Jatkoajan paras ja huonoin nimimerkki

  • 106 313
  • 507
Bª™ªN on paras, harmittaa etten ole itse keksinyt. Piti oikein kopioida tähän, ei havaintoakaan miten nuo merkit pystyy kirjottamaan.

TQoFE on huonoin ja ärsyttävin, jos nimimerkkiä piti muuttaa niin eikö Toffee ollut vapaana?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Paras nimimerkki koko jatkoajassa on ehdottomastai Bob Maali. Ihan nerokas.

Huonoin/huonoimmat ovat näitä #14 ja #86 ja nämä vastaavat väsyneet numerot. Lisäksi jotkut kirjainyhdistelmät on rasittavia. Jos NiiSsÄ on VIElä osA kirjAiMIsta kIrJOTettu isoLla.
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Hyviä:
Pisin Kääpiö 186cm
Jääkoneenkuljettaja
Mukava valkku
Bob Maali
Vanha Len
Käyttäjänimetön

Myös monet "eleettömät", yksinkertaiset ja tunnetut nimimerkit alkavat pidemmän päälle kuulostaa ja näyttää hyviltä. Huonoja ovat pelkät pelinumerot tyyliin #26, nimimerkit joiden kirjoitusasu on kummallinen ilman mitään selvää syytä, liian "ilmiselvät" nimimerkit, jotkut lyhenteet...

Suosikki-inhokkini nimimerkeistä on Saku #11. Siitä vain tulee huonoja mielleyhtymiä, "hei olen 10-v. Saku-fani, joka ei tiedä muuta lätkästä muutaku että Saku on paras!!1". Inhokki siitä huolimatta, että suosikkipelaajani on sama... tai juuri sen takia?

Itseasiassa omakin nimimerkki perustuu samaan pelaajaan, mutta toivottavasti vähän huomaamattomammalla tavalla. Lisäksi se on tehty siinä toivossa, että nimimerkistä ei heti ajattele mitä se tarkoittaa tai mihin se viittaa, vaan ajattelee sitä vain nimimerkkinä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
En nyt ihan parhaista ja huonoimmista tiedä, mutta yksi parhaista on Pisin Kääpiö 186cm ja yksi huonoimmista on TQoFE. Perustelut ovat tulleet jo yläpuolella.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Paras:
- Isaksson. Voiko enää svedumpaa nimimerkkiä keksiä
Mielestäni tuo on hifkin kannattajalle huono valinta, kun kyse kuitenkin Lukon kasvatista. Ainakin itse olen ajatellut, että tuo nimimerkki juontaisi Esa Isakssonista. Sinänsä mitään huonoa tuossa nimimerkissä, mutta kun ajattelee taustaa niin vähän outo.
 

scholl

Jäsen
TQoFE on ärsyttävä rekkalesbofemakkojen harrastama pahistus. Huonoja fiboja tulee kaltaiselleni kusisukka-nöösipojalle moisesta.

Heh, minulle tulee myös aina tuosta mieleen toffee. Luen sen jotenkin siten.


FASlapsi heitti muuten todella loistavan kuvauksen, harvoin näkee vastaavaa. Mulla ei ole kyllä koskaan toffee tullut mieleen, mutta lesboiluun sen itsekin olen yhdistänyt ja vähän ollut varuillani. En peloissani, mutta valmiina puolustautumaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hyviä niccejä:

FASlapsi: Tämä nimimerkki saa aina hymyn huulille. Aihehan on melko synkkä sillä fas-lapsia syntyy meillekin monia vuodessa. Toivottavasti tämä kyseinen nimimerkki on heittänyt niccinsä läpällä...

William Murderface: Aivan loistava nimimerkki. Ei hajuakaan mistä tulee mutta naurattaa aina kun näkee tuon.

Bob Maali: Nerokas lätkäaiheinen nimimerkki, johon yhdistyy suuri musiikintekijä ja persoona.

Ted Raikas: Herättää hyvää fiilistä ja mielessäni väännän tuon aina "raikkaan tediksi".

psychodad: Psykopaattifaija, joka kirjoituksillaankin aiheuttaa ristiriitaisia tunteita. Nimimerkki aiheuttaa ironista hupia.

-OO-: Nerokas "logonicci" kertakaikkiaan.

Mukava valkku: Eli vakava mulkku. Sananmuunnoksilla mennään ja aiheena vieläpä lätkä. Hieno nimimerkki...ja hauska.

Huonoja niccejä:

Kaikki, joissa ei ole käytetty mielikuvitusta kuten pelaajanumerot, pelaajien nimet, oma etunimi+syntymävuosi jne.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
-OO-: Nerokas "logonicci" kertakaikkiaan.
Tuo on kyllä mieleenpainuva nickki ja itse miellän, että siinä on silmälasit sankoineen. Tiedä sitten mistä oikeasti kyse. Hauska kyllä.

Hyviä nickejä:

Lainaamani henkilö, eli Vanha Len on aika nokkela. Kesti itseasiassa jonkin aikaa, ennen kuin keksin sanaleikin tuon takaa.

Myös Pula-ajan Tretjak aiheuttaa aina suurta hilpeyttä hyvässä mielessä, todella humoristinen.

Olisihan noita monia muitakin.

Huonoja on omasta mielestäni myös kaikki jääkiekkopelaajista kehitellyt nimimerkit ja numerot. Vaikka tämä nyt jääkiekkopalsta onkin.
 

ditrim

Jäsen
Kaikki, joissa ei ole käytetty mielikuvitusta kuten pelaajanumerot, pelaajien nimet, oma etunimi+syntymävuosi jne.

Poislukien yksinkertainen Pete2004, joka jo pelkkänä nimimerkkinä herättää minussa kauniita ajatuksia hampaattomasta helsinkiläisestä IFK-fanista joka juo viinaa ja käy Virossa. Kaunista.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Oma nimimerkki on ärsyttänyt pitkään. Nuoruuden suosikkibiisi Accept - Fast as a Shark on nimimerkin taustalla. En edes tiedä miksi päätin käyttää sitä muodossa "fastasashark". Jatkuvasti tulee eteen viestejä joissa muut kirjoittavat "fastashark". Olen pitkään miettinyt vaihtaa nimimerkkiä samaan jota käytän muilla foorumeilla ja nyt lähtee hakemus modesedille tämän ketjun ansiosta.

Yksi parhaista on ehdottomasti Vanha Len, minulla meni melkein viisi vuotta tällä palstalla ennenkuin nimimerkki avautui minulle.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
TQoFE on huonoin ja ärsyttävin, jos nimimerkkiä piti muuttaa niin eikö Toffee ollut vapaana?

En edes kokeillut, olenhan The Queen of Fucking Everything.

Lievästi huvittaa, keskustelun taso on kuin vauva.fi:ssä, jossa mietitään kauniita ja rumia lasten nimiä. Ehkä täällä onkin lauma yh-äitejä toteuttamassa salaisia viettejään... ;)
 

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
En edes kokeillut, olenhan The Queen of Fucking Everything.

Heh, tuohan nimimerkistäsi tosiaan tulee ensmmäisenä mieleen!

Nojuu, ei kai se nimi naistakaan pahenna jos ei nainen nimeä. Mutta kyllä tuo itsellänikin hiukan särähtää silmään.
 

Bª™ªN

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Puhis
Lievästi huvittaa, keskustelun taso on kuin vauva.fi:ssä, jossa mietitään kauniita ja rumia lasten nimiä. Ehkä täällä onkin lauma yh-äitejä toteuttamassa salaisia viettejään... ;)

Heh, komppaan!

Hyviä nimiä, moni toki täällä jo mainittu.

Jääkoneenkuljettaja
Snadi kundi Stadista
Pula-ajan Tretjak
Bob Maali
 

scholl

Jäsen
Mielestäni tuo on hifkin kannattajalle huono valinta, kun kyse kuitenkin Lukon kasvatista. Ainakin itse olen ajatellut, että tuo nimimerkki juontaisi Esa Isakssonista. Sinänsä mitään huonoa tuossa nimimerkissä, mutta kun ajattelee taustaa niin vähän outo.

Taustaako tässä kysyttiin? Mulle tausta on täysin sama. Se on vain niin perttinimi tuollainen älyttömän svedu nimi, että se huvittaa. Vähän sama kuin åttå drinkero -mainos. Vaatii pokkaa. Esa Isakssonista en tiedä sen enempää, mutta tuossa ei etunimeä kysyttykään.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Heh, tuohan nimimerkistäsi tosiaan tulee ensmmäisenä mieleen!

Joku pikkaisen terävämpi kaveri huomaisi allekirjoituksenkin ;)

Mitä tuo kaiken panemisen kuningatar edes tarkoittaa?

Jos ei enklanti taivu, suosittelen Tongue Mans -ketjua. Tämä lienee väärä paikka käännöksille.

PS. Esimerkiksi "all those fucking idiots" voi tarkoittaa muutakin kuin kaikkia noita panevia idiootteja.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
JA:n paras nimimerkki on Aivan Soirona. Ei vain ole pahemmin kirjoitellut rekisteröitymisensä jälkeen.
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Parhaista on toistaiseksi mainitsematta legendaariseen jortikka.wav -tiedostoon viittaava nimimerkki Todellinen Ääliö. Myös nimimerkki Pascal Lemoix on jäänyt mieleen. Nimimerkkeihin pätee hieman sama kuin vitseihin, että parhaille 90% hymyilee tai nauraa ja muilta vitsi/idea menee syystä tai toisesta ohi.

Huonoja niccejä:

Kaikki, joissa ei ole käytetty mielikuvitusta kuten pelaajanumerot, pelaajien nimet, oma etunimi+syntymävuosi jne.

Jep, jotain oivallusta, huumoria tai omaperäisyyttä olisi hyvä olla. Harmittaa, kun itse edustaa juuri tätä amebaosastoa. Hätäilemällä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita ja huonoja nimimerkkejä...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Vielä lienee mainitsematta Mats Bedö, jonka luulin pitkään viittaavan suunnilleen johonkin saaristolaiskirjailijaan I Sverige tjsp. Åj Åj och håpsan~saa, kun sitä voikin olla tyhmä..

Esimerkkinä vähemmän onnistuneista mieleen tulee TykkiJutila, joka taidettiin mainita siinä junttiketjussakin. Ja ihan syystä. Toki ei mitään henkilökohtaista, aina ei vain osu.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Parhaita ovat sellaiset nickit, jotka aukesivat mulle sairaalla viiveellä. Esimerkkejä:

Bob Maali

Ei auennut pitkään aikaan, vaikka tuossahan on oma sankarini, Robert Nesta Marley. Hävetti, etten ymmärtänyt heti.

Vanha Len

Joo, vanha Len -niminen jamppa. Oikeasti kesti varmaan kuukausia, ennen kun tuo mulle aukesi.

Mats Bedö

Googletin jopa tuota joskus, kun en tiennyt, että kuka on tuo jannu. Mutta sittenhän se aukesi, Much Better. Tällä oli muistaakseni aiemmin toinen nimimerkki, joka sekin oli jollain lailla nerokas, mutta ei tule mieleen.

Itse rekisteröidyin aikanaan hetken huumassa niin paskalla nickillä, että se meni vaihtoon heti kun hiffasin, että vaihto on mahdollinen. En kehtaa edes kertoa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mutta sittenhän se aukesi, Much Better.

Jätkä pilaa nyt monelta onnistumisen ilon...

Itse rekisteröidyin aikanaan hetken huumassa niin paskalla nickillä, että se meni vaihtoon heti kun hiffasin, että vaihto on mahdollinen. En kehtaa edes kertoa.

Piti ihan tarkastaa mikä oli kyseessä ja noh, kieltämättä... Toki eipä tässä omassakaan kehumista sinällään ole, mutta siinähän se menee mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös