Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 289 490
  • 7 387

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
fedorov kirjoitti:
Miten on, naurattaako pyörätuolin kanssa jouluruuhkissa taistelevat invalidit samaan malliin..?

Ainakin silloin kun sähkörulliksesta loppuu akut kesken liukasta ramppia, koomista menoa.
 

M10

Jäsen
fedorov kirjoitti:
Miten on, naurattaako pyörätuolin kanssa jouluruuhkissa taistelevat invalidit samaan malliin..?

Anteeksi fedorov. En enää koskaan naura muille, otin opikseni.

Menenkin tästä avantoon ja tilaan pizzan. Kolmonen ilman oreganoa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Daespoo kirjoitti:
Nyt on ihan pakko kysyä mutta mikä tuossa oli hauskaa?? Siis oikeasti, mitä tekemistä tuolla kirjoituksella on tämän ketjun kanssa??
Lisään muiden kommenttien lisäksi "tahattoman koomisuuden".

Vähän sama juttu kuin Mr Scarfacen tai Mr Penguinin juttuja lukiessaan (tai edesmenneiden "jaymond flurrien", "joo eskon" ja en "välttämättä"), aluksi epäloogiset perusteet, käsittämättömät lauserakenteet ja kieliopin puutteellisuus ärsyttävät, mutta tietyn rajan jälkeen ne alkavat vain huvittaa. Tosin yleensä se ärsytys muuttuu huvitukseksi vasta siinä vaiheessa kun on syntynyt tietty varmuus että sakset tulevat sanomaan niks ja naks.

Kuuluuko tämä ketju muiden mielestä tänne roskis-osastolle eli ovatko muutkin samaa mieltä että modet ovat tehneet tämän kohdalla virheen?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Morrow10 kirjoitti:
Menenkin tästä avantoon ja tilaan pizzan. Kolmonen ilman oreganoa.
Eiköhän ole parempi että lähdet vaan omaan pihaas huutelemaan. Minä tilaan taksin.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
dana77 kirjoitti:
Eiköhän ole parempi että lähdet vaan omaan pihaas huutelemaan. Minä tilaan taksin.

Mutta onko se kolmonen vai kasi?
Kyllä me siitä kai lähdetään, että se on kolmonen. Kasissa on valkosipulia, eikä se Morrow10 sitä vissiin...

Perkele minä ajan mopolla pääni jäädyksiin!
 
Kun on mennyt tappeluksi, niin laitetaas vähän kevennystä monen suosikkikirjoittajan toimesta: RS laitaa uutta analyysiä ennenkun vanha on ehtinyt edes kylmetä. Tässä kaverissa on jotain hyvin samaa selostajalegendan Bubi Walleniuksen kanssa..

Routainen Sydän kirjoitti:
Niittymäki toki taistelee ykkösmaalivahdin paikasta Philadelphiassa Robert Eschen kanssa, mutta Kari Lehtosen koko kauden kestävä pelaamattomuus ihmetyttää valintakriteerien seulonnassa. Tuntumaa ei paljon ole, eikä sitä ehdi tällä meiningillä paljoa edes tulla joten ihmetellä täytyy, että Antero Niittymäki sivuutettiin kakkosmaalivahdin virasta. Olkoonkin, että Suomen valmennusjohto Kurri etunenässä varmasti tietänevät Lehtosen tilanteen varsin tarkasti sekä hänen paikkansa Thrashersien maalilla. Virka sinänsä olisi saattanut mennä ihan miten tahansa ja on periaatteessa aivan sama, kuka availee portteja Torinon ajan.

Routainen Sydän kirjoitti:
Miikka Kiprusoff jää siis pois kisoista. Erittäin harmillinen takaisku, joka oleellisesti heikentää Suomen maajoukkueen kisamenestystä ja mustana hevosena oloa. Odotukset menestyksestä - ja jopa mahdollisesta mitalista - tippuivat merkittävästi uutisen kiirittyä korviini.

[..]

Mutta asialla on myös puolensa. Näkisin mielelläni Niittymäen ottavan ykköskassarin paikan Lehtoselta, joka kuitenkin on aikamoisen epävarma ja katsomaton kortti NHL-tasolla loukkaantumisesta johtuen - ainakin vielä. En tiedä mutta jotenkin tuntuu, että Niittymäelle pitäisi antaa suoraan pelaavan maalivahdin viitta harteillensa eikä lähteä soitellen sotaan ja antaa paremman päivän näyttää aloittava maalivahti.

[..]

Mahdollinen menestys vaatii aina totaalisen ykkösmaalivahdin statuksen omaavan maalivahdin, mutta näkisin nyt pointin niin ettei Suomella semmoista valitettavasti ole.

Loistavaa!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
iiron_troikka kirjoitti:
Kun on mennyt tappeluksi, niin laitetaas vähän kevennystä monen suosikkikirjoittajan toimesta: RS laitaa uutta analyysiä ennenkun vanha on ehtinyt edes kylmetä. Tässä kaverissa on jotain hyvin samaa selostajalegendan Bubi Walleniuksen kanssa..
Siis mitä helvettiä? Ei ketään voi verrata Bubin juttuihin. Bubi puhuu sentään itsensä pussiin kerta toisensa jälkeen. Tämä Bubiin verrattu "hauska" kirjoittaja (kenen mielestä?) joka noita tekstitv-analyyseja suoltaa (jotka ovat juuri ja juuri siinä tarkoittavatko ne edes mitään) on taas hyvin lähellä olla ensimmäinen kirjoittaja jonka laitan "ignore"-listalle. Tarkistaisi edes välillä tekstinsä tai ampuisi nyt sitten edes kunnolla yli hilseen kuten Jaymond Flurrie/Joo Esko/mitä niitä vielä oli.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Nikke kirjoitti:
Tarkistaisi edes välillä tekstinsä tai ampuisi nyt sitten edes kunnolla yli hilseen kuten Jaymond Flurrie/Joo Esko/mitä niitä vielä oli.

Jaymondilla oli kuitenkin näin jälkiviisaana ihan hyviäkin väitteitä. Esimerkiksi tämä Svatos, jota hän hehkutti, niin meidän todelliset NHL-asiantuntijathan dumasivat kaverin ihan totaalisesti. Tietysti siellä oli paljon hutejakin.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
KPL kirjoitti:
Jaymondilla oli kuitenkin näin jälkiviisaana ihan hyviäkin väitteitä. Esimerkiksi tämä Svatos, jota hän hehkutti, niin meidän todelliset NHL-asiantuntijathan dumasivat kaverin ihan totaalisesti. Tietysti siellä oli paljon hutejakin.
Niin siis olihan miehellä (?) hyviä itse kiekkoon pointteja. Lähinnä muistelen näitä "juon 1,5 litraa Pepsiä aina ennen ottelua" - letkautuksia. Ja se Selänteestä "keskusteleminen" sai myös aika koomisia piirteitä.

Edit; muistuipa mieleen, En välttämättä taisi myös olla Jaymondin sivupersoona.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Moderaattorit kirjoitti:
Jätetään se keskinäinen nokittelu sitten tähän. Muuten joulupukki on hyvin vihainen ja saatte pelkkiä risuja.

Ikkunan takaa kurkkiva tonttunne, mode-setä.

dana77 kirjoitti:
Kuuluuko tämä ketju muiden mielestä tänne roskis-osastolle eli ovatko muutkin samaa mieltä että modet ovat tehneet tämän kohdalla virheen?

Ei kuulu, mutta johan se tuli ylläolevasta selväksi, että mode-tiimi on täynnä tonttuja. Ei tosin tullut yllätyksenä.

Ai niin, jos asiaankin mentäisiin. Jossakin määrin minua hämmästyttää, että näin huikea ketju kuin Matki haluamaasi JA:n kirjoittajaa on hautunut unholaan. Melkein koko ketju sopisi tänne, mutta tämähän toimii jopa kontekstistaan irroitettuna:

V-man imitoi nimimerkkiä CMX kirjoitti:
Kuunnelkaa ennemmin progea. Ostin juuri Dave Neverheardin uuden levyn "Tilulilu in C-Minor". Siinä soittaa myös Marko Taitava sekä Pertti Pirunnopee. Tuo levy kyllä vaatii n. 45 kuuntelukertaa ennenkuin se aukeaa, mutta se palkitsee.

Tuollaistahan tuo proge on...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Palkitsen tuon CMX-imitaation Jatkoajan kaikkien aikojen parhaana letkautuksena. Silmät valuvat vettä vieläkin.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nikke kirjoitti:
Tarkistaisi edes välillä tekstinsä tai ampuisi nyt sitten edes kunnolla yli hilseen kuten Jaymond Flurrie/Joo Esko/mitä niitä vielä oli.
Tämä lohkaisi viimein sietokykyni kommentoida näitä turhia tekstejä.

Miten vitussa voit väittää olleen minun väärässä kirjoituksieni suhteen, kun Sinulla ei ole näköjään mitään analyyttistä tietämystä pelistä nimeltä jääkiekko. Ei tänne, ainakaan minun toimesta, mitään turhaa paskaa suolleta monta tuntia ja käytetä aikaa turhaan ollakseen väärässä rakastamaani lajia kohtaan.

Tarkistaisit itse minun tekstini, jos kerran epäilyttävät. Karu totuus paljastuu Sinullekin - myös muille...

Hyvää joulua, stana!!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Routaisen Sydämen itkuraivarait "Jatkoajan parhaat letkautukset" -ketjusta:

Routainen Sydän kirjoitti:
Tämä lohkaisi viimein sietokykyni kommentoida näitä turhia tekstejä.

Miten vitussa voit väittää olleen minun väärässä kirjoituksieni suhteen, kun Sinulla ei ole näköjään mitään analyyttistä tietämystä pelistä nimeltä jääkiekko. Ei tänne, ainakaan minun toimesta, mitään turhaa paskaa suolleta monta tuntia ja käytetä aikaa turhaan ollakseen väärässä rakastamaani lajia kohtaan.

Tarkistaisit itse minun tekstini, jos kerran epäilyttävät. Karu totuus paljastuu Sinullekin - myös muille...

Hyvää joulua, stana!!

Loistavaa! Nyyh nyyh.
No hienoa että meillä on kirjoittaja jonka ainoa motiivi kirjoituksiin on saada yksi viesti profiiliinsa lisää. Mitään asiaahan näissä viesteissä ei ole, pelkästään itsestäänselvyyksiä ja peesailuja. Paskaa. Ketään ei kiinnosta.

Rauhallista joulua kaikille!
 

Cube

Jäsen
Onneksi Tommy on hillinnyt kirjoitusintoaan paremmin ja nauttii kaikkien jatkoaikalaisten arvostusta. Yli 4600 viestiä - loistavaa! Niitä me kaikki luemme mielellämme. Mutta oikeasti, onko pakko?

Miten se muuten menikään siellä Idols-ketjussa taannoin? Kaikkea muuta saa dissata paitsi ulkonäköä. Hyvä meininki.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kyllä minä ainakin tuon viimeisenkin vastauksenkin perusteella epäilen että tämä kaveri vedättää koko JA:ta 100-0 ja naureskelee nyt kavereidensa kanssa, että hänen kirjoitustyyliä ei ymmärretä vitsiksi. I believe so.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Routainen Sydän kirjoitti:
Tämä lohkaisi viimein sietokykyni kommentoida näitä turhia tekstejä.

Miten vitussa voit väittää olleen minun väärässä kirjoituksieni suhteen, kun Sinulla ei ole näköjään mitään analyyttistä tietämystä pelistä nimeltä jääkiekko. Ei tänne, ainakaan minun toimesta, mitään turhaa paskaa suolleta monta tuntia ja käytetä aikaa turhaan ollakseen väärässä rakastamaani lajia kohtaan.

Tarkistaisit itse minun tekstini, jos kerran epäilyttävät. Karu totuus paljastuu Sinullekin - myös muille...

Hyvää joulua, stana!!
He tekevät sen itse.

Eihän tällaiseen provoon edes viitsi tarttua. Voisinhan joku varmaan etsiä lisää näitä "helmiä" tuolta joukosta mutta alan minäkin kallistua dana77:n kannalle siitä että meitä ns viedään ja että Oulussa meille tyhmille Jatkoaikalaisille nauretaan.

Niin tai näin, hyvää joulua myös Ouluun. Jatketaan pyhien jälkeen.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Routaantuneesta tekstitv-analyytikosta vielä

Tämähän ei ole varsinaisesti jatkoajasta ja on mainittu muistaakseni 'hyvät naurut netistä'-ketjussakin mutta laitetaan tännekin. Routainen analyytikko mainitsee hurrikaani.netin haastattelun loistavassa loppukaneetissa seuraavasti :

10. Millaisia terveisiä haluaisit lähettää muille jääkiekon ystäville?
-Muistakaa elää suurella tunteella tässä – mahdollisesti globanisoidussa – jääkiekon elinympäristössä fanina. Tuokaa pointtinne esiin keskustelupalstojen kautta, koska se näkyy olevan ainoa oikea paikka patoutuneeseen mielialaan.

Mitä saadaan kun samaan pataan laitetaan Mika Saukkosen ja Bubi Walleniuksen ulosanti ja Jari Porttilan ammattitaito? Routainen Sydän. Silkkaa asiaa 9.65 / päivä asiasta kuin asiasta.
 
Routainen Sydän on kyllä loistava veijari, sanon ma, ja lyön Klamydian "koomikko tahtomattaan" biisin soimaan.

Joskus olen miettinyt, että onkohan Jatkoajassa enää montaakaan sellaista ketjua, mihin tämä Testi-TV-Tilastojen-Tabermann (TTTT) ei olisi puumerkkiään rustannut ja antanut meidän maistaa tilastojen karvasta kalkkia?
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tämä näennäismoderointi ja keskustelijoiden dissaaminen. Jos on jotain asiaa Routaisen Sydämen kirjoituksista, hoitakaa homma yksityisesti. Jos tämä vitun joukkodissaaminen on palstan etujen mukaista, on vissiin syytä vaihtaa palstaa. Ja kaiken huipuksi jouluna tapahtuu tälläistä. Katsokaa peiliin ja hävetkää!!!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
mtmela kirjoitti:
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tämä näennäismoderointi ja keskustelijoiden dissaaminen. Jos on jotain asiaa Routaisen Sydämen kirjoituksista, hoitakaa homma yksityisesti. Jos tämä vitun joukkodissaaminen on palstan etujen mukaista, on vissiin syytä vaihtaa palstaa. Ja kaiken huipuksi jouluna tapahtuu tälläistä. Katsokaa peiliin ja hävetkää!!!

Aivan samaa mieltä! "Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan"
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
mtmela kirjoitti:
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tämä näennäismoderointi ja keskustelijoiden dissaaminen. Jos on jotain asiaa Routaisen Sydämen kirjoituksista, hoitakaa homma yksityisesti. Jos tämä vitun joukkodissaaminen on palstan etujen mukaista, on vissiin syytä vaihtaa palstaa. Ja kaiken huipuksi jouluna tapahtuu tälläistä. Katsokaa peiliin ja hävetkää!!!

Heh, tää oli hyvä ja jo valmiiksi oikeassa ketjussa. Lisää näitä!
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olkoon sitten näin, mutta asiaa se ei muuta että muuttaisin kirjoitustyyliäni mihinkään. Tykkäsitte tai ette. Halusitte tai ette.

Ja jos joku epäilee, että tekstit ovat huumorilla höystettyjä sonnanmakuisia analyysipläjäyksiä, niin uskokoon ken haluaa. Minä en ainakaan usko.

Jatkakaa nauramista.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Mikä ihmeen inkvisitio täällä on käynnissä? RS saanee kirjoittaa miten haluaa niin kauan kuin se menee mode-setien seulasta läpi. En minäkään teksteistä juuri mitään ymmärrä/saa irti mutta ei se vielä oikeuta tällaiseen joukkolynkkaukseen. Jos tekstin taso/sisältö ei miellytä, raportoikaa moderaattoreille. Ja jos on oikein paha olla, niin menkää vattallenne tai ainakin huit helvettiin tästä ketjusta. Niin teen minäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös