Niin, ehkä tuo asian "myöntäminen" oli hieman Kasvimaista, eli en välttämättä tarkoittanut, mitä sanoin.Omien virheiden myöntäminen on aina kunnioitettavaa, vaikkakin hiukasen marttyyriviitan helman takaa tuli, pekut kuitenkin siitä !
Niin, ehkä tuo asian "myöntäminen" oli hieman Kasvimaista, eli en välttämättä tarkoittanut, mitä sanoin.Omien virheiden myöntäminen on aina kunnioitettavaa, vaikkakin hiukasen marttyyriviitan helman takaa tuli, pekut kuitenkin siitä !
Ehkä niin sitten, perussuomalaistahan olisi ollut se, että ei välttämättä ymmärrä mitä sanoo.Niin, ehkä tuo asian "myöntäminen" oli hieman Kasvimaista, eli en välttämättä tarkoittanut, mitä sanoin.
Mielenkiintoisesti hyökkäät asiaan henkilökohtaisella tasolla, ehkä tämä on sinulle normaali tapa toimia. Joku on eri mieltä kanssasi ==> automaattisesti väärässä. Kukin tavallaan.Ehkä niin sitten, perussuomalaistahan olisi ollut se, että ei välttämättä ymmärrä mitä sanoo.
Kyse ei ollut tarkoitusperästä, vaan paskanpuhumisesta. Hän itse ilmoitti juhlavasti, jonka kohdan sinäkin siitä tekstistä boldasit, että ei siteeraa Raamattua ja silti hän siteerasi sitä oman näkökulmansa vahvistamiseksi. Ensinhän sinäkin kielsit, että Kasvi ei siteerannut Raamattua ja sitten kun epäilin vahvasti näin käyneen ryhdyit puhumaan siteerauksen tarkoituksesta ja näin sinun mielestäsi tähän lupauksen pettämiseen löytyy perusteltu syy, minun mielestäni Kasvia ei voi nostaa jalustalle puheittensa todenperäisyyden vuoksi. Kyse on ainakin minun osaltani ollut juuri tästä, ei syistä. Mutta kuten jo aiemmin sanoin, niin olen todennäköisesti tässä väärässä ja Kasvin tarkoitusperät ajavat totuuden ohi.
Tässä vielä se ensimmäinen kielto ja ylempi lainaus menee jo aiheen ohi keskusteluksi. Kasvi siteeraa Raamattua, vaikka lupasi olla sortumatta siihen.
Epäilen, että Hakkaraisen raamatun tuntemus on tapakristityn tasolle, hän tuskin tietää esim. Ruutin kirjasta. Silti hän argumentoi Suomen eduskunnan lainsäädäntötyössä raamatun luomiskertomuksen kautta. Hänen mielestään sukurutsaus on ilmeisesti ok?
En tunne raamattua, paitsi ne kohdat, joita yleisesti käytetään esim. koululaisjumalanpalveluksissa.
Kasvi siteeraa raamattua osoittaakseen kyseisen kirjan ristiriitaisuuden. Raamattua argumentiensa tukena käyttävät poimivat rusinat pullasta, käyttävät vain heille sopivia kohtia. Epäilen, että Hakkaraisen raamatun tuntemus on tapakristityn tasolle, hän tuskin tietää esim. Ruutin kirjasta. Silti hän argumentoi Suomen eduskunnan lainsäädäntötyössä raamatun luomiskertomuksen kautta. Hänen mielestään sukurutsaus on ilmeisesti ok?
Henkilökohtaisella tasolla?! Avaatko vähän? Olen puhunut Hakkaraisen suorasta valehtelemisesta puheessaan, sinä toit keskusteluun Kasvin puheen jonka väitit hänen valehtelevan yhtälailla (edelleen hiukan auki kuinka yhden valhe oikeuttaa toisen valehtelemisen??). Kun selvisi, että Kasvi ei itse asiassa edes valehtele puheessaan niin tämä sitten loukkasi sinua henkilökohtaisella tasolla?? No sorit siitä..Mielenkiintoisesti hyökkäät asiaan henkilökohtaisella tasolla, ehkä tämä on sinulle normaali tapa toimia. Joku on eri mieltä kanssasi ==> automaattisesti väärässä. Kukin tavallaan.
Suoraan sanoen kyse on nyt sinun heikosta kielen ymmärryksestäsi. Ihan oikeasti. On eri asia osata lukea ja sitten ymmärtää lukemassa sisältö. Sinulle on nyt tavattu asiaa usean henkilön toimesta, mutta ei vain mene perille. Siirryttäisiinkö jo seuraavaan asiaan?Edelleen kyse on osaltani siitä, että Kasvi sanoo, että ei siteeraa Raamattua ja sitten siteeraa sitä, käyttäen myös rusinat pullasta-taktiikkaa. Kyse ei ole tässä asiassa Raamatun siteerauksen yleisestä käytöstä vaan nimen omaan Kasvin toiminnasta käyttäen samaa taktiikkaa, josta muita moittii. Hakkaraisen suhtautumisesta sukurutsaan täytyy tiedustella häneltä itseltään.
Suoraan sanoen kyse on nyt sinun heikosta kielen ymmärryksestäsi. Ihan oikeasti. On eri asia osata lukea ja sitten ymmärtää lukemassa sisältö. Sinulle on nyt tavattu asiaa usean henkilön toimesta, mutta ei vain mene perille. Siirryttäisiinkö jo seuraavaan asiaan?
Miltäs se ajatus homoliittojen ehdottelusta turvapaikanhakijoille kuulostaa mielestäsi? Vieläpä siis sellaisen henkilön suusta, joka itse asiassa vastustaa niitä? Valtiomiesmäinen puhe, kerta kaikkiaan.
Voisin lyödä vetoa siitä, että Kasvi tuntee Raamatun paremmin kuin Hakkarainen...
Jussi Halla-aho kirjoitti:Poliisin mukaan tekijä juoksi kymmenen metrin matkan kohti uhria ennen rintaan suunnattua lentopotkua.
– On ihan selvää että vaikka tuloksena oli uhrin hengenmenetys, sikäli kuin hengenmenetys liittyy suoraan pahoinpitelyyn, niin se ei selvästikään ollut tämän tekijän tarkoituksena. Hän ei potkaissut uhriaan päähän vaan rintaan, ja uhri kuoli kaaduttuaan ja lyötyään päänsä, näin olen ymmärtänyt, Halla-aho perusteli.
Jussi Halla-aho kirjoitti:”Kun turvapaikanhakijat ahdistelevat, raiskaavat tai pahoinpitelevät ihmisiä, vallitsee kumiseva hiljaisuus, korkeintaan mutistaan jotain yhteiskunnallisesta eriarvoisuudesta ja varoitetaan tekemästä yleistyksiä.”
Ei ole Soinilla helppoa. Sampo Terho on ravannut eri medioissa vakuuttamassa, ettei Perussuomalaisilla ole natsi yhteyksiä. Itse hän ehdotti, että yhteydet selvitettäisiin avoimesti. Ja sitten saapuu puolueen pääroturealisti Euroopasta ja tyrmää ajatuksen.
Halla-aho: Perussuomalaisten äärioikeistosidonnaisuuksien selvittäminen mahdotonta lakia rikkomatta | Yle Uutiset | yle.fi
Onko Halal tyhmentynyt entisestään vai mistä moinen alakoulutason argumennoinin kukkanen:
Kannattaa huomioida että alemman käsityskyvyn omaaville tuo ero ei esittäydy suoraltaan vaan se vaatii vähän aivotoimintaa jota varsin usein ei ole. En tarkoita nyt sinua mutta onhan maailma täynnä niitä puupäitä joiden mielestä potku toisen osapuolen rintaan on automaattinen kuolema.Ero kun onkin siis aivan huima.
Kannattaa huomioida että alemman käsityskyvyn omaaville tuo ero ei esittäydy suoraltaan vaan se vaatii vähän aivotoimintaa jota varsin usein ei ole. En tarkoita nyt sinua mutta onhan maailma täynnä niitä puupäitä joiden mielestä potku toisen osapuolen rintaan on automaattinen kuolema.
Ei olekaan, kun ei niistä saa puhua. (suom: kaikki eivät ole samaa mieltä persujen rasistisiiven kanssa).Eihän näistä ole paljon keskusteltu missään julkismediassa, somessa tai muuallakaan. Hiljaisuus on lähinnä kumissut.
Voisin lyödä vetoa siitä, että Kasvi tuntee Raamatun paremmin kuin Hakkarainen...