Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

• 3 308 552
  • 7 402

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Sergei sivaltaa Pekka Tuokkolasta. Boldaukset minun.

Minä en kyllä näe mitä kokemusta Tuokkola toisi Vehviläiselle. Vehviläinen on joutunut pari kertaa turnauksissa ja liigassa syrjäytetyksi, niin haetaanko hänelle kohtalontoveria ja/tai varoittava esimerkkki siitä miten syvälle ura voi sukeltaa?

Eikö sen kokemuksen pitäisi olla sellaista että se tasaa sen toisen ominaisuuksia?

Esim. jos Jonne Virtanen olisi maalivahti ja hänen heikkoutena pidetään yleistä hulttiointia, niin ei sille hankita aisapariksi Matti Nykästä

Maalivahtikaksikkona ei voi olla JYPin tasoisella joukkueella tasaisin väliajoin housuihinsa kuseva Vehviläinen ja kehäraakki jonka taso ei riitä edes Euroopan vähemmän laadukkaisiin sarjoihin.

Joo, on Tuokkola halpa. Samalla tavalla kuin Nettiautossa DSG-vaihdelaatikolla varustettu katsastamaton varastettu VW Golf jonka takaluukussa on madäntyvä hirvi on halpa. Sellaisella autolla ei kysyntää aivan kuten Tuokkolalla ei ole kysyntää ammattilaisjääkiekkoilijana.

Nyt aletaan liikkua sellaisissa sfääreissä, että menee harrastelijalla sormi suuhun:

Jos mielestäsi vedonlyöntikertoimet pitävät paikkaansa niin mikset itse tee itsestäsi miljonääriä?

Voisiko @Mazaa tai @Saul Goodman paremmin vedonlyöntiä tuntevana tulla jelppimään miestä mäessä? Jos mielestäni vedonlyöntikertoimet pitävät paikkansa, miksen tee itsestäni miljonääriä? Miten tuohon voi vastata?

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Nyt aletaan liikkua sellaisissa sfääreissä, että menee harrastelijalla sormi suuhun:

Voisiko @Mazaa tai @Saul Goodman paremmin vedonlyöntiä tuntevana tulla jelppimään miestä mäessä? Jos mielestäni vedonlyöntikertoimet pitävät paikkansa, miksen tee itsestäni miljonääriä? Miten tuohon voi vastata?

Mutta Kirjoittelijan mielestä minä voisin tehdä itsestäni miljonäärin kun näen todennäköisyydet tässä parissa toisinpäin.
Vittu mikä pelle.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Älä hiilly, ei matemaattisessa lahjattomuudessa ole mitään hävettävää. Sinulla on varmasti jotain muita taitoja jota kirjoittelijalla ei ole.

Hän voisi nerona auttaa minua miljonääriksi kun tietää miten se saavutetaan jos pitää todennäköisyyksiä väärälle puolelle kallellaan yhden joukkueparin kohdalla. Se auttaisi hikeentymiseeni.

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Yksi haku heitti eteeni melkoisen mehukkaan viestin yli 12 vuoden takaa Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin -ketjusta.

En tiedä mistä suomirap kokoonpanosta on kysymys,mutta biisin nimi on HEI. Siinä on ne helvetilliset sipulikikkeli iskendar kebab taustat.

Vi**U mitä paskaa,ja kaikki muu suomirap! YÖK!
"Helvetilliset sipulikikkeli iskender kebab taustat"???

Nyt alkaa jo ihan tosissaan kiinnostaa, että mistä biisistä mahtaa/mahtoi olla kyse!

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Älä muuta sano. Kaikki maailman naiset valittavana ja joukosta poimitaan Li.

Kauneus on aina katsojan silmissä mutta tilanteena aika samanlainen, jos voisi valita vapaasti ykkösketjun laiturin kaikista maailman kiekkoilijoista ja valitsisi Arsi Piispasen.

Eikkakaan ei käsitä mikä siinä viehättää.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Itse keskusteluun en halua edes osallistua, mutta Perussuomalaisten ketjussa @kahden suunnan sentteri vetää @HeGe41 :tä vastapalloon niin lujaa, että HeGe haukkoo henkeä vielä olympialaistenkin jälkeen. (Ehkä seuraavien talvisellaistenkin.)

Raiskausaaltoa en muuten edes ennustanut.

Kyllä minä olisin saattanut rohjeta tämän ennustukseksi tulkita:
Vuonna 2014 Suomessa kirjattiin 940 ilmoitusta raiskauksesta. Tällä hetkellä turvapaikanhakijoiden tekemiä raiskauksia pompsahtelee julkisuuteen noin kahden kappaleen viikkotahtia. Tekee sen sata raiskausta vuodessa. Tulee muuten vuoden 2015 ja vuoden 2016 luvut pomppaamaan sitten ja helvetisti.

En osannut lainata viestiä #18307 suoraan sellaisenaan vaan jouduin rakentamaan tuon oikeista palaisista. Miten tuommoisen viestin, jossa on lainauksia mukana, saa lainattua lainauksineen?

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Hehaheha. Paxu on paska valmentaja, mutta vitsi on paskempi kuin vitsit osa 2-ketjun nykyiset hassutukset.

Nick Neim

Jäsen
Hehaheha. Paxu on paska valmentaja, mutta vitsi on paskempi kuin vitsit osa 2-ketjun nykyiset hassutukset.
Tämähän olikin oikein mielenkiintoinen tieto. Varmasti kaikilla muillakin oli päällimmäisenä mielessä, että mitäs se Fernando oikein onkaan mieltä tuosta vitsistä. Hehheh.

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
@SeitsemäsPakki pisti näyttävästi viimeisen arkun naulaan pilalle menneelle parisuhteelleen:
Vituttaa mutta toisaalta helpottunut olo. En ansaitse tollasta saatanan kieroa noitaa. Lentäkööt luudallansa vittuun. Anteeksi karkea kielen käyttö. Siirrynkin tästä tuohon tinder ketjuun!
Parissa lauseessa niputetaan upeasti monelle niin tuttu tunne parisuhteen päättymisen jälkeen. Ahdistus, vitutus, katkeruus. Luuta. Optimismi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy