Viestin lähetti Shane
Menit sitten "V-Man" keskeyttämään mekaaniseen vikaan jo ennen ensimmäistä erikoiskoetta. Mikäs Poloon tuli? ;)
Tuota... jotakin muutakin yhteistä näiden selvästi eroavilla brändeillä on. Tuo nimien yhtenävyys ei taida olla sattumaa, eihän?Viestin lähetti JanJ
EI! Vaan "Jatko-Aika"
Selvä ero.
Itseasiassa täysin sattumaa.Viestin lähetti dana77
Tuota... jotakin muutakin yhteistä näiden selvästi eroavilla brändeillä on. Tuo nimien yhtenävyys ei taida olla sattumaa, eihän?
Viestin lähetti Shayne
Aamun Hesaria lukiessa sattui silmiin seuraavaa:
"Seniorikin voi kartuttaa terveyskuntoaan.
Terveyskunto voi kasvaa vielä 90-vuotiaanakin"
Itse asiassa rupesin aamupäivällä miettimään, että jos terveyskunto voi kasvaa vielä 90-vuotiaanakin...mutta miten onkaan 106-vuotiaan Helsingin IFK:n laita? Ainakin viime kaudella sairastuvan saranat muistaakseni natisivat liitoksistaan. Vaikka nuorennusleikkausta on tehtykin, niin onko harjoitusohjelmassa nyt kuitenkaan muistettu tarpeeksi korostaa rappeutumista ehkäisevää ja yleiskuntoa ylläpitävää liikuntaa, kuten vesijumppaa ja sauvakävelyä?Viestin lähetti Senior
IFKin kotiotteluissa revin rollaattorin kappaleiksi pakkien mokien takia happipullot hajoten.
Viestin lähetti LaTe_Show
...
Minun lisäksi ainakin David Letterman näyttäisi tarjoavan myöhäisillan viihdettä, muodossa "Late Show with David Letterman"....
Viestin lähetti TaoTao
Ensimmäiseksi minulle nikistäsi tulee mieleen Lauri Karhuvaaran ansiokas talk show, jonka nimi oli "Late show". Valitettavasti.
Ja tuohan nähdään tänäiltana 23.00 Kakkoselta. En katso.Viestin lähetti mikkoz
- elokuva: Vaihda vapaalle Ferris!
Miten niin kaukaa haetuin, kysyn vaan ? Minähän osaan laulaa, sanoittaa ja säveltää.Viestin lähetti JHag
mutta ehkä kaukaa haetuin on kuitenkin tämä; laulaja Kaija koo.
Viestin lähetti koo
Itse näin kirjastossa kirjan nimeltä Seniorinakin voi nauttia elämästä. Mites on Senior, voiko oikeesti ? ;)
Terveisin koo
Viestin lähetti V-man
Timo Koivusalon ohjelma: Leikin Varjolla - Ellet tunne, älyä!
Aika moniulotteinen nimi. Jatkoaikalaiset leikkivät usein Varjolla.
Viestin lähetti B1
Kuka muistaa YLEn aamuteeveessä seikkailleet pyjamabanaanit ja niitten nimet?
Viestin lähetti Jii
Toinen oli B2 ja toinen oli... ööö
Ei muista, auta vähän.