Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 304 850
  • 7 400

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Idols-ketjusta:

Bob Maali kirjoitti:
Jos joku vielä dissaa Vicki Rostia, tulen ruudun läpi ja vedän korville. Shaatana. Ja koko elämä räjähtää.

Loistavaa kamaa kaikessa yksinkertaisuudessaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Daespoo kirjoitti:
Loistavaa kamaa kaikessa yksinkertaisuudessaan.

Meinasin tulla tänne avautumaan samasta, mutta koska Daespoo ehti ensin, tyydyn komppaamaan.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketjusta "Millaisen elokuvan sinä tekisit?"

Kaivanto kirjoitti:
Elokuvassa olisi pääosassa Robin Williams ja ensimmäiset 125 minuuttia olisivat samankaltaiset kuin leffassa "Mrs. Doubtfire". Yleisön jo odotellessa lopputekstejä Mr. Williams kaivaisi sukkahousukostyyminsa alta esiin MOLON ja alkaisi hillittömän nussimisen naapurin 17-v. lastenhoitajan kanssa irstas ilme sammakonnaamallaan.

Ei kaipaa turhia selittelyjä, loistava idea ja mahtava viesti.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Porttila-ketju:
mtmela kirjoitti:
Pitää myös muistaa, että saihan tämä Ajatusten Torino ujutettua myös Nico Rosbergin yllätysmahdollisuuden tähänkin kolumniin.
Sopivassa mielentilassa termi "Ajatusten Torino" aiheutti naurunpyrskähdyksen.
 

Luiro

Jäsen
Vähän pitkä lainaus, mutta tuolta seksielämä -ketjusta lainata tällainen aivan mahtava tekstinpätkä. Tuli melkein kudit housuille. Kahvit on jo näppiksellä.

Paitselo kirjoitti:
Olen ns. TISSIMIES ehdottomasti. Paneskelu on mielestäni yliarvostettua hommaa verrattuna rintojen käsittelyyn - kun "ruuvailee", imeskelee ja hieroskelee naisensa rintoja ja etenkin "herkkumuttereita" niin että naaras voihkii hekumoissaan ja jalkovälissä litisee himoliemistä kostuva pinppi - aah, se vasta on laiffii.

Olen minä kyllä myös ns. PYLLYMIESKIN. Niin ja POHJEMIES - ja REISIMIES. Itse asiassa olen aina ollut hulluna naisen ruumiiseen. Tarkoitan siis elävän naisen ruumista. Minulla on jotenkin sellainen mielikuva, että ekan kerran minua panetti jo 5-vuotiaana neuvolakäynnin yhteydessä. Silloin pääsin istumaan jonkun rehevärintaisen hoitsun syliin ja niinpä tarrasin vikkelästi kiinni daamin tisseihin. Tämä Sisar-Hento-Valkoinen tietysti kuvitteli esittämäni eleen olevan jonkinlaista traumaattista kaipuuta äidin rinnoille - ei se onneton hoitsu tajunnut, että olisin halunnut panna sitä perseeseen niin että poliklinikka tärisee ja tutajaa! Olis saatu Helsinkiin ensimmäinen kunnon maanjäristys.

Hoitsut ovat edelleenkin mielestäni erittäin sexyjä. Tarkemmin ajatellen haluaisin öljytä jonkun isorintaisen lääkärinhoitajan. Tyttöpoliisikin kävisi, jos ei hoitajaa olis saatavilla. Poliisikoirista en niinkään piittaa - niitä on ilkeä öljytä kun niistä lähtee koko ajan kamalasti karvoja ja ne haisevat kamelin munapierulta muutenkin.

Siinä nyt jotain lievää avautumista kun kerran pyydettiin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama, mutta rajataan vähän:

Paitselo kirjoitti:
Tämä Sisar-Hento-Valkoinen tietysti kuvitteli esittämäni eleen olevan jonkinlaista traumaattista kaipuuta äidin rinnoille - ei se onneton hoitsu tajunnut, että olisin halunnut panna sitä perseeseen niin että poliklinikka tärisee ja tutajaa!
Ei vittu, joskus on kiva nauraa oikein kunnolla.
 
HN jakelee tuomioita ylemmällä auktoriteetillä En ole koskaan-ketjussa:

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=17912&page=12&pp=25

Carcki kertoo pilaketjussa:

Partioleireillä joka lippukunnalla on useimiten oma lippu, kello tms. jota pitää vartioida yötä päivään. Minä olin yhtenä leirinä sitten vastuussa lipuista ja veneistä. vuoroni oli 2-4, ja olin sen verran väsynyt, että en jaksanut ruveta kiertelemään koko saartajoten menin nukkumaan puskaan, n. puol metriä kellosta. Kaikki sujui hyvin, kunnes kellovarkaat sitten ilmestyivät. He suunnittelivat kaikkea, laittavansa kellon tilalle nakin, ym, tietämättöminä siitä, että kuulin kaiken. Kun he sitten olivat päättäneet mitä tehdä, ja nojautuivat ottamaan lippua, sanoin vain ''pöö'' ja kavrit juoksivat karkuun

[..]

Kuten huomaatte, partio ei aina ole tylsä nörttien harrastus. Minulle on vuosien mittaan tapahtunut uskomattoman hauskoja juttuja, joille naureskelen vieläkin. Voisin jatkaa kirjoittamista vielä pitkään, mutta nyt nukuttaa tosi paljon.



http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?p=585515#post585515
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Analyytikko täräyttää Suomi Torinossa 2006-ketjussa

Pettymykset: - uimalakki-Dufva hiuksista v!"%?=n sieltä valmennusjohdosta!
Näen sieluni silmillä tilanteen kun Dufvalle yritetään moista toimintoa suorittaa, siinä käsi haroo tyhjää kerran jos toisenkin.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kaivanto kirjoitti:
Tämä ei ole pituutensa puolesta enää letkautus, mutta yhtä kaikki Routainen Sydän tyhjentää pajatson kankeakielisyyden korkealla veisulla nimeltä Eurooppa - valintaspekulaatioden keskipiste. Ehdottomasti Jatkoajan historian hauskimpia kirjoituksia.

Nyt on ihan pakko kysyä mutta mikä tuossa oli hauskaa?? Siis oikeasti, mitä tekemistä tuolla kirjoituksella on tämän ketjun kanssa??
 

Kaivanto

Jäsen
Daespoo kirjoitti:
Nyt on ihan pakko kysyä mutta mikä tuossa oli hauskaa?? Siis oikeasti, mitä tekemistä tuolla kirjoituksella on tämän ketjun kanssa??

Koukeroiset, paikoin täysin käsittämättömät ilmaukset ja lauserakenteet ("onnistua näyttöikkunan otteluissa", "antaa työkalut mahdollisten loukkaantumisten myötävaikutuksesta", "rintamakarkuruus ei lievennä valintakriteeriä", "voidaan hyvällä syyllä maalivahdin olevan tyrkytetty Fredrik Norrena"...), puuttuvat lauseenjäsenet, kummalliset uusiosanat (persfektiivi, fyysittömyys), oudot subjektivalinnat ja viittaussuhteet ("Karalahden nilkan operointi hiljensi hänenkin spekulaatiot Torinon paikasta", "kantaa oma näkemys Eurooppalaisten pelaajien silmin") yms. Oppikirjaesimerkki kankeasta kielenkäytöstä. Niin hyvä sellainen, että vaikuttaa melkein trollaukselta. Vaatinee jossain määrin perverssiä suhdetta kieleen, mutta repesin tekstiä lukiessani monta kertaa. Mitä ketjuun kuulumiseen tulee, letkautus kyseessä ei tosiaan ole.
 
Kaivanto kirjoitti:
Tämä ei ole pituutensa puolesta enää letkautus, mutta yhtä kaikki Routainen Sydän tyhjentää pajatson kankeakielisyyden korkealla veisulla nimeltä Eurooppa - valintaspekulaatioden keskipiste. Ehdottomasti Jatkoajan historian hauskimpia kirjoituksia.

Legendaarista:

Routainen Sydän kirjoitti:
Tässä kun on omia ketjukokoonpanoja veikkailtu ja niitä pyöritelty useita kymmeniä (osin palstalaisten mieltymysten mukaan), otankin asiakseni olla sekaantumatta niihin ja kantaa oman näkemykseni eri persfektiivistä ja pelaajavalinnoista eritoten Eurooppalaisten pelaajien silmin.

[..]

Erinomainen näyttö valmennusjohdolle voittavasta eurooppalaisesta maalivahtityöskentelystä, jota on turha sivuuttaa. Norrenan nimeäminen antaa valmennusjohdolle täydelliset työkalut eritoten Eurooppalaisia pikkumaita vastaan mahdollisten loukkaantumisten myötävaikutuksesta

[..]

Lienee selvää, ettei Luganon Petteri Nummelista kisoihin ole, sillä fyysittömyys nimenomaan omassa päässä ja kiekoton pelaaminen ovat luokatonta tähän turnaukseen.

[..]

Loukkaantumiset sävyttävät jonkin verran valintoja, mikä on otettava huomioon. Ydinasiana kuitenkin lienee se, että Euroopasta valintaseulonnan läpi tulee korkeintaan kaksi pelaajaa. Ville Peltonen ja Fredrik Norrena.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Ei helvetti, en oo kyllä vähään aikaan nauranut näin paljon.

Ihan huikea kirjoitus RS:ltä
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ok, mä oon sitten erilainen nuori, mua toi ei hirveästi hetkauttanut suuntaan tai toiseen, pidin sitä aika normianalyysinä.
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Daespoo, mitä hauskaa tässä sitten on?

"Jos joku vielä dissaa Vicki Rostia, tulen ruudun läpi ja vedän korville. Shaatana. Ja koko elämä räjähtää."

Niin.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
JAhas, mode-sedät päättivät 'letkauttaa' ihan oikeassa ketjussa.

Mutta asiaan, tämä 'analyysi' samasta ketjusta sai snadin hymyn kasvoille (tosin jos Peetu olisi kisoissa niin tämä ei hymyilyttäisi juuri ollenkaan)

aurinkolahna kirjoitti:
Oikein sieluni silmillä näen, kun joku Joe Thornton, Rick Nash tai Doug Weight rynnii maalille, ja vastassa on Nummelinin Peetu. Se on vähän sama tilanne, kuin ottaisi lentävää keilapalloa vastaan sulkapallomailalla.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Eikö neekereille opeteta suomea?

Neekeri kirjoitti:
Jere Karalahti oli hyvä pelaaja mutta kun se loukkaantui niin vituttaa se vaan kun teki Jokereita vastaankiin viivalta hienon maalin.
 

M10

Jäsen
Nimimerkki Neekerillä on ollut selkeää halukkuutta päästä Routaisen Sydämen tasolle, mutta eihän sinne voi kukaan yltää.

Pakko vielä kerran laittaa nämä RS:n helmet tänne, sen verran paljon tuli tuota kapulakieltä hihiteltyä eilen illalla!

otankin asiakseni olla sekaantumatta niihin ja kantaa oman näkemykseni eri persfektiivistä ja pelaajavalinnoista eritoten Eurooppalaisten pelaajien silmin.

Erinomainen näyttö valmennusjohdolle voittavasta eurooppalaisesta maalivahtityöskentelystä, jota on turha sivuuttaa. Norrenan nimeäminen antaa valmennusjohdolle täydelliset työkalut eritoten Eurooppalaisia pikkumaita vastaan mahdollisten loukkaantumisten myötävaikutuksesta

Koska Niklas Bäckström ei oikein onnistunut pelaamissaan näyttöikkunan otteluissaan voidaan hyvällä syyllä maalivahdin olevan tyrkytetty Fredrik Norrena.

Olevan tyrkytetty?! Priceless.
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Morrow10 kirjoitti:
Nimimerkki Neekerillä on ollut selkeää halukkuutta päästä Routaisen Sydämen tasolle, mutta eihän sinne voi kukaan yltää.

Pakko vielä kerran laittaa nämä RS:n helmet tänne, sen verran paljon tuli tuota kapulakieltä hihiteltyä eilen illalla!

Olevan tyrkytetty?! Priceless.

No hei, kaverilla on kuitenkin yritystä, ja se on kai tärkeintä.

Miten on, naurattaako pyörätuolin kanssa jouluruuhkissa taistelevat invalidit samaan malliin..?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
fedorov kirjoitti:
Miten on, naurattaako pyörätuolin kanssa jouluruuhkissa taistelevat invalidit samaan malliin..?

Ainakin silloin kun sähkörulliksesta loppuu akut kesken liukasta ramppia, koomista menoa.
 

M10

Jäsen
fedorov kirjoitti:
Miten on, naurattaako pyörätuolin kanssa jouluruuhkissa taistelevat invalidit samaan malliin..?

Anteeksi fedorov. En enää koskaan naura muille, otin opikseni.

Menenkin tästä avantoon ja tilaan pizzan. Kolmonen ilman oreganoa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Daespoo kirjoitti:
Nyt on ihan pakko kysyä mutta mikä tuossa oli hauskaa?? Siis oikeasti, mitä tekemistä tuolla kirjoituksella on tämän ketjun kanssa??
Lisään muiden kommenttien lisäksi "tahattoman koomisuuden".

Vähän sama juttu kuin Mr Scarfacen tai Mr Penguinin juttuja lukiessaan (tai edesmenneiden "jaymond flurrien", "joo eskon" ja en "välttämättä"), aluksi epäloogiset perusteet, käsittämättömät lauserakenteet ja kieliopin puutteellisuus ärsyttävät, mutta tietyn rajan jälkeen ne alkavat vain huvittaa. Tosin yleensä se ärsytys muuttuu huvitukseksi vasta siinä vaiheessa kun on syntynyt tietty varmuus että sakset tulevat sanomaan niks ja naks.

Kuuluuko tämä ketju muiden mielestä tänne roskis-osastolle eli ovatko muutkin samaa mieltä että modet ovat tehneet tämän kohdalla virheen?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Morrow10 kirjoitti:
Menenkin tästä avantoon ja tilaan pizzan. Kolmonen ilman oreganoa.
Eiköhän ole parempi että lähdet vaan omaan pihaas huutelemaan. Minä tilaan taksin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös