Jatkoajan nimimerkkien pintaan pulpahtelua

  • 188 661
  • 794

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Aliens vs. Predator

Viestin lähetti jussi_j
Aliens vs. Predator

Kumpi tossa kuvassa on Preda? Oikealla vai vasemmalla?


Jumankauta, en minä ollut tätä aikaisemmin huomannutkaan! Joku ryökäle on näköjään napannut salaa valokuvan minusta ja lankomiehestä, kun saavuimme Tallinnan risteilyltä satamaan - aikaisin aamulla on vielä hieman nakit silmillä. Tai uunimakkaroiltahan nuo luomet tuossa kuvassa lähinnä näyttävät. Onneksi se meidän kaljakärry on rajattu kuvasta pois - sitä kai ne kuvan taka-alalla näkyvät tullimiehet kyttäävät haukan katseella...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Nikke
Uusimmassa Anttilan vai Sokoksen kuvastossa Everton niminen pyjama.

Huomattavaa edistystä. Aiemmin vain Robin Hood on myynyt Evertonin vaatteita. Arvatkaa vain, kuinka iloissani ehdin olla joskus viime kesänä noin nanosekunnin ajan, kun huomasin robbarin mainostavan Everton-urheiluasua pilkkahintaan.

Aiemmin tässä ketjussa mainitsinkin Everton-yhtyeestä. Satuin tuossa joulun jälkeen jopa baariin samaan aikaan heidän soittaessaan, mutta mitään muuta muistikuvaa kyseisestä reissusta ei sitten olekaan. Jompikumpi kahdesta yhtyeestä se oli: joko suomi-iskelmää esittänyt torvilla varustettu kombinaatio, tai sitten se toinen.
 

Miguel

Jäsen
Uusimmassa Motorolan TV-mainoksessa nimimerkki Moto on vahvasti esillä. Ruutuun pomppii moto-liitteeseen päättyviä kysymyksiä, kuten whatmoto ja whenmoto. Vastauksia kaipaillaan asianosaiselta.

Ja taitaa olla mainoksen tekijä olla kiintynyt kyseiseen kirjoittajaan, kun jossain vaiheessa ilmoitetaan "loveumoto".
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nimimerkin esiinpulpahtelusta tässä ei nyt ole varsinaisesti kysymys, mutta mahdollisesti hieman sinnepäin. Satuin nimittäin lueskelemaan tuossa taannoin viimeisintä E-Saimaan viikkolehteä eli Seepraa ja siellä oli eräällä sivulla kasa nettilinkkejä. Mukana myös Jatkoajan osoite. Sen alla oli teksti:

"Elämä ei ole jääkiekkoa, mutta jääkiekko on elämää. Joka joukkueella on oma keskusteluareenansa. Joku kasaa kimppakyytejä otteluihin."
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Erva

Viestin lähetti wilco
Näyttää ervatsalo hankkineen mainoksen viimeisimmän kiekkolehden etusivulle...
Että silleen...

Niin, ajattelin ottaa Sveitsin haltuuni. Kalliiksi tuli, mutta onhan tässä tätä pätäkkää.

Ko. mainos on muuten maksettu ohi kirjanpidon, pimeästi ja muutenkin epäselvissä olosuhteissa.

Täältä tähän
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarharyhmällä on piisi nimeltään Carlos (suomalaistytön traaginen rakkaustarina Espanjassa)
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kauppalehdessä oli hiljattain otsikko: "Cairnsin ryhmä vaatii maatalouden vientitukien poistamista."

Hyvä Cairns, olen samaa mieltä!
 

twenty

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk
ja taas...

Mielenkiintoista ohjelmaa tanaan kakkosella...

tv2 klo 23.05
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko ylpeillä senverran että itsekin olin eilen päässyt jopa Kauppalehden etusivulle. Lehti tiesi nimittäin kertoa että "Suomi-yhtiön edustajisto hyväksyi johdon suunnitelmat". Niinhän sitä pitää, fiksua porukkaa tuolla Suomi-yhtiössä:)
 

Bandana

Jäsen
"Laaksonen valmistui keväällä 1997 ja hän meni naimisiin Jenniferin kanssa. Jennifer varasi Siviili-Antin ja
kesällä Boston Bruins varasi Kiekko-Antin"

-Jääkiekkolehti
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kävelin tuossa yhtenä päivänä lappeenrantalaisessa kosmetiikkakaupassa, kun huomasin hajuvesien keskellä Christian Diorin tuotteita. Yllättäen silmiini sattui kolme erilaista Poison-nimellä olevaa tuoksua: Poison, Tendre Poison ja Hypnotic Poison. Olin jo aivan varma, että seuraava hajuveteni tulee olemaan jokin tuosta kolmikosta, mutta tuoksutettuani jokaista vuorotellen olin kuitenkin sitä mieltä, että Hugo Boss taitaa olla huomattavasti parempi vaihtoehto...
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä uutinen sopinee tähän ketjuun:

Huhtamäen toimitusjohtaja Timo Peltola lähtee jatkoajalta

Surffasiko konsernin tj siis työajallaan tällä foorumilla??!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Predator lippiksessä

Vieraillessani täältä vähän itäänpäin olevassa jäähallissa näin öpaut 20 nuorukaista joilla kaikilla oli päässään upouusi lippis.
Lippiksessä luki Predators D-90 Niin, että onkos tämä meidän kiikkutuolifilosofi perustanut oman lätkäseuran ?

Terveisin koo
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Predator lippiksessä

Viestin lähetti koo
Vieraillessani täältä vähän itäänpäin olevassa jäähallissa näin öpaut 20 nuorukaista joilla kaikilla oli päässään upouusi lippis.
Lippiksessä luki Predators D-90 Niin, että onkos tämä meidän kiikkutuolifilosofi perustanut oman lätkäseuran ?


Kävin just vaihtamassa kiikkutuoliini kesärenkaat ja lisäämässä öljyä syyläriin, joten nyt on seesteinen ja hikinen olo - niinpä on hyvä antaa alushousujen kuivua ja sillä välin selventää, että en minä mitään lätkäseuraa ole perustanut. Tuo Predators D-90 on Lovablen uusi rintaliivimalli sellaisille ronskimman kokoiset puskurit omaaville daameille (D-90 kuppikoko).

Kävin muuten aamutuimaan kaupassa. Oikein KOO-kaupassa, itse asiassa oikein KOLMEN KOON marketissa.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Predator lippiksessä

Viestin lähetti Predator
Tuo Predators D-90 on Lovablen uusi rintaliivimalli sellaisille ronskimman kokoiset puskurit omaaville daameille (D-90 kuppikoko).
Joo huomasin. Huijasin kahden pojan lainaamaan lippistään ja hiippailin auki olevaan pukukoppiin. Tälläsin sitten liparit vähän kaulan alapuolelle ja valtavat olivat kupit, huh huh.
Onneksi olen vielä tällainen pikkutyttö, kuppikokokokin AA-70.

Terveisin kolmen koon koo
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Lapanen filmitähdeksi?

Paikallisen Prisman video-osastolla tuli vastaan filmi nimeltänsä: Lapanen ja Lapaniina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös