TML kirjoitti:Samaa mieltä tosta Ipa-Blöös keskustelusta. Daespoo varsinkin heittää aika nasevaa (joskaan ei mitään järkevää) koko ajan. Naurattaa kun Espoolaiset yrittävät nyt etsiä voittoa jostain.
Daespoo kirjoitti:Kaveri väittää olevansa "puolueeton" ja vetää koko ketjun pohjat aivan selkeällä provoamisella ja riidan haastamisella vaikka ei ole tekemisissä kummankaan jengin kanssa.
TML kirjoitti:Kerroppas mitä sillä on väliä ettei ole "tekemisissä" kummankaan joukkueen kanssa? Miten se nyt lasketaan olenko tekemisissä heidän kanssa?
Samalla voit valaista miksi kirjoittelet HC TPS talous-osioon vaikka et ole tekemisissä jengin kanssa mitenkään?
Sonic Empire kirjoitti:Emmä tiedä tuleeko tää nyt vähän väärään paikkaan, mut mä oon ollut nyt naimisissa 1,5 vuotta ja paranee vaan koko ajan.
AnaMasa kirjoitti:Palataan asiaan sitten, kun 15 avioliittovuoden jälkeen yllätät parhaan ystäväsi tai vaikkapa pomosi jyystämässä vaimoasi sillä juuri uudestaan lakkaamallasi keittiön pöydällä, jonka teit omin käsin 10-vuotis häälahjaksi sukusi mailta itse kaatamastasi arvotammesta.
TML kirjoitti:Kerroppas mitä sillä on väliä ettei ole "tekemisissä" kummankaan joukkueen kanssa? Miten se nyt lasketaan olenko tekemisissä heidän kanssa?
Samalla voit valaista miksi kirjoittelet HC TPS talous-osioon vaikka et ole tekemisissä jengin kanssa mitenkään?
Anton kirjoitti:Kysymys ja vastakysymus:
Masturboitko Jatkoaikaa lukiessasi?
Ainkin minulla on tapana istua JA:n parissa housut valmiiksi kintuissa.
Ei sitä koskaan arvaa milloin tulee tosi mehevä juttu vastaan!
Alamummo kirjoitti:Nyt tuli näppikselle - onneksi vain kahveet...
keppimies kirjoitti:Koko Ilves-Blues otteluketju on täynnä todellisia helmiä. Miten huonon otteluketjusta voi saada?
dana77 kirjoitti:Onko Suomi-kiekon taas suunnattava odottavat katseensa Teemu Selänteen suuntaan...
Daespoo kirjoitti:Ei herranjestas sentään, jos et tajua mitä eroa on sillä että tahallaan trollaat & haastat riitaa Ipa-Blues otteluketjussa (ottaen huomioon että et ole kummankaan joukkueen fani) ja sillä että analysoin nopeasti TPS:n tilinpäätöstä (varsinkin kun sitä epäsuorasti pyydettiin) niin sulla ei oikeasti mene kovin vahvasti. Tosin tämän on moni pystynyt arvaamaan jo aikaisemminkin.
AnaMasa kirjoitti:Kalen pallilta katsottuna ymmärrän Kurrin ja Jutin valinnat. Kaksi tyhmää kansan lemmikkiä toimii hyvänä puskurina tulevaisuutta ajatellen.
Lainaus:
The Original Jags kirjoitti:
Mielestäni olen asiassa oikeassa, ja pysyn kannassani niin pitkään, kunnes mieleni muuttuu
Lainaus:
Valtio murhasi Rovajärvellä varusmiehen
Lainaus:
Valtio ei suoraan ja tietoisesti murhannut varusmiestä
Lainaus:
Mielestäni kyseessä oli murha, ei mikään muu.
Lainaus:
Siinä mielessä kyseessä oli epäsuora murha.
Lainaus:
Mitä minun pitäisi ajatella?
No näköjään ketjupoliisi iski viestin kimppuun jo reilusti ennen auringonnousua.Cube kirjoitti:Ihan hyvä "alistus" tuo tosin oli, ei siinä mitään. Letkautus? No, eivätköhän ketjupoliisit tule sen selvittämään ennen auringonnousua.
En ole ketjupoliisi, vaan palstapoliisi. Mikä sinä olet?Iker kirjoitti:No näköjään ketjupoliisi iski viestin kimppuun jo reilusti ennen auringonnousua.
The Original Jags kirjoitti:Vahvemmalla, eli Suomen valtiolla, on vahvemman oikeudella mahdollisuus pakottaa nuori mies vankeusrangaistuksen uhalla olosuhteisiin, joissa pahimmillaan lähtee henki.
Lukkoseppä kirjoitti:UR kirjoittaa seuraavaa:
"Samalla selviää se, että Jari Laiho on luonut Lukolle uuden scouttausjärjestelmän."
http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=14367
Huh huh, mulla ei ole kyllä koko saatanan keskusteluun mitään annettavaa.
Repolainen kirjoitti:Saattaa olla koomista juttua luettavana huomisessa lehdessä, jossa Laiho rehvastelee Kuhan hankinnalla ja esittelee pyödällä lojuvia sm-liigan kausikirjoja uutena scouttausjärjestelmänä.
dana77 kirjoitti:Theodore on varmasti hyvä ehdokas USA:n joukkueeseen Torinoon.
edit: hän onkin näköjään Kanadalainen.
tombraider kirjoitti:Kahdessa minuutissa ehtii pesemään itsensä ja kiskasemaan vielä tumppuunkin. Ei nysvätä siellä!
Johnny B. Goode kirjoitti:Vaimo pyysi kysymään...
...että tietääkö kukaan mikä se on se teknodancejumpsisjumpsis biisi mikä soi ainakin tällä kaudella usein Hakametsän jäähällissa Tapparan peleissä useasti pelikatkoilla, yleensä lyhkäisillä sellaisilla. Siinä pätkässä mitä olen siitä kuullut, ei ainakaan lauleta mitään...
Viheltäisin pätkän helpotukseksi jos pystyisin...
Daespoo kirjoitti:Veikkaan että kyseessä on se Europop-shittiä soittava bändi Cahva ja biisin nimi on I Have My Wood On Your Hips
Vittumainen orkesteri kieltämättä.
Romppanen kirjoitti:Ööh, siis kertokaahan minulle sellaiset olosuhteet, joissa pahimmassa tapauksessa ei lähde henki...
Vanhaa ketjua lukiessa on myönnettävä että tällä arvoisalla IFK-kannattajalla näyttää olevan vaikutusvaltaa! Grunn, Viitaluoma ja Vihko ovat matkustaneet VR:llä toisiin maisemiin, Hirso on oppinut alkeet ja myös Häppölä lukenut oman kirjansa .Stonecold kirjoitti:- Eräs arvoisa IFK-kannattaja IFK-Kärpät 3.12.2003 jälkipeleissä
"Sata vuottako tässä täytyy odottaa, että jostakusta tulee edes jotain. Joululahjoiksi hankin Häppölälle kirjan ''kuinka voitan aloituksen, tai edes häviän niukasti', Grunnille, Viitaluomalle ja Vihkolle VRn junalipun johonkin divarikaupunkiin ja Hirsolle joko levyn 'surfing USA' tai kirjasarjan 'jääkiekon ensialkeet, osat 1-40', kirjoittanut Terran Sandwith'"
ilevan kirjoitti:Niinimaa on pilasi Suomen maajoukkueen World Cup itkuillaan!! Syvästi ihmettelen miten joku Janne Niinimaan sanomiset voi vaikuttaa niin radikaalisesti että valmentajalle annetaan kenkää eli tässä tapauksessa Raimo Summaselle, mies joka vei Suomen World Cupin finaaliin ja tilalle otettiin Westerlund kuka ei mielestäni ole voittava valmentaja. Eihän tällaista voi tapahtua missään muualla kuin Suomessa et pelaaja kitisee nii valmentaja lähtee.
Maple Leaf kirjoitti:Mistä olet kuullut, että Niinimaan itkut vaikuttivat niin radikaalisesti, että Summanen sai potkut? Eikö niistä potkuista ollut Kummola, kuka on sellanen pomo, päättänyt jo ennen World Cupia, vai miten tää nyt menikään?
Aivan loistavaa.Cube kirjoitti:Aatos kirjoitti:http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=31154
Miksi ihmeessä "liikenneketju" lyötiin lukkoon ?
Ei hätää. Voit aina avata korvaavan ketjun: "Ostin uuden Audin, kaikilla herkuilla"