Jatkoajan päiväkirja

  • 17 651
  • 119

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Rakas päiväkirja. Vien nyt neitsyytesi kun kirjoitan ensimmäisenä ketjun avaajan oikeudella. Älä huoli, olen hellä enkä satuta sinua. Kunhan annan vain kynän... tai siis sormieni näpertää näppäimistöllä.

Aamu meni tänään vähän pitkäksi johtuen eilisestä illasta. Poikani kanssa katsottiin vaan Aku Ankkaa ennen nukkumaan menoa. Alkuperäiset Aku-animaatiot ovat vaan niin erinomaisia ettei meinannut malttaa lopettaa. Aamulla oli kuusi vuotiaalla pojalla hieman vaikeampaa, johtuen varmaan vähistä yöunista. Päivällä piti tulla se paljon hypetetty ukkosmyrsky, mutta ainakin täällä se oli ihan perinteinen pieni ukkoskuuro. Muualla Suomessa ilmeisesti on ollut ihan asiallista meininkiä sen suhteen.

Kohta pääsenkin saunaan esikoiseni kanssa. Uusia biisejä laitoin tikulle jotta voidaan niitä kuunnella saunoessa. Saunajuomisetkin hankittiin, pojalle limpparia ja minulle vähän limpparia vahvempaa.

Nyt laitan sinut jakoon. Avaa saksesi joita kansiksi myös kutsutaan kaikille halukkaille kuten hyvän jakorasian kuuluukin, sillä se on sinun elämäsi tehtävä.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Rakas päiväkirjani, aamuni alkoi tänään kymmentä vaille kaksitoista kun heräsin vuoteestani. Yllätyin suuresta väsymyksen määrästä, nukuin kuitenkin 8 tuntia. Aiempina päivinä on tullut koisittua ainakin 9 tuntia, joten se saattaa selittää asian.

Mutta, avasin koneen, tämän samaisen tietokoneen jolla tälläkin hetkellä näpyttelen. Selasin Jatkoajan läpi, kävin Facebookissa ja Nimenhuudossa, koitin selvittää milloin koulut alkavat (tuloksetta) ja katsoin paljon olen tienannut rahaa eri markkinointitutkimuksista. Aamupalaksi söin lihapiirakan Heinzin ketsupilla maustettuna. Sitten selailin internetin ihmeellistä maailmaa, etsin hassun hauskoja palindromeja ja muuta erittäin tähdellistä. Sitten pesin naaman ja hampaat, laitoin hieman aurinkorasvaa ja lähdin uimaan Väinölänniemen uimarannalle. Vesi oli kylmennyt sateen takia mutta se ei haitannut. Pukuhuoneessa oli lämmin suihku ja vaatteita vaihdellessani ajattelin sitä pienimuotoista keskustelua aiheesta vaatteiden pukeminen pyyhe päällä. Tein yhteenvedon, että tämä tyyli on paljon yleisempää Helsingissä, nimittäin kukaan ei käyttänyt mitään pyyhettä pukiessaan vaatteita. Ainakin uimastadionilla melkein jokainen tekee noin.

Tulin takaisin, menin koneelle ja söin isän tekemää lihamureketta punajuurisalaatin kera. Jälkiruoaksi sipsiä ja dippiä. Selailin taas Jatkoaikaa kyllästymiseen asti, kunnes lähdimme käymään setäni ja serkkujeni luona. Tunti siellä ja takaisin koneelle. Tässä olen nyt kolme tuntia istuskellut putkeen ja tutkinut kaikkea mahdollista mitä internetistä löytyy.

Nyt ajattelin katsoa Perikadon Viaplaysta samalla syödessä Atrian Bolognesekastike Spagetilla -laatikkoa. Jos sitä leffan jälkeen menisi nukkumaan.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Rakas Päiväkirjani, Heräsin vähän yli yhdeksän ja lähdin lähes samantien viemään ystävääni juna-asemalle ja kävin tulomatkalla kaupassa ostamassa ruokaa kun olin eilen illalla todennut jääkaapin lähes tyhjäksi. Sitten selasin whatsappit, sähköpostin, jatkoajan ja iltalehden verkkosivut.

Päivemmällä kävin erään ystävän kanssa etsimässä muutaman geokätkön, jonka jälkeen kävin höntsävuorolla pelaaamassa jalkapalloa. Vuoron lopussa otimme leikkimielisen pilkkukisan, jonka meikäläinen voitti!! Tuntui mahdottoman hyvältä.

Päivä päättyi Uimareissuun. Vesi oli aika kylmää, eikä ilma muutenkaan noin yhdentoista aikaan kovin lämmintä enää ollut. No, nopeasti takaisin kotiin ja sauna lämpiämään.

Koko päivän ollut alakuloinen fiilis. Illat alkavat olemaan jo vähän pimeitä eli toisinsanoen syksy ei ole kaukana. Kesä on meikäläiselle niin mahtava juttu, että pelkkä ajatuskin syksystä masentaa. Tiedä, että edessä on vielä kauniita kesäpäiviä ja hellettä on luvatta. Kuitenkin kun näen Lumiani ruudussa sanan elokuu , niin syksy on heti mielessä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Rakas päiväkirja,

Mitä sinulle kuuluu? Minulle kuuluu hyvää. Heräsin tänään jo seitsemältä täysin virkeänä, vaikka arkiaamuina herääminen on ollut todella vaikeaa kellon sointiin. Olen pitkin aamupäivää nautiskellut hiljakseen aamiaista ja pelaillut läppärillä retropelejä dos-emulaattorilla ja kohta lähden kotipaikalla käymään (varmaan hyvin pikaisesti ja siitä sitten rantasaunalle viettämään loppupäivä, mahdollisesti frisbeegolfradan kautta). Tänään on ihan kiva keli, ei ainakaan vielä liian kuumakaan.

XOXO
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Rakas päiväkirja. Heräsin klo 06.00 ja päällä pitkästä aikaa järjetön darra. On pari päivää tullut nautittua ravinto nesteen muodossa. Tunnin kuluttua pitää lähteä kaverin keikalle roudaamaan. Ei psty siis oloa korjaamaan edes kylmällä olusella. Jaa no, katsotaan mitä ilta tuo tullesaan. Ei tässä kuitenkaan itsestään voi ylpeä olla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Dear Diary.

Heräsin yöllä ukkoseen. Mahtava näky, kun täällä napapiirin lähettyvillä on vihdoinkin pimeää yöllä. Salamat sananmukaisesti sokaisivat yötaivaalla, vaikkeivat edes lähellä lyöneet. Kerrassaan upea yö. Oli se jo aikakin ukkostella.

Ei krapulaa. Aamupalat ynnä muut väännetty turpavärkkiin. Kohta pariksi tunniksi pelaamaan kovatempoista sulkapalloa, jonka jälkeen lopun päivää onkin tiedossa chillausta ja pakkaamista.

Tästä tulee hyvä päivä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aamulla heräsin joskus ysin jälkeen. Hitto kun varmaan kolmeen viikkoon en ole saanut kunnolla nukuttua.

Joo netissä oon tässä surffaillut. Kolme puolen litran Kozelia vetäsin aamupalaksi. Kaljakelluntaakin piti lähteä pällistelemään, mutta en jaksanut. Siinä olisi tullut hyvä lenkki kun sitä joenvartta olisi käppäillyt.

Päivän ohjelmaa voisi tässä vähän suunnitella. Tossa illemmalla oon menossa Olympiastadionille katsomaan Tottenham - Celtic. Lisäksi tänään olis mm. Narinkkatorilla Street hockeyn finaali ja Kalliossa joku Block party, mutta ei noi oikein nappaa. Jos lähellä sopivaan aikaan liikun niin saatan hetken käydä pällistelemässä. Saunavuorokin olis tänään, mutta ei näin helteillä tee mieli saunoa.

Illemmalla sitten ajattelin tutkiskella netistä luontaistuotteita ja muitakin juttuja kun Iherbistä voisin taas uutta matskua tilailla. Ja Mäkkärissä ajattelin käydä syömässä kun viikon oon vetänyt pizzaa.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Herättyäni aamusella menin ensiksi lukaisemaan hesarin kuolinilmoitukset, koska en löytänyt nimeäni sieltä menin keittiöön ja keitin kahvit.

Emännän kanssa meitin Skoda 120:llä köröteltiin uimarannalle ja tsekkoslovakialaisen vm-1989 huippukärryn ilmastointi pelasi tavallista paremmin koska naapurin juoppo rikkoi viimeviikolla koko takalasin ja niinpä ilma kiertää mukavasti ohjaamossa tosin koska moottori on tässä mallissa takana ja pitää aikamoista pörinää ollessaan vihainen nykyiselle lyijyttömälle bensalle, melutaso on senverran korkea että pitää laittaa kuulosuojaimet päälle mutta niihin kun yhdistää radion niin johan humpat soi ja aurinkolasit päässä saa kruisailla syvästi järkyttyneitten nuorten seassa ja ilmastoidut bemarimiehet ajavat kauhuissaan alta pois.

Uidessa päivän ruoka tulee nautittua jos jaksaa pitää suuta auki, sinilevä on oikeasti vaan yksi levistä ja leväravintohan on terveellistä ja sen kanssa sopii piknikkikäyttöön sinihomejuustopatonki ja teguila. Teguilastä tykkää vaimoke, koska on kyllästynyt meikäläisen konjakinnappailuun. Jos sattuu se nykyään muodissa oleva rantojen mahatauti tulemaan, putsaantuupahan pötsi ja suolisto eikä tarvi paastoa pitää kun kaikki pöllähtää kotona vessan seinille ennekun ehtii pöntölle. Onko kukaan muuten ajatellut miten hirveää WC-istuimen elämä on? Ensi on pakko kahtella vähintään 30 vuotta kaikkien rumia perseitä ja sitten siitä kiitokseksi raahataan kaatopaikalle! Jos joku vielä valittaa että elämä on surkeaa, kysy siltä valkoiselta kaverilta omassa kylppärissäsi että kuis siellä hurisee ?Tämä suuren viisauden kuulin veli Maralta aikoinaan. tuulen viemää, vessan vetämää eikä tarvi Clark Gablea vaan oma punertava nasu peilissä riittää tähän vulgääriin romanssiin. Hurmaa itsesi, kun mitään muuta ei ole enää tehtävissä! Seksuaalisesti ja sosiaalisesti omavaraiset make wank-not war- tyypit jäävät atomisodan jälkeen viimeisinä rakentamaan uutta ihmiskuntaa jonkas ohi jokainen lentävä lautanen tahtoo kiireesti lentää kertoakseen planeetaasta, jollaista ei toista tule: Uusi maa!

Illallisella grillattiin vaimokkeen kanssa takapihalla litlistä ostettuja bratwursteja koska kaiserwursteja ei saanut. Kaiserwursteista tullee mieleen, että eukko ei muuten tiedä että Wilhelm-II on saksan hallitsija ja Ankela Merkel liittokansleri, kaikkea sitä pitää opettaa immeiselle vanhassa iässä!
Wurstit palo vähä toiselta puolelta mutta vaimoke söi puhtaan puolen ja minä napsin kekäleiset, tulee kuitua. Sie gut!

Iltasella vaimoke meni nukkumaan ajoissa ja minä tapani mukaan nukahdin taas olohuoneen sohvalle ja putosin taas lattialle kun ostoskanavan ennustajaeukko alkoi paahtamaan kello kolme aamulla että soita heti, niin kerron sinulle että huomenna nousee aurinko melko varmasti ja tuntuu että eläkekin sinulle selvästi maksetaan ellei Kela kaadu. Tuli oikein turvallinen olo kun elämä on niin selvää, meikäläisestä ei selvännäkijää saa tekemälläkään ja syy ei ole herra Meukowin, Napoleonin eikä muidenkaan baarikaapissani visiitillä olevien merkkimiesten vaan oman kuluttajavalintani.

Editaatio:
Oli siis hyvä päivä eilen, tästä ei kehtaa mitään puhua ees itselleen, kurkistellaan huomenna ja puhutaan jollekin toiselle palstalle vaikka psykiatrini antoi periksi jo 5 vuotta sitten : X
 
Viimeksi muokattu:

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Rakas päiväkirja! Heräsin tänään aamulla nivuset hiessä ja huomasi peenikseni eerectoituneen noin neljän sentin mittaan. Tämä epämukava olotila helpottui, kun kävin toisen kerroksen wc:ssä virtsalla. Virtsa lorisi ei niin iloisesti pöntön etuosaan. Voisinpa väittää, että tulipahan nyt sitten kusta ruikittua. Tällä iällä tuo urean kaari ei enää kanna pöntön etuosaa pidemmäksi. Käteltyäni rippikoulukaveria menin aamupalalle. Katsoin ulkona olevaan lämpömittariin ja totesin mielessäni hiljaaa ja vaatimattomasti, että "taitaa tulla taas kerran hikinen ja tunkkainen päivä". Aamupalan jälkeen luvassa oli kuin olikin aamupaskan vuoro. Rykäsin möykyt Ido59:n ja otin kuvan. Laitoin kuvan sivustolle, jossa muut kakkaamisesta kiinnostuneet saavat arvostella eri sisällön tuottajien tuotoksia. Tapahtumarikkaan aamun jälkeen olin suorittanut kaikki pyhät toimitukset. Mitähän seuraavaksi? No, ainahan voi vaikka ryypätä näin loppuloman kunniaksi. Avasin JA:n ja löysin tämän hienon ketjun.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Rakas päiväväkirjani, aamuni alkoi tänään varttia yli yksitoista. Aamupalaksi söin soijakastikkeessa uitettua jauheliha-peruna-kasvis -sekoitusta. Äkkiä Jatkoajan ynnä muiden sivustojen selaaminen läpi ja aamupesulle. Sen jälkeen serkkujen luokse käymään, jonka jälkeen taas Vänärille uimaan. Uinnin jälkeen jäätelöt kioskista (tänään söin lakritsipallon, eilen mansikka) ja läheisestä Valintatalosta joku maustettu Novelle-vesi kurkusta alas. Enpä ole Valintatalossa käynyt varmaan kymmeneen vuoteen...

Tämän jälkeen alkoi hirveä väsymys, ei muuta kuin Motonetin ja Lidlin kautta takaisin serkuille. Ex-temporena päätin jäädä tänne yöksi. Lidlistä tarttui mukaan pakastemutakakku, joka on vieläkin tuossa pöydällä. Päivällä söin kanaa ja salaattia. Nyt olen mässännyt karkkia ja mansikoita. Kohta voisi käydä suihkussa. Tv:stä katselen Counter Strikea. Tiesittekö muuten, että kilpapelaajilla pitää olla kova fyysinen kunto, etteivät lihakset väsy kesken pelisession. Eli salilla käyvät, toisin kuin te kaljamahat!

PS. Geordie Shoreakin katsoin äsken MTV:ltä. Taitavat olla helvetin tyhmää ja sivistymätöntä porukkaa joiden elämä pyörii oman ulkonäön ympärillä. Ja tavan kansa vielä pyrkii matkimaan näitä, voi luoja!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hei rakas päiväkirjani.

Heräsin eilen (2.8.2014), klo 09:40 rakkaan tyttöystävänä kotona. Oloni oli pirteä ja sitä rataa. Meillä oli ollut todella hauska ilta, grillailtiin, jauhoin paskaa tulevan anoppini kanssa etc.

Kuitenkin. Musta oli jo pari päivää tuntunut siltä, että tämä palsta ei oo mua varten. Niinpä jätän sinut muutamaksi kuukaudeksi ilman minun hellää kosketustani. Rakkaani, mä tiedän, että ikävöit minua, mutta minä ehkä palaan syksyllä. Ja jos en palaa, niin sinä, sinä rakkaani tiedät, mistä se johtuu.

Jää hyvästi määrittelemättömäksi ajaksi sinun parahin nimimerkki Worrell.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Rakas päiväkirjani, tänä aamuna heräsin noin kahdentoista maissa. Nukkumaan menin vasta neljältä, vaikka minua väsytti jo yhdeltä. Rupesi ahdistamaan, kun ulkona alkoi jo aurinko nousemaan: virittelinpä sitten ikkunoiden eteen aurinkosuojan viltistä.

Aamupalaksi kaurapuuroa ja Lidlin mansikkahilloa, hieman Jatkoajan selausta ja muuta kevyttä toimintaa. Rutiininomaisten aamutoimien jälkeen alkoi matka kohti suvun "kesäpaikkaa" (entinen navetta ja aitta -kompleksi), jossa paistelin makkaraa ja potkin palloa heinäpaaluja vasten. Makkara oli muuten Willhelmin feta-mustapippurimakkaraa, joka oli ihan maukasta. Ei tosin feta maistunut yhtään, perus juustomakkaran juustoa se oli.

Käynti isoäitini luona, jonka jälkeen juna-asemalta kävin ostamassa paluulipun kotiin. Sitten takaisin Kuopioon, tv:n katselua ja netissä pörräämistä. Kaksi tuntia sitten aloin katsomaan elokuvaa nimeltä Thank You For Smoking. Leffassa oli ihan hyviä pointteja vaikka olikin vähän tylsä. Tänään ajattelin mennä vähän aikaisemmin nukkumaan. Kohta voisi käydä suihkussa mutta sitä ennen syönen kaksi ruisleipää metukan kera ja kenties jukurttia. Ihan kiva on viettää iltaa yksikseen, kun isä menee nukkumaan jo viimeistään kymmeneltä (ja herää neljältä aamulla). Olen aina ihmetellyt isäni aikaista unirytmiä. Mistäköhän tuo oikein johtuu, että toinen menee viikonloppuisinkin todella aikaisin nukkumaan ja herää viimeistään seitsemältä? Vaikkei mitään tähdellistä tekemistä olisikaan? No, onpahan yksi aamuvirkku tässä suvussa.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Tilasin äsken Zalandosta ilmaisen neuleen. Ihan kivan näköinen ja alkuperäinen hinta oli 25€.

Ostin myös muutama päivä sitten Dressmanilta puvun, olenko juntti?

Tänään oli ensimmäinen koulupäivä tältä lukukaudelta. Kohta pitäisi syödä jotain ja lähteä sen jälkeen treeneihin. Väsyttää, pitäisi kai vaihtaa rytmiä vähitellen. Olin tänään jo kotona siihen aikaan kuin normaalisti olisin herännyt.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Rakas päiväkirja,

katselin yöllä PGA Championshipin vikan kierroksen ja olin ilmeisen väsynyt kun heräilin vasta hetki sitten. Tänään näyttää almanakka aika tyhjältä, mikä on erittäin hyvä uutinen. Voisi lähteä läiskimään poolia ja iltasella nauttia hieman portviintä. Ei kai sitä lomalla tarvitse mitään tähdellistä tekemistä ollakaan. Niin joo, kaverin varpajaiskutsua odottelen. Toivottavasti syntyisi jo tänään. Mistä sitä tietää, vaikka siellä oltaisiin jo pinnistysvaiheessa, tuskin ne siitä minulle ensimmäisenä ilmoittavat.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kerro tänne ihmeessä miten päiväsi on mennyt. Kuinka monta leipää olet syönyt ja milloin. Mitä mielessä liikkuu ja mitä olet tehnyt. Nyt vihdoinkin vain yksi ketju jonne voit pitää keskustelupalstalla päiväkirjaa. Odotan ”innolla” kaikkia mielenkiintoisia tarinoitanne.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joo hei kiitos aloituksesta. Liigakausi alkoi ja se on ihan huippua. Uni ei tule millään kun täällä jatkoajassa pitää roikkua, vaikka huomenna on koulua ja synttärit ja fillarilenkki ja aamuherätys ja mun silmät sanoo moro huomenna töiden jälkeen. Kasarimusiikkia kuuntelen tässä ja kyllä se on parasta silloin kun suomentaa ne sanat ja keksii vielä ihan omat sanat ja soittaa rumpuja samalla. Kun nyt tässä syvällisiä pohditaan, niin mietin vaan että millainen sinun viime keskiviikkosi oli? Ja hei kiitos @mikko6000 kun piristät palstaamme olemassaolollasi, olethan jo yksi senioreista. Tai näin ainakin luulen kun olet kuitenkin minua kauemmin kirjoitellut. Tai mistä minä senkään tiedän. Mistä minä mitään tiedän. Vittu mitä paskaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lapset mummolassa, juhlapäivä. Olen juonut viinaa, kokkaillut lounasta, ottanut päiväunet, juonut viinaa, käynyt vaimon kanssa ravintolassa päivällisellä, juonut viinaa, katsellut jalkapalloa ja juonut viinaa. Ai niin, muistinko mainita, että olen myös juonut hieman viinaa?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo mielenkiintoinen ketju. Itse heräsin noin vartti sitten ja sitä ennen nukuin. Nukkuessa tämä päivä siis on toistaiseksi mennyt.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Rakas päiväkirja, tänään oli minun viikon ensimmäinen vapaapäivä ja vedin ystäväni kanssa mukavat pikku kännit. Sadekin oli mukavasti illasta jo tauonnut niin ei tarttenut kastua.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rakas päiväkirja minua harmittaa kun olen niin ujo. Luokallamme on yksi nätti tyttö, mutta en uskalla mennä puhumaan. Sen sijaan välitunnilla haen hänen huomiotaan kiusaamalla häntä puristaen rinnoista ja nipistäen perseestä. Jotenkin tuntuu, että tämä ei ole oikea tapa, etenkin kun ei tämä tyttö tunnu siitä tykkäävän. Olenkin jo joutunut muutaman kerran opettajan puhutteluun moisesta käytöksestä. Tytöt on kyllä joskus ihan tyhmiä!

Teveisin Hera80 maunulan ala-asteelta vuodelta 1982.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Katselen tässä koulun jälkeen Jyrkiä, melkoisen potentiaalin omaa tuo nuori ja nälkäinen Tehosekoitin -yhtye. Livekeikan kerkesin onneksi juuri ja juuri nauhoittamaan videolle. Joonas Hytönen on muuten juontajana sellainen, että saattaa tehdä vielä muutakin tämän stuntin jälkeen. Ensi viikolla on näköjään vieraana Apulanta. Hienoa kun pidetään tuo punk-asenne aitona, eikä lähdetä kaiken maailman pintaliito-ohjelmiin, joita lähinnä katsoo vanhat kalkkikset jotka kuuntelevat jotain iskelmää tyyliin Jari Sillanpää. Kyseinen artisti tosin on kyllä niin komea ja viaton, ettei ihmekään että mutsini sitä kuuntelee. Kyllä huomaa, että terveelliset elämäntavat purevat vanhempaan koulukuntaan. Noloo.


Kohta Rabattiin ostamaan Friscoa, siellä on tarjous jossa saa kymmenellä markalla kolme litran pulloa.

Ps. Dear Eki. Hikoilevat kivekseni kutisee aamuisin, onko tuo normaalia? Olen normaalipainoinen ja liikunnallinen poika.

Mukava tämä ketju, kirjeevaihtokaveria myös kaivataan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Parturissa käyty, kuunneltu Spotifyta ja nyt juon Somersbytä, jota en kerinnyt vielä eilen kulauttaa alas. Illalla sitten vielä futista töllöstä. Siihen saakka pitäisi vaan keksiä jotain tekemistä, jotta aika kuluisi nopeammin. No, eiköhän se tästä vielä. Kirjoitan vaikka tuon romanttisen runon loppuun, jonka kerkisin aloittaa jo yöllä, mutten väsyneenä jaksanut rustata loppuun saakka.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Odotan ”innolla” kaikkia mielenkiintoisia tarinoitanne.
Ei se elämä kai kovin kummoista ole jossei menetä vanueta (vai mikä se nyt olikaan) juuri ennen kuin Turku meni Saatanalle ja joudu etsimään uutta valueta (vai mikä se nyt olikaan) ihan saatanasti... :-)

Edit. Eniten kettuilin siis itselleni joka ei tiennyt mikä se Veellä alkanut tapahtumapaikkaa (tms.) tarkoittanut sana meinasi...
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään ollut täällä hampaan poiston vuoksi soseruokapäivä. Olen syönyt pinaattikeittoa, jogurttia, kiisseliä ja jäätelöä. Ja sitten olen syönyt kyllä ihan soseutettuakin ruokaa. Soseutettua kaalikeittoa nimittäin.

Usein töissä ennen soseutin vanhuksille ruokia paljon. Aina päivän ruoka piti osalle vanhuksista myös vanhainkodissa soseuttaa. Tuolloin sitä hieman karsastin kun näyttäähän soseutettu ruoka hieman epämääräiseltä.

Tänään olen sitten itse joutunut syömään soseruokaa. Eihän se hyvältä edelleenkään näytä mutta maku oli kyllä hyvä. Samalta se soseutettu ruoka varmasti maistuikin kuin normi kokonainen ruokakin, ainoastaan tätä soseruokaa oli helpompi varmaan syödä kun ei tarvinnut pureskella.

Mielikuvat soseruoasta eivät ole olleet hyviä minulla, varmaan sen ruoan ulkonäönkin takia. Mutta tänään kun olikin pakko itse syödä soseutettua ruokaa niin pystyihän tuota yllättävänkin hyvin syömään. Sama maku siinä tosiaan olikin kuin kokonaisessa ruoassa.

Ja nyt helpottaa tieto siitä että tänään oli toistaiseksi viimeinen hammaslääkärikäynti. Uutta aikaa ei ole enää sovittu eli tähän tuo kärsimys ja tuokin rahan meno loppui. Kiva homma.

Muuta ihmeellistä ei olekaan tänään tapahtunut. Olen hammaslääkärinkin takia ottanut tänään levon kannalta. Ottanut hiukan iisimmin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Parturissa käyty, kuunneltu Spotifyta ja nyt juon Somersbytä, jota en kerinnyt vielä eilen kulauttaa alas. Illalla sitten vielä futista töllöstä. Siihen saakka pitäisi vaan keksiä jotain tekemistä, jotta aika kuluisi nopeammin. No, eiköhän se tästä vielä. Kirjoitan vaikka tuon romanttisen runon loppuun, jonka kerkisin aloittaa jo yöllä, mutten väsyneenä jaksanut rustata loppuun saakka.
Hei, nyt mä keksin! Ensiksi metsälenkki fillarilla nyt kun ei edes sada ja sen jälkeen testaamaan mun reilu viikko sitten hankkimaani PS4-peliä! Jees, näillä mennään tämä viivästyneen viikonlopun jälkimmäinen ilta. Huomenna takaisin paiskimaan töitä ja seuraavan kerran kirjoittelen tänne siis aikaisintaan huomenna myöhäisiltana. Adios kaverit! Happy monday ja silleen!

Edit: Tai siis ensiksi rustaan tuon runon loppuun, mutta sen jälkeen seikkailemaan keskuspuiston metsikköihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös