muista sitten, että sunkin tarttis tehdä maaleja

-Joo, mä yritän...Niin se valmentaja. Siitä mulla on toinen kysymys.

-Mitä siitä, loistojätkä?

-Joo, mä yllätyin, että siellä ei ollut valmentajaa ollenkaan aitiossa. Mä näin sen kyllä treeneissä ja lämmittelyssä, mutta matsin aikana siellä oli...tätä sä et kyllä Pentti usko...

-No sano vaan. Meillä on avoin organisaatio!

-Niin, siellä oli sellanen yks yhteen kokoinen patsas. Vittu mä olin pihalla.....menin sitten itte vaihtoon 58. minuutilla kun aattelin, että saatais yks kenttäpelaaja, siis hyökkääjä, lisää.

-Ei se mikään patsas ollut! Se oli meidän coachi! Sillä on vaan tollanen tyyli...se meditoi, levitoi ja ona...siis organisoi kaikkea samaan aikaan. Lisäks se osaa ulkoa VR:n aikataulut koko Suomessa. On opetellu matsien aikana, kun ei oo muuta tekemistä

-No just...kiitti tiedosta. Tuutko torstaina matsiin Espooseen?

-Totta helvetissä, mennään samalla kyydillä, mä tuon sulle ne kenttäpelaajan kamat. Olithan sä leftin jätkä?

-Joo....

-Hyvä homma, kiva kun oot sopeutunut meille Dave. Paljonko se matsi muuten tänään päättyi?

-Hävittiin 3-4

-No, pääasia että oltiin värikkäitä, heippa!

Tuut tuut...
 

Larba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Twite
Letkautus, 576 sanaa. Ja suomalaiset muka vähäpuheinen kansa.

No pitikin tästä tuohon viestiin alkuun mainita mutta kun kerran nimimerkki Red-Heart vuodatus oli kanssa laitettu, niin ajattelin mitä ajattelin.

Pahoitten.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Twite
Letkautus, 576 sanaa. Ja suomalaiset muka vähäpuheinen kansa.
Ihminen jolla ei ole elämää alkaa laskemaan sanoja tietokoneen ruudulta. Ja sitten ihmetellään miksi Suomessa on korkeat itsemurhaluvut.
 

Kaivanto

Jäsen
Viestin lähetti Jaska85
Ihminen jolla ei ole elämää alkaa laskemaan sanoja tietokoneen ruudulta.

Tuiki tavallinen tekstinkäsittelyohjelma pystyy nykyään hämmästyttäviin suorituksiin.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Castillo
Ihminen jolla ei ole elämää alkaa laskemaan sanoja tietokoneen ruudulta. Ja sitten ihmetellään miksi Suomessa on korkeat itsemurhaluvut.
Ja millainen ihminen tarkastaa oliko laskettu oikein?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ässä-fani Aces High omasta joukkueestaan...

Viestin lähetti Aces High
Tämän kauden rosteri on kaiken huippu: vähälahjaisia ja vähä-älyisiä c-tason kiekkoilijoita, joiden sikaillessa loput puukätiset yrittävät tappaa lukuisia alivoimia.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Hauska vahinko sattui Mr. Smithille tuosa Tampereen paikallispeliä koskevassa ketjussa:

Viestin lähetti Kirveellä töitä
Minä luulen, että siinä kävi seuraavanlaisesti: Tapparan pelaajat katsoivat suorana WC:n finaalin kun taas Ipan pelaajat katsoivat vasta aamun uusinnan ja saivat nukkua säännöllisen yöunensa matsin alla. Selvä taktinen veto Sykoralta.
Viestin lähetti Mr. Smith
Joo, kyllä kannattaa nyt Saarisen sitten käskeä ennen seuraavaa paikallismatsia pojat nukkumaan pikku-kakkosen jälkeen. Tulee sitten kunnon yöunet pojille. Vittu, jos yöunien menetys kahta yötä ennen matsia vaikuttaa suoritukseen noin paljon niin on se ihme.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kaivanto
Tuiki tavallinen tekstinkäsittelyohjelma pystyy nykyään hämmästyttäviin suorituksiin.

Mutta silloinhan tuon tekstin joutuu kirjottamaan uusiksi tekstinkäsittelyohjelmaan. Musta sanojen laskeminen ruudulta on huomattavasti nopeampaa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Viestin lähetti Konalan Kettu
Mutta silloinhan tuon tekstin joutuu kirjottamaan uusiksi tekstinkäsittelyohjelmaan. Musta sanojen laskeminen ruudulta on huomattavasti nopeampaa.

Control cee, control vee...
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Viestin lähetti Konalan Kettu
Mutta silloinhan tuon tekstin joutuu kirjottamaan uusiksi tekstinkäsittelyohjelmaan. Musta sanojen laskeminen ruudulta on huomattavasti nopeampaa.

Viestin lähetti Vesuri
Control cee, control vee...

Arvasin että joku menee tohon
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Pitäisi näköjään keskittyä työn tekoon näin työaikana.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Vesuri
Pitäisi näköjään keskittyä työn tekoon näin työaikana.

Mitäs sitä turhia. Sitten vasta kun iso pamppu lähestyy, niin kannattaa olla tekevinään jotakin.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Twite
Ja millainen ihminen tarkastaa oliko laskettu oikein?
Ihminen jolla ei ole elämää. Vai onko tämä kaikki suurta feikkiä?
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aluksi ketyjun aloittajana kiellän jatkamasta keskustelua sanamääristä.

Sitten takaisin asiaan. Tämä sentteri tänne ja heti ketjun keskustelu sai kyllä vedet silmiin aamutuimaan.

Viestin lähetti Rontti
Juuri kun sain kimpsuni ja kampsuni kannettua rautatieasemalta kotiin, niin taas alkaa uusi pekulaatio. Olin suorastaan pakoitettu tekemään näin alkuun pikaisen visiitin myös Hämeenlinnan kauppatorille, jossa siis uusin huhu on kuultu.

Itse istahdin kahvikupposelle ja höristelin korvia viereisiin pöytiin. Ja kyllä! Olin kuulevinani, että HPK olisi todellakin värväämässä erästä isokorvaista, konsonantilla alkavaa puolustajapelaajaa NHL:n työsulun ajaksi. Voi olla tosin, että pelaajan nimi alkoi myös vokaalilla.

Isokorvainen ja puhuu hassusti englantia. Näin siis luonnehtisin ko. herrasmiestä. Kyseessä ei kuitenkaan ole Prinssi Charles.
No arvaushan on helppo heittää: torstaina pelaa. Olisko kellään muulla parempaa arvausta? Voittajalle käytetty lentolippu.

Viestin lähetti Sistis
Koska Abraham Lincoln tai Mahatma Ghandi eivät pelaa jääkiekkoa, on tämä kyseinen supertähti melkoisen helppo arvata. Kyseessä lienee siis jonkinasteinen paluumuuttaja, jolle on povattu suurta tulevaisuutta meren takana. Kaveri on yhtä aikaa iso ja kookas ja liikkuu luistimilla ja omaa pelinkäsityksen.

Kyseessä on siis tämä SM-liigassa muutama kausi sitten unohtumattomia suorituksia tehnyt kaveri. Suoraan Flyersin organisaatiosta:

http://www.ilves.com/arkisto/printz.php

Syyskuun letkautuksen arvonimen saa:

Viestin lähetti Dave
Ai "haukut" Mikki Hiireksi. Minäkin olen jonkin verran Aku Ankkaa lukenut, enkä muista montaakaan juttua missä Musta Pekka tai Viiksi-Vallu tai Mustakaapu ei olisi ollut köysissä viimeisessä ruudussa. Riski ja ovela jätkä ja pelaa ehdottoman reilua peliä - Mikki on perus-Kärppä.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä letkautus tulee tietysti täydellisesti puun takaa. Lyhyesti ja ytimekkäästi. Tässä muutama loistava esimerkki.

Ruma_mies provoketjussa: "Moderaattorit on homoja"

Cairns keimailuketjussa: "Huoraa turpaan"

Ynjevi osto- ja myyntipuolella: "Ei osteta mitään"

Eli kuluneen sanonnan mukaan näppäimistö purskahti korvista ja näyttö lensi kahviin. Tai jotain sinne päin.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Cosmo
Bluesin sisäisen pistepörssin ykkösnimelle, Mika Oksalle, ollaan kuuleman mukaan tilaamassa jo kultaista kypärää. YV:ssäkin on peliaikaa luvassa viivamiehenä. Piispanen on tietojeni mukaan Oksan päällystakkina tässä matsissa, joten kovat minsat on Hannawaldillekin luvassa.

Maali-iloittelu päättyy tänään 4-6. Oksan saldo 0+1 (yksi jää tosin merkkaamatta).

Ja Oksa on todellakin Bluesin tehokkain yhdellä syöttöpisteellään tässä vaiheessa. Piispasen minuutit on todellakin kovat jos päällystakkina pyörii. *Hirn*
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Foxy Lady

Viestin lähetti Sopuli
Karamahti - nainen, jolla on ikuiset kuukautiset.

Sattuneesta syystä hiukan hymyilytti
 

Anton

Jäsen
Twite:
”En itsekään ymmärtänyt magman ja hokitain eroja…”

Tämänkertaisen huumoripläjäyksen tarjoilee Twite. Kyseessähän on manga ja hentai.
Ollaanpas nyt vähän tarkempia sen oikeinkirjoituksen kanssa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Blackie
Mitäs sitä turhia. Sitten vasta kun iso pamppu lähestyy, niin kannattaa olla tekevinään jotakin.

Jep, Seinfeldista poimittu Georgen ohje olla aina vihaisen ja keskittyneen näköinen pöytänsä ääressä toimii muuten aina..
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Otteluketjussa HPK-TPS nimimerkki kausi suhtautuu myönteisellä ja aurinkoisella mielellä Marko Kiprusoffin nykytilanteeseen.

Viestin lähetti kausi
Kaksi peliä sitten kesti Markon selkä tätä rääkkiä. Tulee pojat mahtava sijoitus tästä miehestä. Kuuden vuoden aika tullee vajaa tusina peliä, alhainen palkka ja huokeahkot fysioterapeutinkulut onneksi kallistavat vaakukuppia kaikkien aikojen "sainaus"- titteliin Jokkelle.

Muok. Kyllä minä vielä eilen osasin quotata.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Jatkoajan parhaat letkautukset -ketjusta poimittua:

Viestin lähetti Cosmo
Kohta Ruotsin vankilasta pakenee varmasti myös itse Christer Pettersson.

Ei lentänyt.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös